Jump to content
westorbit

Punto mk2 1.2. 8v u1604 CAN line error

Recommended Posts

Zdravo svima. Imam problem sa puntom 1.2 8v. Nece da upali, vergla i tada pocne da blinka zuta lampica "chek engine", iz petog-sestog puta upali ali radi kao na tri klipa pa se ugasi. 

Uglavnom nema varnice.

Dijagnostika kaze:

U1601 CAN line error

P0170

 

Da li je imao nekada neko slicne probleme ? 

 

U jednom trenutku sam pomislio da je senzor radilicr, izmerio odpor izmedju prva dva kontakta i dobio vrednost 1083 Oma. 

 

Da li se senzor sa ovim odporom moze tretirati kao ispravan jer mi po auto dati ispisuje da je normalan odpor 650 oma? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Post@majstormica

U1601 nije greška ključa već CAN linije, a to je širok pojam. Mislim da je U1600 za ključ.
Meni je do skoro Punto palio U1601 CAN line error i vozio sam sigurno 6 meseci sa tom greškom pošto me je mrzelo da je brišem svakih dan dva. Pre nekih mesec dana obrišem opet grešku i do danas se nije vratila. U međuvremenu sam ispod haube čačkao nešto oko plina, svećica, kablova pa računam da sam možda čačnuo neki kabal, masu, džek itd od kompjutera pa je to rešilo problem.

Sent from my SM-A500FU using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

To ce ti neko ko se bolje razume reci, ja sam ovo gore pronasao uz pomoc gugla

Sent from my SM-A500FU using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, rage_man said:

To ce ti neko ko se bolje razume reci, ja sam ovo gore pronasao uz pomoc gugla

Sent from my SM-A500FU using Tapatalk
 

Ok, hvala.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel si siguran da nema varnicu? Možda je slab pritisak goriva, a p0170 se odnosi na gorivo. Jel radi pumpa za benzin? Proveri i inercioni prekidač.

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minutes ago, majstormica said:

Jel si siguran da nema varnicu? Možda je slab pritisak goriva, a p0170 se odnosi na gorivo. Jel radi pumpa za benzin? Proveri i inercioni prekidač.

Radi pumpa za benzin. Kapiram da se P0170 javio zbog preteranog verglanja bez sagorevanja. 

Sto se tice varnice...bas kao sto sam rekao, uglavnom je nema, ali evidentno je da ponekada dobije nesto kad uspe na kratko da sastavi par taktova cak i kratak ne ravnoneran rad.  

Inercioni prekidac je...?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onaj sigurnosni prekidač sa crvenom gumom (ili crnom) sa gornje strane koji se isključi prilikom udarca. Jedino da vidiš preko dijagnostike broj obrtaja motora prilikom verglanja. Jel imaš struju na bobinama?

Share this post


Link to post
Share on other sites
48 minutes ago, majstormica said:

Onaj sigurnosni prekidač sa crvenom gumom (ili crnom) sa gornje strane koji se isključi prilikom udarca. Jedino da vidiš preko dijagnostike broj obrtaja motora prilikom verglanja. Jel imaš struju na bobinama?

Proveravam sutra da li ina struje na bobinama. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

proveri masu od ECU-a  ili da neka zica od senzora ne pipa masu ili su u kratkom spoju,  to moze biti nesto od toga

jel je cackano oko necega skoro da krenes prvo odatle?

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, mishja said:

proveri masu od ECU-a  ili da neka zica od senzora ne pipa masu ili su u kratkom spoju,  to moze biti nesto od toga

jel je cackano oko necega skoro da krenes prvo odatle?

Cackano je svasta :) Skidana je glava, bila na ravnanju pre dve nedelje. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
40 minutes ago, puntara said:

A jel u fazi ko svet?

Nisam bas siguran da sam razumeo pitanje. Ukoliko se odnosi na stanje automobila, mogu reci da osim par korozivnih flekica na haubi i rubovima auto je dobrom stanju, redovno odrzavan. Spomenuto ravnanje glave je radjeno zbog toga sto je probio dihtung na glavi, nije pregrevan...samo je prosvirao u jednim trenutku. Kada je to sve slozeno, vozen je oko 1000 i nakon toga je krenula ova igranka.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 13.11.2017. at 9:59 PM, puntara said:

pitao za zupcasti ....

Da, jeste.Sa zupcastim sve ok. 

 

U medjuvremenu sam ga ostavio elektricaru da pogleda. Resio za vrlo kratko vreme. Nije bio bas pricljiv kada sam ga pitao o cemu se radilo, ali definitivno je na instalaciji bio problem. Spominjao je i Ecu i neke kontakte da je lemio. 

Sve u svemu puntoza se i dalje vrti kao i ranije. Hvala svima koji su ucestcivali. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×