mferen61 3 Posted November 5, 2017 Pozdrav korisnicima foruma Novi sam vlasnik lancie i imam poprilično problema. Ne mogu prebaciti jezik na engleski (traži CD) Tempomat se uključuje po svojoj volji Ručna radi, ali stalno svijetli žuta žaruljica na tabli Pa ako ima netko s rješenjima molim da pomogne Quote Share this post Link to post Share on other sites
rasko78 60 Posted December 2, 2017 Ako nisi pročitao celu temu o Thesis-ima, gde su navedeni specijalisti za navedeni model, da ti pojednostavim, imaš servis u Ribarima kod Šapca!+381652110112 Nemoj sam da se učiš, ako nisi mehaničar, jer tome nema kraja. Izgubićeš vreme, pri demontaži pojedinih elemenata, ako ne znaš kako su koncipirani, napravićeš oštećenja, pa će te koštati skuplje nego da daš majstorima, koji su kod nas sigurno jeftiniji nego u Hrvatskoj. Ako se ipak odlučiš za "sam svoj majstor", a imaš zanat u rukama, napiši nešto, daj par fotografija vozila, pa da rešavamo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mferen61 3 Posted December 14, 2017 Prije svega zahvaljujem na odgovoru. Instalacijski CD za jezik i navigaciju poslao mi je Vladimir iz (Poljske, Česke ili Slovačke-ne znam odakle je čovjek), još ga nisam spržio i molim boga da laser u čitaču radi. Nisam "sam svoj majstor", ali imam prijatelja koji mi je 7 godina održavao Alfu 166 jtd tako da me motorika, ovijes i transmisija previše ne brine. Dijelovi isto nisu takav bauk, imam lika koji tjedno ide u Italiju i donese šta naručiš. Najveći problem mi je struja jer tu senzora i žica ima više nego u NE Krško, a još nisam uspio naći električara koji je spreman uhvatiti se u borbu s time. Vrijeme je novac jbg. pa svi bježe od toga ko vrag od tamjana. O autu bez obzira na njegove mušice samo sve najbolje. U usporedbi s Alfom 166 ovo je svemirski brod. Pozdrav Quote Share this post Link to post Share on other sites
rasko78 60 Posted December 15, 2017 Vlada je iz Bratislave i održava dobar deo nemačkih Thesis-a, a koliko vidim radi i reparaciju električnih komponenti koje se najčešće i kvare. Jednom godišnje, kad se nakupi par problema, a Thesis ti izdrži tristotinjak km puta, odeš kod njega da ti reši. Nije ni on skup, bar po cenama koje je meni nudio. Što se tiče lampice EPB, moj savet ti je da skineš motoriće sa čeljusti, pošalješ ih u Novi Sad na reparaciju, 50 e komad, vratiš tako kako si i skinuo, par puta sa stisnutom nožnom kočnicom aktiviraš i deaktiviraš ručnu, a ako imaš sreće, kao ja više puta, lampica će da se ugasi. Ako se ne ugasi, treba ti dijagnostika da se iskalibriše rad kočnica, sinhronizuje, obriše greška. Plastični poklopac motorića doooobro premažeš Reinzovim silikonom, naročito na spojevima, oko šarafa i samom telu i voziš se godinama. Imaš istoimenu temu što se tiče EPB reparacije, napisah tamo servisera, da se ne ponavljam. Samo nemoj da ti majstor recimo pri menjanju pločica, kao što je jedan moj majstor, koji nije to do tada radio, a tad nisam znao kako to funkcioniše, na silu vraćati klip od čeljusti u početni položaj, a da pre toga, kada se skine motorić sa čeljusti, imbus ključem ne vratiš levim smerom u početni položaj. Da preformulišem- kada menjaš pločice, moraš skinuti motorić, imbus ubaciš u odgovarajuće mesto na čeljusti i vrtiš levo, suprotno od kazaljke na satu, dokle može. Tek tada specijalnim alatom ili sa dva pajsera ako si spretan, vratiš klip pomoćnog cilindra u početni položaj, kako bi se nove pločice smestile. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mferen61 3 Posted January 14, 2018 Pozdrav, Dakle priča se nastavlja. Tempomat proradio sam od sebe i sada radi, EPB žaruljica malo svijetli, malo se gasi. U međuvremenu promijenio set razvoda (zupčasti, stazni, pumpu za vodu, rolice, španere uključivo i onaj s oprugom (najskuplji), crijeva za gorivo, gornji nosač motora, lijevi krajnik, termostat, ulje, sve filtere i antifriz, te blindirao EGR. Auto bio na redovnom tehničkom pregledu i prošao bez ikakvih problema (amortizeri na 75 %, kočnice gotovo nema razlike između kotača, EKO test vrijednosti daleko ispod max. dopuštenih). Prednja sjedišta koja su od one brušene kože, pa su na sjedećem dijelu dobila mucice po preporuci i demonstraciji autotapetara lagano rukom prebrusio brusnim papirom (granulacija 80 i 100) i to čisto dobro izgleda. Sada čekam toplije dane da operem cijelu unutrašnjost. Ma sve super i onda krenuo u pokušaj promjene jezika i tu zapelo. Setup CD kako sam prije rekao poslao Vladimir (hvala mu), spržio s IMGBURN brzina 1x i drugi 8x. Ubacio u CD čitač i dobio poruku "problem s čitanjem CD-a". Probao ubaciti originalni muzički CD ista stvar-ne čita. Izvadio ICS iz auta, rastavio (hvala korisnicima youtuba na objavljenim prilozima), očistio leću lasera medicinskim alkoholom i vratio sve nazad. Rezultat svega je da opet ne čita CD. Moja je pretpostavka da je laser otišao ili ga treba kalibrirati. E sad pitam forumsku zajednicu kako to riješiti. U privitku slika ICS-a. Isprika na podužem postu i unaprijed zahvaljujem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
rasko78 60 Posted January 15, 2018 Svaka čast i na ovome, lično nisam imao petlju sam da ga rasklapam, mada sam postavio video kako to Vladimir radi. Čekam zapravo da se još nešto pokvari, pa da mi treba instalacioni CD, koji više ni nemam, pa da i to popravljam. Isti problem je i kod mene, ne prepoznaje CD. Sve nas je manje vlasnika, koji još delimo entuzijazam za navedeni model, ali srećna okolnost je da je pala cena polovnih delova, bar u Srbiji. Kakvo ti je stanje električnih bravica na vratima? Quote Share this post Link to post Share on other sites
rasko78 60 Posted January 15, 2018 On 12/15/2017 at 9:40 AM, rasko78 said: Vlada je iz Bratislave i održava dobar deo nemačkih Thesis-a, a koliko vidim radi i reparaciju električnih komponenti koje se najčešće i kvare. Jednom godišnje, kad se nakupi par problema, a Thesis ti izdrži tristotinjak km puta, odeš kod njega da ti reši. Nije ni on skup, bar po cenama koje je meni nudio. Što se tiče lampice EPB, moj savet ti je da skineš motoriće sa čeljusti, pošalješ ih u Novi Sad na reparaciju, 50 e komad, vratiš tako kako si i skinuo, par puta sa stisnutom nožnom kočnicom aktiviraš i deaktiviraš ručnu, a ako imaš sreće, kao ja više puta, lampica će da se ugasi. Ako se ne ugasi, treba ti dijagnostika da se iskalibriše rad kočnica, sinhronizuje, obriše greška. Plastični poklopac motorića doooobro premažeš Reinzovim silikonom, naročito na spojevima, oko šarafa i samom telu i voziš se godinama. Imaš istoimenu temu što se tiče EPB reparacije, napisah tamo servisera, da se ne ponavljam. Samo nemoj da ti majstor recimo pri menjanju pločica, kao što je jedan moj majstor, koji nije to do tada radio, a tad nisam znao kako to funkcioniše, na silu vraćati klip od čeljusti u početni položaj, a da pre toga, kada se skine motorić sa čeljusti, imbus ključem ne vratiš levim smerom u početni položaj. Da preformulišem- kada menjaš pločice, moraš skinuti motorić, imbus ubaciš u odgovarajuće mesto na čeljusti i vrtiš levo, suprotno od kazaljke na satu, dokle može. Tek tada specijalnim alatom ili sa dva pajsera ako si spretan, vratiš klip pomoćnog cilindra u početni položaj, kako bi se nove pločice smestile. Postoji i mogućnost da se pomoću dijagnostike, bez skidanja atenuatora tj. motorića omogući vraćanje klipa pomoćnog cilindra, tj motorić uradi što bi i šestougaoni torex. Osnova atenuatora je identična kao i kod Pasata novije generacije, a sve zajedno kineskih ruku delo. Ne bi me čudilo da su i gumice za reparaciju kočionih čeljusti iste u oba modela. Inače, kad već spominjem Pasata, da se zna da i manžetna homokinetičkog zgloba paše jedan na jedan. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mferen61 3 Posted January 15, 2018 44 minutes ago, rasko78 said: Svaka čast i na ovome, lično nisam imao petlju sam da ga rasklapam, mada sam postavio video kako to Vladimir radi. Čekam zapravo da se još nešto pokvari, pa da mi treba instalacioni CD, koji više ni nemam, pa da i to popravljam. Isti problem je i kod mene, ne prepoznaje CD. Sve nas je manje vlasnika, koji još delimo entuzijazam za navedeni model, ali srećna okolnost je da je pala cena polovnih delova, bar u Srbiji. Kakvo ti je stanje električnih bravica na vratima? Ma nije neki bed uz video s youtuba, cca. 2 sata posla. Električne bravice na svim vratima rade osim vrata bunkera, ali je tamo bivši vlasnik izveo neku kemiju sa sajlom koja se izvana ne vidi, pa ih otvaram mehanički. Naručena druga iz Italije pa čekam. Quote Share this post Link to post Share on other sites