neshaoct 9590 Posted November 13, 2018 Pit-Stop video: Test BMW X2 xDrive 20d Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted November 20, 2018 Kurir Auto video: BMW X2 Nekako u eri svih X-eva koje je BMW izbacio, X2 je ostao u senci svojih većih i starijih kolega. V.Dj. je, zbog toga, testirao X2 za 2018. godinu, ne bi li video da li i u čemu je ''problem'', kod ovog, moćnog, automobila. Uostalom, kako i ne bi kada je nadimak za X2 - ''Duboka starka''! Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted March 26, 2019 3D Design BMW X2 Japanska tjuning kompanija 3D Design je svoju popnudu obogatila i paketom namenjenom BMW-ovom modelu X2 (F39). 3D Design je za ovaj crossover predvideo pre svega aero body kit koji čine prednji spojler, zadnji difuzor i zadnji krovni spojler. Tu su i izduvni sistem sa četiri izduvne cevi, novi alu točkovi, kao i par novih elementa za unutrašnjost (nove pedale, aluminijumski detalji i patosnice). preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted May 8, 2019 CarsGuide video: Test 2019. BMW X2 M35i Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted May 15, 2019 CarAdvice video: Test BMW X2 M35i Prvi ikada BMW M Performance auto sa prednjom vučom: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted May 18, 2019 Autogefühl video: Test BMW X2 M35i Verzija BMW X2 sa najviše KS u trenutnoj ponudi: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted May 30, 2019 Roadshow video: 2019. BMW X2 M35i 5 stvari koje treba da znate o sportskoj verziji ovog krosovera: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted July 5, 2019 ChasingCars video: Test BMW X2 M35i Najjača verzija modela X2, sve dok se jednog dana ne pojavi (ako se pojavi) X2 M: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted July 24, 2019 AutoTopNL video: Za volanom BMW-a X2 M35i xDrive 2.0 Turbo sa 306 KS i 450 Nm pomoću kojih hvata 250 Km/h, a iz mesta do ''stotke'' stiže za 4.9 sekundi: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted August 5, 2019 AutoTopNL video: BMW X2 M35i xDrive 0-260 km/h 2.0 Turbo sa 306 konja i 450 Nm: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted December 14, 2019 Autobytel video: Test 2020. BMW X2 Iako je na prvu pomisao možda zbog oznake tako, X2 ustvari nije veći auto od BMW X1, već predstavlja jaču, malo manju (zbog Coupe dizajna) i više sportsku varijantu modela X1: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted January 10, 2020 Hibridni BMW X2 xDrive25e BMW-ov aktuelni crossover model X2 je dobio hibridnu verziju koju pokreće kombinacija trocilindarskog turbobenzinskog motora kome asistira elektromotor. Najnoviji plug in hibridni automobil u ponudi bavarske automobilske kompanije, u kojoj do 2023. godine planiraju da u ponudi imaju 25 elektrifikovanih modela, krije se iza oznake X2 xDrive25e i spolja se u odnosu na X2 koji pokreću samo motori sa unutrašnjim sagorevanjem razlikuje jedino po poklopcu na prednjem levom blatobranu iza kojeg se kriju utičnice za punjenje strujom. Po uzoru na ranije predstavljen hibridni X1, i hibridni X2 pokreće kombinacija 1.5 trocilindarskog turbobenzinskog motora sa 125 KS i 220 Nm najvećeg obrtnog momenta i elektromotora koji raspolaže sa 95 KS i 165 Nm. Sa oba motora u funkciji kombinovana snaga koja se posredstvom 6-stepenog automatskog menjača distribuira na obe osovine (xDrive) iznosi 220 KS, a najveća vrednost obrtnog momenta je 385 Nm. Sa oba motora u funkciji X2 xDrive25e od 0 do 100 km/h stiže za 6.8 sekundi i razvija 195 km/h, a fabrički deklarisana prosečna potrošnja goriva je 2.0 l/100 km. Bez asistencije benzinskog motora koji je zadužen za pokretanje prednje osovine, elektromotor pokreće samo zadnju osovinu. Najveća brzina u tom slučaju iznosi 135 km/h, a u BMW-u tvrde da je kapacitet baterija (10 kWh) za čije je punjenje potrebno oko pet sati dovoljan za prelazak do 55 kilometara. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted May 27, 2020 Hibridni BMW X2 xDrive25e Novitet u paleti BMW-a X2 je plug-in hybrid verzija X2 xDrive25e koja će kupcima biti dostupna od leta. X2 xDrive25e podrazumeva kombinaciju 1.5 trocilindričnog benzinca sa 125KS, elektromotora sa 95KS i litijum-jonskih baterija od 10 kWh, uz pogon na sva četiri točka. Kombinovana snaga sistema iznosi 220KS i 385 Nm obrtnog momenta, ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 6.8 sekundi, dok je najveća brzina 195 km/h. Automobil po fabričkim podacima ima prosečnu potrošnju goriva od 1.7 l/100 km, emisija CO2 je 38 grama po km, a moguća je i vožnja samo na elektropogon (do 57 km, pri brzinama do 135 km/h). Treba pomenuti i da je zapremina prtljažnika 410 litara, odnosno 1.290 litara sa oborenim zadnjim sedištima. BMW X2 xDrive25e je između ostalog i 10 mm niži, ima nova LED prednja svetla, sistem upozorenja na pešake i lagane 17-inčne alu točkove. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted September 30, 2020 BMW X2 M Mesh Edition BMW predstavlja specijalno izdanje modela X2, i to BMW X2 M Mesh Edition koji će se u prodaji naći od novembra. M Mesh Edition između ostalog sadrži saćasti crni gril, gloss black elemente (okviri stakala i retrovizori), crne bočne stubove, black chrome izduvne cevi, točkove od 19 ili 20 inča (sa crnim i narandžastim akcentima), narandžaste trake na bokovima i haubi... Kupcima BMW-a X2 M Mesh Edition će se nuditi sledeće boje za karoseriju: Phytonic Blue Metallic, Alpine White, Black Sapphire Metallic, Sunset Orange Metallic i Brooklyn Grey Metallic. Za unutrašnjost su predviđena M Sport kožna sedišta sa integrisanim naslonima za glavu, M Sport volan, aluminijumski detalji, Pearl Grey Chrome akcenti i pragovi sa M Mesh Edition natpisom. U gami će se naći više verzija, od benzinaca X2 sDrive18i do X2 20i (koji je dostupan sa prednjim ili pogonom na sva četiri točka), preko Plug-in hybrid X2 xDrive25e, pa do dizelaša X2 18d, 20d i 25d (ovaj poslednji samo uz xDrive pogon na sva četiri točka). preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted January 7, 2021 Novi BMW X2 i BMW iX2 Aktuelni BMW X2 je na tržištu već nekoliko godina, dok se njegov naslednik po nekim izvorima očekuje za dve godine. BMW će inače prvo 2022. prikazati novu generaciju modela X1, a novi X2 verovatno 2023. Očekivano, novi X2 će bti nešto veći i prostraniji nego sadašnji model, dok će dizajn prednjeg dela biti inspirisan novim električnim crossoverom iX. Što se game tiče, pored standardnih verzija sa trocilindričlnim i četvorocilindričnim turbo motorima sa 48V mild hybrid tehnologijom, u paleti će se naći i plug-in hybrid, a možda i potpuno električna varijanta pod nazivom iX2. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted January 19, 2021 BMW X2 M Mesh Edition BMW je u Velikoj Britaniji počeo sa prodajom novog specijalnog izdanja modela X2, i to BMW X2 M Mesh Edition. X2 M Mesh Edition između ostalog sadrži saćasti crni gril, gloss black elemente, crne bočne stubove, black chrome izduvne cevi, točkove od 19 ili 20 inča... Kupcima BMW-a X2 M Mesh Edition će se nuditi više boja za karoseriju, među njima i Brooklyn Grey Metallic. Za unutrašnjost su predviđena M Sport sedišta sa integrisanim naslonima za glavu, M Sport volan, aluminijumski detalji, Pearl Grey Chrome akcenti i pragovi sa M Mesh Edition natpisom. U gami će se naći više verzija, uključujući Plug-in hybrid X2 xDrive25e, koji kombinuje 1.5 benzinac i elektromotor. Cene za X2 M Mesh Edition kreću od 38.800 evra, a isporuke britanskim kupcima startuju u martu. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted July 13, 2021 BMW X2 sDrive 18d M Sport na testu Auto magazina BMW X2 je još jedan dokaz da je BMW uvek BMW, čak i sa prednjim pogonom. Ni povišeno odstojanje od tla nije smetalo da bude neprikosnoven u krivinama, dok 150 konja u praksi deluje mnogo snažnije. Dobar deo kupaca novih automobila je bar jednom došao u situaciju da uporedi cene malo bolje opremljenih mejnstrim modela sa automobilima premium proizvođača. Obično se tada dođe do zaključka da koštaju praktično isto, ali da su premiumi bez opreme. Međutim, nije uvek baš tako. U slučaju akcijskih cena auto je već napakovan, tako da kupac ne razmišlja o dodatnim troškovima. Tako je i u slučaju test primerka. Standard je M Sport paket koji se u redovnim okolnostima posebno doplaćuje. On obuhvata ne samo stilske elemente na karoseriji koje popravljaju vizuelni utisak ali i aerodinamiku, već i mnoge druge bitne stavke. Za nas su nekako najvažnija sedišta. Možda na prvi pogled ne izgledaju kao kadice, ali izuzetno dobro drže telo zahvaljujući veoma izraženim bočnim podrškama, što u naslonu, što na donjem delu. Osim toga, imaju specifična podešavanja. Na primer, možete da podesite širinu naslona, tako da imate osećaj kao da ste u trkačkom automobilu kada ga suzite. Tu je i podešavanje dužine donjeg dela, što je posebno bitno visokim ljudima kojima je potreban oslonac celom površinom butine. Po želji možete da zarotirate kompletno sedište unazad tako budete zavaljeni sa savijenim nogama, ili unapred, kada su noge gotovo u potpunosti opružene spram pedala. Ipak, ako računate na lumbalnu podršku, ovde toga nema. Ona se dobija uz doplatu ili na nekim drugim modelima sedišta, odnosno paketima opreme. Od ''M'' paketa izdvajamo još specifičan trokraki volan, kao i alu-felne prečnika 19 inča. Ono što se ne vidi ali se itekako oseća u vožnji je sportsko ogibljenje. BMW X2 će vas naterati da u potpunosti zaboravite da je krosover. Skreće kao po šinama i to je nešto po čemu je nesumnjivo prepoznatljiv kao član BMW familije, iako ima prednji pogon i 182 mm odstojanja od tla. Da, prednji pogon, tačnije mehaničku platformu, deli sa modelom X1, kao i sa ''minijem kantrimen''. To mu očigledno nije smetalo da izrazi svoj bavarski karakter u krivinama. Naravno, oni koji žele pogon na sva četiri točka mogu da se opredele za xDrive verziju. Ako se brinete da 18d nije dovoljno snažan, verujte da nije isto BMW-ovih 150 KS i 150 KS nekog drugog proizvođača. Zato preporučujemo test vožnju kako biste se i sami uverili u to. U kombinaciji sa osmostepenim automatikom, koji je takođe standard, X2 može da bude izuzetno pitom po gradu, ali i da ozbiljno pokaže zube. Automobili ove snage su obično žustri po gradu i na magistralnim putevima, dok na auto-putu pri većim putnim brzinama ostaju bez daha kada je potrebno međuubrzanje. Ne i kod X2. Iznenadilo nas je kako bez napora, u vrlo kratkom roku, ubrzava sa 130 na 180 km/h. I ne samo to. Reakcija na komandu gasa je trenutna, kao i kod ostalih BMW modela. Nema nikakvog čekanja i oklevanja; za to su zaslužni i motor i sjajni menjač, koji je uvek na pravim obrtajima. Uvek ističemo i veliku prednost BMW ručice menjača koja ima ''sport'' mod pomeranjem ulevo. Tada spusti brzinu-dve niže, što smo koristili ne samo u cilju maksimalne spremnosti na ubrzanje, već i u situacijama kada želimo da kočimo motorom. Test primerak nije imao komande menjača na volanu kao što smo navikli, mada nam to nije smetalo da za šaltanje naniže koristimo ručicu menjača. Položaj ulevo jeste sportski mod, ali čim je pomerite unapred ili unazad, prelazite u manuelni režim. Povratak u položaj udesno vraća automatski mod. Dakle, dovoljan je samo jedan klik... Dopalo nam se i to što ''S'' režim menjača isključuje start-stop sistem. To nam je bilo od velike pomoći kada vidimo da će stajanje biti vrlo kratko, a nije nam baš zgodno da svaki put tražimo taster za isključivanje start-stop sistema. Ovako, samo pomerimo ručicu menjača ulevo i stvar je rešena. Kada krenemo, jednostavno je vratimo udesno, ukoliko ne želimo kasniju promenu brzina koju obezbeđuje ''S'' mod. Treba istaći i da ''S'' položaj ručice menjača nema nikakve veze sa generalnim ''sport'' režimom, koji se zajedno sa ''eko'' modom bira preko tastera pored ručice menjača. On smanjuje uticaj servo asistencije volana, komanda gasa je još osetljivija i eksplozivnija, a menjač prebacuje dodatnu brzinu-dve niže, sa još kasnijom promenom i višim obrtajima. Sa ovakvim podešavanjem, X2 18d od 150 konja se ponaša kao da ih ima 190. Svesni smo da reč sportski ne ide baš uz ovu snagu, ali BMW ume ozbiljno da iznenadi. Inače, stadardni Comfort režim obezbeđuje vrlo ranu promenu brzina, tako da je kazaljka obrtomera po gradu često na oko 1100 obrtaja, što je vrlo niska vrednost za dizelaše. BMW-ovoj mašini to nimalo ne smeta, s obzirom da i sa tih obrtaja ume vrlo snažno da povuče, i to bez promene brzina. Takvo podešavanje je dovelo i do niske potrošnje po gradu, sa prosekom od 5.2 l/100 km bulevarske vožnje. Ekstremna gradska gužva teško da podiže prosek na više od 6.5 l/100 km. ''Eko-pro'' režim nismo probali, ali je interesantna činjenica da čak i u standardnom ''komfort'' modu BMW X2 izbacuje menjač u neutralan položaj kada pustite gas, a radarski senzor proceni da ispred vas nema nikoga. Na taj način se obezbeđuje dodatna ušteda u potrošnji. BMW X2 je možda najlepši od manjih krosovera u gami bavarskog proizvođača. Prepoznatljiv je i po tome što je jedini sa znakom na C stubu. Niža linija krova zaista izgleda atraktivno, ali, na svu sreću, nije dovela do velikog smanjena prostora pozadi. Šta više, putnici prosečne visine nazad imaju iznad glave bar još nekoliko centimetara prostora, više nego u prosečnom hečbeku C segmenta. Osim vrhunske tehnologije, ne možemo da ne primetimo i najviši mogući kvalitet završne obrade. Utisak je da se proizvođač svakim detaljem zahvaljuje na svakom uloženom evru i to je takođe nešto po čemu drugi modeli ne mogu da se porede sa pravim premiumom. Čak i osnovni instrumenti, kao na test primerku, izgledaju skupo. Kada je motor ugašen, instrumenti su kompletno crni i izgledaju kao isključen displej. Kada se auto upali, brojke svetle, sa velikim kontrastom sa kojim sve opet izgleda kao veliki displej. Ovakvo rešenje nam je čak vrlo simpatično, s obzirom da svi BMW modeli imaju gotovo identične displeje virtuelnih instrumenata, pa su analogni pravo osveženje. Da, već nam nedostaju u najezdi digitalnih... BMW X2 je prava zamena za klasičan hečbek C segmenta. Nudi nešto više mesta na zadnjim sedištima i u gepeku u odnosu na novu Seriju 1, ali i povišeno odstojanje od tla. Vozna dinamika zbog toga nije trpela, bar ne u meri koju može da oseti prosečan vozač u uobičajenim uslovima saobraćaja. A da je auto poseban u ležanju u krivinama, što se oseti čak i prilikom običnog skretanja, jeste. X2 sDrive 18d je samo još jedan dokaz da je BMW uvek BMW, čak i sa prednjim pogonom. Za praktičnost je zadužen i zaista veliki broj pregrada, malih i velikih. BMW X2 je kao druga kuća na točkovima, pa lako možete da stvorite svoj mikro prostor. Ispod lakta vozača i suvozača su dve pregrade, od čega je jedna unutar samog naslona za ruke. Iako možda ne deluje veliko na prvi pogled, prtljažnik je prostran i praktičan. Nema klasičnu pregradu na dnu, već je tradicionalno, umesto rezervnog točka, ogroman prostor ispod poda. Polica, odnosno pod je projektovan tako da može da se zadrži u otvorenom položaju. Reč ''sportski'' i snaga od 150 konja ne idu baš zajedno, ali u slučaju BMW-a ovo pravilo ne važi. Sportski mod itekako menja karakter automobila, pa je osećaj za volanom kao da auto ima mnogo više snage. ''Eko'' režim nismo testirali, ali već u standardnom modu X2 ume da izbaci menjač iz brzine, kako bi se u praznom hodu uštedelo gorivo. Ako radarski senzor prepozna da ste se približili vozilu koje je ispred vas, ponovo će ubaciti menjač u brzinu. Autor: Aleksandar Bursać preuzeto sa - magazinauto.com Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted February 1, 2022 BMW X2 Edition GoldPlay X2 GoldPlay je dostupan sa izborom od osam boja (San Remo Green, Alpine White, Misano Blue, Black Sapphire Metallic, Skyscraper Grey, BMW Individual Storm Bay, Frozen Black Metallic i Frozen Pure Grey), uz detalje u boji zlata na eksterijeru i u enterijeru. To znači da X2 Edition GoldPlay odlikuju brojni elementi u boji zlata (prednji ''bubrezi'', bočna grafika, retrovizori i detalji na točkovima od 19 ili 20 inča), a to važi i za enterijer (šavovi i detalji na pragovima). Ako automobil dolazi u kombinaciji sa Frozen Black Metallic ili Frozen Pure Grey bojom, neki zlatni detalji su u crnoj boji. Deo standardne opreme čine i M Sport oslanjanje (auto je niži 10 mm), M Aerodynamics paket i Shadowline elementi. Edition GoldPlay je dostupan uz sve varijante BMW-a X2, od dizelaša preko hibridnog X2 xDrive25e pa do X2 M35i. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted October 17, 2022 Ovako bi trebalo da izgleda novi BMW X2 Nova generacija X2 primećena je na testiranju i, sudeći po špijunskim fotografijama, biće primetno drugačija od sadašnje. Evo nekoliko rendera sa kolesa.ru koji nam dalju bolji uvid u to kako će izgledati novi BMW X2: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted January 11, 2023 Auto Bild najavljuje novi BMW X2 SUV-Coupe? Hatchback SUV? Sport SUV? Kako god želite to da nazovete, BMW je bio među prvima sa modelom X6. Sa modelima X4 i X2 minhenska kompanija je uspešno proširila asortiman. BMW X2 će dobiti novu generaciju ove 2023. godine - ali sada kao ''pravi'' SUV Coupe. AutoBild nam daje prve informacije o njemu: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted August 23, 2023 Auto Bild najavljuje BMW iX2 / X2 BMW konstantno proširuje svoju flotu električnih automobila. Nakon X1/iX1, sada dolazi X2/iX2. Auto Bild nam pokazuje kako bi električni SUV-Coupe mogao da izgleda: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted September 30, 2023 Najavljen novi BMW X2 BMW je ranije ove godine objavio planove o pokretanju proizvodnje nove, druge generacije modela X2 pre kraja godine, a sada je ovaj crossover-coupe najavljen i sa nekoliko zatamnjenih slika. Novi X2 nosi interno kodno ime U10, i kako se navodi predstavlja elegantniju alternativu modelu X1, zahvaljujući svom profilu i nagnutoj liniji krova. Nova generacija je veća od prethodnika, što se i očekivalo jer je i novi X1 takođe veći od starog. Takođe, novi X2 je dobio osvetljenu konturu bubrežne maske, zajedno sa adaptivnim LED matrix farovima. Osim standardnog X2, u ponudi će se naći i potpuno električni iX2, a oba će BMW praviti u fabrici Regensburg u Nemačkoj. BMW će paleti imati i M Performance derivat, po uzoru na BMW X1 M35i. Dobiće 2.0 turbo-benzinski motor sa 296 konjskih snaga u Evropi gde postoje stroži propisi o emisiji izduvnih gasova, dok će na drugim tržištima imati 312 KS. Bez obzira na region, obrtni momenat je 400 Nm. X2 M35i će nuditi i standardni xDrive pogon na sva četiri točka i sedmostepeni automatski menjač sa dvostrukim kvačilom. Potpuno električni iX2 bi na početku trebalo da se nudi u verziji xDrive30 sa dva motora i kombinovanom snagom od 313 KS i 494 Nm. Podsećanja radi, BMW iX1 sa 313 KS ima bateriju od 64.7 kWh i moguće ju je puniti maksimalnom snagom od 130 kW. Očekivana autonomija po WLTP standardu kreće se od 413 do 438 km. Kasnije bi mogla da se pojavi i varijanta BMW-a iX2 sa jednim motorom i pogonom na prednje točkove. Ostaje da se vidi da li će novi X2 dobiti i PHEV (plug-in hibrid) verziju. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted March 30 CarWOW: BMW iX2 Potpuno električna verzija novog X2: Quote Share this post Link to post Share on other sites