Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

BMW najavljuje serijski X2

 

169038-bmw%20x2%20333.jpg

 

BMW je prošle godine na sajmu automobila u Parizu predstavio novi crossover X2 (F39), i to u formi studije, dok će prodaja serijskog modela startovati početkom 2018. godine.

 

169036-bmw%20x2%203.jpg

 

Kako stvari sada stoje, zvanična promocija tog serijskog modela će se održati u septembru ove godine na sajmu u Frankfurtu, a do tada pred nama su fabričke teaser slike jednog maskiranog primerka.

 

bmw%20x2%2033.jpg

 

Kao što nagoveštava već i svojom oznakom, X2 će se u ponudi bavarske marke smestiti između modela X1 i X3, pri čemu je magazin Auto Bild svojevremeno izneo procenu da će X2 u Nemačkoj startovati po ceni od oko 33.000 evra.

 

bmw%20x2%203333.jpg

 

X2 će biti napravljen na UKL platformi, kao uostalom i novi X1 koji je BMW predstavio 2015. Takođe, i unutrašnjost serijskog X2 će navodno velikim delom biti ista kao i kod novog X1. U nastavku možete pogledati i listu motora koji će se naći u ponudi ovog crossovera. Ako je lista tačna, najsnažniji će biti model X2 M35i xDrive sa 300 konja.

  • X2 sDrive 16d     Dizelaš       116KS
  • X2 sDrive 18i      Benzinac    140KS
  • X2 sDrive 18d     Dizelaš       150KS
  • X2 xDrive 18i      Benzinac    140KS
  • X2 xDrive 18d     Dizelaš       150KS
  • X2 sDrive 20i      Benzianc    192KS
  • X2 sDrive 20d     Dizelaš       192KS
  • X2 xDrive 20i      Benzinac    192KS
  • X2 xDrive 20d     Dizelaš       192KS
  • X2 xDrive 25i      Benzinac    231KS
  • X2 xDrive 25d     Dizelaš       231KS
  • X2 M35i xDrive    Benzinac    300KS

Pored standardnog pogona na prednje točkove, kao opcija će se nuditi i pogon na sva četiri točka, dok se od menjača pominju šestostepeni manuelni i osmostepeni automatik.

 

bmw%20x2%2033333.jpg

 

Neke ranije informacije kažu da će se BMW X2 proizvoditi u fabrici Regensburg u Nemačkoj gde se već pravi novi X1.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Edited by neshaoct
update naslova teme

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ponovo snimljen BMW X2

 

171422-bmw%20x2%201.jpg

 

BMW je prošle godine na sajmu automobila u Parizu predstavio novi crossover X2 (fabričke oznake F39), i to u formi studije, dok će prodaja serijskog modela startovati početkom 2018. godine. Dok čekamo na zvaničnu promociju, pred nama je set novih špijunskih fotografija jednog primerka sa minimalnom kamuflažom na zadnjem delu.

 

171423-bmw%20x2%2011.jpg

 

Kao što nagoveštava već i svojom oznakom, X2 će se u ponudi bavarske marke smestiti između modela X1 i X3, pri čemu je magazin Auto Bild svojevremeno izneo procenu da će X2 u Nemačkoj startovati po ceni od oko 33.000 evra.

 

171424-bmw%20x2%20111.jpg

 

X2 će biti napravljen na UKL platformi, kao uostalom i novi X1 koji je BMW predstavio 2015. Takođe, i unutrašnjost serijskog X2 će navodno velikim delom biti ista kao i kod novog X1.

 

171425-bmw%20x2%201111.jpg

 

Pored standardnog pogona na prednje točkove, kao opcija će se nuditi i pogon na sva četiri točka, dok se od menjača pominju šestostepeni manuelni i osmostepeni automatik. Neke ranije informacije kažu da će se BMW X2 proizvoditi u fabrici Regensburg u Nemačkoj, gde se već pravi novi X1.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW X2 zvanično

 

bmw%20x2%20333333.jpg

 

BMW je zvanično predstavio svoj novi crossover X2, najavljen inače još prošle godine u formi studije (na sajmu automobila u Parizu).

 

bmw%20x2%203333333.jpg

 

Kao što nagoveštava već i svojom oznakom, X2 će se u ponudi bavarske marke smestiti između modela X1 i X3, a kupcima će biti dostupan od marta sledeće godine.

 

bmw%20x2%2033333333.jpg bmw%20x2%20333333333.jpg

 

X2 je napravljen na UKL platformi, kao uostalom i novi X1 koji je BMW predstavio 2015.

 

172144-bmw%20x2%2033.jpg

 

Na početku će se nuditi sledeće verzije:

  • X2 sDrive20i: 2.0 R4 | 192KS | 280 Nm | 7.7 s 0-100 | 5.5-5.9 l/100km
  • X2 xDrive20d: 2.0 R4 | 190KS | 400 Nm | 7.7 s 0-100 | 4.6-4.8 l/100km
  • X2 xDrive25d: 2.0 R4 | 231KS | 450 Nm | 6.7 s 0-100 | 5.1-5.3 l/100km

 

Kasnije stižu i ove verzije:

  • X2 sDrive18i: 1.5 R3 |  140KS | 220 Nm | 5.9-6.3 l/100km
  • X2 xDrive20i: 2.0 R4 | 192KS | 280 Nm | 6.1-6.2 l/100km
  • X2 sDrive18d: 2.0 R4 | 150KS | 330 Nm | 4.5-4.7 l/100km
  • X2 xDrive18d: 2.0 R4 | 150KS | 330 Nm | 4.8-5.2 l/100km

172145-bmw%20x2%20333.jpg 172146-bmw%20x2%203333.jpg

 

Pored pogona na prednje točkove, nudiće se i varijante sa pogonom na sva četiri točka, a kupcima će između ostalog na raspolaganju stajati i sedmostepeni automatik sa dvostrukim kvačilom.

 

172147-bmw%20x2%2033333.jpg

 

Što se dimenzija tiče, X2 je dugačak 4360 mm, širok 1824 mm, visok 1526 mm, međuosovinsko rastojanje iznosi 2670 mm, prtljažnik je zapremine 470 litara, dok su točkovi od 17 do 20 inča.

 

bmw%20x2%203333333333.jpg bmw%20x2%204444.jpg

 

U opremi će se između ostalog naći i najnoviji BMW-ov iDrive sa 6.5-inčnim ili 8.8-inčnim ekranom osetljivim na dodir, Apple CarPlay i Head-Up displej.

 

bmw%20x2%2044.jpg

 

BMW će X2 nuditi u tri varijante, i to Basic (bazna verzija), M Sport (aero kit, tamni detalji, zaštita blatobrana u boji vozila...) i M Sport X (dodaje elemente iz M Sport i X Line ponude).

 

bmw%20x2%20444.jpg bmw%20x2%204.jpg

 

M Sport i M Sport X verzije imaju i M Sport oslanjanje, uz opcioni Dynamic Damper Control (auto je niži za 10 mm), kao i alu točkove od 19 ili 20 inča. Što se cene tiče, najjeftiniji u ponudi biće X2 sDrive18i koji će u Nemačkoj koštati 34.250 evra. 

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW X2 sa novim motorom razvijaće 300KS

 

172144-bmw%20x2%2033.jpg

 

Bavarski SUV X2 trenutno u svojoj najsnažnijoj verziji nudi 228KS. U ponudi je samo sa 8-stepenim automatikom, a pogon je na sva četiri točka. Sledeće godine kupci će dobiti mogućnost da izaberu i snažniji motor. Reč je o dorađenom 4-cilindarskom 2.0 litarskom motoru sa 300KS. Osim 8-stepenog automatika u ponudi će biti i ručni menjač. Te performanse bi trebalo da zadovolje sve zahteve današnjih kupaca, a to je brz, prostran i praktičan automobil. U blagodatima novog motora uživaće i Gran Coupe serije 2, nova Serija 1 kao i X1.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW X2 Cabrio?

 

175609-bmw x2 11.jpg

 

Najnoviji BMW-ov crossover X2 su nedavno mogli da vide posetioci sajma automobila u Detroitu, ali ostaje pitanje šta Bavarci planiraju dalje.

 

175610-bmw x2 1111.jpg

 

U BMW-u su naime pratili situaciju sa prodajom Range Rovera Evoque, koji se pokazao kao veoma uspešan model, uključujući tu i Evoque Cabrio koji je prošao bolje nego što su mnogi predviđali.

 

175608-bmw x2 1.jpg

 

Sa tim u vezi, nije nemoguće da BMW u budućnosti ponudi nove verzije X2. Dvovratni X2 Coupe bi sigurno imao smisla, ali je veliko pitanje da li su u Minhenu dovoljo hrabri (ili ludi) da ponude i X2 Cabrio. Kako bi takav X2 mogao da izgleda pokazuju ovi renderi.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW zvanično: X2 Coupe i X2 Cabrio su ''glasine i špekulacije''

 

175609-bmw x2 11 (1).jpg

 

Nedavno su se pojavile informacije o tome da u BMW-u navodno razmatraju mogućnost da novi crossover X2 ponude u novim verzijama, podstaknuti prodajnim uspehom Range Rovera Evoque. Konktretnije, pojedini mediji su su pominjalo dvovratnu Coupe varijantu BMW-a X2, ali i X2 Cabrio, po uzoru na Range Rover Evoque Cabrio U međuvremenu je stigao i odgovor iz BMW-a. Tako je Christophe Koenig, kompanijin PR menadžer za X modele i xDrive, kratko izjavio da su sve to ''samo glasine i špekulacije koje ne možemo da potvrdimo''. Isto važi i za eventualni BMW-ov pick-up koji bi konkurisao Mercedesovoj X klasi. Dakle, opet ''glasine i špekulacije koje ne možemo da potvrdimo''.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW X2 Rebel Edition

 

bmw x2 rebel edition

 

U pitanju je BMW X2 xDrive25d sa M Sport X kit-om, Galvanic Gold bojom i "tetovažom" na C stubu koju potpisuje umetnik Pietro Sedda. Serija je ograničena samo 5 komada (svi su namenjeni italijanskom tržištu), a cena po komadu iznosi 60.000 evra.

 

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dmotion test: BMW X2

 

bmw x2 dm.jpg

 

BMW X2 je na platformi koja nosi X1 ali i Mini Countryman. Uz to je ''sportskija'' evolucija X1. Po svemu ovome, da li ima pravo da bude sopstveni model.

Kada je BMW krenuo u ''kupeizaciju'' SUV-a izazvao je lavinu komentara. X6 koji je, manje više, nastao spuštanjem krova i zakošavanjem petih vrata, naišao je na sve što jedan novi automobil može da naiđe. Od obožavanja i idolopoklonstva pa do potpunog omalovažavanja i osporavanja koncepta. A kupci X6 su isto tako prošli sve - od beskrajne zavisti pa do pogrdnih aluzija na svoj izbor. A u svemu tome, BMW ispao zadovoljan. Kao prvo, vrhunski suptilno je ''namirisao'' gde se može ''udenuti'' podverzija poznatog i pronaći novi kupac. Za malo para uloženih u razvoj izbacio je novu modelnu liniju koja se odlično prodaje, i nastavio istim putem sa X4 a sada i X2. Receptura primenjena na X6 se ne menja - uzmemo već razvijenu platformu, a formom karoserije i malo drugačije trimovanim donjim postrojem kupcu ponudimo nešto drugačije od osnovnog modela.

 

X-12.jpg

 

Nije otkriće hladne vode konstatacija da je X2 evolucija X1 i neka vrsta tranzicije od blagog karavana ka blagom kupeu, a u oba slučaja na povišenoj platformi, kako bi se ''ubacili'' u SUV segment. Šta više, radi se čak o identičnoj platformi koju koristi i Mini Countryman, što znači četvorocilindarski motor smešten napred poprečno i prednji ili opcioni 4×4 pogon. Karoserija je definitivno evolucija X1 u pravcu povišenog kupea, i uz rizik lavine komentara, teško da se BMW može osporiti ova evolucija. Ovaj, sa svojih 4.36 metara kompaktni SUV - kupe odlično izgleda i sasvim uspešno je dobio sopstveni karakter. I to ne samo zahvaljujući linij krova ili samo poslednjoj četvrtini karoserije. X2 je dobio i sopstveni prednji deo, liniju bokova, pragove i, naravno, ''stažnjicu''. Deluje zaista kompaktno, pa i snažno, pre svega zahvaljujući visokom struku, veoma malim staklenim površinama bočnih prozora i petih vrata. Prepusti preko točkova su kratki, lukovi oko njih naglašeni, a u kombinaciji donesu taj toliko traženi SUV ''look''. I još nešto, konkuriše Mercedesu GLA, Audiju Q3 i Jaguaru E-Pace. Suština je ipak da je ovo kompaktno vozilo čiji gabariti zaista ne opterećuju vozača, koje se lako snalazi u gradskoj vožnji, a pri tom se stidi ni velike brzine na otvorenom putu.

 

DSC_3960.jpg

 

X2 ima vrhunski enterijer i tačka. Da, poslovično, uvek dodam i da za svoju cenu BMW ni ne sme da donese ništa manje, ali u X2 može da bude reper za preciznost izrade, uklapanje formi i izbor materijala. Šta više, čak ni meku plastiku armature koja je imitacija kože sa sve žutim štepovima ne doživljavam kao prevaru. Efekat je postignut, a da nije reč o koži otkrije se tek pažljivim zagledanjem. E sad, standardni problem kod testa bilo kog BMW-a je to što po pravilu stigne uz visoki i skupi M sport paket opreme uz brojne dodatke, koji koji pružaju odličnu sliku ali malo i zamaskiraju suštinu. Ovo je možda manje bitno za test vozila, ali je jako bitno za kupca, koji treba da se izbori i sa prodavcem i spiskovima opreme i dobije sto više, a plati što manje. Verovatno je najbolje da se postavi po principu ''ništa se ne podrazumeva'', pita za svaku sitnicu i pažljivo sluša odgovore.

 

ent2-4.jpg

 

U slučaju X2 na Dmotion testu, na primer, stigla su sjajno oblikovana M sedišta koja izraženim bočnim porškama koje su prilagodljive telu dozvoljavaju malo ''migoljenja'', zato što im je to i posao. Kombinacija alkantare na bokovima i štofa na sedalnom delu i naslonu je veoma prijatna, samo, ne treba pomisliti da uz ova (prilično skupa) sedišta automatski idu i grejači. Ne, ne idu. Ne kažem da su neophodni, ali samo skrećem pažnju.

 

ent4-4.jpg

 

Da se vratim suštini, ponuda prostora napred je odlična, sedišta isto tako odlično dimenzionisana, a zbog nešto manje visine krova, nje se preterivalo u uspravnom sedenju, pa su pozicija i visina nešto između automobila i SUV-a. Stražnja klupa je ipak, kao i praktično svaka druga, realno za dve osobe i eventualno dete u sredini. Ono što je bitno, ponuda prostora za kolena i glave je vrlo dobra obziom na oblik karoserije, pa se iza vozača od preko 180 cm bez problema smešta osoba slične visine. Ako je iz bilo kog razloga potreban dodatni prostor za glave treba izbeći panoramski stakleni krov, koji ipak oduzme svojih 3-5 cm ugradnjom u krov.

 

ent1-4.jpg

 

Iako relativno mali, X2 ima sasvim solidan i upotrebljiv prtljažnik od 470 litara i praktično preklapanje naslona stražnje klupe iz tri dela 40/20/40. Generalno, X2 u osnovi nudi podjednako ili malo više prostora kao i svaki hatchback iz C segmenta ali to radi sa stilom i funkcionalnošću koja je do detalja zadržana. Pri tom mislim i na prostor za odlaganje sitnica i krupnica koje su obično uz vozača i putnike, a pogotvo na dužem putovanju. U X2 se za sve može naći mesta i zadržati pri ruci.

 

ent3-4.jpg

 

Ako armaturu nazovemo imitacijom, i instrument tablu možemo nazvati imitacijom digitalne table. Ali, nema nikave potrebe da se reč imitacija koristi u pežorativnom smislu. BMW ovde nikoga ne vara. To što je instrument tabla potpuno crna kada je motor ugašen i oživi tek po startovanju, a zapravo je stvar maštovite tehnologije osvetljenja instrumenata. Izgleda odlično, grafika je pregledna informacije jasne. Što se višenamenskog ekrana tiče, standardni je 6.5'', a u test vozilu je bio veliki 8.8“ koji je opcioni uz Navigation Plus. Naravno, osetljiv na dodir, sa sjajnim rotacionim kontrolerom između sedišta koji sam mnogo puta hvalio. „Okreni i pritisni“ sistem brzo, lako i jednostavno vodi kroz menije, a za direktan izbor navigacije, audio sistema ili menija mogu upotrebiti i prekidači smešteni oko kontrolera. Isto tako na sjajne M upravljače koje (uz doplatu) nudi BMW ne treba više trošiti reči, kao i na vrhunski Harman Kardon zvuk. Na kraju, BMW je uspeo da uradi i nešto što se godinama u brojnim modelima nije ni trudio. Enterijer X2 se razlikuje od X1. Ne mnogo, ne sistemski, ali sasvim dovoljno da kupcu ponudi izbor.

 

X-11.jpg

 

xDrive 20d oznaku smo imali pre nekoliko meseci na modelu X3. Nema greške, govorim o istom, ozbiljnom, paketu motora, menjača i pogona. Dvolitarski dizel ima 190 KS i 400 Nm od 1.750 o/min. Menjač je osmostepeni automatik (uz verziju bez xDrive ide sedmostepeni DCT), pogon na svim točkovima. Zapravo, najozbiljnija dizel kombinacija, a uz M oslanjanje, stiže i tvrđi trim ogibljenja, koje opciono može biti i adaptivno. Barem na papiru, kombinacija koja obećava.

 

X-10.jpg

 

X2 nije baš sportista ali je BMW, barem po pitanju vozne dinamike, na visini zadatka. Naravno, kritičara i kritizera je bilo i biće, ali malo šta se ovde može zameriti. Kao prvo ne očekujte servo pojačani upravljač koji se može okretati malim prstom. Ne, ovde se oseti svaki pokret volanom onako kako treba, a ne uz osećaj ''plivanja''. X2 lako usmeri nos u željenom pravcu, a pri samo početku ugaonog skretanja malo će nagnuti karoseriju, ali tu i ostati bez povećanja ugla nagiba. Vrhunski je odabrana krutoća poprečnih stabilizatora. Naravno, X2 je tvrdo timovan. Ako već kao SUV-kupe igra na sportsku i dinamičnu kartu, ne može biti mekan. I da, naravno, ovako tvrd nije baš svetski šampion udobnosti na poprečnim neravninama, iako uzdužne neravnine dobro apsolvira.

 

X-6.jpg

 

Zimsko doba testa sa suvim ali i mokrim pa i snegom pokrivenim drumom podsetio nas je na svu vrednost pogona na svim točkovima, a xDrive je, barem u X2, dostigao finoću transfera snage među osovinama, koji ne menja iznenada karakter vozila. U osbovi, ovde ogovorimo o stalnom prednjem pogonu kojem u pomoć priskače zadnji, a bez pretvaranja podupravljanja u preupravljanje. Uz 190 KS, snage je više nego dovoljno, a čak osam stepeni prenosa mekano uvek nalazi najoptimalniji za trenutne uslove opterećenja, broja obrtaja i brzine. Samo pri naglom ubrzanju punim gasom dizel se zvukom javlja kao dizel, ali su „auspuh štimeri“ (da se zna, zvuku iz izduva se jako poklanja pažnja i radi na njemu rade brojni inženjeri, što zbog zakona, što zbog imidža vozila) su odlično uradili svoj posao, pa se spolja X2 dizel oglašava dubokim zvukom koji donekle čak podseća na grleni V8 benzinac.

 

X-8.jpg

 

I samo još da je standarda života kod nas pa da smem da skinem kapu i kažem: …''ma sjajno, vredi svakog evra''… i da preti opasnost da me proglase mnogo čime. Za X2 sa testa treba izbrojati 57.651 evro, od čega je 17.661 evro dodatna oprema. Gotovo da me je obradovao podatak koji kaže da xDrive 20d cenom startuje od 39.990, pa se mogu reći da je za suštinu - motor, menjač, prenos i funkcionalnost ovo prihvatljiva cifra. A zapravo, BMW ni ne želi da bude marka dostupna svakom i zato jeste premium marka, koju može da ima samo onaj ko može da je plati. To je fakat, a ostali mogu samo da je žele ili svoju priliku vrebaju u drugoj prodaji.

 

preuzeto sa - dmotion.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

TopSpeed test: BMW X2 xDrive 20d M Sport X

 

bmw x2 ts.jpg

 

Originalan, ''otkačen'', zabavan - pravi urbani zavodnik, kadar da izazove ljubav na prvi pogled. Najnoviji pripadnik ''X'' game deli platformu sa X1 i Serijom 2 Active Tourer, ali skače u jedan sasvim novi svet i nadahnut mladalačkim stilom, stremi visoko, tamo gde su individualnost i ''kul faktor'' glavne odrednice životnog stila. Danas, kada je ponuda u SUV segmentu sadržajnija nego ikad, iskočiti iz mase i ponuditi nešto originalno, neobično i maštovito, predstavlja nimalo jednostavan zadatak. Upravo je bekstvo od klišea bila zvezda vodilja bavarskog proizvođača prilikom projekta X2.

 

BMW_X2-066.jpg

 

Šesti član ''X porodice'' utemeljen je na istoj platformi kao X1 i Serija 2 Active Tourer, ali u skladu sa parnom oznakom, poput modela X4 i X6, prenosi BMW-ovu filozofiju tzv. SAV modela što je skraćenica za Sports Activity Coupe.

 

BMW_X2-093.jpg

 

Lansiranjem novog modela, u Minhenu nastoje da odskoče visoko, gurajući u prvi plan individualnost i stil. Od najbližeg rođaka BMW-a X1 je dosta kraći (80 mm) i niži (90 mm) - dugačak je 4.360 mm, širok 1.824 mm i visok 1.526 milimetara. Kompaktne proporcije doprinose dinamičnom stavu i istovremeno odražavaju viđenje ekstrovertnog ''lifestyle'' modela, kako naglašavaju u Minhenu.

 

BMW_X2-103.jpg

 

Novitet, dakle, predstavlja priču za sebe i to potvrđuje nadahnutim stilom, kroz jedinstvenu formu i neuobičajena rešenja. Posebno se izdvaja maska hladnjaka sa obrnuto postavljenim ''bubrezima'', kao i jedan mali, ali veoma efektan detalj - znak plavo-belog propelera šepuri se na zadnjim stubovima po ugledu na BMW-ove kupe modele 2000 CS i 3.0 CSL iz '60-ih i '70-ih godina prošlog veka. Sve to kompletira vizuelni utisak i šalje poruku da se ovaj automobil jasno izdvaja od najbližih rođaka.

 

BMW_X2-105.jpg

 

Na prezentaciji u Lisabonu bila je dostupna isključivo jedna verzija - BMW X2 xDrijve 20d M Sport X. Reč je o modelu sa novim dvolitarskim agregatom od 192 KS, osmostepenim Steptronic menjačem i pogonom na sve točkove. Testirani model u upečatljivoj Galvanic Gold boji donosi interesantnu formulu koja prepliće atraktivni M sportski paket i robusnu off-road notu.

 

BMW_X2-099.jpg

 

Time se na sportske elemente (19-inčne aluminijumske felne, spušteno M oslanjanje, zadnji difuzor i krovni spojler) efektno nadovezuju crne zaštitne oplate od plastike na donjoj rešetki hladnjaka, pri dnu vrata i oko lukova točkova. Otuda i dodatak ''X'' prikačen uz oznaku M Sport.

 

BMW_X2-125.jpg

 

Ona u unutrašnjosti donosi sportski profilisana sedišta u karakterističnoj kombinaciji alkantare i štofa, crno nebo, drugačiji upravljač, šavove od konca u konstrastnoj nijansi… Prvi utisak koji se stiče po ulasku u automobil je da u enterijeru sve ''miriše'' na kvalitet. Nivo izrade je na izuzetno visokom nivou, kako po pitanju upotrebljenih materijala, tako i u pogledu završne obrade. Doduše, ne treba zaboraviti da je posredi model sa gotovo ''ful'' opremom i da se neke ''skromnije'' verzije, ipak, neće toliko razmetati.

 

bmw_x2_topspeed_03.jpg

 

Za pretpostaviti je da će i one biti u skladu sa premijum karakterom automobila. A, ono što je sigurno, jeste da će sve modele krasiti izuzetna prostanost i funkcionalnost uprkos kompaktnoj formi. Ove važne osobine omogućava rešenje sa poprečno postavljenim motorom koje oslobađa ''višak'' prostora u kokpitu, a taj prostor je maksimalno iskorišćen. Unutrašnje stranice vrata nose velike ''džepove'', pri dnu centralne konzole i između sedišta dolaze ostave za odlaganje sitnica.

 

BMW_X2-137.jpg

 

Iako za prednja sedišta ne može da se kaže da su raskošna, dobra bočna potpora i podesivo produženje sedalnog dela čine ih udobnim. Posebno impresivno deluje prostor na zadnjoj klupi, mada je pristup drugom redu sedišta otežan zbog kraćih zadnjih vrata. Međutim, uz malo gimnastike, na njima komotno mogu sedeti i osobe više od 190 centimetara!

 

BMW_X2-131.jpg

 

Ni prtljažnik od 470 litara nije za potcenjivanje, naprotiv. Jedino nam se nije dopalo što se sistem električnog otvaranja petih vrata ne aktivira pritiskom na dugme nego tek kada ih blago povučete na gore. Sve to pod uslovom da ih ne otvarate daljinskom komandom, kada je dovoljno pritisnuti taster na ''hands free'' ključu…

 

BMW_X2-118.jpg

 

Dakle, agregat se startuje na dugme uz tihe, gotovo neprimetne dizelske taktove. Iako je po snazi ostao na istom nivou, naši domaćini su nam skrenuli pažnju da je četvorocilindarski dizel sa Twin-Power turbo tehnologijom postao tiši i ekonomičniji. Da je zaista tako što se tiče akustike primetili smo kada je sa prvim jačim dodavanjem gasa izostala grublja melodija. A osim prigušenog zvuka, fino deluju i neke druge osobine.

 

BMW_X2-107.jpg

 

S obzirom na uzvišenu poziciju, svojstvenu svim SUV i krosover modelima, BMW X2 daje dobru preglednost svega što se dešava ispred vas u saobraćaju. Ali, za razliku od mnogih drugih vozila ovog tipa, ''Bavarac'' se minimalno odriče vozne dinamike. Iako u osnovi pogon ide napred, a deo snage do zadnjih točkova stiže tek kada dođe do proklizavanja prednjih, automobil iskazuje dinamičnost u skladu sa renomeom marke.

 

BMW_X2-129.jpg

 

Snažan motor, sa 190 konja i maksimalnim obrtnim momentom od čak 400 Nm pri 1.750–2.500 o/min, ubrzava automobil težak blizu 1.700 kilograma od 0 do 100 km/h za manje od 8 sekundi, dok maksimalna brzina premašuje 220 km/h. Da biste postigli ovakvu voznu dinamiku potrebno je motor i menjač ''preusmeriti'' iz Eco ili Comfort moda u Sport režim.

 

BMW_X2-122.jpg

 

Inače, osmostepeni menjač radi odlično, bez obzira što ova verzija nije dobila novu automatsku transmisiju sa sedam stepeni prenosa. Ona je dostupna uz model X2 sDrive 20i sa dvolitarskim benzinskim turbo motorom od 192 KS. Osim motora i menjača, aktiviranje režima Sport unosi promene na sistemu upravljanja tako da upravljač postaje čvršći i direktniji. ''M'' sportski upravljač ne samo da je precizan, već se i savršeno stapa sa rukama. Ako se zna da volan predstavlja element sa kojim vozač ima najviše dodira, jasno je da ovakvo rešenje umnogome ide u prilog kvalitetu i doživljaju vožnje.

 

bmw_x2_topspeed_01.jpg

 

A vozna svojstva BMW-a X2 su veoma dobra, ali ne toliko da bi moglo da se kaže kako oduševljavaju. Rekli bismo da su na očekivanom nivou za jedan krosover iz bavarske porodice, ni manje, ni više. Dinamici doprinosi i sportsko 10 mm niže oslanjanje koje u kombinaciji sa 19-inčnim felnama i niskoprofilnim pneumaticima pomaže da se automobil čvrsto drži asfalta, ali ujedno smanjuje nivo udobnosti. No, BMW ima rešenje i za one koji žele naglašeni sportski izgled i oštrinu, ali bez previše odricanja u pogledu udobnosti. To omogućava opcioni sistem Dynamic Damper Control sa regulacijom tvrdoće amortizera, kojim testirani model nije bio opremljen.

Kada je reč o sistemima bezbednosti i asistencijama koji su nas „pratili“ na putevima Portugala, ističu se Head-Up displej, adaptivni tempomat, asistencija održavanja saobraćajne trake, a tu je i BMW ConnectedDrive info-zabavni sistem koji omogućava pristup internetu. To možda i nisu neke specifičnosti kojima će BMW loviti kupce, jer ovaj automobil ima mnogo jače argumente… Njegov lajfstajl karakter čini ga pravim urbanim zavodnikom. BMW X2 je koncipiran tako da bude interesantan gradskim šmekerima i privlačan pripadnicama lepšeg pola, a istovremeno će privlačiti i mlađe porodice.

 

BMW_X2-006.jpg

 

Uz malobrojne konkurente, kao što su Range Rover Evoque i Jaguar E-Pace, Bavarac je retka zverka i koketira sa širokom ciljnom grupom koja želi da izađe iz konvencionalnih okvira kako bi na svakom koraku istakla životni stil kroz dozu individualnosti. Koncept ''lifestyle'' modela nikada nije bio jeftin, posebno kod premijum proizvođača i izuzetak po tom pitanju ne predstavlja ni ovaj automobil. Prodaja u Srbiji upravo je počela,  a osnovni model u ponudi X1 sDrive 20i startuje po ceni od 39.990 evra. Gami će se kasnije priključiti i nešto jeftiniji X2 sDrive 18i od 140 KS, dok testirana verzija X2 xDrive 20d X sa dosta dodatne opreme, ali bez kože i panorama krova, premašuje 55.000 evra.

 

Tekst: Uroš Dedić/TopSpeed

Fotografije: Fabian Kirchbauer & TopSpeed

 

preuzeto sa - topspeed.telegraf.rs

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maxklusiv BMW X2

 

Maxklusiv 11.jpg Maxklusiv 10.jpg

 

U paketu su Chome eksterijer (folija), crni prednji ''bubrezi'' i retrovizori, vazdušno oslanjanje, 21-inčni mbDesign alu točkovi i detalji od ugljeničnih vlakana

 

Maxklusiv 111.jpg Maxklusiv 11111.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...