Irena HGT 2139 Posted October 31, 2017 Motorweek video: Proba 2018. Lexus LS 500 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted November 10, 2017 Consumer Reports video: Lexus LS500 CarWOW video: LS500 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted December 5, 2017 Edmunds video: Test 2018. Lexus LS 500 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Irena HGT 2139 Posted March 16, 2018 motor1.com video: 2018. Lexus LS 500 1 ViktorBG reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted April 27, 2018 2018. Lexus LS 500 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted April 28, 2018 RoadShow video: Test 2018. Lexus LS 500 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted May 11, 2018 MotorWeek video: Test 2018. Lexus LS 500 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted June 30, 2018 Autotrader video: 2018. Lexus LS 500h Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted July 3, 2018 TheFastLaneCar video: Test 2018. Lexus LS 500h Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted September 17, 2018 CarGurus video: Test 2018. Lexus LS 500 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted February 12, 2019 AutoTopNL video: Za volanom Lexusa LS 500 3.5 V6 BiTurbo motor daje ovom autu 420 konja i 600 Nm...koji se ovako pokažu na autoputu bez ograničenja brzine: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted June 25, 2019 TestDrivenTV video: Test 2019. Lexus LS500 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted July 6, 2019 Lexus LS 500 Inspiration Series Osim LC Inspiration i LX Inspiration specijalnih modela u ograničenoj seriji, Lexus je predstavio i slično izdanje svoje najluksuznije limuzine LS. Lexus LS 500 Inspiration Series modelske godine 2020 dolazi sa upadljivom Deep Garnet metalik bojom, kompletom 20-inčnih alu točkova u Black Vapor Chrome izdanju, belim kožnim enterijerom (sedišta, centralna konzola, paneli vrata), crnim kožnim volanom, plavim LED osvetljenjem, kao i Kiriko staklenim elementima. Za pogon se brine 3.5 litarski twin-turbo V6 motor sa 422KS i 599 Nm obrtnog momenta, što je dovoljno da od 0 do 60 milja na sat (96 km/h) ubrza za 4.6 sekundi. Lexus LS 500 Inspiration Series će biti napravljen u ograničenij seriji od samo 300 primeraka za američko tržište, gde prodaja startuje na jesen (cena još nije saopštena). preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted January 31, 2020 ChasingCars video: Test 2020. Lexus LS 500 30 godina je prošlo od kada je Toyota osnovala svoju luksuznu diviziju Lexus, i isto toliko vremena od kada su predstavili svoj prvi luksuzni sedan, tj. LS. Tada su na određenim tržištima pokazali nemačkim markama da imaju dostojnog protivnika, a tako je i dan danas sa aktuelnim modelom LS: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted April 11, 2020 CarSales video: Lexus LS 500 Inspiration U današnje vreme luksuzna limuzina mora da ispuni nekoliko čuda - da ima obilje prostora unutra, da ima kvalitetnije materijale nego sobe u hotelima sa najviše zvezdica, da poseduje svu najmoderniju tehnologiju... - iako se u ovim krajevima verovatno ne pomisli prvo na Lexus kao brend čiji auto ispunjava sve to, istina je da ne samo ispunjava nego u mnogim elementima ide iznad evropske konkurencije: 1 arnage reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
arnage 28 Posted April 14, 2020 hmmm Nije lako rečima opisati utiske vožnje auta Lexus. Imao sam sreće da vozim i provozam nekoliko njihovih modela. Bilo u verziji mid-size SUV, mid-size Sedan ili Luxury Sedan, to je stvarno vrhunska mašina. Jeste da je RX300 trošio nešto više benzina od generacijski ravnog GS300, zaista su sve vrhunske mašine. Naime, RX300 je od Beograda do Vranja jakom vožnjom potrošio 3/4 rezervoara, a GS300 nije ni pola... Nađoh sliku... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted July 7, 2020 Obnovljeni Lexus LS Tri i po godine otkako je predstavljena peta generacija modela Lexus LS, stigao je obnovljeni model koji će biti opasnija konkurencija nemačkim predstavnicima, posebno novoj Mercedesovoj S-Klasi. Luksuzni japanski sedan nije doživeo velike promene dizajna, ali je dobio novu boju pod nazivom Gin-ei Luster, odnosno sivu s glatkom teksturom poput ogledala. Svetla izgledaju drugačije jer je LS usvojio novi adaptivni sistem. Lexus je napravio i promene prednjeg branika koji sada ima vertikalne linije u oba ugla, dok rešetka hladnjaka ima primetan modul senzora. Na fotografijama su LS 500 s F Sport specifikacijama i LS 500h sa blago promenjenom grafikom zadnjih svjetala i Piano Black detaljima u odnosu na prethodne hromirane detalje. U ponudi su i dva nova dizajna felni uključujući 20-inčni set za F Sport verziju. Unutrašnjost je uglavnom nepromenjena, LS je dobio HD ekran za digitalni retrovizor, crnu dugmad na ekranu i centralnoj konzoli koja sada ima dugme s funkcijom prečice za 12,3-inčni infotainment sistem kako bi se brzo podesila sedišta s grejačima i upravljač. Infotainmet sistem sada sadrži novi ekran osetljiv na dodir, a podržava Android Auto i Apple CarPlay integraciju. Promene se možda čine minimalnim, ali je to rezultat Lexusove namere da se fokusira na poboljšanje udobnosti. Adaptivno oslanjanje je dodatno optimizovano za udobnu vožnju, a unapređeni su i stabilizatori i nosači motora. Sedišta su mekša nego ranije i bolje apsorbuju vibracije. LS 500 ima brži menjač, dok se hibridni sistem u modelu LS 500h aktivira češće kako bi ubrzanje bilo bolje. Oba modela imaju aktivni sistem kontrole buke i elektronski sistem poboljšanja zvuka. U osveženom modelu debituje i Lexus Teammate, skup pomoćnih sistema za vozača uključujući sistem za pomoć pri parkiranju koji podrazumeva automatsku kontrolu upravljača, pedale gasa, kočenje i menjač. Automobil poseduje i sistem kamera i ultrazvučne senzore koji pomažu vozaču da održi automobil u traci, da promeni traku kretanja, drži rastojanje i da mu pomaže pri preticanju drugih vozila. Lexus Teammate će vremenom postajati sve bolji jer podržava nadogradnje softvera pa će vozači dobijati sve nove funkcije čim budu dostupne. Prodaja obnovljenog Lexusa LS u Japanu počinje krajem ove godine, a na ostalim tržištima će se pojaviti naredne godine. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted July 21, 2020 AlexOnAutos video: Test 2020. Lexus LS 500 Od prve generacije LS (400) koja je izašla 1989. godine, Lexus se eto već trideset godina trudi da napravi najbolju luksuznu limuzinu (zato ime LS - Luxury Sedan) na svetu. Oni žele da ljudi kupe ovaj auto pre Mercedesove S klase, ili Audija A8: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted September 18, 2020 Evropska premijera unapređenog Lexusa LS Lexus danas otkriva svoju evropsku premijeru novog, unapređenog modela LS sedan, koji donosi nove tehnologije, opremu i dizajnerska rešenja koji potvrđuju status perjanice brenda. Novi model se predstavlja pred start prodaje, koja u Evropi počinje krajem 2020. godine. Glavni inženjer Lexus Internationala, Toshio Asahi, ističe: ''Razvijajući novi LS, želeli smo da dodatno usavršimo tih rad i komfor koji su oduvek bili odlika modela LS, još od njegove prve generacije, i od samih početaka brenda Lexus''. Više snage, još bolje vozne karakteristike Vrhunska uglađenost, prefinjenost i pregršt snage dosadašnjeg modela LS 500h sada su dodatno unapređeni tehničkim rešenjima koja omogućavaju da do izražaja dođu sve prednosti visokonaponske litijumjon baterije. Prilikom ovih izmena, Lexus se fokusirao na poboljšanje voznih osobina, povećavajući doprinos koju baterija omogućava elektro-motoru, kao i na dostizanje većeg dometa vozila. Cilj je bio što veći kvalitet vožnje u ''normalnim'' uslovima, koji čine 90% vremena provedenog na putu, pri čemu vozač samo umereno ubrzava, sa malim G silama koje se pritom pojavljuju. Kao rezultat tih promena, potrebno je manje napora za brže kretanje: ubrzanja su ravnomernija i ujednačenija, čineći vozilo stabilnijim, uz sprečavanje jakih G sila. To ga čini komfornijim u gradskoj vožnji, a ostvarene su i prednosti prilikom vožnje po vetrovitim rutama, ili prilikom ubrzavanja na dugim usponima. Za ravnomerno i snažno ubrzanje, potrebno je samo lagano dodavanje gasa. Sa značajnijom ulogom baterije, motor može da radi na nižem broju obrtaja, što ga čini još tišim, recimo prilikom ponovnog pokretanja motora posle vožnje u EV električnom režimu. Twin-turbo V6 motor Performanse benzinskog V6 motora sa twin-turbo punjačima, kojim je opremljen LS 500 za istočnoevropska tržišta, poboljšane su izmenjenim vremenom promena brzina automatske transmisije sa 10 stepeni prenosa. Unapređena kontrola ubrizgavanja goriva, kao i novi oblik vrha klipova obezbeđuju bogatu smešu goriva i vazduha oko svećice, čime se smanjuje nivo buke, posebno kada je motor hladan. Komfor u vožnji Najbolji mogući komfor u vožnji oduvek je bio neizostavan kvalitet modela LS, da bi, kao poslednje izmene, Lexus obratio pažnju i na karakteristike pneumatika, zatim prilagodljivi sistem ogibljenja (Adaptive Variable Suspension - AVS), anti-rol ojačanja, kao i na konstrukciju sedišta koja doprinose daljim poboljšanjima. Kada je reč o pneumaticima, smanjena je vertikalna krutost bočnih površina, što omogućava komforniju vožnju, bez uticaja na ponašanje run-flat pneumatika. AVS sistem ogibljenja dobio je novi linearni kalem s dodatnim kapacitetom protoka unutar kontrolnog ventila. Time je dobijena veća promenljivost širine amortizera, što doprinosi boljem ponašanju na neravnim putevima. Osim boljeg komfora, ovim je poboljšan odziv na upravljaču i stabilnost vozila. Dodatnim povećanjem krutosti rol-barova postignut je ravnomerniji raspored mase prilikom kretanja vozila, lakši prolaz prilikom skretanja, a vozač sa više pouzdanja može da se osloni na praćenje linija. Kvalitet sedišta je presudan za komfor vozača i putnika, pa je Lexus primenio nove ispune od uretana, mekši materijal za površinu sedišta, kao i deblje prelaze između ispune i presvlaka, i na bočnim ojačanjima. Kao rezultat dobijena su komfornija sedišta, s manje vibracija i boljim držanjem tela. Potpuno automatizovano napredno parkiranje Mnogo napora Lexus je uložio u razvoj potpuno automatizovanog sistema parkiranja pod nazivom Advanced Park, koji se po prvi put primenjuje na novom modelu LS. Ujedno, to je prvi Lexusov sistem te vrste, i prvi u klasi luksuznih automobile uopšte, koji ima mogućnost memorisanja, odnosno da beleži i pamti mesta koje vozač često koristi, čineći parkiranje još lakšim. Sistem ide i dalje od prethodnih Lexusovih tehnologija pomoći pri parkiranju, nadgledajući upravljanje, položaj papučice gasa, kočnice i menjača, da bi sigurno i pouzdano izvršio sve potrebne radnje. Osim što radi ravnomerno i precizno, sistem je ujedno i brz - vreme koje je potrebno za manevrisanje prilikom parkiranja je kraće nego kod sistema drugih automobila. Pošto uoči parking mesto, vozač aktivira sistem koji onda koristi zvučne talase i panoramsku kameru kako bi se dobio pregled okoline u opsegu od 360 stepeni, sa svim eventualnim preprekama. Sistem automatski proračunava najbolji i najsigurniji manevar za uparkiravanje, ograničavajući brzinu vozila ukoliko je prostor uzak. Realna slika i jasna grafika na centralnom displeju obaveštavaju vozača o kretanju vozila i mogućim preprekama. Sistem funkcioniše bez obzira da li je parking mesto obeleženo linijama, pa čak i ako nema susednih automobila. Nove tehnologije bezbednosti i pomoći vozaču Novi LS koristi nove tehnologije kako bi podigao nivo bezbednosti i pomoći vozaču. S modela Lexus RX preuzeto je rešenje svetala pod nazivom BladeScan, koje pomoću brzorotirajućeg ogledala odbija svetlo sa LED lampi, kako bi se dobilo ujednačeno i pravilno osvetljenje u širem pojasu nego što pružaju standardni LED sistemi. Ugrađen je takođe novi digitalni retrovizor, koji prikazuje vernu sliku sa zadnje parking kamere. To znači da pogled nije zaklonjen naslonima za glavu ili putnicima, a pregled je bolji i noću ili u vožnji po vremenskim uslovima sa puno padavina. Vozač može preći sa standardnog ogledala na digitalni prikaz i podesiti osvetljenost slike, uz podešavanje veličine slike u svim pravcima, koristeći tač komande smeštene na donjem delu. Dodatna unapređenja obuhvataju upozorenje na pešake u krugu od 360 stepeni koje pruža panoramski monitor, kao i novo rešenje zatezanja pojaseva uz pomoć motora (kao dodatak predzatezačima) koji se aktivira kada sistem upozorenja na mogući sudar (Pre-Collision System) detektuje naglo kočenje zbog neizbežnog udara. Novi multimedijalni sistem i poboljšani HMI Novi LS će koristiti najnoviju Lexusovu generaciju multimedijalnih sistema, s više funkcija i poboljšanim HMI mogućnostima, radi jednostavnog, intuitivnog korišćenja. Sistem se koristi pomoću novog ekrana osetljivog na dodir, dijagonale 12.3 inča, smeštenog na vrhu instrument table, bliže vozaču i zakrenut prema njemu. To znači da se nalazi na dohvat ruke i drugih putnika, svih visina i građe; položaj ekrana ujedno ne zaklanja pogled preko donjeg dela vetrobrana. Omogućeno je lako povezivanje pametnih telefona preko aplikacija Apple CarPlay i Android Auto, uz korišćenje popularnih aplikacija za navigaciju, zabavu i razmenu poruka, i sve to preko multimedijalnog ekrana osetljivog na dodir. Uz Android Auto, mogu se koristiti usluge Google Assistant i Google Maps, a prilagođene informacije moguće je povezati s kalendarom, prethodnim aktivnostima i željenim postavkama korisnika. Apple CarPlay pruža korisniku pristup dobro poznatom okruženju na njegovom iPhone aparatu, i to preko multimedijalnog ekrana. iPhone se može povezati kako bi se koristile dnevne rute, telefoniralo, za razmenu poruka preko aplikacije Siri, ali i za pristupanje aplikacijama kao što su Spotify, Audiable i podkast Apple. Osetljivi ekran dobio je i mogućnost brzog pristupa često korišćenim kontrolama, kao što su podešavanje sedišta i uključivanje grejanja upravljača. Ostali prekidači na upravljaču imaju od sada jednoobrazni, crni premaz, a ujedno su dobili izmenjen oblik radi lakšeg i intuitivnog korišćenja. Zbog svega toga, i za panel klima uređaja korišćen je visokosjajni piano lak kao završni premaz, čime je dobijen ujednačen izgled enterijera. Spoljni dizajn Lexus je izmenio spoljni izgled modela LS, posvećujući pažnju detaljima koji dizajnerski naglašavaju snagu. Prednji branik je preoblikovan tako da karakteristična vretenasta rešetka maske ima novi, tamno-metalik izgled na unutrašnjim površinama. Prednja svetla su takođe izmenjena, i smeštena su u usko kućište sa trostrukim projektorom koji čini BladeScan (detaljnije u nastavku), dok su dnevna svetla uklopljena u ''L'' formu. Novi naplaci od 20 inča, sa kontrastom crne boje i svetle mašinske obrade, dostupni su u verzijama višeg paketa opreme. Manji, dodatni deo prednje maske na donjem delu branika, pomeren je napred, i ima oštrije linije, naglašavajući širinu i izgled vozila. To je dodatno istaknuto na verziji LS F SPORT, gde maska uokviruje uglove branika. Takođe, na verziji F SPORT unutrašnji deo maske je obojen crnom polusjajnom bojom, naplaci su crni s centralnim poklopcem, dok je na zadnjim svetlima korišćena kombinacija s piano crnom završnom obradom. Novi napredni završni premaz boje Lexus je iskoristio nove mogućnosti koje pruža savremena tehnologija lakiranja kako bi kreirao boju pod nazivom Lunar Silver, završne obrade koja konture karoserije transformiše u oštre obrise, pojačavajući izuzetne detalje i naglašavajući senke. Sve to usklađeno je sa novim, ručno rađenim detaljima Nishijin i Haku dizajna unutrašnjosti, kao i srebrnim ukrasima enterijera (više detalja u nastavku). Zvučna tehnologija primenjena je kako bi se sloj boje smanjio do debljine od samo jednog mikrona. Čestice aluminijuma, koje boja sadrži, još više su zgusnute i ravnomerno raspoređene kako bi se postigao završni sloj sjajan kao ogledalo. Da bi se dobili takvi rezultati, osnovna boja, podloga i sjajni slojevi boja takođe su morali da budu posebno obrađeni. Ručno rađeni detalji unutrašnjosti Lexusov dizajn oplemenjen je brojnim savremenim interpretacijama tradicionalne japanske dekorativne umetnosti i estetike. Kako bi se postigao upečatljiv izgled detalja enterijera, na Lexusu su primenjene dve drevne veštine. Nishijin i Haku tehnikom postignuto je prelivanje crne i srebrne boje na panelima vrata, čime je dobijena izvorna šara koja podseća na presijavanje pod mesečevim svetlom. Primena tehnike prelivanja i obrade metala je način na koji japanska umetnost koristi različite materijale da istakne lepotu i karakter sveta pririode. Nishijin vodi poreklo od materijala koji su bili namenjeni japanskom plemstvu. Tanke folije metala se prevlače preko washi papira, i seku se u tanke trake stvarajući predivo od kojih se dobija šara prirodnog izgleda, kojima srebrne niti daju svetlucavi izgled. Ta tehnika je korišćena za panele na vratima modela LS, stapajući se sa okolnim Haku efektom na ručicama vrata. Haku je zanatska veština, stara preko 400 godina, koju odlikuje izrada tanke folije od metala, čija debljina ne prelazi dva mikrona. Na novom modelu LS taj rad bio je poveren takumi zanatlijama, koji su tako postigli fini, sjajni efekat mesečine. Novi Laser Cut Ash Open Pore dodaci napravljeni su od prirodnog drveta obojenog u crno kako bi se dobio izražen zrnasti efekat. Tako je stvoren jak contrast s metalnim izgledom srebra ispod, koji je postignut veštim laserskim postupkom. PR saopštenje Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted February 2, 2021 TheStraightPipes: 2021. Lexus LS 500 Ovaj auto je ustvari Lexusova S klasa, ili BMW-ova Serija 7, ili Audijev A8 - najveća limuzina koja ima 416KS/600Nm iz 3.5 V6 twinturbo motora: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted March 19, 2021 ChasingCars: 2021. Lexus LS 500 Ovo je najbolji auto koji Lexus pravi, ovo je njihov ''flagship'': Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted May 25, 2021 Savagegeese: 2021. Lexus LS500 LS500 je prošao kroz restajling, a konkretan auto ima ''Executive'' paket (što faktički znači svaku moguću opciju), ali zato i košta 100.000 američkih dolara (oko 82.000 evra). Upoznajte se sa tehničkom stranom ovog auta, pogledajte njegove prednosti i nedostatke, kao i gde stoji u odnosu na BMW Serije7, Audi A8, Genesis G90 ili čak Mercedesovu S klasu: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted May 31, 2021 km77.com: Lexus LS 500 na testu ''severnog jelena'' Sa ENG prevodom: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted June 16, 2021 AlexOnAutos: 2022. Lexus LS 500h LS500 je sada dobio nivo 2 autonomne vožnje, tj. napunjen je senzorima i kamerama sa svih strana vozila. Ipak, ovo je predprodukcijski primerak, pa možda u serijskoj varijanti ne ostanu baš svi senzori, posebno oni na boku vozila: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted November 6, 2021 RedlineReviews: 2021. Lexus LS 500 Kralj ovog segmenta automobila je Mercedosova S klasa. Ali, postoji tu i tamo poneki princ koji bi da svrgne kralja - ovaj Lexus je jedan od tih: Quote Share this post Link to post Share on other sites