Huko 4 Posted October 30, 2017 Zanima me da li je neko menjao stock turbo na puntu 1.9 sa alfinom garrett 2256 2.4 20v ??? ili GTB2056 ?? Kako to obično biva ne ide sve po planu, svoju stock turbinu sam poslao da postane hibrid ali neće moći. Zapravo može, ali bi bila na ivici nebezbednog (svom maksimumu) pa sam odustao jer mi je cilj stock priče bio u tome da bude bezbedno.......... Koje još turbine da gledam a da se zna da ih neko i ima u autu ? Hvala Quote Share this post Link to post Share on other sites
mladenke 7 Posted October 30, 2017 gt2052v, gt2256v,gt2056v,gtb1756vk, gtb2056v,gtb2260vk ili vzk itd... Sve je to radjeno u jtd-u. 1 poslednji krug u monci reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vule 789 Posted October 30, 2017 GTB1756 ili GT2056V su mozda i najbolja resenja. Prva daje bolji odziv u nizim obrtajma svakako, auto ostaje skoro isto upotrebljiv za svaki dan kao i stock, a moze momacki da se navije. 2056 vec ima mali lag, moze vise da napumpa u srednjem i visem opsegu, dok je 2256 po meni previse ako nemas bar 5 cilindara Quote Share this post Link to post Share on other sites
mladenke 7 Posted October 31, 2017 (edited) Gt2056v nije najbolje resenje. Gtb2056v jeste najbolje resenje. Spoj za svakodnevnu gradsku voznju i mogucnost da ide na 3 bara daleko u obrtaje. Gt2256v nije previse za 4 cilindra, to je ista turbina kao i gtb2056v samo starije generacije pa kaska za turbo spoolom, inace moze da radi na istom pritisku kao i gtb. Imao sam ubacenu gt2256v kod mene, a trenutno je gtb2056v. Gtb2056v se pokrece cak i bolje od fabricke gt1749v kad se lepo izmapira. Spool log sa gtb2056v. Engine speed Total fuel quantity Boost pressure Boost control/solenoid 1532 26.25 1340 78.56 1568 55.31 1466 74.98 1615 63.17 1714 73.77 1685 66.02 1978 72.4 1792 67.7 2239 67.52 1876 69.38 2503 57.93 1978 71.31 2616 57.93 Spool log sa gt1749v (fabricka) na remapovanom autu. Engine speed Total fuel quantity Boost pressure Boost control/solenoid 1558 36.921 1223 74.96 1564 44.418 1381 74.96 1618 50.559 1558 74.96 1686 57.312 1761 73.721 1776 66.357 1976 66.894 1865 77.304 2190 47.623 1988 81.324 2497 60.677 Edited October 31, 2017 by mladenke Quote Share this post Link to post Share on other sites
Huko 4 Posted October 31, 2017 13 hours ago, mladenke said: gt2052v, gt2256v,gt2056v,gtb1756vk, gtb2056v,gtb2260vk ili vzk itd... Sve je to radjeno u jtd-u. kakve prepravke bi morao da radim kad bi se odlučio za jednu od njih? sem izduva koji ću opet morati da prepravljam za drugi turbo... 2 hours ago, mladenke said: Gt2056v nije najbolje resenje. Gtb2056v jeste najbolje resenje. Spoj za svakodnevnu gradsku voznju i mogucnost da ide na 3 bara daleko u obrtaje. Gt2256v nije previse za 4 cilindra, to je ista turbina kao i gtb2056v samo starije generacije pa kaska za turbo spoolom, inace moze da radi na istom pritisku kao i gtb. Imao sam ubacenu gt2256v kod mene, a trenutno je gtb2056v. Gtb2056v se pokrece cak i bolje od fabricke gt1749v kad se lepo izmapira. Spool log sa gtb2056v. Engine speed Total fuel quantity Boost pressure Boost control/solenoid 1532 26.25 1340 78.56 1568 55.31 1466 74.98 1615 63.17 1714 73.77 1685 66.02 1978 72.4 1792 67.7 2239 67.52 1876 69.38 2503 57.93 1978 71.31 2616 57.93 Spool log sa gt1749v (fabricka) na remapovanom autu. Engine speed Total fuel quantity Boost pressure Boost control/solenoid 1558 36.921 1223 74.96 1564 44.418 1381 74.96 1618 50.559 1558 74.96 1686 57.312 1761 73.721 1776 66.357 1976 66.894 1865 77.304 2190 47.623 1988 81.324 2497 60.677 moja stock turbina je RHF3H pa verujem da bi za ovo što ja želim bila dovoljna i tvoja stock turbina gt1749v jer koliko vidim ne bi morao da pravim nikakve prepravke pri njenom ugrađivanju. Ispravi me ako grešim jer ne bi imao ništa protiv neke koju si isprobao samo mi je bitno da može na fiat punta 1.9 80ks 188 bez da ulazim u neke veće prepravke. 13 hours ago, Vule said: GTB1756 ili GT2056V su mozda i najbolja resenja. Prva daje bolji odziv u nizim obrtajma svakako, auto ostaje skoro isto upotrebljiv za svaki dan kao i stock, a moze momacki da se navije. 2056 vec ima mali lag, moze vise da napumpa u srednjem i visem opsegu, dok je 2256 po meni previse ako nemas bar 5 cilindara Odustao sam od 2256. Evo i tebi isto pitanje da postavim, kakve prepravke bi trebao da uradim za te turbine novije generacije? vidim da se ova Gt2056v pravila i ugrađivala 99-01-02-03 za razliku od GTB1756 i ostalih gore navedenih. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mladenke 7 Posted October 31, 2017 veca turbina nosi sa sobom i povisenu temperaturu vazduha pa ti treba i veci interkuler, sem prepravki da se fizicki nabaci veci turbo. Tu su odvod i dovod ulja u turbinu. Pa sad zavisno od snage koju zelis i pritiska na kom si resio da radi taj turbo, povlaci sa sobom i mozda vecu pumpu goriva. Veci fi auspuha... Ojacavanje korpe i lamele. Ako ces da radis takve prepravke a da budu kompletirane onda izdvoji vecu sumu novca jer ne vidim zasto bi nabacivao samo turbinu, jer sa fabrickim postavkama neces moci da iskoristis potencijal te turbine. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Huko 4 Posted October 31, 2017 7 hours ago, mladenke said: veca turbina nosi sa sobom i povisenu temperaturu vazduha pa ti treba i veci interkuler, sem prepravki da se fizicki nabaci veci turbo. Tu su odvod i dovod ulja u turbinu. Pa sad zavisno od snage koju zelis i pritiska na kom si resio da radi taj turbo, povlaci sa sobom i mozda vecu pumpu goriva. Veci fi auspuha... Ojacavanje korpe i lamele. Ako ces da radis takve prepravke a da budu kompletirane onda izdvoji vecu sumu novca jer ne vidim zasto bi nabacivao samo turbinu, jer sa fabrickim postavkama neces moci da iskoristis potencijal te turbine. urađeno sve sem veće pumpe koja mi verujem neće trebati za ovoliki broj ks koji ja želim. Mene više zanima dal gore navedene turbine novije generacije VNT/VGT sa varijabilnom geometrijom, mogu da radi sa mojim računarom, autom? Quote Share this post Link to post Share on other sites