Trulex 0 Posted October 24, 2017 Gledam domaće puntiće, u Novom Sadu od 10 koliko ih se prodaje, 9 ima ugrađen TNG, a onaj jedan je multijet, jel to neki problem sa gasom, neki fazoni sa diznama, ili šta već, kada ljudi se rešavaju Punta sa gasom? Meni je svejedno, i ja sam ljubitelj jeftine vožnje, ali nebi da bude skuplja dara nego mara, ali ispada da nemam izbora, bar u Novom Sadu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zoranc 1 Posted October 24, 2017 Problem nije u uređaju i autu, prešao sam preko 100k na gas nego ke problem u kvalitetu TNG-a . Na slici je moj isparivač posle pređenih 35k. Naravno sve to ima uticaja na rad dizni koji moraju daleko češće da se čiste a to ako ne možeš sam povlači dodatne troškove i naravno nerviranje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Trulex 0 Posted October 24, 2017 Malo sam googlao, i video da te dizne imaju rok trajanje koji nije uopšte velik, recimo par godina, i onda nastaje problem zamene dizni pogotovu kod fabrički ugrađenih uređaja, koji su zaključani, tj zaštićeni, tako da sad razumem zašto se najviše prodaju puntovi sa fabrički ugrađenim gasom, samo nije mi jasna cena koju traže za njih, ali valjda oni znaju šta rade. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zoranc 1 Posted October 24, 2017 Prve dizne su izgurale 75k približno 5+ godina i nemam fabrički ugrađen tng uređaj. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Trulex 0 Posted October 24, 2017 I šta si onda uradio? Quote Share this post Link to post Share on other sites
zoranc 1 Posted October 25, 2017 Stavio nove. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3442 Posted October 25, 2017 ... i šta si ondaK uradio? trt Quote Share this post Link to post Share on other sites
zoranc 1 Posted October 25, 2017 Otišao na pivo Quote Share this post Link to post Share on other sites