Jump to content
FAS Goran
oktopod

Šta je bolje od delova kupiti originalno / kvalitet delova?

Recommended Posts

Ja na stilu napred imam Meyle diskove i pločice na sva četri točka, bez ikakvih problema i zvukova već 9000 KM.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kao što na plahati piše:lol:..Šalim se naravno..Uskoro bi menjao zupčasti kajiš i ostalo što je vezano za njega..Nisam nešto preterano prešao sa autom od kad je kod mene aili što je sigurno sigurno..

Vodenu pumpu sam menjao prošle godine ( nije stara crkla al je kapala na dihtungu pa je zamenjena)..Prioritet mi je zupčasti i španer i roler a ostale kajiševe bi zamenio malo kasnije..

Zanima me neko vaše iskustvo preporuka  da bi bio miran što se tiće kvaliteta da mogu da bezbrizno izguram dalje kilometraze..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uzmi Gates Power Grip zupcasti set,ja sam stavio to kod mene,kosta oko 7000din

Share this post


Link to post
Share on other sites

Popravka automobila: Original se najviše isplati?

 

172264-popravka.jpg

 

Na tržištu auto-delova šarolik kvalitet i sve više falš robe. Sve češće se ugrađuju i polovne ili reparirane komponente

 

Popravka automobila u Srbiji mnogim vlasnicima, našeg inače veoma vremešnog voznog parka (procene idu od prosečnih 15 do 17 godina), često zadaju mnogo glavobolja. Popravka u ovlašćenim servisima za mnoge je, baš kao i nabavka novog vozila misaona imenica jer su razlike u ceni izuzetno visoke. Tako je Žika V. iz Višnjice za svoj automobil iz 2006. godine dobio ponudu u ovlašćenom servisu za popravku od vrtoglavih 3.000 evra, iako je vrednost tog automobila na tržištu oko 5.000-6.000 evra! Naravno, potražio je drugi, neovlašćeni servis i automobil doveo u vozno stanje za nešto manje od hiljadu evra.

''Cena održavanja vozila u ovlašćenom servisu se određuje na osnovu cene delova i radnog sata majstora'' - objašnjava nam Milan Stojanović iz jednog poznatog beogradskog auto-servisa. ''Iako je cena sata rada u ovlašćenim servisima po pravilu nešto veća drastična razlika ne nastaje tu''. On, kaže da je razlika u ceni delova ogromna. ''Jasno je da cena originalnih delova varira veoma malo. Čak je vrlo verovatno da ovlašćeni servis ima jeftiniji originalni deo od neovlašćenog. Ali onda Vam, baš kao što i mi radimo u našem servisu, majstor ponudi alternativu. To u praksi znači da vam mehaničar ponudi ugradnju polovnog ili repariranog dela. A njihova cena je znatno niža. Naravno, i vek trajanja, a i pouzdanost je znatno manja.''

U udruženjima potrošača kažu da nema nikakvih problema da servisi ponude ugradnju takvih delova. Bitno je samo da vlasnik zna koji deo će mu majstor ''upakovati'' u automobil. U protivnom, vlasnik vozila ima pravo da zatraži zaštitu od nadležnih državnih službi. Veliki problem je i ugradnja kopija koje se prodaju kao originalni delovi. ''Ako je razlika u ceni velika, to je razlog da se posumnja u ''original'' - objašnjava naš sagovornik. ''Ljude treba razumeti, besparica je, svako bi voleo da vozi nov automobil i zato se snalazi kako ko ume.''

 

Ipak, ugradnja nekog dela neodgovarajućeg kvaliteta može da izazove i ozbiljniji kvar automobila?

''Tada se ispostavi da je skuplja dara od mere i da je bilo mudrije platiti originalni deo. Zato, najčešće, usledi savet majstora ''teraj to na pijacu''...

 

Legalne kopije

Postoje i velike specijalizovane kompanije koji proizvode auto-delove za veliki broj brendova po originalnoj specifikaciji i od odgovarajućih materijala. Ti delovi su u suštini isti kao i originali ali su i prilično jeftiniji, pa ove kompanije doživljavaju pravi bum u EU poslednjih godina, ali se sve češće pojavljuju i na našem tržištu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dakle kupio sam sachs set nov u januru i pocela je da strada korpa, po lokalu tvrdo ,a po magisrrali odmakne gde ima manje saltanja.Jedan otpadas mi je rekao da svima to novo traje kratko i da je mnogo bolje polovno.Sad zanimaju me vasa misljenja i iskustva?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod mene stavljen nov set Valeo kvacila i zamajca.

Predjeno kod mene 20ak hiljada od tad i kod novog vlasnika ne znam koliko. Koliko ja znam jos nije imao problema sa kvacilom.

Naravno, nikakav zamor materijala nije primecen. Stavise ko god je probao kola (cak i vozaci novih kola), bio je sokiran mekocom kvacila.

Edited by igor0511

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam isao na sachs sta znam skupkhe pa računam bolji kvalitet.Mozda je i meni zapao set losijeg kvaliteta,al videcemo da li ce uvaziti reklamaciju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam remontovao valeo set, stavljen 2010 ili pre 130000 km. Remontovan pre tri nedelje, ispade ko nov. Inače, od svega - korpa i druk bili loši, lamela u vrlo-dobrom stanju. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa pazi,u 99% slucajeva korpa strada.Inace reklamiracu,posto prodavac kaze da moze.Ali naravno da im necu uzeti novi set,da ne bi bilo onda reklamacija nije prihvacena a dao dodatnih 21800din za drugi set.Tako da mi je Njegos izasao u susret,dace mi njegovo polovno kvacilo da koristim dok se ne vidi sta je sa reklamacijom i casti me jednim skidanjem.Pa ako bude kvacilo perfektno njegovo vrlo verovatno da cu ga zadrzati a ako se reklamacija prihvati prodati taj sachs ili ga zadrzati za kasnije.

Inace i ovde je otisla korpa,a da napomenem da zaista cuvam auto,vozim ja velikim brzinama ali ne potpisujem niti drzim auto na kvacilu ili tipa na semaforu da drzim stegnuto kvacilo.Tako da do voznje nije sigurno.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 11/1/2017 at 9:41 PM, Martin said:
Ja sam remontovao valeo set, stavljen 2010 ili pre 130000 km. Remontovan pre tri nedelje, ispade ko nov. Inače, od svega - korpa i druk bili loši, lamela u vrlo-dobrom stanju. 


Može da se remontuje set kvačila(korpa, lamela, druk ležaj)?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naravno - remontuje se korpa (ja sam uradio pojačanu varijantu), kupi se novi druk ležaj i prenitnuje se lamela sa novim oblogama. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 11/1/2017 at 10:39 PM, Martin said:
Naravno - remontuje se korpa (ja sam uradio pojačanu varijantu), kupi se novi druk ležaj i prenitnuje se lamela sa novim oblogama. 


Za koji auto si radio i koliko je koštalo? Pozz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Remont kvacila kontra kvacila Alfa Lancia NIKAKO korpa ne moze da se remontuje kako treba... drugaru uradjen remont ja licno nosio, posle 2 meseca pocelo da trese kao ludo, lamela dobra druk dobar... Ja sam stavio novo kvacilo Valeo ali nisam znao da je bio Valeo klasik i kostao mi je preko drugara 12000din evo sad ce godinu dana ok je kvacilo, stvrdnulo se hoce ponekad maloooo da zatrese ali ponekad, cuo sam da je taj set biiip ali vec kasno... jer ima Valeo od 19000din koji nije klasik nego Valeo "original", ja preporucujem Luk set kvacila :) Polovno hmmm moze da bude dobro ali opet novo je novo ipak :) .... sledece kvacilo cu verovatno uzeti sa Ebay-a iz Nemacke godinu dana garancija sve po ps stvarno...jer ovde u Srbiji je sve generalno k**** .... nasao sam za 175e i dostava 25e :) ORIGINAL sivo bela kutija

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kao sto rece  kolega gore,da bi uzeo set u nemackoj.Tako bih ja uradio da mi nisu dali drugo.Cale mi je vozac i 99% idem Holandija,Nemacka i Belgija.On bi gore uzeo,neka bude skuplje ali znam da valja.

On 11/1/2017 at 11:12 AM, igor0511 said:

Kod mene stavljen nov set Valeo kvacila i zamajca.

Predjeno kod mene 20ak hiljada od tad i kod novog vlasnika ne znam koliko. Koliko ja znam jos nije imao problema sa kvacilom.

Naravno, nikakav zamor materijala nije primecen. Stavise ko god je probao kola (cak i vozaci novih kola), bio je sokiran mekocom kvacila.

Koji auto je u pitanju?Lancia i alfa imaju kontra kvacilo i tvrdje je nego klasicno.Ja sam se odusevio koliko je mekana pedala kvacila na golfu 5.Vozio sam i punta ali cini mi se da vw grupacija ima najmekse kvacilo,mada sa jedne strane ne valja ni premekano da bude po meni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam stavio polovan zamajac, korpu i druk, a lamelu sam reparirao. Sve zajedno je izaslo 130e. Zamajac nije bio los, ali je imao malo lufta, pa kad je sve skinuto, zamenili smo ga, polovan je 80e.

Kada sam otisao da uzmem auto posle zamene, umalo nisam probio patos pritiskom kvacila. Mnogo je mekano bilo, imao sam utisak kao da je papucica otkacena.

Tako je bilo prvih par hiljada km (2-3000km), posle toga je malo otvrdnulo.

 

Pre zamene kvacila, dosta je tresao na kretanju, cak i sa gasom na 2000-2500 obrtaja, na saltanju iz trece u drugu, a kasnije i iz cetvrte u trecu brzinu.

Zamenom kvacila, nestale su vibracije pri saltanju iz vise u nizu, ali i dalje ima vibracija (dosta manje) na kretanju BEZ gasa, sa malim gasom na nekih 1200-1500 obrtaja, nema vibracija.

Zamenjeno je pocetkom aprila 2017., i od tada sam presao oko 25.000km. I dalje je sve u redu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kod mene  je prvi put set zamenjen zbog korpe.Poceo da trese cim se zagreje korpa.Drugi put sam zamenio samo zbog tvrdoce kvacila.Nije bilo ikakvih vibracija,cak i kada krecem na vrh kvacila.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...