Jump to content
FAS Goran
milan-jtd

Opel Meriva A 1,7 CDTI 74kW

Recommended Posts

Evo da se upisem konacno ovde, pre nekih mesec dana sam se ponovio polovnim autom :)

 

Gledajuci oglase do nekih 2500 Evra nista valjano nisam pronasao, ima ogroman izbor ali sve sami krsevi. Za oko mi je zapala Meriva jer najveci problem sa puntom mi je postala velicina, treba mi nesto komforniji auto ali da nije kabast za po gradu i ona se uklapala i u budzet i u potrebe.

 

Kupljena na placu (jbg), i svi me ovde gledaju kao da sam idiot jer sam samo taj auto otisao da vidim i posle 3 dana je kaparisao... Sta cu, svidela mi se oprema, jedino mi nedostaju elektro retrovizori. Sve ostale su vec na slikama izgledale ofucano i istroseno (primerci koji su mi se uklapali u budzet). Ova je estetski u fenomenalnom stanju a oko mehanike sam naravno morao malo da radim.

 

Cena je bila 2500 Evra ali smo odmah spustili na 2350 jer je imala problem sa regulatorom pritiska, spustio sam jos 50 jer nije imala dasku u gepeku tako da sam je uzeo za 2300 Evra.

 

Odmah je odradjen mali servis, svi filteri, ulje, leva sipka spone, desna viljuska i vec pomenuti regulator pritiska, hladan ler je bio problem i to je reseno zamenom tog regulatora koji je kostao 14000 din.

Posle dve nedelje voznje je odradjen kompletan veliki servis, set zupcastog sa svim rolerima i spanerima, PK kais sa svim rolerima i spanerima i to je izasla pristojna cifra jer je samo jedan spaner za taj motor oko 10 000 din. Ugradjeni su kvalitetni delovi, sve Ina!

Veliki servis je izasao 30 000 din.

 

Sto se tice samog auta, plivajuci nije bas kao nov ali nije ni toliko los, ne trese na paljenju i na gasenju, jako lepo odvaja kvacilo ali ima neki zvuk klangaranja kada je pedala na pola hoda, nije strasno ali i to me ceka jednog dana. Sam menjac je precizan ali su brzine potpuno drugacije nego kod Punta, trazi navikavanje i dosta vise saltanja, prva je jako kratka a druga je mnogo slabija nego kod Punta, npr. preko veceg lezeceg sam Puntom normalno prelazio drugom (kretanje u blagom pokretu ako me razumete), dok Meriva tu vec trazi prvu. Vise nisam prvi na semaforu jer jednostavno se taj auto ne vozi tako.

Motor je Common Rail 74kW odnosno 101 KS. Sa njim osecam turbo rupu i opet trazi privikavanje posle Punta kod koga je nije bilo. Pri prvom ozbiljnijem preticanju sam mogao napraviti karambol odpozadi, stisnem gas a ono nista neko vreme pa ispali kao iz pracke, jedva sam smotao levo na vreme, ali kada podigne obrtaje ide kao mecava! Sa potrosnjom su manje vise isti.

 

Sto se tice kabine tu je sve za cistu peticu, prostora na pretek, visoko se sedi, dosta funkcionalnih dzidzabiza, prostora pozadi za mali fudbal a kada se obore sedista moze i veliki! Duplo dno u gepeku i tako... Evo neka slika

 

20170916_122018.thumb.jpg.4c01787fe40b0234790fe814683221ff.jpg  20170916_122027.thumb.jpg.cca99fa224c3d5eeca51f63e8c33be95.jpg  20170916_133356.thumb.jpg.e111c7aecfbe2e9c8f4fe38d6fe63d84.jpg  20170917_153002.thumb.jpg.1e50a3b9af052fd81f640e594705362d.jpg

 

20171017_122234.thumb.jpg.d6d1f4295a0c43a53df41be9ca81bfc7.jpg  20171017_122248.thumb.jpg.320643bdb6d5f284ee2fbf51f645b4c9.jpg  20171017_122324.thumb.jpg.deb0f32acd46bbde3d7f45bd48d68a7b.jpg  20171017_122353.thumb.jpg.015e9ec668ed5569919ce3da761c69f9.jpg

 

Prvo sledece mi je da resavam klimu, trenutno ne radi, sto moze biti skupa igranka a i ne mora, dijagnostika prijavljuje kvar senzora spoljne temperature, a bez njega automatska klima nece da radi.

Pardon, prvo sledece mi je da kupim cepove za felne jer ovako ne mogu da je gledam!

 

Eto, zezajte me pa da zavrsimo sa tim :)

Punto je i dalje tu, kao sigurica za ne daj boze

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahaha, u zdravlju neka te sluzi. Nisi zaradio za za.ebanciju :D

Послато са SM-J320FN уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Milance, druga slika... Je li to preslo na saht :P ?

Cini mi se da nisi napisao koje je godiste?

Da te dobro sluzi i da uzivas u masini ;) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hehehe, jest na sahtu! Cuti ovde kod mene na poslu cemo poceti i na stepenistu da parkiramo! Godiste je 2004, decembar, dijagnostika na automatskom odabiru vozila mi izbacuje 2005. Cim sam je kaparisao poruci sam a Alija Op-Com i odlicna je sprava!

 

Hvala hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cestitam, imao sam isto Merivu uporedo sa Zastavom 10 i zadrzao sam auto koji poznajem od prvog kilometra.

Meriva je odlican i funkcionalan automobil. Ukoliko nemas zadnji naslon za ruku, mogu da ti poklonim. Imam takodje set alu felni, ali to nije na poklon ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

U zdravlju da te služi i puno bezbrižnih kilometara da pređeš sa njom.:thumbup:

 

Nego ajde sad malo pojašnjenja oko motora i onog dela gde spominješ povlačenje.:D

Jel to motor Isuzu sa lancem umesto kaiša i u kom opsegu povuče najbolje pošto spominješ turbo rupu? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

E hvala ja ponudi, nemam zadnji naslon, a alu felne imam :)

 

Isuzu motor ali sa zupcastim kaišem, cdti je common  rail i ima zupcasti, a dti motori su stariji sa bosch pumpom i oni imaju lanac. 

Pa budi se oko 2000 rpm, mozda i malo ranije, ali definitivno kasnije od jtd-a. 

Od 2500 pa na dalje kida

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neka je sa srecom novo-polovan auto.

Da te sluzi kako treba.

 

Zao mi je sto moram da konstatujem da je sve manje i manje nas koji vise ne vozimo nesto iz FLA grupacije.

Share this post


Link to post
Share on other sites

a cestitam milane,meriva je super autic,u vreme kad je izasla bila je direktan konkurent musi,idei

taj auto nije za jurcanje,najvise za laganu voznju,pravi mali veliki porodicni auto

Share this post


Link to post
Share on other sites

Čestitam kupovinu novog (starog) auta, da lepo služi i da ne zajebava.

Ja sam iz iracionalnih razloga odbacio Merivu u startu, jednostavno ne mogu da prevarim opelov dizajn, naročito enterijer, tj instrument tablu. Isti vrag su i Astra, Vectra, Meriva, gadno gde god sedneš :P Ne kažem da je Midea lepa, gadna je, ali mi je simpatična u svojoj ružnoći, kao na primer Multipla ili Stilo karavan :D

Ali sam zato imao opelaške probleme - koroziju, grrrr.

I pametno je što si kupio tu 1,7CDTi, a ne nešto slabije, da se ne bi smorio kao ja sa nesrećnim 1.3mjet od ljutih (sada) 80ks. Kod mene je u iole zahtevnijim situacijama u dijapazonu 2500-5000rpm, ne može drugačije.

Elem, meriva je 11cm duža od Midee, i ima 12cm veće međuosovinsko rastojanje, i verujem da je komotnija od Midee unutra, i da ima veći gepek.

2593519da2788e325a45d375479f7546.jpgfiat_idea.jpg

P.S.

Da li je moguće da meriva 1,7CDTi ima 1455kg

https://www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=2522

Edited by marko.jovanovic

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 hours ago, ficoman said:

Ukoliko si zainteresovan, javi se na PP da se dogovorimo oko naslona.

Hvala drugar ko rodjenom bratu, ali ja nemam kacenje na srednjem naslonu, tako da bi i meni dzaba stajao, inace stvarno velikodusna ponuda i veliko hvala!

20171018_093715.thumb.jpg.e9926424266c50f91e4dd0e08c65e40c.jpg   20171018_093730.thumb.jpg.bff1617ef9844af6c8f1aab6243f3373.jpg   20171018_093800.thumb.jpg.b96d30e99692fa08060536dc7d9d850d.jpg

 

@marko.jovanovic

Hvala hvala, jeste teska, toliko mi i pise u saobracajnoj, i oseca se ta tezina, pogotovo na kocenju, mora ranije da se koci u odnosu na Punta, ali su kocnice mnogo ozbiljnije, blagim pritiskom se lepo doziraju a kada se odlucnije zgazi ozbiljno grizu.

Sto se tice dizajna, kada sam je gledao na slikama bio sam skroz ravnodusan, uzivo mi se mnogo vise svidela, sta znam, ok mi je, nista epohalno ali skroz ok. Sto se tice motora jurio sam bas taj 74kW, bio bi mi preveliki smor da kupim auto koji ide losije od Punta, a ona teska...

Posle velikog servisa sam je poterao do 160, sve do crvenog i ide vrrrlooo lepo, nije sportista ali sasvim dovoljno za lagana preticanja.

 

Kod gepeka mi se najvise svidja ovo duplo dno, sve ove gluposti su mi u Puntu stajale u jednoj torbi, pa me malo nerviralo, a ovde se i ne vidi. Preklapanje zadnjih sedista je prica za sebe, na sinama su i mogu ici i napred i nazad, ali i levo i desno kada je sredisnji deo spusten u patos

 

13 hours ago, alfini0507 said:

1.7dti nema lanac ali 2.0 ima

E da budem iskren nisam bas teoretski potkovan sa opel/isuzu motorima. Na placu je bila jedna bela klot Meriva isto 1,7 ali DTI i prodavac mi je rekao da ona ima lanac pa mi odatle ta informacija.

 

 

13 hours ago, Ivan BG said:

Zao mi je sto moram da konstatujem da je sve manje i manje nas koji vise ne vozimo nesto iz FLA grupacije.

To i ja primecujem, ali sta da se radi, trziste suzava izbor, kada bih birao srcem bila bi neka Alfa ili novi Bravo pa kud puklo da puklo!

 

Sve u svemu ja sam zadovoljan i hvala svima sto me ne za*ebavate :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

A pa cekaj tek ce da bude zajebavanja
Salim se, nek te lepo sluzi auto.

Sent from my HTC One M9 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobro bre, kad si zapeo, spremi se i psihicki i fizicki :D

Послато са SM-J320FN уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

vozio sam se jednom u merivi al benzin 1.4 ide lepo,a sasvim je lepa unutrasnjost,a nemogu da verujem da je tolika teska,pa musa idea imaju 1200 pa je i to malo veca masa

evo cisto poredjenje par puta sam gledao snimak jos od pre,a ko zna nemacki razumece

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel ovaj nemac reče šajze za Musu?  :lol: Izgleda da nije jedini koji misli da je Lancia sve samo ne lep auto.:rofl:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meriva odlicno sluzi, jako sam zadovoljan, potrosnja je 5,3 u proseku na 4000 km koliko sam vec presao sa njom, potrosnja ulja za sada ne postoji, stoji na max od kako je odradjen servis.

Ono sto me odusevilo je grejanje, na ovim jutarnjim temperaturama pocinje da duva mlako vec posle 2-3 minuta, a posle 5 minuta je vec prijatno u kolima (mozda ima elektricni grejac kao Stilo, moram da ispitam), to mi je u punticu mnogo smetalo jer se smrzavam dok se ne zagreje, a svi znamo koliko mu treba...

 

Imao sam problem sa prskalicama, bio je jako slab pritisak i jedva su izbacivale nesto malo tecnosti na staklo, zlo i naopako za voznju iza kamiona po blagoj kisi kako je bilo proteklih dana. Smorio sam se kada sam saznao da treba razmontirati pola auta da bi se skinula cantra, ali neki englez je pronasao resenje i za to. Sipa se Mr.Proper za otpusavanje cevi i ostavi da odstoji malo i on ocisti neki filter koji se redovno zapusava... i tako, kupio sam mistera u granulama, sipao sa vrelom vodom u praznu cantru i sve proradilo! Mozda nekome bude koristan savet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...