Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Lamborghini ponuda modela

Recommended Posts

lamborghini%20estoque%209.jpg

 

Kompanija Lamborghini je počela konceptni rad na modelu koji će se na tržištu pojaviti 2021. godine. To je deo plana šefa Lamborghinija Stefana Domenicalija, koji želi da postavi pravac održivog rasta nakon što se na tržištu ove godine pojavi SUV Urus. Kompanija već dugo razmišlja o četvrtom modelu nakon superautomobila Huracana i Aventadora kao i pomenutog Urusa. Razgovara se o tome kako bi Lamborghini mogao da iskoristi razvoj platforme u Volkswagen grupi kako bi se pravili profitabilni automobili.

 

lamborghini%20estoque%20999.jpg

 

''Moramo biti skromni. Urus je tek u pretrodukcijskoj fazi, a cilj je udvostručiti prodaju u narednih nekoliko godina. Međutim, mi uvek razmišljamo o rastu, a ako napravimo prvi korak s Urusom, onda će biti i drugih mogućnosti'', izjavio je Federico Foschini, jedan od direktora Lamborghinija.

 

lamborghini%20estoque%2099.jpg

 

Kako bi se omogućila proizvodnja Urusa, koji će se na tržištu pojaviti u decembru, Lamborghini je već udvostručio veličinu postrojenja u Sant Agati Bolognese. Ovo postrojenje se može dodatno proširiti. Autocar saznaje da Lamborghini radi na četvorovratnom modelu s motorom smeštenim napred. Sličan model je već viđen 2008. godine, a to je bio koncept Estoque. Ipak, taj koncept je ostavljen po strani jer je Lamborghini pažnju posvetio Urusu. Međutim, sada čelnici Lamborghinija smatraju da je četvorovratni model idealan za popunjavanje praznine između Urusa i dva superautomobila. Očekuje se da će Urus udvostučiti prodaju Lamborghinija koji će prikupiti sredstva za nove investicije. Kompanija bi mogla da novim modelom promeniti tradiciju i da privuće kupce orijentisane na porodicu. Takav automobil bi mogao da deli platformu sa novom Porsche Panamerom i Bentley Continenatalom GT. Prošle godine Lamborghini je inače prodao 3.457 automobila.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lamborghinijev četvrti model neće stići pre 2025. godine

 

lamborghini estoque 9.jpg

 

Lamborghini na tržištu nudi Aventador, Huracan i SUV Urus. U planu je i četvrti model, ali šef Stefano Domenicali kaže da novi automobil neće imati premijeru pre 2025. ''Urus je promenio dosta toga što se tiče naše finansijske sigurnosti, pa nam novi automobil i nije baš neophodan'' - kaže Domenicali. Nije neophodan, ali Italijani će ga svejedno napraviti. Mada će se to dogoditi tek za dugih osam godina. Još nije poznato šta će taj novi automobil biti, najčešće se pominju dve opcije, GT s četvora vrata, ili treći superautomobil, koji će se smestiti uz naslednike Aventadora i Huracana.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naslednike Lamborghinijevih modela Aventador i Huracan će pokretati hibridni pogoni

 

lamborghini-aventador-svj 1111111.jpg

 

U izjavi za Automotive News izvršni direktor Lamborghinija Stefano Domenicali je potvrdio da će narednu generaciju njihovih supersportskih modela automobila pokretati plug-in hibridne pogonske opcije. Domenicali je rekao da bi prvi hibridni supersportski model koji će naslediti Aventadora trebalo da bude spreman do 2021. godine, a ubrzo nakon legendarnog V12 motora kome će asistirati elektromotor(i) stići će i hibridno rešenje u kombinaciji sa manjim V10 motorom koji pokreće aktuelne Huracane.

 

lambo h 3.jpg

 

U Lamborghiniju smatraju da su hibridi jedini način na koji se, uz sve strože norme o emisiji izduvnih gasova, pored adekvatnih performansi može sačuvati i čuveni zvuk njihovih atmosferskih motora. ''Lamborghini bez zvuka nije Lamborghini, a zvuk atmosferskog motora ne može ništa da zameniti. Turbo punjači i smanjenje radne zapremine u kategoriji supersportskih automobila nisu alternativa za nas'', kaže Domenicali. Bez komentarisanja o rešavanju problema mase koju sa sobom donose hibridne opcije, SUV Urus ostaje jedini Lamborghini čijem 4-litarskom V8 motoru asistiraju turbo punjači, a u razmatranju je i njegova hibridna pogonska opcija.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lamborghini planira četvrti model

 

lamborghini sc 11.jpg

 

Italijanski Lamborghini beleži najbolje rezultate u svojoj istoriji, približava ce cilju od 8.000 prodatih vozila godišnje. Lamborghini je tokom 2018. isporučio 5.750 vozila, što je rast od čak 51% u odnosu na 2017, te osma uzastopna godina sa rastom prodaje. Sličan rezultat se očekuje i tokom tekuće godine s obzirom da će biti prva kompletna sa modelom Urus u ponudi. Ukoliko prodaja nastavi da raste do sredine sledeće decenije, Lamborghini planira uvođenje četvrtog modela u svoju gamu pored Huracana, Aventadora i SUV-a Urus.

Direktor ''razjarenog bika'' Stefano Domenikali je najavio da Lamborghini već radi na grand tureru sa 2+2 koncepcijom sedišta. On je naglasio da na novi model još uvek ne treba računati jer Lamborghini još uvek nije dovoljno snažan i stabilan za ulaganje u četvrti automobil. Ukoliko proizvodnja to omogući, od novog modela se očekuje da poveća godišnju prodaju na 10.000 vozila, što je više od onoga što je Ferrari ostvario tokom 2018. (9.251). Takođe, Lamborghini planira da zadrži V10 i V12 atmosferske motore u ponudi što je duže moguće, ali sa hibridnom podrškom kako bi ispunio ekološke norme. Donenikali je dodao da Lamborghini planira da zadrži model Aventador u ponudi još dve godine, jer je uprkos tome što je predstavljen pre osam, i dalje vrlo tražen.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lamborghini razmatra mogućnost revitalizacije modela LM002

 

lambo lm 1.jpg

 

Ljubitelji Lamborghinija znaju da Urus nije njihov prvi SUV. Tačnije, Lamborghini je između 1986. i 1993. proizvodio terenski model LM002, koji je zbog svoje robusnosti dobio nadimak Rambo Lambo. U osnovi taj automobil je bio vrlo sličan američkom Hummeru, a njegova posebnost i ukupna proizvodnja od samo 328 primeraka mu je osigurala legendarni status. ''MotorTrend'' sada javlja da bi Rambo Lambo mogao da se vrati na tržište i da se u Lamborghinijevoj ponudi pridruži Urusu koji je ipak prvenstveno drumsko vozilo. Pomenuti izvor prenosi reči Lamborghinijevog šefa Stefana Domenicalija koji je priznao da u Lamborghiniju razmatraju mogućnost razvoja i lansiranja ''robusnog SUV-a u duhu modela LM002.''

 

Interes potencijalnih kupaca za takvim automobilom je navodno jako velik i Italijani ne sumnjaju da bi se prodaja kretala u visokim brojkama za marku poput Lamborghinija. Domenicali je nedavno izjavio da se razmatra i mogućnost lansiranja grand tourera s 2+2 rasporedom sedenja. Drugim rečima, naslednik modela LM002 bi mogao da bude četvrti ili peti model u ponudi razjarenog bika, u zavisnosti od odluke koju rukovodstvo ovog proizvođača donese o tome koji model ili modeli će krenuti u proizvodnju. Domenicali je rekao da bi pre lansiranja četvrtog modela želeo da Lamborghini dostigne godišnju prodaju od oko 8.000 jedinica. 2018. godina je završena na rekordnih 5.750 isporučenih vozila, što predstavlja rast od 51% u odnosu na godinu ranije (3.815 prodatih vozila). Analitičari predviđaju daljnji rast prodaje pa se brojka od 8.000 čini dostižnom. S obzirom na sve ove informacije četvrti, a možda i peti model u ponudi je sve realniji. Dok ovi noviteti (jedan ili oba) ne stignu na tržište, kupci Lamborghinijevih automobila će morati da se zadovolje sa ponudom koju čine Huracan, Aventador i Urus.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

carfection.jpg Carfection video: Lamborghini LM002

 

U jednom trenutku važih života manje ćete brinuti o KS i upravljivosti, a više o količini prostora i komforu. Vaši prioriteti, kad su automobili u pitanju, će se možda tako promeniti.

Isto se dogodilo kompaniji Lamborghini u drugoj polovini osamdesetih. Ali, nekako su se postideli toga, tako da su za 6-7 godina proizvodnje napravili svega 300 komada. Ali, zato danas mogu da kažu da im Urus nije prvi SUV model u istoriji kompanije... :) 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prodaja Lamborghinija u Rusiji se ove godine utrostručila

 

topcar urus.jpg

 

Kako pokazuju poslednji rezultati, samo u aprilu Rusi su kupili 20 novih superautomobila proizvođača iz Sant Agate. Najveći hit u Rusiji je, očekivano, prvi Lamborghinijev SUV - Urus, koji je prodat u 15 primeraka. Kupljena su još tri Huracana i dva Aventadora. Najviše Lamborghinija, sedam, registrovano je u Moskvi, četiri u širem regionu prestonice, koliko i u Sankt Peterburgu. Dva su stigla do Novosibirska, a po jedan su se našli na ulicama Tomska, Sverdlovska i Krasnodara.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lamborghini za sajam u Frankfurtu navodno priprema hiperautomobil sa 1.000 konja

 

lambo tm 1.jpg

 

Na ovogodišnjem izdanju frankfurtskog auto salona Lamborghini će navodno predstaviti svoj novi tzv. hiperautomobil. Sa ovim novitetom Lamborghini će otvoriti svoja vrata elektrifikaciji budućih modela. Prema navodima britanskog Autocar-a, koji se poziva na insajderske izvore, Lamborghini će u Frankfurtu predstaviti vozilo ograničene serijske proizvodnja čija cena će prelaziti sumu od 2 miliona evra. Dalje, ovaj automobil će pokretati hibridni pogonski sklop čiju osnovu će činiti benzinski V12 motor. Pomenuti izvor navodi da podaci o performansama za sada nisu dostupni, ali da je vozilo pod oznakom LB48H već predstavljeno potencijalnim kupcima. Drugim rečima, ovaj model bi lako mogao da bude rasprodat i pre nego što vozilo bude predstavljeno široj javnosti. Lamborghini će LB48H iskoristiti za promociju prednosti hibridnog pogona, a delom će biti i najava nasljednika modela Aventador. Sam dizajn će verovatno biti pod uticajem studije Terzo Millennio (na slici), a što se pogona tiče glasine upućuju na upotrebu čak tri električna motora i kombinovanu snagu od oko 1.000 konja. Popriličan rast u odnosu na Aventadora SVJ koji razvija 770KS.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

U Lamborghiniju žele da ''povuku ručnu'' u godinama koje slede

 

lamborghini sc 11.jpg

 

Italijanski proizvođač od naredne godine neće se fokusirati na rast prodaje, već na stabilizaciju proizvodnje. Značajniji skok prodaje ne očekuje se pre lansiranja četvrtog modela i 2025. Lamborghini svakako nije kompanija poznata po masovnoj proizvodnji vozila. Ipak, u poslednjoj deceniji zabeležen je značajan rast prodaje za jednog proizvođača supersportskih automobila, piše B92. Počev od 2010. iz godine u godinu obarani su rekordi, pa se očekuje da 2019. Lamborghini završi sa oko 8.200 isporučenih automobila. Međutim, nakon nekoliko godina tokom kojih čelnici italijanskog proizvođača nisu krili da im je fokus na rastu prodaje, ovog puta se ističe potreba da se proizvodnja u narednom periodu stabilizuje na oko 8.500 vozila godišnje, a da se više računa povede o ekskluzivnosti automobila sa značkom bika.

 

lamborghini-sian 008.jpg

 

Kako piše Automotive News Europe, koji je imao priliku da o tome razgovara sa prvim čovekom kompanije Stefanom Domenikalijem, u Lamborghiniju su više nego zadvoljni 2019. godinom i prodajnim rezultatima koji su ponovo rekordni zahvaljujući pre svega SUV modelu Urus. Ipak, u Sant Agati žele da ''povuku ručnu'' u godinama koje slede. ''Planiramo da u 2020. prodamo oko 8.500 automobila i da se zatim neko vreme stabilizujemo na tom nivou'', objašnjava Domenikali.

 

lamborghini-urus-st-x 1111.jpg

 

''Pretpostavlja se da će segment superautomobila beležiti rast od oko 3% godišnje, a samo Urus neće biti dovoljan za neko značajnije povećanje prodaje u godinama koje dolaze. Za novi skok i dostizanje granice od 10.000 automobila biće nam potreban 4. model, a on nije u planu pre 2025. godine'', kaže šef Lamborghinija. Zato je realno da se u toj kompaniji okrenu unapređenju postojećih modela i stabilizaciji godišnje proizvodnje, zaključuje Stefanom Domenikali. Inače, pomenuti 4. model u gami trebalo bi da bude GT automobila sa konfiguracijom sedišta 2+2, motorom postavljenim napred i zadnjim pogonom u bazičnoj verziji.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uskoro novi Lamborghini model

 

lamborghini a22.jpg

 

Lamborghini u poslednje vreme vredno radi, što potvrđuje i saopštenje pod nazivom ''Najboljih šest meseci ikada'', a sada možemo očekivati novi model i to veoma brzo. Italijanska kompanija je zabeležila ogroman uspeh u prvoj polovini 2021. godine, Urus je još uvek naprodavaniji model zahvaljujući 2.796 isporučenih primeraka ovog super SUV-a, a SAD je i dalje najveće tržište za proizvođača iz Sant-Agata Bolognesea. Zatim slede Kina, Hong Kong i Makau.

 

Međutim, stajanja nema, jer Lamborghini ovog leta planira da predstavi još jedan novi model nakon što smo videli Aventador Ultimae (na slici). Iz Lamborghinija je potvrđeno da će Ultimae biti poslednji ''čisti'' V12 superautomobil, tako da nije poznato šta se može očekivati. Legendarni Countach slavi 50. godišnjicu ove godine, tako da postoji mogućnost da će se pojaviti model u čast ''rođenja'' LP500 koncepta 1971. godine. Ako bude tako, novi model će slediti korake Miure Homage, ograničenog modela baziranog na Aventadoru koji se pojavio 2016. godine povodom proslave zlatne godišnjice modela koji se smatra Lamborghinijevim prvim superautomobilom. Za sada se može samo špekulisati jer zvaničnih informacija još uvek nema.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lamborghini priprema električni 2+2 sportski model

 

lamborghini novi01.jpg

 

Lamborghini bi u drugoj polovni decenije trebalo da proširi svoju ponudu četvrtim modelom i to sa elektropogonom. Kako stvari sada stoje, to će biti električni GT automobil sa 2+2 rasporedom sedenja. Pojedini medji pišu da se ovaj za sada neimenovani model razvija u saradnji sa Audijem i Porscheom, kao i da će se bazirati na novoj SSP platformi. Drugih detalja za sada nema, sem najave da se premijera može očekivati između 2025. i 2027. godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lamborghini ostvario još jedan rekord u isporukama u prvih devet meseci 2021.

 

lamborghini 2021.jpg

 

U periodu od januara do septembra kompanija je ostvarila rekordnih 6.902 isporučenih jedinica kupcima, što je povećanje od 23% u odnosu na isti period 2020. godine, što je zauzvrat bio rast od gotovo 6% u odnosu na prva tri tromesečja 2019. Trend rasta prodaje mogu očekivati i dalje, jer knjiga narudžbima nastavlja da se popunjava sa celim portfeljom proizvoda.

''Marka Lamborghini je u izuzetno jakoj poziciji, sa sveobuhvatnom i vrlo poželjnom paletom modela sa V10, V12 motorima, a tu je i Urus'', rekao je predsednik i izvršni direktor Stephan Winkelmann. ''Kompanija ne samo da je prebrodila tešku klimu u poslednjih 18 meseci, već je dosledno održavala rast, što je dokaz snage našeg portfelja proizvoda, stalne privlačnosti marke u celom svetu i naše poslovne strategije i kvalitetne mreže zastupnika'', zaključio je Winkelmann.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rambo Lambo - zver od tri tone koja razvija preko 200 km/h

 

lambo rambo.jpg

 

Kada se radi o čudnim egzoticima, potrebno je pravo čudo kako bi neka mašuina mogla da pretekne Lamborghini LM002 model na samom vrhu ove liste.

Par svetlosnih godina daleko od modernog Urus modela koji možemo videti danas, ovaj LM002 dolazi zahvaljujući kompaniji BMW, italijanskoj vladi i Humvee terencima. Kada je BMW sedamdesetih godina krenuo sa kreiranjem samostalnih M automobila, odnosno M1 linije, Bavarci su se okrenuli ka Lamborghiniju zbog stručnosti i fabričkih kapaciteta italijanskog brenda za kreiranje savršenih modela u malom proizvodnom obimu. Italijanska vlada je odmah podržala ovu saradnju i novčano pomogla da se stvari pokrenu.

 

Istovremeno, kompanija Lamborghini je želela da osigura ugovor sa vojskom SAD i trebalo je da kreira projhekat vozila koje bi moglo da zameni originalne Jeep modele. Inicijalna kreacija italijanskog proizvođala poznata je kao Cheeta i posedovala je Chrysler motor, 360 ci sa 180 ks, postavljen na zadnjoj strani. Bez previše iznenađenja, ovakva konfiguracija nije bila ono što je američka vojska želela, tako da su napori kompanije Lamborghini bili uzaludni, a ovaj ugovor je tada dobio AM General, koji je tada predstavio svoj Humvee.

 

Gubljenje ovog velikog posla za italijansku kompaniju postao je veliki problem, jer je ona već prikupila fondove od italijanske vlade, koji su im, dati prvobitno za BMW M1 projekat, završili u razvoju terenskog projekta sada već osuđenog na propast. Sasvim razumno, Nemci su bili potpuno razočarani sa ovim obrtom situacije i raskidajući ugovor sa kompanijom Lamborghini, prisilno su vratili projekat kući. Međutim, ovaj interesantni terenac ponovo je vasrksao osamdesetih godina, pod okriljem i kontrolom Mirman braće, kojima je pomogao italijanski inžinjer Đulio Alfieri, a tada su u realizaciji projekta uparni V12 mašina modela Coutach i ZF manualni menjač. Uprkos svojoj težini od tri tone, Rambo Lambo je posedovao sve karakteristike koje možemo videti na današnjim terencima, uključujući i nezavinso vešanje na svim točkovima.

 

5.2 litara veliki Quattrovalvole V12 jedinica razvijala je istih 450 konja kao i u Countach modelima, ali je LM002 težio duplo više od njega. Shodno tome, ovaj masivni terenac ubrzavao je do stotke iz mesta za neverovatnih 7.7 sekundi i bio je u mogućnosti da razvije maksimalnu brzinu od 210 km/h, što je i više nego zavidno kada imamo u vidu o kakvom je vozilu reč.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lamborghini za 2022. najavljuje četiri nova proizvoda

 

Lamborghini Countach beli.jpg

 

Nakon što je nedavno saopštio da je prošle godine širom sveta plasirao 8.405 automobila (najviše modela Urus, oko 60%), Lamborghini ima ambiciozne planove i za 2022. U delu izveštaja koji se odnosi na planove kompanije kaže se da će Lamborghini predstaviti četiri nova proizvoda u narednih 12 meseci. Nažalost, Lamborghini nije precizirao šta će tačno predstaviti ni kada.

 

''U 2022. ćemo učiniti sve što je u našoj moći da konsolidujemo trenutne performanse i pripremimo se za dolazak našeg budućeg hibridnog asortimana od 2023. nadalje'', rekao je Stephan Vinkelmann, Lamborghinijev izvršni direktor. Kompanija se dakle priprema za novu eru pa tako postoje planovi za elektrifikaciju do 2024. godine. Takođe je poznato da će potpuno električni model stići posle 2025. U međuvremenu, zamena za Aventador bi mogla da bude jedan od četiri nova proizvoda koje će kompanija otkriti ove godine. Lamborghini Urus će takođe proći kroz osveženje, što bi trebalo da bude drugi od ta četiri vozila u narednih 12 meseci. Ostala dva nova proizvoda za sada ostaju misterija.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lamborghini priprema električni crossover i električni Urus

 

lamborghini 2021.jpg

 

Lamborghinijev prvi električni automobil biće novi crossover s četiri sedišta, a nakon toga sledi potpuno električna druga generacija SUV-a Urus. Već je poznato da Lamborghini priprema svoj prvi električni automobil sa konfiguracijm sedišta 2+2, ali je sada direktor Stephan Winkelmann dao još više detalja te je obećao da će biti radikalno drugačiji od svih ostalih modela slavnog brenda.

 

''Kada je reč o potpuno električnom automobilu, naš pristup je jasan. Elektrifikacija je deo naše budućnosti, a automobil će biti potpuno nov i namenjen segmentu u kojem nismo bili decenijama. To je četvorosed s konfiguracijom sedišta 2+2 koji će možda biti odignut od tla, sa više klirensa'', rekao je Winkelmann. Njegovi komentari nagoveštavaju da će prvi Lamborghinijev električni model biti pozicioniranjem sličan brendu Bentley, čiji je model takođe više odignut od tla u odnosu na konvencionalnu limuzinu ili grand tourer. ''Klirens će biti veći u odnosu na obični automobil, to je ideja, ali konačne odluke još nema. Zbog toga je rano govoriti dublje o tome'', dodao je on. Poslednji 2+2 GT koji je proizvodio Lamborghini je bio Urraco, a koji je prestao da se proizvodi 1979. godine. Jedini automobili s više od dva sedišta koji su proizvedeni od tada bili su LM002 iz osamdesetih i moderni SUV Urus.

 

Razvoj prvog Lamborghinijevog električnog modela će početi ove godine. ''Napredak se ogleda u tome što ove godine odlučujemo o tipu vozila, ne samo volumenu proizvodnje, cenama i karoserijskoj verziji, nego i o sadržaju automobila. Ako sve bude išlo prema planu, projekat ćemo početi do kraja ove godine'', izjavio je Winkelmann. O tehničkim detaljima nije govorio, uključujući platformu, bateriju i tehnologiju motora. ''Automobil mora da ima DNK brenda, mora da bude pravi Lamborghini. Sa druge strane, nema proizvođača koji sve radi sam, tako da imamo šansu da kupujemo u grupi i van nje, to je velika prednost'', reči su direktora Lamborghinija. Bentleyjev prvi električni automobil koji će koristiti premium Artemis platformu koja je u fazi razvoja u saradnji sa Audijem, a koristiće je i potpuno električni naslednik modela A8 od 2024. godine. Moguće je da će Lamborghini koristiti istu platformu da bi smanjio vreme razvoja i troškove.

 

Nakon električnog crossovera, na tržište će stići i veći Urus SUV s potpuno električnim pogonom i to će biti druga generacija modela. ''Nakon hibridnog automobila, Urus će biti potpuno električno vozilo i potpuno novi automobil'', dodao je Winkelmann. Druga generacija Urusa se očekuje 2029. godine, ali još uvek nije jasno da li će aktuelni model, koji će biti osvežen sledeće godine i ''hibridizovan'' godinu kasnije, biti u proizvodnji do tada. Winkelmann je istakao da je će mainstream croossover kao prvi električni Lamborghini omogućiti brendu da ostane privlačan u drugim segmentima. Takođe, Lamborghini ostaje posvećen superautomobilima, pa će ponuditi hibridizovane naslednike modela Aventador i Huracan u naredne dve godine. Winkelmann je nagovestio načine za duže zadržavanje njihovih motora sa unutrašnjim sagorevanjem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dpccars.jpg DPCcars: Lamborghini Driving Experience

 

Lamborghini se vratio na prelepe pejzaže italijanskih Alpa, u mesto Livigno u februaru 2022. Vlasnici Lamborghinija koji traže najsavršenija ''igrališta'' na svetu za zimske sportove, sedaju za volan Lamborghini modela tokom trodnevne Accademia Neve.

Tokom dana je oko nule, noću pada na oko minus 10, pružajući savršenu kombinaciju leda i snega u kojoj se testiraju sportske sposobnosti Lamborghini Huracana i Urusa. Sve to zajedno sa luksuzom smeštaja u najboljim hotelima i restoranima u oblasti:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lamborghini najavljuje da će njihovi automobili ostati emotivni i u električnom dobu

 

lambo tm 1.jpg

 

Do 2028. godine Lamborghini bi trebalo da debituje sa svojim prvim potpuno električnim modelom, ali kako najavljuju iz kompanije njihovi automobili će ostati emotivni i u električnom dobu. ''Ono što je važno je da ćete u budućnosti uvek videti emotivni Lamborghini'', rekao je šef dizajna Lamborghinija Mitja Borkert za Automotive News Canada. Na to se nadovezao izvršni direktor Lamborghini America Andrea Baldi koji ističe: ''Jasno je da kada je u pitanju buka (koja) danas predstavlja veliki element, hibridizacija neće oduzeti tu ulogu. Pred nama je nekoliko godina u kojima će buka i dalje biti prisutna za najmanje tri naša modela. To je jedna od karakteristika koju naši kupci vole. Ali takođe mislim da se naši kupci veoma raduju što će videti kako će Lamborghini moći da prenese DNK brenda poput našeg u električni automobil. Tako da nisam previše zabrinut zbog toga.''

 

Takođe su pomenuli da stil igra veliku ulogu u onome šta je Lamborghini, i da uskoro neće biti odstupanja od karakterističnog oblika ovih automobila. ''Vanvremenski je. Naš DNK dizajna je toliko drugačiji od bilo kog drugog brenda. Na neki način radimo svemirske brodove'', rekao je Borkert. Što se tiče toga kako će karakteristični zvuci 10- i 12-cilindarskih motora ovog proizvođača biti nadoknađeni u električnom dobu, Borkert je sugerisao da će ''automobili možda zvučati kao svemirski brod, kao mašina iz Ratova zvezda. Siguran sam da će ti automobili dodirnuti ljude, samo na drugačiji način nego što automobili dodiruju vas danas.'' U međuvremenu, prva polovina 2022. godine predstavlja najboljih šest meseci u istoriji Lamborghinija u smislu prodaje, prometa i profitabilnosti, sa isporučenih ukupno 5.090 jedinica. Kao deo saopštenja za štampu o finansijskim rezultatima, Lamborghini je takođe potvrdio tri nova modela za ovu godinu - Huracan Sterrato, plus još dva lansiranja u vezi sa Urusom.

 

Počevši od rekordnih rezultata, operativni profit u prvoj polovini 2022. iznosi 425 miliona evra, što predstavlja rast od 69.6% u poređenju sa prvom polovinom 2021. Promet je bio 1.33 milijarde evra, 30.6% veći nego prošle godine, a profitabilnost je porasla na 31.9% (sa 24.6%). 5.090 isporuka do sada u 2022. predstavlja povećanje od 4.9% u odnosu na isti period prošle godine. Najveće tržište za Lamborghini ostaje region EMEA (Evropa, Bliski istok, Afrika) sa 41% ukupnog plasmana zatim Amerika sa 34% i azijsko-pacifička regija sa 25%. U pogledu zemalja, Sjedinjene Države zadržavaju prvo mesto (1.521 jedinica), a slede Kina (576), Nemačka (468), Velika Britanija (440) i Bliski istok (282). Urus je zadržao svoju poziciju najpopularnijeg Lamborghinijevog modela sa 61% ukupne prodaje uprkos činjenici da će uskoro biti izmenjen. Huracan i Aventador su činili preostalih 39%.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

DMC ovako zamišlja Lamborghini Revuelto

 

dmc r03.jpg

 

Lamborghini Aventador će uskoro postati zastareo, a priča se da će se njegov naslednik zvati Revuelto. Nemački tjuner DMC je stekao ime u Lambo svetu, tako da ne čudi što njihovi dizajneri već rade na tome kako bi novi automobil potencijalno mogao da izgleda - uključujući neke od njihovih DNK dodira.

Ali, hajde da prvo ponovimo šta znamo o automobilu koji bi trebalo da zameni Aventador: Lamborghini priprema radikalni super-hibrid koji će zameniti Aventador, a nedavni špijunski snimci su nam dali novi pogled uoči njegovog očekivanog otkrivanja kasnije ove godine. To će postati prvi plug-in hibrid iz Sant’Agate, postavljajući ton električnom pogonu, dok se Lamborghini priprema da prekine proizvodnju vodećeg modela sa V12 motorom, više od deset godina od njegovog lansiranja. Brend je prestao da prima narudžbine za komemorativno Ultimae Edition u oktobru prošle godine. Iako će njegova zamena koristiti elektrifikovani pogon, on će najveći deo svoje snage dobijati od V12 motora, u skladu sa posvećenošću šefa kompanije Stephana Vinkelmanna ka emocionalnoj vrednosti svojih superautomobila.

 

dmc r02.jpg

 

On je prošle godine rekao da ima ''mnogo emocija vezanih'' za dvanaestocilindrični motor, čega je posebno svestan, jer je učestvovao u lansiranju Aventadora u svom prvom boravku kao šef Lamborghinija 2011.

 

dmc r01.jpg

 

Nakon što su špijunski snimci počeli da se šire internetom, DMC nije čekao ni sekunde i počeo je da zamišlja kako bi stvarni automobil mogao da izgleda. Iako ima dosta elemenata sa Siana, posebno na prednjem kraju, čini se da je zadnji deo potpuno novog dizajna. Ponosni smo što danas ovde sa vama delimo vizuelizaciju nemačkog tjunera, koja se uglavnom drži elemenata dizajna o kojima smo gore govorili. Ali postoji još jedna stvar, DMC naime nije mogao da odoli da doda svoj kultni zadnji spojler na konceptualni dizajn. Malo ljudi je videlo stvarni automobil, neki vlasnici su potvrdili da će demo automobil biti prikazan kod odabranih dilera već u decembru 2022. Do tada, hajde da koristimo DMC-ov dizajn da zamislimo šta bi uskoro moglo postati stvarnost.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

autobuildyoutubelogo.jpg Auto Bild najavljuje naslednika Aventadora

 

Aventador je na tržištu već jedanaest godina. Vreme za naslednika ovog V12 super-sportskog automobila.

Italijan će zadržati V12 atmosferac, ali će ujedno to biti i prvi model brenda koji će biti plug-in hibrid. A ovako bi to moglo da izgleda:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naslednik Lamborghini Aventadora

 

231166-lamborghini a 4.jpg

 

Lamborghini je prošle godine i definitivno završio sa proizvodnjom modela Avdentador (poslednji nosi broj 11.465), a radilo se Aventadoru Ultimae Roadster sa posebnom nijansom plave boje iz odeljenja Ad Personam.

Aventador se svih ovih godina pokazao kao veliki uspeh za Lamborghini. Kompanija je tako isporučila više Aventadora nego svih prethodnih V12 modela zajedno. Lamborghini takođe navodi da je 85% kupaca iskoristilo kompanijin Ad Personam program personalizacije. Pošto je proizvodnja Aventadora završena, vreme je za naslednika koji se očekuje na proleće. Do tada, ovi patentni crteži otkrivaju njegov izgled.

 

231165-lamborghini a 3.jpg

 

Lamborghini je još ranije potvrdio da će automobil imati elektrifikovani pogon sa V12 motorom. Prema nekim glasinama, kombinovana postavka hibridnog pogona biće između 800 i 900 konja.

 

lamborghini a 2.jpg

 

Špijunske fotografije unutrašnjosti su otkrile digitalni ekran instrumenata koji prikazuje prototip u ''hibridnom'' režimu. Takođe će imati potpuno električni režim, a V12 dolazi sa crvenom linijom od 8.500 obrtaja.

 

lamborghini a 1.jpg

 

Lamborghini bi zamenu za Aventador trebalo da predstavi krajem marta ove godine, navodno pod nazivom Revuelto.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lamborghini isključuje još modernizovanih klasika

 

Lamborghini Countach 2022 06.jpg

 

U razgovoru za Motor1, Lamborghinijev glavni tehnički direktor Rouven Mor je ukazao da je kompanija čvrsto fokusirana na svoju budućnost.

 

''Mi kao brend, sada i u prošlosti, nismo toliko retro orijentisani'', kaže Mor. ''Prilično sam siguran da će postojati tržište za retro oživljavanje, ali to se ne uklapa u strategiju naše kompanije. Countach LPI 800-4 je bio specifičan primer za slavlje određenog automobila.'' Mor je dalje objasnio da Lamborghinijev etos zahteva nešto više od evolutivnog pristupa novim proizvodima kompanije. ''Uvek pokušavamo da malo promenimo dizajnerski jezik'', rekao je on. U isto vreme, Mor je isključio restomodove, ali opet, ne zbog nedostatka potražnje. ''Čvrsto verujem da bi, ako bismo ponudili nešto slično, bilo bi veliko interesovanje kupaca'', potvrdio je Mor pre nego što je poništio snove o novoj Miuri dodajući: ''Ali to nije naša filozofija.'' Realnost je, prema Moru, da Lamborghini ima lojalne vlasnike klasičnih modela. ''Ne želimo da žrtvujemo naše klasične automobile jer vlasnici imaju ovakvu vrstu umetničkog dela i ne želimo da pravimo neku vrstu paralelnog puta. Mi smo mala kompanija i više volimo da ulažemo u budućnost umesto u prošlost.''

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prvi Lamborghinijev potpuno električni automobil će biti grand tourer sa četiri sedišta

 

214356-lamborghini ev.jpg

 

Lamborghinijev prvi potpuno električni automobil ipak neće biti SUV, kao što su nagoveštavale neke ranije nezvanične informacije, već grand tourer sa četiri sedišta. To je sada potvrdio izvršni direktor komoanije Stefan Vinkelman.

 

''Biće to novi stil karoserije, jer ono što danas nedostaje u paleti je GT 2+2, i mislim da bi ovo bio dobar dodatak za dva supersportska automobila i SUV'', rekao je Vinkelman za Motor1. Izvršni direktor je precizirao da vozilo neće imati nikakve terenske aspiracije, za razliku od Urusa. Glasine su svojevremeno sugerisale da bi novo vozilo moglo da bude još jedan SUV, nakon što je Lamborghini najavio da će imati veće rastojanje od tla u odnosu na njihove superautomobile. Međutim, nije potrebno mnogo da bi se imalo veće rastojanje nego kod Huracana, tako da izgleda da je sve to značilo da će EV biti bolje prilagođen lokalnim putevima nego trkačkim stazama.

Lamborghinijev glavni tehnološki direktor, Ruven Mor, rekao je ranije ove godine da su motori sa unutrašnjim sagorevanjem sa hibridnom električnom asistencijom i dalje najbolja opcija za superautomobile, a ne potpuno električna vozila. ''Što se tiče supersportskog automobila, verujemo da trenutno nije pravo vreme, a takođe verovatno u narednih pet, šest godina neće biti pravo vreme jer želimo da izbegnemo ovu dodatnu težinu'', rekao je Mor u januaru. ''Želimo da izbegnemo da performanse snažno zavise od stanja napunjenosti baterije i temperature.'' Međutim, on je pojasnio da i dalje postoji mesto na tržištu za električni Lamborghini, koji je opisao kao automobil orijentisan na korisnika.

 

Mnogo toga ostaje misterija u vezi sa novim vozilom i verovatno ostaje da se mnogo toga još odluči, pošto se očekuje da će biti lansiran 2028. Vozilo će biti veliki korak u Lamborghinijevim ambicijama za elektrifikaciju, jer planira da elektrifikuje svaki od svojih modela do 2024. i da prepolovi svoje emisije CO2 do 2025. godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lamborghini rasprodao sve primerke sa benzinskim motorom

 

Lamborghini Sterrato h2.jpg

 

Dani neelektrifikovanih Lamborghinija su iza nas. Pomalo neočekivano jer je Lamborghini najavio da će hibridne tehnologije biti uvedene u celokupnu ponudu tek sledeće godine. Međutim, prvi čovek kompanije Stephan Winkelmann je za nemački magazin Welt otkrio da su svi primerci Lamborghinija opremljeni motorima s unutrašnjim sagorevanjem rasprodati.

To se odnosi na sve primerke koji će do kraja godine izaći iz fabrike u Sant'Agati. Svi planirani primerci Huracana su rasprodati još od maja, a to uključuje verzije Tecnica i Sterrato, što znači da će 5.2 V10 uskoro u penziju. Winkelmann je potvrdio da će tokom 2024. i 2025 godine svi modeli biti zamenjeni plug-in hibridima. Pre svega se tu misli na naslednika Huracana i obnovljeni Urus. A kad je potonji u pitanju, treba reći da je to najpopularniji Lamborghini na tržištu i da su svi primerci rasprodati. Novi kupci moraće da čekaju redizajnirani model s hibridnim pogonom.

 

A ako ćemo o prodaji, recimo i da najnoviji model Revuelto sa plug-in hibridnim pogonom takođe nije dostupan. Uprkos ogromnoj ceni, rasprodat je do kraja 2025. godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...