Jump to content
rale45

Fiat Punto mk.2a 1.2 16v - rad/zvuk motora u leru

Recommended Posts

Pozdrav svima!

 

Nov sam na forumu, imam puntića mk2 2001 godište već dve i pod godine.

Prešao je 186000 km, i iako imam 100 sitnih i krupnih problema sa njim, prirastao mi je srcu :) .

 

Možda bi neko od iskusnijih članova mogao da mi pomogne sa najnoviji problemom.

Naime, u sred vožnje, je motor počeo slabije da radi, odnosno manje snage da daje, nemirno radi, trese, u leru broj obrtaja hoće ponekad da se spusti toliko da se skoro ugasi motor, pa se opet vrati na normalu.

Sam rad motora u leru me najviše podseća na traktor ili motokultivator.

 

Okačiću link ka youtube snimku da može da se vidi i čuje u čemu je problem.

 

 

Nemam nekog iskustva sa popravkom automobila i ne nameravam da sam sređujem kvar, nego mi samo treba savet šta bi moglo biti u pitanju i da li sme u ovom stanju da se vozi uopšte (do majstora) ili da šlepujem.

 

Hvala svima unapred na savetima i pomoći.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vozi slobodno, i kod mene je nemiran na leru ali ide odlicno, tako vec druga godina. Mislim da bi ti dijagnostika pomogla, kod mene je majstor ustanovio nepravilan rad treceg klipa i predlozio mi je ravnanje glave motora, ali uz sugestiju, ako ne pravi neke vece probleme, moze opusteno da se vozi.
Sad, the choice is yours.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zaboravih da kažem, to trešenje ili neravnomernost u radu se oseća ne samo u leru, nego i kad se vozi. Imam osećaj kao da ima manjak snage motor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Brate meni tako bili klipovi pa sam sredio pa je sad miran..moze da bude i klapna gasa dizne ko zna..pravac servis moja preporuka je marea u zemunu momci su kraljevi moj auto su preporodili.
Pozdrav
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je radio nemirno...ne bas ovako tj bio je tisi i bilo je do kablova,usput sam promenio i svecice. Ali najbolje kod majstora da odes da pogleda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U sred voznje kabal ti je neki zveknuo i to je to najverovatnije imas taj problem...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala svima na savetima, uspeo sam da ga oteram do majstora, mada je 3-4 puta hteo da se ugasi kad pustim gas i stanem na semaforu, ali nije se ugasio. Veceras ili sutra ujutru ce mi majstor javiti sta je, pa cu da prenesem i ovde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sad javio majstor, nije kabl, nije svećica. Nastaviće dalje da proverava, da izmeri kompresiju, i da vidi da li je možda ventil ili dizna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I ja sam uvek za šalu, ali bih tipovao na što jeftiniju varijantu. ;)

 

A kad kažete ''klipovi'', mislite na nešto treće, pored ventila ili dizni?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nesto mi sumnjivo da odjednom ili kako kazes,u toku voznje,odu ventili ili dizne...Proverio bobine?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa valjda mu je proverio i bobinu majstor ako nisu kablovi i svecice. Meni je za bobinu odmah palio check engine.

Edited by cuore_sportivo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam da li je proveravao bobinu, a check engine mi je bio stalno uključen zbog lambda sonde. 

 

Dve stvari nisam napomenuo: otkad se pojavio problem u toku vožnje lampica od check engine se naizmenično pali-gasi u pravilnim intervalima, mada ne stalno, a u leru to nikad ne radi. 

Druga stvar je: recimo,  održavam brzinu u trećoj na 2000 obrtaja; tada može da se oseti kako ponekad dobija i gubi snagu motor, znači povuče bolje, pa onda opet oslabi. 

 

 

Još mi nije javio ništa majstor. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
28 minutes ago, rale45 said:

Ne znam da li je proveravao bobinu, a check engine mi je bio stalno uključen zbog lambda sonde. 

 

Dve stvari nisam napomenuo: otkad se pojavio problem u toku vožnje lampica od check engine se naizmenično pali-gasi u pravilnim intervalima, mada ne stalno, a u leru to nikad ne radi. 

Druga stvar je: recimo,  održavam brzinu u trećoj na 2000 obrtaja; tada može da se oseti kako ponekad dobija i gubi snagu motor, znači povuče bolje, pa onda opet oslabi. 

 

 

Još mi nije javio ništa majstor. :)

Menjaj majstora, jer to sto se desava kad blinka check engine i radi lose je nesto oko struje i kablova u najgorem slucaju kompjuter. Kod mene se pre mesec dana to prvi put desilo da check engine blinka povremeno i da auto radi kao na 2 klipa i bili su kablovi u pitanju. Zamenio i sad sve radi bez greske.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa dobro, ipak bih da mu dam još jednu šansu, pošto ga poznajem lično, a i do sada je bio dobar.  :)

U najgorem slučaju, proveriće ventile i dizne I videti da nije do njih, ako je do kablova. 

 

6 hours ago, pedjabj said:

Uporno ne pises na sta teras Punta...benzin ili benzin/tng?

Benzin. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko sam ga razumeo, svećice, kablovi i bobina su ok jer daju varnice kako treba. Diznama je valjda menjao raspored, pa nešto ručno gasio, I uvek je na istom klipu problem. Jedino je ostalo da meri neki pritisak ili protok u klipovima, da bi bio siguran da je ventil. Sve što sam napisao uzmite sa rezervom, jer mi je špansko selo. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×