Jump to content
FAS Goran
gile smederevo

Ford Ka II 1.25 68HP

Recommended Posts

Ovaj fordicak mi je sasvim slucajno prosao kroz ruke posto je tast trazio da mu nadjem neki mali auto, sa malim troskovima odrzavanja i malom potrosnjom i sve u smislu da ne bude zahtevan auto. Nisam imao nikakav rok, ali se nista dugo nije pojavljivalo po oglasima i onda se sasvim slucajno, na par minuta od sestrinog stana u Nyonu, oglasen je da se prodaje.  Otisla, pogledala, i naravno iz zenskog ugla nije umela nista da mi kaze osim da auto pali i da je jaaaako sladak. Napravila jos nekih par fotki i ajd kao to je to. Stici ce za par nedelja u NS, pa cu videti sta sam dobio. 98000km na satu i jedna vlasnica-kombinacija koja je barem na papiru obecavala. 

 

U medjuvremenu sam malo kopao o podacima o autu i prva stvar koja me je odusevila je da je ovaj Ka ustvari-maskirani Fiat 500 u Fordovskom izdanju! :) 

Naime, Ford je sa Fiatom (ili je samo preuzeo sve) u saradnji napravio ovog naslednika (ne)popularnog Ka. Ono 1.25 iz naziva je cuvenih 1242ccm fiatskog bloka koji se odavno koristi u mnogim modelima> Punto, Panda, Stilo, G Punto...i naravno Fiat 500 sa kojim Ka deli platformu. Kompletan motor i menjac su sa 500ke. Podvozje takodje sa fiatovim 4x98 glavcinama i centralnom rupom. Jedino je Ford malo ukrutio vesanje na Ka, pa je zaista po neravnom kao nervozno magare. S druge strane, jako prezican u manevrisanju i stabilan pri naglim promenama pravca za tako mali auto.  Elektronika takodje cisto Fiatova osim cajgera koji su morali malo da budu Fiesticni, kao i ceo ''look'' u ostalom. Detalji u kabini jako podsecaju na resenja iz nove Pande. Uglavnom, ako bude trebalo delova-nece manjkati pored toliko delova koji odgovaraju sa Fiatovih auta. 

 

Sto se tice utisaka iz samog auta, jako su prijatni. Materijal uglavnom plastika i naravno da se stedelo gde se moglo, ali ipak zadrzan je neki solidan nivo zavrsne obrade. Sedista ne obiluju konmorom, ali za kratke relacije cemu je autic i namenjen-sasvim odgovaraju. Zanimljivo je da nema podizanja celog sedista(pricam o vozacevom) vec se samo steluje sedalni deo, tj nagnutost dela gde se spaja sa naslonom. Osobe manjeg rasta ce svakako imati vise prednosti, tj mnogo ce lakse naci poziciju koja im odgovara. 

 

Da ne trazim sad podatke o gabaritima auta, reci cu samo da je gepek taman veliki da ponese stvari za letovanje za dvoje. A ako bas prigusti, zadnja klupa se obara i deljiva je 50/50. Od opreme ovaj doticni primerak ima klimu, maglenke, deljivu klupu, dzepove u naslonim sedista, ostavu ispod suvozacevog sedista i mozda jos poneku sitnicu koje se nisam setio. Nije dosao cak ni sa alu felnama, vec samo celicne u 14 cola.(naknadno sam pronasao i sredio jedan set Alessio felni u 14 cola i auto je odmah malo ''odskocio'') . Pretragom po netu ima podataka da je Ford zaista imao mnogo izdanja sa raznim resenjima enterijera, opreme i spoljasneg izgleda, pa je Ka mogao da pokrije najrazlicitije zahteve kupaca. 

 

Sve u svemu, jedan simpaticni Ford sa jakom Fiatovom genetikom, idealan za one kojima ne treba mnogo da bi bili zadovoljni autom. 

 

IMG_20170929_171220.jpgIMG_20170929_170435.jpgIMG_20170929_170043.jpg

IMG_20170929_170033.jpgIMG_20170929_165954.jpgIMG_20170929_165948.jpg

IMG_20170929_165805.jpgIMG_20170929_165652.jpgIMG_20170929_165639.jpg

IMG_20170929_165616.jpgIMG_20170929_165553.jpgIMG_20170929_165543.jpg

IMG_20170929_165528.jpgIMG_20170929_165432.jpgIMG_20170929_165410.jpgIMG_20170929_165323.jpg

IMG_20170929_165309.jpgIMG_20170929_165257.jpgIMG_20170929_165239.jpgimage-0-02-04-045bb2a63f437e4a950cbac94408fb341ed86b9776cc1e6cd9c8c303bd4b7c31-V.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

@gile smederevo

 

Treba da počneš da pišeš tekstove o automobilima, jer kada ti predstaviš neki model, malo bi bilo onih koji se ne bi zainteresovali da vide šta je to... :D 

Npr. čim sam video Ford Ka u naslovu pomislio sam odmah na jedan meni od najružnijih automobila ikada, kad ono...ove novije serije su ispale sasvim ok mali autić. :thumbup: 

Share this post


Link to post
Share on other sites
27 minutes ago, MS PK said:

Duleta odavno

Ovde ne piše vozila baba već vlasnica :D

 

Šalim se, deluje očuvano, iako je ružan auto. U toj klasi uvek dajem prednost Toyoti Aygo ili PUG 1007 (ovaj drugi pogotovo zbog vrata).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aygoa sam skoro prodao i mogu da ti kazem da je zabavniji za voznju, ALI ipak bih dao prednost ovom jer ima rafiniraniji motor. Plus je Aygo doooosta spartanskiji unutra sto mozda smeta na malo duzem putovanju. Gradska voznja-Aygo pobedjuje kao od sale,  iako sa 3 klipa. Zanimljivo je da oba imaju po 68KS. 

PUG 1007...hm, tesko da je u klasi ovih jer ipak ima malo luksuznih resenja u sebi. 

3 hours ago, MS PK said:

Presisao i Duleta odavno :D Samo cenu jos fa stavi

Послато са SM-J320FN уз помоћ Тапатока
 

Dule je ponekad, cini mi se, previse subjektivan.  A cenu ce mozda tast da stavi ako mu ne bude auto po meri...mada posle 10 god u Seicentu...ovo je premija. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam bre mislio da ga prodajes :D

Послато са SM-J320FN уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...