gile smederevo 574 Posted October 4, 2017 Ovaj fordicak mi je sasvim slucajno prosao kroz ruke posto je tast trazio da mu nadjem neki mali auto, sa malim troskovima odrzavanja i malom potrosnjom i sve u smislu da ne bude zahtevan auto. Nisam imao nikakav rok, ali se nista dugo nije pojavljivalo po oglasima i onda se sasvim slucajno, na par minuta od sestrinog stana u Nyonu, oglasen je da se prodaje. Otisla, pogledala, i naravno iz zenskog ugla nije umela nista da mi kaze osim da auto pali i da je jaaaako sladak. Napravila jos nekih par fotki i ajd kao to je to. Stici ce za par nedelja u NS, pa cu videti sta sam dobio. 98000km na satu i jedna vlasnica-kombinacija koja je barem na papiru obecavala. U medjuvremenu sam malo kopao o podacima o autu i prva stvar koja me je odusevila je da je ovaj Ka ustvari-maskirani Fiat 500 u Fordovskom izdanju! Naime, Ford je sa Fiatom (ili je samo preuzeo sve) u saradnji napravio ovog naslednika (ne)popularnog Ka. Ono 1.25 iz naziva je cuvenih 1242ccm fiatskog bloka koji se odavno koristi u mnogim modelima> Punto, Panda, Stilo, G Punto...i naravno Fiat 500 sa kojim Ka deli platformu. Kompletan motor i menjac su sa 500ke. Podvozje takodje sa fiatovim 4x98 glavcinama i centralnom rupom. Jedino je Ford malo ukrutio vesanje na Ka, pa je zaista po neravnom kao nervozno magare. S druge strane, jako prezican u manevrisanju i stabilan pri naglim promenama pravca za tako mali auto. Elektronika takodje cisto Fiatova osim cajgera koji su morali malo da budu Fiesticni, kao i ceo ''look'' u ostalom. Detalji u kabini jako podsecaju na resenja iz nove Pande. Uglavnom, ako bude trebalo delova-nece manjkati pored toliko delova koji odgovaraju sa Fiatovih auta. Sto se tice utisaka iz samog auta, jako su prijatni. Materijal uglavnom plastika i naravno da se stedelo gde se moglo, ali ipak zadrzan je neki solidan nivo zavrsne obrade. Sedista ne obiluju konmorom, ali za kratke relacije cemu je autic i namenjen-sasvim odgovaraju. Zanimljivo je da nema podizanja celog sedista(pricam o vozacevom) vec se samo steluje sedalni deo, tj nagnutost dela gde se spaja sa naslonom. Osobe manjeg rasta ce svakako imati vise prednosti, tj mnogo ce lakse naci poziciju koja im odgovara. Da ne trazim sad podatke o gabaritima auta, reci cu samo da je gepek taman veliki da ponese stvari za letovanje za dvoje. A ako bas prigusti, zadnja klupa se obara i deljiva je 50/50. Od opreme ovaj doticni primerak ima klimu, maglenke, deljivu klupu, dzepove u naslonim sedista, ostavu ispod suvozacevog sedista i mozda jos poneku sitnicu koje se nisam setio. Nije dosao cak ni sa alu felnama, vec samo celicne u 14 cola.(naknadno sam pronasao i sredio jedan set Alessio felni u 14 cola i auto je odmah malo ''odskocio'') . Pretragom po netu ima podataka da je Ford zaista imao mnogo izdanja sa raznim resenjima enterijera, opreme i spoljasneg izgleda, pa je Ka mogao da pokrije najrazlicitije zahteve kupaca. Sve u svemu, jedan simpaticni Ford sa jakom Fiatovom genetikom, idealan za one kojima ne treba mnogo da bi bili zadovoljni autom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted October 5, 2017 @gile smederevo Treba da počneš da pišeš tekstove o automobilima, jer kada ti predstaviš neki model, malo bi bilo onih koji se ne bi zainteresovali da vide šta je to... Npr. čim sam video Ford Ka u naslovu pomislio sam odmah na jedan meni od najružnijih automobila ikada, kad ono...ove novije serije su ispale sasvim ok mali autić. 1 gile smederevo reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted October 5, 2017 Presisao i Duleta odavno Samo cenu jos fa staviПослато са SM-J320FN уз помоћ Тапатока 1 gile smederevo reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkman14 5898 Posted October 5, 2017 27 minutes ago, MS PK said: Duleta odavno Ovde ne piše vozila baba već vlasnica Šalim se, deluje očuvano, iako je ružan auto. U toj klasi uvek dajem prednost Toyoti Aygo ili PUG 1007 (ovaj drugi pogotovo zbog vrata). Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile smederevo 574 Posted October 5, 2017 Aygoa sam skoro prodao i mogu da ti kazem da je zabavniji za voznju, ALI ipak bih dao prednost ovom jer ima rafiniraniji motor. Plus je Aygo doooosta spartanskiji unutra sto mozda smeta na malo duzem putovanju. Gradska voznja-Aygo pobedjuje kao od sale, iako sa 3 klipa. Zanimljivo je da oba imaju po 68KS. PUG 1007...hm, tesko da je u klasi ovih jer ipak ima malo luksuznih resenja u sebi. 3 hours ago, MS PK said: Presisao i Duleta odavno Samo cenu jos fa stavi Послато са SM-J320FN уз помоћ Тапатока Dule je ponekad, cini mi se, previse subjektivan. A cenu ce mozda tast da stavi ako mu ne bude auto po meri...mada posle 10 god u Seicentu...ovo je premija. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted October 5, 2017 Ja sam bre mislio da ga prodajes Послато са SM-J320FN уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13160 Posted October 5, 2017 Ebem te ćelava... Pardon, ćorava... Pa jel piše negde u naslovu P:? Sent from my SM-A500FU using Tapatalk 2 gile smederevo and Dezurni reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted October 5, 2017 @gile smederevo da nisi u Smederevu bio danas? Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile smederevo 574 Posted October 5, 2017 Nisam, komso. Bio za vikend. Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted October 6, 2017 Prosao neki Punto sa NS tablama kroz one nase ulice, zato pitam Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile smederevo 574 Posted October 6, 2017 Izgubio se čovek. Quote Share this post Link to post Share on other sites