DraganUS 449 Posted October 1, 2017 (edited) Bice tema. Trenutno nije u stanju ni da se pise o njemu. Auto pali radi ide, ali miljama daleko od necega da kazes za potezanje. Edited October 3, 2017 by neshaoct split Topic 1 Backo reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
nstyner 171 Posted October 2, 2017 20v,to beše 2.4 motor? Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojke 126 Posted October 2, 2017 Naknadno ubacen 20 vt. Mada je i 2.4 takodje 20v. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted October 2, 2017 23 minutes ago, nstyner said: 20v,to beše 2.4 motor? 2.4 je atmosferac...onaj sto je uparivan sa selespeed menjacem. A ovo je 2.0 20v turbo iz coupea Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojke 126 Posted October 2, 2017 Najbolji je 2.4 turbo.Ali da bi se napravio motor po PS-u treba dobrih 5000e. 1 Backo reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
nstyner 171 Posted October 2, 2017 U svakom slučaju dobra makina pa još benzinac ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
jevta BG 111 Posted October 2, 2017 2 hours ago, bojke said: Najbolji je 2.4 turbo.Ali da bi se napravio motor po PS-u treba dobrih 5000e. Pravi se jedan za koji ja znam + integralni pogon Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojke 126 Posted October 2, 2017 Znam ali treba tu mnogo vise od dobre volje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vule 791 Posted October 2, 2017 On 10/2/2017 at 10:10 AM, Milutin-NS said: 2.4 je atmosferac...onaj sto je uparivan sa selespeed menjacem. Najtuznija Fiatova kombinacija svih vremena, posle 1.4 12v Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted October 2, 2017 Ne, pre njega je 2.0 hgt Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vule 791 Posted October 2, 2017 2.0 sa manuelnim i nije bio toliko katastrofalan, problem mu je bio sto postoji i 1.9 JTD, pa i nije imao nekog smisla, dok je taj 2.4 stvarno tuga, 170KS sa selespeedom, otrese te ko hoce a kupio si "Abarth". Quote Share this post Link to post Share on other sites
silenci 2334 Posted October 2, 2017 pa znaci moze i Musa i Idea da ga otresu sa 1.3mjet mocnim motorom a ovaj motor 2.0 turbo je zverka prava,a tek kad se nasvira,kao sto je Bojke odradio,zato sad brije svedjane Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vule 791 Posted October 2, 2017 Dobro, ne mislim bukvalno sa bilo cim, nisam malouman. Ali za svoju "snagu" ide smesno, pogotovo sa katastrofalnim selespeedom... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted October 2, 2017 3 hours ago, Vule said: Najtuznija Fiatova kombinacija svih vremena, posle 1.4 12V Da. Jedino sto 2.4 relativno lako mozes da uparis sa menjacem iz 1.8 16v i eto zabave sa 1.4 moš se ubijes...nista drugo Quote Share this post Link to post Share on other sites
dellas 1556 Posted October 2, 2017 I sa tim menjacem nije brz, mislim da je bolja varijanta HGT menjac. Auto kao auto promasaj jeste, ali zvuk je ipak jedinstven i retko sa kojim moze da se poredi, u toj klasi cak i ne moze ni sa jednim Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted October 3, 2017 Da da...na HGT sam i mislio Quote Share this post Link to post Share on other sites
DraganUS 449 Posted October 4, 2017 Hvala Nesi sto je odvojio teme. Stilo manje vise nije bas u nekom stanju. Obzirom da se pravi vikend auto iz nejga se izbacuje dosta stvari. Za sada se radi na enterijeru. Sve ide napolje. Kad se to zavrsi, sledeci je motor da se vadi napolje i salje u MR na sredjivanje. Navodno je okrenuo lezaj na radilici ali to ce se znati kad se otvori. Auto pali, radi, ide, ali pritisak ulja na leru kad se ugreje padne nisko sto se meni ne svidja. Ukolima je jos sekvent plin koji ce isto da ide napolje. U svakom slucaju ima bas dosta stvari da se radi oko njega, a obzirom da ide zima bice vremena nadam se da se sredi za sledecu sezonu. Juce sam izvadio sve iz njega sto se tice sedista,tapacira... Preporodio sam se dok sam odvrnuo 2 sarafa od pojasa zadnjih sto drze i zadnje tapacire. Haos koliko je to bilo stegnuo ili zbog lepka. Otpale su mi ruke dok sam skinuo, jedan saraf odvrnuo drugi pukao na glavi. Uf. Postavicu koju sliku danas kad stignem da ga slika. Quote Share this post Link to post Share on other sites
jevta BG 111 Posted October 4, 2017 Svi ti 2.0 motori 20v kao i moj 16vt imaju problem uljne pumpe...i na mom je okrenuo letece na prvom i trecem i kad sam skinuo sve otvorio uljnu pumpu dobila lufta i napravila riseve...kupio sam i uljnu pumpu i radilicu na std. i dve klipnjace,eto kolika steta jbg... Quote Share this post Link to post Share on other sites
DraganUS 449 Posted October 4, 2017 5 hours ago, jevta BG said: Svi ti 2.0 motori 20v kao i moj 16vt imaju problem uljne pumpe...i na mom je okrenuo letece na prvom i trecem i kad sam skinuo sve otvorio uljnu pumpu dobila lufta i napravila riseve...kupio sam i uljnu pumpu i radilicu na std. i dve klipnjace,eto kolika steta jbg... Gde si uzeo pumpu i koliko je bila? Kontam da si novu uzeo da se ne zajebavas sa polovnim mackama u dzaku. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dellas 1556 Posted October 4, 2017 Meni kad se to desilo na HGT-u najisplativije bilo uzeti drugi motor, jer je ovaj bas otisao...Kupljen drugi svajcarac sa nekih 230k i prolupao i on posle 30k km, pa je ubacen treci motor koji i dan danas radi. Sa tim motorima nema pravila, samo prolupa bez najave...nazalost. Quote Share this post Link to post Share on other sites
jevta BG 111 Posted October 4, 2017 4 hours ago, DraganUS said: Gde si uzeo pumpu i koliko je bila? Kontam da si novu uzeo da se ne zajebavas sa polovnim mackama u dzaku. Prvo sam uzeo jos jedan polumotor misleci da iz njega uzmem sve sto mi treba medjutim i taj je okrenuo bio a pumpa isto puna riseva pa sam bio primoran da kupujem...Uzeo sam polovnu ali pre toga sam je rasklopio i pregledao i sve ok...nova kosta oko 27000 ono sto sam ja gledao... Quote Share this post Link to post Share on other sites
DraganUS 449 Posted October 5, 2017 11 hours ago, jevta BG said: Prvo sam uzeo jos jedan polumotor misleci da iz njega uzmem sve sto mi treba medjutim i taj je okrenuo bio a pumpa isto puna riseva pa sam bio primoran da kupujem...Uzeo sam polovnu ali pre toga sam je rasklopio i pregledao i sve ok...nova kosta oko 27000 ono sto sam ja gledao... Iskreno stvarno ne znam gde da gledam ako uzimam polovnu. Kontam za neke uobicajne stvari ali na sta da obratim paznju ako budem uzimao polovnu. Imas neku sliku na sta mislis akd kazes risevi? Gde si video tu novu za 27? Ovlasceni? Quote Share this post Link to post Share on other sites
jevta BG 111 Posted October 5, 2017 Evo slike...vidis da je svaki deo pun riseva a ne sme da bude apsolutno nista...jednostavno je dobila luft unutra i los pritisak pravi pogotovo na leru,u turazi ona digne pritisak...e sad razlog verovatno lose ulje ko ce ga znati... Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 5304 Posted October 6, 2017 Bice ovo jedna vrlo interesantna i produktivna tema. Samo da nam Dragan ne posustane Da budem iskren, duuuuugo sam gledao taj Stilo u sacuvanim oglasima ali onda je 'ispalo' nesto drugo i batalih. A i prijatelji su mi rekli da se 'manem' tog auta pa sam bio jos zagrejaniji VoleA bi da svratim i bacim pogled kad bude moguce... Quote Share this post Link to post Share on other sites
DraganUS 449 Posted October 6, 2017 Moracu polako da ga radim, nigde da ne zuri, Prvo sto moram je da otvorim motor i vidim sta se desilo sa radilicom. Ako je otisla mislim da cu traziti drugu koja je na standardu pa da se ubaci. Refreshovati motor, gumice i ostalo sto treba da se zameni i onda krenuti sa pakovanje. Do tada se nadam da cu isto uzeti standalone da se ne cimam sa fabrickim. Tako su mi neki planovi. Kola su jos par dana u BG i onda idu u garazu i zimski san. Prednji branik da vidis kako stoji zaplakao bi. Dosta su ga zapustili. Svi su mislili samo pun gas i to je to. Jbt ga, bedak. Sredice se. Quote Share this post Link to post Share on other sites