Jump to content
FAS Goran
stefankmn

Wir Leben Autos // Insignia

Recommended Posts

Sjajno, ide kao biturbo sada, takve cifre biturbo obicno izbaci stock, skinuo si sigurno 2s ubrzanja, sa 11 na 9, a tek medjuubrzanja nabacaju osmeh na lice sada :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Smara preko TT stvarno sto moram ici za svaku sliku open link u chromu, admini durade nesto, ali to mozemo kod marka u temi da prijavimo, a mare? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, DraganUS said:

+10ks na mali servis.

Koje si ulje sipao? LM?

Opel GM sam sipao. 

 

Remap by:

 

FB_IMG_1526111883407.thumb.jpg.75bfb2180204f174e7585900784a6e6b.jpg

 

Cena: 250€

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opet te ja operem kako hoces. :D

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Generalno je u ovom slučaju lako. Motor je fabrički predviđen za 165/170ks tako da je samo to "oključano" i dodato još malo gore.

Edited by Markobgd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opet je pitanje da li je bas sve isto kao na 160ks modelu. Vrlo cesto se ustine na turbu i diznama, a pored toga stavljaju neki i razlicite trapove, kocnice,..

Share this post


Link to post
Share on other sites

159 ima isti hardver na 136ks i na 170ks, dok recimo Giulietta ima manju turbinu na verziji od 140ks za razliku od one od 170ks.

Cim je izmerena snaga toliko povecana, nema kako drugacije da to urade ako nije isti hardver.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na celtic sajtu recimo za Insigniu sa 130ks do 2010. ima i Stage 2 preko 203ks, a posle 2011. sa istom snagom samo Stage 1 na 180ks.
Oni su prilicno precizni u svom tekstu, cesto i napisu da su taj i taj motor isti. Kao za 159 ili Merc 220 u kasnijim godinama.

Razlika kod Insignia 2010 i 2011 je Ecu, to su naveli u tabeli, a sta jos, to nisu.
Na 130ks i 160ks do 2010. ecu je isti i snaga za Stage 2 i Stage 1 onog jaceg su takodje isti, i NM. Iz toga bih zakljucio da je isti motor.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prosle nedelje odradjeno par stvari na trapu, zamenjene obe solje amortizera, krajevi spona, lezaj zadnjeg levog tocka i manzetna homokinetickog. Nazalost posle toga imam neko lupanje prilikom pomeranja volana levo desno. U utorak iddm na mali servis pa cu videti i oko toga sta izaziva to lupanje pa ako je nesto od ovoga sto se radilo na reklamaciju. 

 

Odradjen volan juce, stari je pokazao malo znake umora :D

 

20180826_022135.jpg 20180826_022140.jpg 20180826_022208.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lezaj ide sa sve glavcinom u kompletu

Zaboravi na gume. Uzeo polovne 245 45 18, sve 4 michelin primacy 3

32b6ae886ecc42ffd3de4767f181b9f0.jpg11d80e7079f6209116d6dd82de5fced6.jpg8b94a51ddc8ce20e7091e16679ccd654.jpg90e7a56f94dc9aeb6418b92a39fa0d0e.jpge4ee69780cc72c215418666314ff1f29.jpg

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volan profi odradjen :thumbsup: .

A ne ono kad presvuku, a sa kilometar se vidi da je radjen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...