Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Evo, doslo je na red i predstavljanje moje Lancie. Prvi talijanski auto u mom vlasnistvu, i iako je dosao kod mene u tragicnom stanju sto se tice mehanike, iznenadio me kvalitetom limarije.

 

Auto je 98.-mo godiste, ima nesto preko 300000 km, i usporedbi sa recimo Mercedesima slicnog godista, ispada ultra kvalitetan. Motor kad radi kako treba je fantastican, jedini je problem sto ne radi uvijek kako treba, na plin radi ok, na benzin se gasi ponekad na leru. Isto se moze reci za opremu. Iako ovaj nema nista od dodatne opreme, standardna koja se ugradjivala je vise nego dovoljna. Auto je udoban, brz, iako ne bas startan i odgovara svim mojim potrebama.

U ovih godinu dana koliko je kod mene, dobila je novi desni homokinteticki zglob, polovni motoric ler gasa, srednji lonac auspuha, hladnjak grijanja ("kazance", koje jos ceka ugradnju), sadasnji set 15 colnih felgi sa zimskim gumama (imam i sesnaestice koje su trenutno na sredjivanju jer su dosle dopola pojedene  od soli), polovnu srednju konzolu u unutrasnjosti koja je od novijeg modela ( ne odgovara sasvim, zato leti cim nadjem konzolu sa naslonom za ruke), polovni ali ispravan MAF senzor, diskove i plocice naprijed, plocice nazad, sajlu rucne kocnice, polovne farove jer su originalni bili kao akvarij, bocu za tekucinu za pranje stakala, brzinomjer, pinjon, kompletan plasticni dio usisne grane... Naravno, i mali servis sa svjecicama, uljem, filterima, filterom klime, sve tekucine su nove, a odradjen je i plinski servis. Zupcasti remen i vodenu pumpu je promijenio bivsi vlasnik, kao i remen alternatora, i nisam mogao vjerovati u kako losem stanju su bili. Ostalo je da promjenim silene naprijed, zamijenim masku (druga je vec nabavljena, ali nikako da promijenim), i ako uikao budem mogao naci rukohvat sa suvozackih vrata i zadnju policu. Otpalo je trece stop svjetlo, i nikako ga ne mogu zalijepiti, a i sama polica je u dosta losem stanju pa je i to na to-do listi.

 

E kad to sve dovedem u red, vjerojatno na proljece ide na lakiranje. Vec je jednom farbana, ali ispalo je dosta lose, sto se moze vidjeti.

 

Evo i slika, malo sam skrt, ali bit ce vise kad ju usminkam :D

 

DSC_0059.JPGDSC_0068.JPG

DSC_0069.JPGDSC_0070.JPGDSC_0064.JPG

DSC_0065.JPGDSC_0066.JPGDSC_0067.JPG

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odličan izbor. Kappe su mi nekako lepše i od Thesisa, a i ovaj motor u njoj , ako je isti kao u Thesisu, 2.0 t, odličan je. Neki dan sam probao Thesisa sa 2.0 20v motorom, fantazija. Prodaje se u selu pored mog  i bez dovoljno ulja, sa mekim gumama, puknutom izduvnom granom, lepi za sedište. Ako je Kappa lakša, a jeste, sigurno je i osećaj bolji. Neka te dugo služi i da ti ne dosadi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala ti na lijepim zeljama. Motor je 2.0 20V bez turba, znaci 155 konja, a Kappa je teska 1440 kg. Znam da postoje dvije vrste mjenjaca koji su se mogli dobiti uz ovaj motor, jedan ima slabije ubrzanje i vecu krajnju brzinu, drugi bolje ubrzanje naustrb krajnje brzine. Razlike nisu bile velike, ali se meni cini da imam ovu prvu vrstu mjenjaca jer mi je  do 2000 o/min nesto trom, ali onda kad povuce ide jako dobro. Vidjet cemo kako ce ici kad se urede dizne, vjerujem da ga to zasad malo koci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@maximus80

 

Lepo je videti da neko hoće ne samo da kupi, nego i da uloži u ove praaaave drumske limuzine, a po spisku toga šta si sve već radio na njoj, vidi se da je došla u dobre ruke. :thumbsup: 

 

@rasko78

 

Zadnji deo od Thesisa, i prednji nekako modifikovan od Kappe i eto...to bi bio lepši Thesis. :thumbsup: Njegov prednji deo ljudi nikako nisu mogli da ''svare''...kao nekako uvećana verzija Lybre, kao po svaku cenu pokušaj guranja na silu korporativnih zajedničkih crta dizajna kroz sve modele u gami, pa dobismo Thesis od napred onakav kakav je bio... :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naravno. E-klase tog godista, pa i dosta mladji imaju puno problema sa hrdjom i elektronikom. Kappa i ne toliko. Zapravo, sa hrdjom skoro da i nema problema, a ni elektronika nije prevelik problem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Riki

 

Hvala. Lak je mozda i najveci problem, farban je kompletan, ali nije dobro pripremljen. Zato na proljece ide kod lakirera da se to napravi kako treba. A rukohvat je problem naci, kod svakog donora dijelova sam vidio da je pokidan. Stvarno nisam pametan vise gdje da trazim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...