Jump to content
marko.jovanovic

Koji jak auto do 2l za malo para (turbo lešina?)

Recommended Posts

Nešto me kopka, da li ima smisla kupiti neki auto, koji bi se koristio normalno, znači ne vikend auto. Uslov je da je do 2l (zbog bezobraznog harača), i da recimo ima 200+ks, da ima 4 ili 5 vrata, cena recimo do 2500€.

Evo filtera

Znam da tu spadaju Kappa 2.0 turbo 16v i 20v, Volvo V40, S40 T4, onda neki Volvo V70 2,0T5, i tako, u principu to je to, što je filter na PA i pokazao.

Da odmah kažem da sam unapred svestan da je vrlo moguće da su to kršine, i da treba otvoriti 4 očiju, i uložiti para više nego što košta sam auto.

Plin je, skoro pa neophodan, jer sam prilično siguran da ti 2.0 turbo benzinci srču 13+ litara u Beogradu, mada bi to pre svega bio auto za put, a ne za vucaranje po gradu.

Zašto ovo pitam. Pa zato što smatram da su novi automobili dosadni, meni lično dizajnerski nedopadljivi, prave se da traju kratko..... I naravno, pre ću da kupim matoru kršinu i spucam još xyz para, nego novi Hyndai i30 1.4 16v, Fiat 500L i slično, zato što ne mora sve u životu da se meri parama, da bude racionalno, optimizovano...Valjda ima nešto i u ličnom zadovoljstvu :)

 

Duel No1: Kappa 2.0 20vt vs Volvo V40 (S40) 2.0 T4.

Šta je po vama bolji izbor? Meni se čini da je Volvo kvalitetniji auto, u globalu. Kappa je veća, iz višeg segmenta ako se ne varam, ali treba da se uzme i stanje dotičnog primerka.

 

59c83b6d74890_Kappa1.thumb.JPG.d340cf64a110ce70ec20624cb2418c60.JPG    59c83b6fb8529_Kappa2.thumb.JPG.02d48127d241c965a168ca3b54b611f0.JPG 59c83b6b7dedf_V401.thumb.JPG.388d7e2563d5b0cc6700b5acbe6320aa.JPG

Edited by marko.jovanovic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volvo V70 2.0 T5 dosta dobra masina ali i teska, oko 2.1t ako se dobro secam i dobar komad je barem 4-4500...


Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onaj Volvo stoji vec duuugo.
Bilo je par sivih koji su brzo otisli, delovalo bas utegnuto.
Saab bi bio moj pik takodje. Gledao sam jedan 9-3 kupe Aero kojih bas nema puno, ali stanje u kom je auto je bilo ocajno.
Rekao mi da mu ponudim cifru koja mi odgovara, ali me bilo sramota da mu nudim duplo manje nego sto trazi.
Zamisli kad je na takvom autu bivsi vlasnik skinuo brisace na farovima da bi kao dobio clean look. Da mu Sveta povezuje branik nekim srafom i u fazonu to je dobro. Sramota. A auto je mogao biti pravi vikend auto. Unutra kozu nisu mazali nikad, i kad sve saberem vidim da su samo arcili auto.

Sent from my SM-A510F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Волво изгледа добро, али је заборавио да напомене да је имао гас. А лоше подешен гас на Турбо мотору или мало гаса(дихтунг главе,Карике,Изгорели или нагорели вентили).Погледај слику унутрашњости. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima jedan crveni 900s iz Cacka lepo tuniran mada sumnjam da je istinit podatak za ks(280) dok ne vidim na dyno. Dugo je u oglasima a cena je bila prilicno visoka u pocetku. Sad mozda i vredi razmisliti.

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako se ne varam, ova Kappa iz prvog posta je od jednog clana foruma. Postoji tema, i ako je to ta, onda definitivno nije lesina. Covjek ju je bas dotegao mehanicki.

 

Edit: Evo i linka do teme za prodaju, vjerojatno je ima i u predstavljanju.

Edited by maximus80
Dodan link

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eto ja imam jedan koji je tako pravi za ljubav i sredjivanje.

Nije sa 5 vrata ali moze da bude mala gradsa zujalica koja ce da dere mnogo jace automobile jer vec sad u stok verziji mereno na testovima ide 7,7s.

Radi se o Seat Ibizi 1,8T 2005 sa 150ks a koju sam hteo da radim medjutim zaista nemam vremena i auto mi bukvalno stoji najmanje 8 meseci ako ne i vise  a nigde ga nikad nisam okacio na oglase jer ga nisam ni takao. 

Cena  ne pocinje sa cifrom 2  tako da  ako je nekom interesantan auto  neka se obrati.B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni ovaj volvo deluje kao pravi izbor za ovo sto si naveo. Naravno ako ti je fokus da bude vise trkalica nego limuzina onda mozda neki leon 180 ili a3, ali kapiram da ti je ideja da ide(j)a bude za grad, a taj neki turbak za put/more/i vikend ili nocnu voznju, pa deluje razumno da bude limuzina.

Edited by dellas

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tako je dellas, midea je za grad, ne prodaje se, ima da satruli kod mene, osim ako ne umre nasilnom smrću. Nemam rezona da je prodajem. 

Hteo bih nešto sa 4/5 vrata, karavan ili sedan nema veze. 

Sviđa mi se V40 2.0 T4 od 200ks, ali ih nema na oglasima. 

Ja lično mislim da su primer Volvo V40/S40, a da ne  pričam o V70, mnogo kvalitetniji od kappe. 

Mislim, može i dizel, al reko da se malo odmorim od kle kle kle/krn krn krn zvuka na leru. 

 

Edited by marko.jovanovic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iskreno ja bih na tvom mestu gledao benzinca i to bas taj volvo, jer dizela neces naci u tim parama da nudi to sto si naveo... I u benzinca ces uloziti bar 500 eura ili za plin ili za nesto drugo ali ne vidim koji jaci dizel bi kupio za te pare.

 

Ako imas vise para na raspolaganju u obzir ti ulazi i e46 320 150hp koji uz neki cip moze lepe performanse da pruzi ali to je bar 4 soma da bi valjao.

Ako imas semu za invalida ili slicno moje tople preporuke za 530/330d, potrosnja kao na 2.0, performanse kakve mozes samo da pozelis, a kvalitet motora jako dobar, ali opet dobar primerak 3500-4000.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 9/25/2017 at 1:04 AM, marko.jovanovic said:

 

Kapu od kolege sa foruma i da te ne boli glava... a ne da tražiš, gledaš krševe, bacaš pare i na kraju 50/50% šanse da bude mućak.

 

Ovako, dobiješ šta si tražio sad i odma'.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sigurno je volvo kvalitetniji, ali rekao bih problematicniji za odrzavanje, nagadjam.

 

Rekao bih mozda da prosiris kriterijume, do juce ti je brava sa 130-140ks bila vrh, sada posle pacenja ideom mislis da nema smisla nista ispod 200ks :D

 

Pogledaj npr. neku stariju alfu 2.4jtd, tesko se prodaju i budu jeftine, imaju 150-175ks, a sa tjuningom izlaze na tih 200ks manje vise, od benzinaca sjajni 2.5 v6, ako ces turbaka gledao bih neki 1.8t 150ks, mislim da prvi a4 b5 nije skup, pristupacan za odrzavanje, a dobijes dosta lima, jer vidim da neces mali auto.

 

p.s. tek na kraju teksta se setim da si rekao da neces preko 2.0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako te zanima V70 2.0t 190ks 2003 pisticu ti slike na pm. Auto je ko casa ali je 4k...


Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 hours ago, Dule 021 said:

Eto ja imam jedan koji je tako pravi za ljubav i sredjivanje.

Nije sa 5 vrata ali moze da bude mala gradsa zujalica koja ce da dere mnogo jace automobile jer vec sad u stok verziji mereno na testovima ide 7,7s.

Radi se o Seat Ibizi 1,8T 2005 sa 150ks a koju sam hteo da radim medjutim zaista nemam vremena i auto mi bukvalno stoji najmanje 8 meseci ako ne i vise  a nigde ga nikad nisam okacio na oglase jer ga nisam ni takao. 

Cena  ne pocinje sa cifrom 2  tako da  ako je nekom interesantan auto  neka se obrati.B)

Znači ponudio si auto:

1. koji nema 4/5 vrata

2. nema plin

3. nije do 2500 evra

Bitno je da si besplatno izreklamirao svoj auto.

 

Kako možeš da živiš sam sa sobom?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaznam kako mogu al ne znam kako ti zavidni mangup mozes sa sobom?

I da te malo poducim jer vidim da  ne znas da plin moze da se ugradi,da se  auto cenovno uklapa jer je jeftiniji od tih 2500 a ako nisi  dovoljno  ucen i ne znas kad kazem da cifra ne pocinje sa brojem dva onda to znaci da pocinje sa brojem 1 tako da ima lufta da napravi od njega  jako ozbiljnu masinu.

Jedino se ne uklapa sa brojem vrata ali to sam i naveo kao nesto sto se ne uklapa.

Jel ti jos nesto nije jasno?;) 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ima jedan crveni 900s iz Cacka lepo tuniran mada sumnjam da je istinit podatak za ks(280) dok ne vidim na dyno. Dugo je u oglasima a cena je bila prilicno visoka u pocetku. Sad mozda i vredi razmisliti.
 
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
 
 
 
 
Sabb bez problema ide do 280ks. Kod njih je uglavnom sve do pritiska turbine. Ima bez turbina, oko 130ks, sa nižim pritiskom iste oko 170, sa višim pritiskom oko 220ks i više, fabrički. Pisao sam za SAAB 2.3(saabov motor) aero, 2001godište, zver od auta, i što se tiče motora, opreme itd.

E kod sabba I volvo a ima modela sa "tuđim" motorima (opel, fiat) pa su lakši za održavanje.

Share this post


Link to post
Share on other sites
40 minutes ago, Dule 021 said:

Jaznam kako mogu al ne znam kako ti zavidni mangup mozes sa sobom?

I da te malo poducim jer vidim da  ne znas da plin moze da se ugradi,da se  auto cenovno uklapa jer je jeftiniji od tih 2500 a ako nisi  dovoljno  ucen i ne znas kad kazem da cifra ne pocinje sa brojem dva onda to znaci da pocinje sa brojem 1 tako da ima lufta da napravi od njega  jako ozbiljnu masinu.

Jedino se ne uklapa sa brojem vrata ali to sam i naveo kao nesto sto se ne uklapa.

Jel ti jos nesto nije jasno?;) 

 

Daješ Seat Ibizu 1,8T 2005 za manje od 2000 evra?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×