Jump to content
FAS Goran
totti

Kvalitet goriva: Srbija vs inostranstvo

Recommended Posts

@horvat znam za NIS da sigurno sve ide po istim standardima kao i ostale zemlje. Naravno, bude tu divljih pumpi koje bi da ustede, ali retke su.

 

Ja sam sipao u kola najkvitetnije gorivo kad sam bio i u Nemackoj i u Italiji i sve je bilo isto kao i nase. Potrosnja, snaga, bas sve. Nemam razloga da lazem, niti prodajem gorivo ni kola :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo odmah odoh da ti napišem detaljan cv i da nadjem coveka da snimimo video gde ce da pokaze i licnu kartu i vlasnicki list pumpe samo tebi da se dokazem.

Koja glupa prica a i dalje samo pokušaj rusenja kredibiliteta nekom ko je samo hteo da iscivijamo neke nedoumice.

 


 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja između našeg dizela i mađarskog, austrijskog, nemačkog i češkog nikakvu razliku u potrošnji i radu motora nikad nisam primetio.

"Smrzavanje" nafte u zimskim mesecima, a na kolima koja su na leto ili jesen došla iz Italije i Španije sam doživeo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemam stvarno nameru da se raspravljam niti znam da li je komentar gore upucen meni, ali kakav CV vlasnika pumpi? :D

 

Works at sam svoj gazda? :lol:
 

Nije ni bitno ko je rekao ni zasto, prenosimo iskustva i diskutujemo, tenzije bez :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja živim na granici sa Hrvatskom i Mađarskom i odgovotno tvrdim da je INA gorivo od srpskog dva puta bolje od našeg,a Mađarsko da je istog kvaliteta kao naše.

Moja teorija je da nekome motoru odgovara ruska nafta,a nekome ne…

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo jedna stvar za koju sam siguran da nije isto kod nas i u EU: nivo etanola. Tamo na svakom pistolju lepo pise E5 ili E10, a kod nas nema toga. Kako su testovi zakljucili da je isto, kad se vec u startu razlikuje za 5 ili 10 procenata sadrzine tog benzina?

 

Ovo sto ti totti kaze sam i ja cuo od mnogih, tako da je definitivno moguce da se potpuno razlikuju zakljucci za dizel i benzin.
 

Edited by horvat

Share this post


Link to post
Share on other sites

To ne znaci nista sta pise, konkretno benzin je osetljiv i mora da bude top top specifikacija znaci da nije aditiviran pa da vetri i sl. Drugo da li je ruski ili ciji god nebitno ako je dugo u transportu ili u lageru opet gubi nesto , to ce najvise primetiti ti mikro turbaci 1.0 1.2 , ako ima vlage isto, a nje svuda ima i svuda zalazi. U principu oni dolivaju jedno preko drugog i tako godinama zato je lakse dodati aditiv nego poruciti novo iz shell , bpa ili koje god. Ali jedno je sigurno samo prvi pretok je valjan cim prodje u ruke preprodavca to je to, ukrstano 50 puta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vidi jeste inostranstvo ali nemora da ima, zasto , moze da padne 1,2% opegla to kompjuter na motoru pa nemoze da se provali, tih 10% ima samo kad izadje iz rafinerije a sta se posle desava, pa ono vile na alpima, morima, meckice benkice, svalerkice itd. itd. sta mislis odakle im za sve to ? Zaradili? samo ako za*ebu nekog , krajnjeg kupca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ranije si imao protokomer na tocionim mestima onako vidis kao tockic koji okrece danas ih nema sve digitalno perfektno ali zato podignes pistolj i digitalno s'anje pokaze 130 -150 umesto nule ,perfekcija na nivou, posteno. Meni dovoljno :D samo da iz'ebu krajnjeg kupca , ali mene nece. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, horvat said:

Protiv ovakvih argumenata i cinjenica, definitivno nema rasprave :D 

Dugo sam radio u hemijskoj industriji,tamo se mulja tako da se ne ostavlja prostor za  kontraargumentaciju,a uzorkuje tako da svi budu podmireni…(ako se 2/3 recepture za bilo šta ispuni,puna kapa!)

U koruptivnom sistemu u kome živimo nema druge opcije…

jedino da ih neki insajder izda ,što se neće desiti

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 hours ago, horvat said:

Ovo sto ti totti kaze sam i ja cuo od mnogih, tako da je definitivno moguce da se potpuno razlikuju zakljucci za dizel i benzin.

Upravo to sam i ja pricao. Kao svoje licno iskustvo, uopste ne kazem da sam u pravu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Ivan said:

Upravo to sam i ja pricao. Kao svoje licno iskustvo, uopste ne kazem da sam u pravu.

Sipaj na molu i ne brini , oni su ti glavni za dizel ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala ti za savet, ne bih bas dizel u benzinjaru :stuart: . I sluzbeni su nam, malo po malo, sada skoro sve benzinci.

Dok sam vozio svog dizela sipao sam iskljucivo na MOL, sluzbene svakako moramo preko firmine kartice na NIS (sta god da je u pitanju).

A zbog pomenutog ranijeg iskustva, za benzin za svoj auto sada i ne gledam nista striktno, samo da je neki od ova 2-3 veca "brenda" i da je prometna pumpa, kao sto rekoh.

Za nas i strani benzin primecujem razliku, ranije za dizel ne bas.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja te skontao dok si sipao dizela na mol tocilici da teras dizela, benzin je zakon al dok se pretovari i stigne kod nas ocigledno se svasta desi , verovatno suncev zrak se odbio o venerin mocvarni gas pa ono :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, nemanja84bg said:

Ja te skontao dok si sipao dizela na mol tocilici da teras dizela

Otvoren sam za sve mogucnosti kod izbora sledeceg auta :) . Samo da nije crossover, automatik i struja :D .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma kakav dizel, bice vise da je benzin za kola, dizel i struja za radne masine, a automatik za spejssatl :whistle: :D  kad budem polagao za isti e onda cu da teram na auto :D  Ali kolica moraju da budu momacka, sa ogromnim cajgerima , sa bucnom debelom masinom, da bude onako kao iz filma duel onaj kamion peterbuilt najverovatnije nesto kao dodge viper ili shelby cobra , corvette i sl. camaro ss manuelac obavezan i da izgleda onako haoticno ;)

Edited by nemanja84bg

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, nemanja84bg said:

Sipaj na molu i ne brini , oni su ti glavni za dizel ;)

On 8/13/2022 at 1:55 PM, pilgrim011 said:

Sipao sam po prvi put Euro dizel na MOL pumpi pre 5-6 dana. Daleko od toga da sam ih izbegavao - sipam gde stignem, samo mi je NIS na 30 metara od kuće pa ispadne da u 90% situacija natočim kod njih pa krećem na put. Ovoga puta NIS bio zatvoren pa sam otišao 200 metara dalje :lol:. Elem, kako sam natočio 20 litara kod njih, tako mi se pojavio check engine žuti... Najpre nisam ni povezao problem sa MOLom, ali sam se uverio da je do toga nakon što je lampica prestala da svetli posle dosipanja 25 litara usput na drugoj pumpi. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

To moze svuda da se desi najverovatnije vlaga ili los aditiv  s'tim sto je mol uvoznik pa kontam da je najproverenije al vidis svasta se desava. Vise nema pravila kako ti se zalomi zato ja gledam kad sipam da je pumpa na brdascetu i visoj nadmorskoj visini ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Šta znam, mislim da zavisi i od generacije automobila. Imam Grande Punto 2007. 1.3 MJ, ista priča je sa Opelom Astra 2004 1.7 i MOL pumpama - provereno dosta puta u praksi. Sipa se običan Euro diesel. Koliko sam razumeo za Opela, redovna situacija je bila da sipanje na MOL pumpi znači skoro sigurno paljenje Check engine lampice. Meni je dosta bilo jednom da probam, nemam razloga da proveravam opet. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...