neshaoct 9590 Posted October 31, 2019 Autogefuhl video: Test BMW X6 M50i Priča o kupeima u SUV varijanti kakav je i ovaj X6, sa mnoštvom detalja oko spoljašneg izgleda, unutrašnjosti i utisaka iz vožnje: WhatCar? video: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted November 8, 2019 CarSales video: Test 2020. BMW X6 Nekada ste želju za brzim automobilom mogli da zadovoljite samo kupovinom dvoseda ili jakih limuzina...ali, sada imamo velike SUV modele koji kao da prkose zakonima fizike svojim performansama i ponašanjem na putu: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted November 12, 2019 RedlineReviews video: Test 2020. BMW X6 M50i BMW X5 koji je manje praktičan, ima manje mesta - to je X6. Ali, prodaja mu je išla odlično još od prve generacije, a sada BMW to očekuje i od nove X6-ce: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted November 22, 2019 Autogefuhl video: BMW X6 M 625 konja u SUV modelu koji trenutno predstavlja najjaču verziju X6: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted November 27, 2019 MotorWeek video: Proba 2020. BMW X6 M50i Posle malo više od 10 godina nakon predstavljanje prošle, BMW je predstavio novu (treću) generaciju modela X6: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted December 10, 2019 ThrottleHouse video: 2020. BMW X6 M50i V8 sa dve turbine....i ''bubrezima'' koji sijaju: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted January 4, 2020 TopSpeed test: BMW X6 M50i Model kojim je 2008. godine BMW utemeljio novi sub-segment sportskih SUV kupea pokazao se kao veoma uspešan, što je obavezalo bavarskog proizvođača da tu, ne tako jednostavnu matematiku, nastavi da razvija i podigne na novi treći nivo. Postoje modeli koji su toliko značajni u automobilskoj industriji da se mogu nazvati ''začetnicima'' neke klase - X6, koji je pre više od decenije predstavio BMW, svakako je jedan od njih. On je utemeljio SAV (Sports Activity Vehicle) segment i u njemu posebnu podkategoriju kupea, koju danas nazivamo SAC (Sports Activity Coupe). Ova kombinacija dinamičnog kupe izgleda, luksuza i vrhunskih performansi svidela se kupcima širom sveta i BMW X6 je postao veoma popularan model. Uostalom, u prethodne dve generacije prodato je tačno 449.142 primerka širom sveta. A onda je nemački proizvođač uvideo potencijal ovog sub-segmenta i nastavio je da razvija, te širi priču, vešto balansirajući između ostalih recimo ''klasičnih'' predstavnika familije X u SUV obliku kao što su X3, X5 i X7 i SAV članova X1 i X2. I naravno, tu nikako ne smemo zaboraviti X4 koji je, kao nešto manji SAC, nekako i najbliži modelu X6. Zajedničko svima, izuzimajući dva najmanja člana familije X, jeste da se proizvode na istom mestu u Južnoj Karolini, tj. u fabrici BMW-a u Spartanburgu. Sve u svemu, nova treća generacija X6 nedavno premijerno je prikazana na Salonu automobila u Frankfurtu. Na tržištu EU se pojavila početkom novembra, a meni je u ''šake pao'' već polovinom oktobra u Minhenu. I to verzija sa samog vrha ponude, BMW X6 M50i, pošto se X6 M očekuje nešto kasnije. X6 je porastao za 26 mm u dužinu (4.935 mm) i 15 u širinu (2.004 mm), a povećano je međuosovinsko rastojanje za 42 milimetra (2.975 mm) ako imamo kao etalon prethodni model. Jedino je visina manja za 6 mm (1.684 mm) u odnosu na drugu generaciju. Međutim, posmatrano sa boka vidi se da je silueta vozila promenjena. A stub je pomeren ka nazad i linija krova je niža, tako da to u kombinaciji sa velikim točkovima od 21 col, pregibima i otvorima na karoseriji onako deluje baš dinamično. I robusno, ali ne, recimo kao kad bokser nabaci masu, već je sve to veoma lepo definisano i onako baš atletski. Od napred se odmah zapaža novi gril. Zapravo, sama maska hladnjaka nije toliko nova koliko opcija da po prvi put, ako to želi kupac, ona sada može biti osvetljena! Svetlo se aktivira otvaranjem vrata, mada i vozač to može regulisati po želji. Ni sam ne znam šta da mislim o ovome, ali kao detalj izgleda zanimljivo, mada preti da pomalo zaseni karakteristične udvojene svetlosne grupe u LED tehnologiji, koje opet mogu biti opciono zamenjene BMW laserskim svetlima čiji je domet oko 500 metara. Zadnji deo prošao je kroz mnogo veće izmene i nekako je, barem meni najdiskutabilniji!? Masivna pojava i širina vozila dodatno su naglašene novim izgledom zadnjih svetlosnih grupa LED tehnologiji. One imaju oblik slova ''L'', ali su prilično izdužene i zbog toga se nekako previše stapaju sa limom kojeg tu ima poprilično! Ono što je svakako pozitivno je da se ispod tog lima krije prtljažnik sasvim solidne zapremine od 580 litara u osnovnoj konfiguraciji. To je i delje 65 lit. manje nego kod X5, ali ukoliko se nasloni zadnjih sedišta preklope dobija se čitavih 1.525 litara. No, tu već ulazimo u priču o prostoru u enterijeru. A unutra... Hm!? Pa, ako se složimo da je spolja posmatrano X6 treće generacije mnogo bliži X4 druge generacije, što je i razumljivo zbog kupe forme, u enterijeru pa i tehnički najbliži mu je rođak upravo X5. To nikako ne treba shvatiti kao nešto negativno, osim ukoliko se po strani ostavim onu tzv. ''svarovski'' ručicu menjača od koje sam ružniju video samo kod Chrysler PT Cruisera u vidu neke bele bilijarske kugle! Srećom, to je opcija koju možete zaobići, a opet... O ukusima se ne raspravlja! Dakle, da se vratim na unutrašnjost BMW-a X6 treće generacije. Ona je onako i klasična i pomalo egocentrična jer je kokpit, a pogotovo centralni deo armaturne table, blago zakrenut ka vozaču. Ništa novo, ali ovde se barem i dalje zna ko je glavni i ko, ali i zbog čega kupuje vozilo! Naravno, to je Nj. K. V. vozač koji se za kupovinu X6 odlučio da bi uživao u vožnji. Pravoj vožnji, a ne onoj autonomnoj... Stop! Tu moram da se zaustavim jer vidim da i BMW nije ostao imun na ove aktuelne trendove, pa je tu Driving Assitant Professional - sistem koji podrazumeva čitav niz asistencija vozaču, od upravljanja, preko zadržavanja u saobraćajnoj traci, pa od sada i pomoć prilikom njene promene. Da, dovoljno je da aktivirate ovu funkciju i kada duže zadržite ručicu pokazivača pravca sistem će nakon ''bezbednosne provere'' utvrditi da li je to ok i da slučajno nema prepreka, pa će X6 sam izvršiti manevar prestrojavanja iz trake u traku. Ovome treba dodati i sistem za izbegavanje pešaka, koji doduše nisam isprobao jer nije bilo dobrovoljca za njegovu proveru među kolegama! Naravno, ima tu i čitav niz drugih sistema asistencije koji povećavaju bezbednost i uvek su dobrodošli, ali ima i onih koji bi mogli biti preskočeni, a zapravo ne mogu!? Naime, ponuda asistencija je sastavljena po principu uzmi sve ili ništa, tako da ukoliko želite adaptivni tempomat, morate doplatiti za kompletan BMW Driving Assistant koji još uključuje nadzor mrtvog ugla, Reversing Assistant i asistenciju upravljanja. No, da se vratim na temu vožnje, tj. uživanja u vožnji. Za to je, pored performansi vozila o kojima ću malo kasnije, potreban i odgovarajući ambijent. A treća generacija X6 ga zaista nudi. Sedišta su skoro pa sportska, što je deo standardne opreme, a opciona komforna sedišta još su udobnija i dodaju funkcije grejanja i hlađenja što je svakako značajno budući da su presvučena kožom. I prostora ima i napred, a čak i nazad, pa i za glave saputnika, naravno pod uslovom da nisu izrazito visoki zbog padajuće linije krova. Ali, za ljude prosečnog rasta sve je ok, pogotovo ukoliko se odlučite za verziju sa staklenim elektropomičnim krovom koji dodatno ''otvara'' prostor u kabini. Materijali i kvalitet izrade su u skladu sa očekivanim premium standardima i u to, svakako niko ne treba da sumnja. BMW je unapredio i svoj iDrive sistem i po pitanju brzine reakcije na komande, ali i konekcije sa drugim uređajima. Na digitalnu intrument tablu od 12.3 inča zaista nemam zamerki, kao ni na standardno dobar i logičan raspored svih neophodnih komandi. I uvek sam obožavao upravljače ovog bavarskog proizvođača jer nekako mi dobro leže u rukama. Ima tu još nekih detalja koji mi se sviđaju kao što su držači za čaše na centralnoj konzoli koji imaju funkciju grejanja i hlađenja (doplata). Doduše ima i onih simpatičnih, mada po meni ne i neophodnih, kao što su, recimo aplikacije od stakla te novo ambijentalno osvetljenje koje izgleda dobro, ali su neke kombinacije možda prenaglašene, baš kao i ''svetlosni tepih dobrodošlice'' (Welcome Light Carpet) bez kojeg se može ući u X6. Sa druge strane, razumem i BMW kao i sve ostale proizvođača koji konstantno moraju da smišljaju nešto novo kako bi se u oštrom tržišnom nadmetanju nametnuli kupcima i stvorili kakvu-takvu prednost pred konkurencijom. Tako na primer X6 za direktne rivale ima Audi Q8, Mercedes GLE Coupe, Range Rover Sport i od nedavno Porsche Cayenne Coupe, što je veliki izazov. Zbog svega toga važan je svaki detalj, pa i onaj najsitniji. A performanse svakako nisu mala stvar, već predstavljaju nešto sa čime ovde nema kompromisa. Zbog toga je BMW za ovaj model priremio dva benzinska i dva dizel motora poslednje generacije. Verzija X6 M50i trenutno čini vrh ponude i pokreće je novi twin-turbo V8 benzinski motor zapremine 4.4 litre sa 530 KS, tj. 390 kW. Tu maksimalnu snagu postiže u rasponu između 5.500 i 6.000 obrtaja u minutu, dok je maksimalni obrtni moment od 750 Nm dostupan u rasponu između 1.800 i 4.600 rpm. Ovaj agregat iz familije M naravno dolazi sa M Sport izduvnim sistemom što znači da se X6 već može prepoznati i po zvuku. Tačnije, njegove performanse se mogu naslutiti iz ''oglašavanja'' motora, ali i podatka da imajući u vidu ukupnu masu vozila od 2.235 kilograma i snagu, na jednu KS dolazi 4.2 kg! Zato i ne čudi podatak da X6 M50i u kombinaciji sa osmostepeniom automatskom Steptronic transmisijom za 4.3 sekunde ubrzava do 100 km/h. U praksi, ovo izgleda još impresivnije, jer X6 uopšte nije mali. BMW je svoj SAC opremio i xDrive sistemom pogona na sva četiri točka. Konačno, pa i on je deo familije X. I nije potrebno da napominjem koliko to doprinosi stabilnosti u vožnji pogotovo kada je podloga i malo klizava ili recimo pokrivena opalim lišćem. Sastavni deo je i elektronski kontrolisan M Sport diferencijal sa zatvaračem, kao i mnogi drugi delovi iz M paketa opreme. Pored već spomenutih u ovom pakovanju dolazi i adaptivno M oslanjanje koje uključuje i dinamičku kontrolu amortizera i vazdušnog oslanjanja. U vožnji sve ovo se manifestuje kroz izuzetnu agilnost u krivinama. Bočnog naginjanja praktično nema, što uliva dodatno samopouzdanje. Upravljač je precizan, ali bi više povratnih informacija bilo poželjno, ali i pored toga nije problem ponašanje vozila. I što je još zanimljivije, konstantno imam utisak da je X6 manji nego što zapravo jeste, odnosno njegove dimenzije i masa ne utiču doživljaj u vožnji. Kočnice, budući da su i one M Sport, grizu odlično u skladu sa poverenim zadacima. I to je sve super. Međutim, ono što me je pomalo iznenadilo je ''oglašavanje'' vazdušnog oslanjanja prilikom nailaska na poprečne neravnine na putu. Čak i u najkomfornijem modu zvučni efekat je prisutan bez obzira na brzinu. Konačno, i prilikom vožnje auto-putem, pogotovo pri brzinama koje su bliske maskimalnoj od 250 km/h, u kabini X6 je prisutan šum vetra i kotrljanja točkova. Svakako da deo krivice za to nose veliki točkovi od 21 cola i pneumatici dimenzija 275/40 napred i 315/35 nazad. Sve ovo odnosi se na verziju X6 M50i, dakle u sportskom M paketu opreme. BMW istovremeno nudi i xOffroad paket sa kojim je moguće napustiti asfalt i uživati u nekom lakšem, odnosno manje zahevnom of-roudu. Ova specifikacija pored nekih standardnih zaštitnih dodataka na karoseriji, te tehničkih detalja, zahvaljujući vazdušnom sistemu oslanjanja omogućava i podizanje karoserije za dodatnih 40 mm. Isto tako, ukoliko je potrebno nešto utovariti, X6 je moguće spustiti za 40 mm. Ukratko to znači da klirens može varirati 80 mm, mada je uobičajen 216. Prilazni ugao 25.1 stepen, a odlazni 21.7 stepeni, dok dubina vodene prepreke koju ovaj BMW može da savlada pri brzini od 7 km/h iznosi 500 mm. Ipak, pored svih ovih terenskih mogućnosti BMW X6 se najbolje oseća na asfaltu. Njegovoj elegantnoj pojavi taj ambijent, konačno, najviše i pristaje. I možda nije tako praktičan i prostran kao X5, ali je svakako poseban i ''svoj'' na neki specifičan način. Zbog toga je verovatno i privlačan mnogima, jer do sada se pokazalo da ovaj model ima svoju formulu uspeha. Svoju jedinstvenu matematiku u kojoj kada se spoje X i 6, rezultat je pozitivan! Kako će taj rezultat izgledati na našem mikro tržištu saznaćemo uskoro, jer BMW X6 bi trebao da se u prodaji pojavi sredinom novembra. BMW X6 M50i xDrive nudi veoma dobru voznu dinamiku i performanse, uz luksuzno i kvaliteno urađen enterijer. Početna cena za modele 30d i 40i biće 81.900 evra. ▲ moćan motor, odlične performanse, veoma dobra ergonomija ▼ šum pri velikim brzinama, dizajn ručice menjača Tekst: ZoranŽivkov/TopSpeed Fotografije: Tom Kirkpatrick preuzeto sa - topspeed.rs Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted January 9, 2020 CarKeysUK video: Test 2020. BMW X6 Srodnik sa BMW X5, sa razlikom u zadnjoj trećini auta tj. linijom krova koja pada - moglo bi se reći da je ovo X5 Coupe: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted January 10, 2020 MotorWeek video: Proba 2020. BMW X6 Udobnost i performanse - moto koji je napravio prvu generaciju modela X6, i BMW ga se drži i danas: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted January 23, 2020 AutoTopNL video: Za volanom BMW-a X6 M50d 3.0 redni šestak QuadTurbo sa 400 konja i 760 Nm. Pogon je na svim točkovima, ubrzanje do 100 Km/h iznosi 5.2 sekunde, maksimum je postavljen na 250 Km/h: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted February 8, 2020 AutoTopNL video: BMW X6 M50d od 0-251 km/h 3.0 QuadTurbo, 6 cilindara, pogon na svim točkovima, 400 konja i 760 Nm. Do ''stotke'' za 5.2 sekunde, maksimum na 250 km/h: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted February 9, 2020 CarGurus video: Test 2020. BMW X6 M50d Ovo je originalna, prva na svetu mešavina SUV i Coupe automobila = Crossover. Od te 2008. godine kada je BMW predstavio SUV sa linijom Coupea u vidu X6, mnoge fabrike su iskopirale taj koncept i napravile svoje crossovere kao konkurenciju originalnom: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted February 12, 2020 ChasingCars video: Test 2020. BMW X6 Neki su se smejali kada je BMW uzeo svoj X5, promenio mu zadnji deo da bude lepši, atraktivniji, da liči na Coupe, i takav auto nazvao X6. I oni koji su se smejali na tadašnje rađanje potpuno novog segmenta na tržištu, i oni koji nisu - svi su kasnije iskopirali BMW po tom pitanju i danas na tržištu zato imamo gomilu SUV modela sa linijom Coupe-a, i svi se oni zovu Crossoveri. Ali, BMW ima prednost jer je njemu ovo već treća generacija modela X6 i mnoge stvari drugi tek treba da nauče kako se rade kod ovakvih automobila: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted February 18, 2020 Emisija SAT: Test BMW X6 Testirali smo novi BMW X6. On je rodonačelnik jedne cele kategorije u kojoj su se našli Audi Q8, Mercedes GLE coupe, Porsche Cayenne Coupe i Lamborghini Urus. BMW X6 je primer koji je promenio pravila autoindustrije i svima dao puno pravo da eksperimentišu sa nemogućim kombinacijama. Kako se ponaša na stazi, da li je stvoren za off-roud, kakve su mu vozne karakteristike i kako se pokazao u vožnji - otkriva naš test: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted February 26, 2020 OSV video: Test BMW X6 Liči na prethodnu generaciju, ali nemojte se zbuniti skoro istom siluetom ove treće generacije - veća je, jača i efikasnija od stare: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted March 1, 2020 CarWOW video: Test BMW X6 M Competition Porsche Cayenne Coupe, Audi Q8, ili bilo koji drugi SUV ovih gabarita koji ima liniju Coupe-a, predstavlja konkurenciju za BMW X6: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted March 15, 2020 Autogefuhl video: Test BMW X6 40i xDrive Bazna verzija benzinca u ovom modelu, ali iako je početna ujedno je ona koja će biti najviše prodavana, i to ne samo zbog motora već i zato što verzija na testu nije ''nakrcana'' opremom do vrha: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted March 19, 2020 AutoTopNL video: BMW X6 M50d na Autobanu ''Šestak'' 3.0 QuadTurbo sa pogonom na svim točkovima. Motor daje 400 konja i 760 Nm, 5.2 sekundi do stotke i maksimum na 250 Km/h: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted March 29, 2020 Vrele Gume video: Test BMW X6 Osporavan, voljen, priželjkivan - odaberite emociju! Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted April 23, 2020 CarWOW video: Test BMW X6 M50d Ovaj auto je suštinski X5 sa više sportskom, a manje praktičnom ''limarijom'': Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted May 22, 2020 Autobytel video: Test 2020. BMW X6 2007. godine BMW je spojio svoj uspešan X5 i sve one Coupe modele koje je pravio, i tako dobio SUV Coupe - X6: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted June 7, 2020 TheStraightPipes video: 2020. BMW X6 M50i 523KS iz 4.4 V8 TwinTurbo motora, upareno sa ZF automatikom sa 8 brzina (bez duplog kvačila): Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted July 4, 2020 MarekDrives video: 2020. BMW X6 M Competition BMW vozači su konačno dobili razlog da pale žmigavce Ovo je X5 za ljude koji imaju još više novca - u ''M Competition'' varijanti ima 4.4 V8 sa dva turba koji pravi 625 konja: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted July 23, 2020 CarSales video: Test 2020. BMW X6 M Competition X6M i X5M su tehnički blizanci, s'tim što je X5M par hiljada evra jeftiniji: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted August 6, 2020 CarsIreland video: Test BMW X6 30d M Sport Da li je toliko ružan da može da se kaže da je postao umetnost? Quote Share this post Link to post Share on other sites