Jump to content
FAS Goran
srdjan1989

Lancia Delta III 2.0 Multijet posle Lybre benzinca

Recommended Posts

Posle 3,5 godine druzenja sa plavom Lybrom limuzinom red je za nesto ozbiljnije. Sa Lybrom su uglavnom bili lepi momenti, ali zbog njenih godina, plina i moje zelje za necim bezbednijim i boljim odlucio sam se za kupovinu novijeg auta. Bice dole i slika kako ispracam Lybru. Prodao sam je dobrom prijatelju koji je u Excel tabeli dobio sve sto je zamenjeno dok je auto bio kod mene. Kez od uva do uva kad je prevukao kolonu i sabrao cifru koja je ulozena :-).

 

Gledao sam razna auta, od Audija, Pasata(ne znam na kojim drogama sam bio), Volvoa(zabrinutost za odrzavanje) pa sve do Alfe 159 u koju definitivno nisam mogao da stanem sa svojih 1,94cm odlucio sam se ipak da ostanem veran Lanciji. Pobedio je osecaj za volanom, elegancija i sama pojava na ulici.

 

Izletela je sasvim slucajno, vratio je covek na plac odakle je kupio 6 meseci pre toga. Svideo mu se Focus novije generacije i hvala mu. U medjuvremenu je kupio zimske gume i uradio veliki servis komplet u ovlascenom servisu u Cacku, gde su uradili i pumpu visokog pritiska komplet. Uzeli su mu za te egzibicije skoro 100.000 dinara(bez guma). Tako dodjem do skroz pristojnog primerka za sasvim normalan novac. Prvi dani sa Deltom su bili vrhunski. Bukvalno opravdava svaki dinar koji je dat. Sve je bolje!!! Polozaj sedenja, preglednost, prostor u kabini, dinamicnost voznje, tisina u kabini, ugladjenost dizel motora koji je jak kao tenk(za moj pojam), bolja svetla, mnogo opreme...

 

Ono sto mi od opreme najvise znaci u svakodnevnoj voznji je blue&me, hill holder i city servo. Naravno da sam kupovinom ovog auta dobio dosta toga sto nisam imao u proslom - asr, esp,providni farovi sa socivima, led dnevna svetla, zadnje podizace, grejace sedista, elektro sklopive retrovizore, fabricki zatamljena stakla itd itd. To me je sve vuklo ka novijim kolima, da ne pricam o bezbednosti - aktivnoj i pasivnoj.

 

Ovo su neke bitnije stavke koje su uradjene odmah nakon kupovine(90% stvari nije moralo):

 

- prevod i registracija

- mini kasko plus putno osiguranje

- soferka nova, stara je imala dve male tackice na crnom polju dole

- llumar folije na svim staklima, stavljenje providne zbog UV zastite i protiv loma stakla

- Dunlop Sportmax letnje 16 koje su vozene na proslom autu par meseci

- Ate diskovi i plocice komplet

- Sve tecnosti i filteri komplet plus provera velikog servisa

- Valeo zadnji parking senzori odlicno legli na crni branik

- Kvalitetni xenoni, najbolji koje smo mogli da nadjemo

- Presvlacenje volana i rucice menjaca, rupicasta prava koza - cena prava sitnica

- Fiamm akumulator premium

- Zamena kriticne gumice na karteru, bila je taman za zamenu

- Zamena dva donja nosaca motora i menjaca, mnogo mirniji motor sad

- Tipske patosnice letnje, fabricke su bas bile za zamenu

 

Sad ce neko da kaze da sam preterao, ali auto sam uzeo u nezgodnom trenutku, tj. dva meseca pred more. E sad, sa Lybrom sam smeo na kraj sveta, a sa Deltom jos nisam bio upoznat pa sam morao ovo sve da sredim kako bi koliko toliko bio miran. Hvala bogu, put je prosao kako treba, potrosnja mi je bila 5,5l i veoma sam zadovoljan. O dizelu ne znam nista i ne bi voleo da mnogo naucim. Proveravam ulje redovno, ne gazim ispod 2000-2200 obrtaja i ispostujem regeneraciju i to je to. Ovom autu poklanjam malo vise paznje zbog koznih sedista, boje koja je i dalje dobra i ostalih sitnica, tako da se pranje i sredjivanje otegne nekad i po tri sata. Ovakav auto ne uzimati ako nemate zivaca :-)

 

Moram da se zahvalim clanu foruma Markobgd na nesebicnoj pomoci. Zvao sam ga milion puta da pitam sta i kako, a znamo se sa foruma i iz jedne kupovine felni. Skidam kapu!!! Ici cu njegovim stopama :-) DPF famozni ne skidam dok radi, egr ne zatvaram, sipam na Nisu obican dizel i ne osluskivati svaki cas auto(ovo ne mogu)!

 

U planu mi je da pred zimu uzmem nove zimske Conti gume, vec sam izabrao koje cu i da zamenim sajle od rucne. Kupio sam i K&N originalni ulozak, montiranje kad bude imalo vremena. Kupio sam ga zbog kvaliteta, ne ocekujem nikakva poboljsanja ni u cemu, samo jednostavno necu da gatam kakav je kvalitet ovih filtera od po 1000 dinara i necu da pisem kilometrazu na kojoj sam menjao. Ulje svakako menjam na okruglu brojku na kilometrazi, tako da sam odlucio da za ovaj auto ne vodim nikakvu statistiku. Odmorio sam se i od sipanja dve vrste pogonskog goriva....

 

Mnogo sam se raspisao, ali osecam potrebu da malo i doprinesem ovom forumu gde sam naucio mnogo stvari o automobilizmu kao i od konkretnim modelima koje sam vozio. Evo slika, pa dajte neke predloge oko odrzavanja ili unapredjenja auta: 

 

DSC_1058.JPG

 

DSC_2441.JPGDSC_2540.JPGDSC_2541.JPGDSC_2543.JPG

DSC_2545.JPGDSC_2546.JPGDSC_2547.JPGDSC_2550.JPG

DSC_2551.JPGDSC_2552.JPGDSC_2553.JPGDSC_2554.JPGDSC_2140.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ajde i ovde da ti čestitam:)

 

Lep opis, lep pristup autu i nadasve lepo iskustvo do sada koliko se da zaključiti iz napisanog. :thumbup: 

Za savet i konsultacije sam uvek otvoren a sve u slici i tekstu:D

 

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala hvala!

Samo jos majstora da nagovorim da procita tvoju temu, da se ne muci covek kad bude radio redovne i vanredne(pu pu) servise. :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nek je sa srećom. Fin autić, fali mu panorama, a boja je zahvalna. Jeste da je crna čak i najlepša na ovom autu, ali srebrni/sivi automobili mnogo su lakši za održavanje.

Majstor će pre pročitati Anu Karenjinu nego Markovu temu :D mnooogooo korisnih informacija na mnooogooo više strana

Share this post


Link to post
Share on other sites

@srdjan1989

 

Čestitam, pravi auto posle Lybre, i veeeeeliki skok napred (što si već i sam uvideo). :thumbsup: 

Lancia Nuova Delta je bila u to vreme (kad se pojavila), jedini model u C segmentu koji je u ponudi imao isključivo turbo motore, jedini auto u segmentu koji je imao LED dnevna svetla kao standard, i još svašta nešto što je postalo uobičajeno nekih 10-tak godina kasnije u tom segmentu. A, njen dizajn baš zato što je neobičan nikako da ostari, kad ne bi znali kad je počela da se pravi za nju komotno može da se kaže da je ove godine počela da se proizvodi. B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 hours ago, andreja.micovic said:

Nek je sa srećom. Fin autić, fali mu panorama, a boja je zahvalna. Jeste da je crna čak i najlepša na ovom autu, ali srebrni/sivi automobili mnogo su lakši za održavanje.

Majstor će pre pročitati Anu Karenjinu nego Markovu temu :D mnooogooo korisnih informacija na mnooogooo više strana

Ahahahaha u pravu si, "malo" je dzumbus tamo u temi.

 

Sto se tice sive boje odlicna je za nas sa poremecajem cistoce auta :thumbup:. Sto se tice opreme, u Srbiji ne mozes da biras i opremu i stanje i cenu. Uvek ce nesto da bude u zaostatku, a kod mene je to oprema. 

1 hour ago, neshaoct said:

@srdjan1989

 

Čestitam, pravi auto posle Lybre, i veeeeeliki skok napred (što si već i sam uvideo). :thumbsup: 

Lancia Nuova Delta je bila u to vreme (kad se pojavila), jedini model u C segmentu koji je u ponudi imao isključivo turbo motore, jedini auto u segmentu koji je imao LED dnevna svetla kao standard, i još svašta nešto što je postalo uobičajeno nekih 10-tak godina kasnije u tom segmentu. A, njen dizajn baš zato što je neobičan nikako da ostari, kad ne bi znali kad je počela da se pravi za nju komotno može da se kaže da je ove godine počela da se proizvodi. B)

Hvala,hvala. Ogroman skok napred, jos veci nego kad sam iz Y seo u Lybru. Sve je lepo receno, prosto auto koji ne moze da ostari. Nije lepo samo sto nema adekvatnu zamenu, o kojoj Lanciji sad mastati :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lep dan danas smo iskoristili za kompletno pranje, a posle se pridruzio kolega za Deltom 1.4T pa smo malo uporedjivali i druzili se:

 

 

Za forum 6.jpg

Za forum 5.jpg

Za forum 7.jpg

Za forum 1.jpg

Za forum 2.jpg

Za forum 3.jpg

Za forum 4.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam nista pisao odavno, a necu ni sada mnogo. Na zapadu nista novo!

 

Odradjen veliki servis komplet, proverena turbina radi reda(sve perfektno). Stavljeni novi stikeri na znakove i felne.

 

Samo perem, glancam i sipam gorivo. 12000 predjeno od avgusta prosle godine - ja prezadovoljan. Bice mi zao ako budem sledece godine menjao auto, a verovatno ce tako biti...

Za forum 1.jpg

Za forum 2.jpg

 

Za forum 4.jpg

Za forum 5.jpg

Edited by srdjan1989

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lep auto, kako su se pokazale te providne folije,mislim da li rade posao kao tamnije  i da li se primećuje da su uopšte na staklima 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne primecuje se uopste da ih auto ima, uradio je covek odlicno. Ona je fabricki pozadi bas dosta zatamljena, a folije smanjuju zracenje maksimalno. Ima oko 10-15% razlike izmedju toplote koju zadrzavaju/propustaju providne i tamne folije.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...