Jump to content
FAS Goran
Irena HGT

Porsche Cayenne / Cayenne Coupe

Recommended Posts

170521-porsche-cayenne%20111.jpg

 

Kada je Porsche krajem prošlog meseca predstavio novu, treću generaciju Cayenna, objavljeni su detalji za prve dve verzije koje će se naći na tržištu, i to sa V6 motorima. Sada se na sajmu u Frankfurtu gami pridružio i novi Cayenne Turbo sa V8 motorom.

 

porsche-cayenne%201111.jpg

 

Podsećanja radi, Porsche je prošlog meseca prvo prikazao bazni Cayenne sa 3.0 litarskim V6 turbo motorom od 340KS i 450 Nm (6,2 sekunde do 100 km, najveća brzina 245 km/h) i sa 2.9 litarskim twin-turbo V6 agregatom sa 440KS i 520 Nm za Cayenne S (5,2 sekunde do 100 km/h, 265 km/h). Treba napomenuti da je sa opcionim Sport Chrono paketom kod obe verzije ubrzanje bolje za još 0,3 sekunde.

 

170520-porsche-cayenne%201.jpg

 

Sada dakle stiže i novi Cayenne Turbo, pod čijom haubom se nalazi 4.0 litarski twin-turbo V8 motor sa 550KS i 770 Nm obrtnog momenta, u paru sa novom 8-stepenom Tiptronic S transmisijom.

 

porsche-cayenne%2011111.jpg

 

To znači da je novi Cayenne Turbo za 30KS i 20 Nm snažniji od prethodnika, a do 100 km/h ubrzava za 4,1 sekundu (sa Sport Chrono paketom za 3,9 sec). Najveća brzina inače iznosi 286 km/h.

 

porsche-cayenne%20111111.jpg

 

U odnosu na regularne verzije, Cayenne Turbo se razlikuje i po doteranom prednjem delu, LED prednjim svetlima koja su deo Dynamic Light sistema, širim blatobranima, 21-inčnim alu točkovima, izduvnim cevima, sportskim sedištima sa integrisanim naslonima za glavu...

 

porsche-cayenne%201111111.jpg

 

Deo paketa čine i multifunkcionalni sportski volan sa grejanjem, Bose sound sistem od 710 vati, kao i adaptivno vazdušno oslanjanje (sa šest nivoa podešavanja visine), opciono upravljanje i zadnjim točkovima, Dynamic Chassis Control sistem i Torque Vectoring Plus. Novi Porsche Cayenne Turbo će prvim kupcima biti isporučen do kraja ove godine, a njegova cena u Nemačkoj iznosi 138.850 evra.

 

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Porsche razmatra Cayenne Coupe

 

152958-porsche%20cayenne%20coupe.jpg

 

Cayenne je upravo zakoračio u svoju treću generaciju, a Porsche razmatra budućnost ovog automobila. Jedna od mogućnosti je svakako i ta da u Porscheu lansiraju dizajnom značajno dinamičniju verziju svog velikog SUV-a koja bi u osnovi bila konkurencija BMW-ovom X6 i drugim sličnim modelima. Drugim rečima, u Porscheu razmišljaju o Cayenneu Coupe, a to je potvrdio i Porscheov šef Oliver Blume. Trenutno konačna odluka navodno još uvek nije doneta, a Blume nije želeo da ulazi u detalje o tome kada bi vrhuška ovog štutgartskog proizvođača trebalo da odluči da li Cayenne Coupe ide u proizvodnju ili ne. Blume je rekao da će pre odluke biti potrebno provesti analizu isplativosti koja će pokazati da li se isplati ulaziti u takav projekat. S obzirom na popularnost SUV-ova svih vrsta veruje se da će odluka biti pozitivna. Na kraju dodajmo i da je šef Porscheovog dizajna Michael Mauer potvrdio da su već napravljeni predlozi konačnog izgleda tog vozila, ali da se čeka konačna odluka bazirana na analizi isplativosti.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

photo.jpg Autocar video: Test Porsche Cayenne Turbo

 

 

 

photo.jpg MotorWeek video: Prva vožnja Porsche Cayenne Turbo

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

photo.jpg CarFection video: Porsche Cayenne Turbo

 

 

 

===================

 

photo.jpg Autogefühl video: Test 2018. Porsche Cayenne

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

TopSpeed test: Porsche Cayenne S

 

Foto: TopSpeed

 

Redakcija TopSpeed magazina, kao jedina iz Srbije, ovih dana je upoznala treću generaciju popularnog SUV-a na međunarodnoj dinamičnoj prezentaciji za novinare koja je organizovana na Kritu. Veći, lakši, snažniji, sofisticiraniji... novi model u svemu pomera granice! Nakon svetske premijere pre nešto više od dva meseca, odabrani specijalizovani mediji, među kojima i redakcija TopSpeed magazina, kao jedina iz Srbije, imali su priliku da upoznaju novi Porsche Cayenne na Kritu, gde su organizovane prve probne vožnje. Treća generacija eminentnog SUV-a zadržala je prepoznatljiv oblik sportskog terenca, a dizjanerske izmene učinile su ga takvim da napred podseća na Macan, a pozadi na novu Panameru.

 

Foto: TopSpeed

 

Kokpit je opremljen u skladu sa najnovijim standardima nemačkog sportskog proizvođača, ispred vozača dominira kombinacija analognog, entralno ppostavljenog obrtomera i dva ekrana sa leve i desne strane koji daju prikaz različitih informacija po želji vozača. Na vrhu centralne konzole je novi, veliki ekran od 12,3 inča za multimediju, navigaciju i prikaz svih ostalih podešavanja.

 

Foto: TopSpeed

 

Šta je još novo? Pa… takoreći sve! Uprkos tome što je porastao u dužinu i što je dobio za čak 100 litara veći prtljažnik, masa je smanjena i do 65 kg u zavisnosti od verzije.

 

Foto: TopSpeed

 

A za početak, biće dostupno tri različita modela. Osnovni Cayenne pokreće 3.0 V6 turbo motor od 340 KS, snažniji Cayenne S raspolaže sa 2.9-litarskim V6 biturbo od 440 KS, dok je vrh ponude rezervisan za prestižni Cayenne Turbo sa V8 motorom od 550 KS. Svi su upareni sa novim osmostepenim Tiptronic S menjačem koji snagu prenosi varijabilno na četiri točka.

 

Foto: TopSpeed

 

Dosta toga je izmenjeno na podvozju - Sada je dostupno i upravljanje zadnjim točkovima, a u sklopu PDDC (Porsche Dynamic Chassis Control) ''posluju'' novi aktivni poprečni stabilizatori kojima upravlja elektronika. Kočnice su takođe unapređene, a točkovi su postali za broj ''veći'' - prečnika od 19 inča do 21 inča.

 

Foto: TopSpeed

 

Mi smo se opredelili da isprobamo srednju verziju, Porsche Cayenne S u novoj Biskaya Blue metalik boji, a više o svim detaljima i utiscima iz vožnje moći ćete da saznate u narednom, decembarskom izdanju TopSpeed magazina.

 

Foto: TopSpeed

 

Ekskluzivno sa Krita,
Uroš Dedić/Top Speed

Foto: Top Speed

 

preuzeto sa - topspeed.telegraf.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odluka o Porsche Cayennu coupe dogodine

 

Image result for cayenne png

 

BMW je uticao na pojavu pomame za krosoverima, uvođenjem svog X6 modela, a ubrzo mu se pridružio Mercedes, svojim GLC i GLE kupeima. Porsche je takođe zainteresovan za krosover kupe trend, a CEO ove kompanije Oliver Blum nedavno je potvrdio da će odluka o pravljenju takvog vozila biti doneta iduće godine, mada nije rekao ništa o verovatnoći njenog donošenja. Ova kompanija trenutno razmatra sve aspekte odluke, sa idejom da iskoristi postojeće prilike. Ukoliko ovaj plan ne bude usvojen, odnosno ne budu pravljeni novi automobili, možemo očekivati kupe verziju Cayenne modela. Blum je potvrdio da će Porsche najaviti svoje eco-friendly vozilo u prvoj polovini 2018. godine. 

 

preuzeto sa - Auto Bog

Share this post


Link to post
Share on other sites

TopSpeed test: Porsche Cayenne S

 

Porsche Cayenne S

 

Sa trećom generacijom popularnog SUV modela, Porsche još jednom podiže standarde i pokazuje u kojoj meri je sposoban da izvuče maksimum sportskih karakteristika iz jednog SUV modela, koji je pritom itekako osposobljen za vožnju van asfalta. Porscheov čarter sleteo je kasno popodne na malo poznati aerodrom po imenu Sitija, dok su gusti i tamni oblaci pretili iznad najvećeg grčkog ostrva Krit, gde je organizovana dinamična prezentacija treće generacije popularnog SUV modela nemačkog proizvođača. Među odabranim predstavnicima medija iz čitavog sveta, kao jedina redakcija iz Srbije, našao se i TopSpeed magazin, čime smo nastavili ovogodišnje ''seanse'' sa vrhunskim dostignućima na četiri točka iz Štutgarta.

 

Foto: Manuel Hollenbach

 

Nakon Porschea 911 GT3, Caymana GT4 i GT4 Clubsport, kao i Panamere Sport Turismo, velikoj ofanzivi priključuje se i novi Cayenne. Reč je o trećoj generaciji modela koji je potpuno promenio percepciju na renomirani brend iz Štutgarta, učinivši Porsche jedinim masovnim sportskim proizvođačem na svetu. I pre njegovog dolaska, ''Švabama'' iz Štutgarta je išlo veoma dobro, ali je upravo ''rođenje'' prvog Poršeovog SUV-a dovelo do ekspanzije neslućenih razmera.

 

Foto: Manuel Hollenbach

 

Prva generacija, od 2002. do 2010. godine, plasirana je u 270.000 jedinica, da bi se 2010. pojavila druga koja je prodata u bezmalo pola miliona primeraka! Malo je poznato da je inicijator čitave ideje zapravo bio Ferry Porsche, koji je još 1989. godine hrabro izjavio kako će Porše imati mnogo uspeha sa SUV modelom, pod uslovom da bude konstruisan u skladu sa standardima marke. Ispostavilo se dakle da je bio potpuno u pravu.

 

29R3418.jpg

 

Ali, vratimo se sadašnjosti… Pred nama se našao najnoviji izdanak, koji u svemu treba da nadmaši svoje prethodnike. Učiniti odličan proizvod još boljim nikada nije lak zadatak, međutim, čuveni nemački inženjering ne bi bio to što jeste da po ko zna koji put nije pokazao i dokazao da mu je samo nebo granica. Novi Cayenne postao je za 63 milimetra duži, a uprkos tome što je porastao i dobio više opreme, uspeo je da skine 65 kilograma.

 

S17_1551_fine.jpg

 

Ovde govorimo o srednjoj verziji Cayenne S koju smo i odabrali za prvi test. Pokreće je novi 2.9-litarski biturbo motor od 440 konjskih snaga u sadejstvu sa automatskim Tiptronic S menjačem sa osam stepeni prenosa, koji distribuira snagu na sva četiri točka. Pored Cayenne S, tu je i osnovni Cayenne sa 3.0 turbomotorom od 340 KS, dok je vrh ponude rezervisan za Cayenne Turbo sa V8 motorom od 550 konja.

 

S17_1558_fine.jpg

 

Naš izbor je ovoga puta pao na zlatnu sredinu jer dosad nismo imali priliku da ispitamo mogućnosti novog šestaka, za razliku od V8 motora sa kojim smo se susretali u Panameri Turbo, odnosno Panameri Turbo Sport Turismo. Za početak, osvrnućemo se na izgled. Ne može se reći da je previše inventivan po ovom pitanju, jer je karoserija u potpunosti zadržala prepoznatljiv SUV oblik sa masivnom siluetom, ali je ipak doterana modernim detaljima koji nisu isključivo estetske prirode, već imaju i određenu funkciju.

 

S17_1557_fine.jpg

 

Agresivnija rešetka hladnjaka doprinosi efikasnijem hlađenju motora, a poboljšava i aerodinamiku. Kada govorimo o aerodinamici, uveden je i jedan aktivni element. Reč je o krovnom spojleru koji smo nedavno upoznali kod modela Panamera Turbo Sport Turismo. Osim toga, sličnost sa Panamerom, primećujemo i po načinu kako je rešen čitav zadnji deo - sa dominantnim trodimenzionalnim LED svetlosnim grupama koje su povezane prepoznatljivom ''brazdom'''. Posmatran od napred, Cayenne svojim svetlima dosta podseća na manjeg brata Porschea Macana.

 

S17_1566_fine.jpg

 

I atmosfera u kokpitu deluje poznato i ističe porodične veze sa Panamerom. Tu je instrument tabla koja kombinuje analogni merač broja obrtaja u sredini sa dva velika ekrana levo i desno, koji po želji mogu prikazivati čitav spektar informacija - od navigacije, preko G-sila, distribucije obrtnog momenta po osovinama, simulacije brojčanika analognog  časovnika, itd… Pažnju odmah privlači i drugi displej od 12.3 inča postavljen na vrhu centralnog panela, rezervisan za upravljanje navigacijom, multimedijom, kao i ostalim funkcijama Porsche Communication sistema, a preko njega se podešavaju i drugi parametri vozila između ostalog i režimi rada 4×4 sistema.

 

S17_1215_fine.jpg

 

Mnogi nemaju predstavu koliko je zapravo Cayenne ozbiljan terenac. Napredni integralni pogon omogućava off-road program za vožnju po zemlji, blatu i neravnoj stenovitoj podlozi. U tome mu pomaže i novo vazdušno oslanjanje sa tri komore i šest pozicija visine, tako da ''klirens'' (udaljenost najniže tačke vozila od tla) varira od 162 mm (pri brzinama iznad 210 km/h) do zavidnih 245 mm. Napomenućemo samo to da je sposoban da pregazi vodu dubine 52.5 cm i da napadne rampu pod uglom od 21 stepen. Mi se u takve avanture ovoga puta nismo upuštali, ali smo ga isprobali po zemljanom drumu gde je do izražaja došla odlična upravljivost i visok nivo trakcije koji omogućava brzu vožnju i kada automobil pravi oblak od prašine i sitnih čestica koje ostavlja daleko iza sebe.

 

S17_1561_fine.jpg

 

Enterijer je izrađen besprekorno, iako se neće baš svakome dopasti otmeni i umireni, ali pomalo hladni tonovi. Kvalitet materijala je takav da ne ostavlja mesta bilo kakvim zamerkama, a ponuda prostora je više nego izdašna, kako napred tako i na zadnjim sedištima. Ona se pomeraju napred-nazad, a takođe nude promenljiv nagib naslona što pomaže putnicima da lakše pronađu najudobniji položaj. Da su u Porscheu ozbiljno vodili računa o komforu na zadnjim sedištima pokazuje i to što su predvideli mogućnost zasebnog podešavanja klimatizacije.

 

S17_1563_fine.jpg

 

Osim zavidne ponude prostora u kabini, ističe se i prtljažnik koji je porastao i sa zapreminom od 770 litara može da prihvati 100 litara više nego ranije, što je veoma bitna stavka sa aspekta funkcionalnosti čitavog automobila. Ono što bi moglo da bude bolje jeste funkcionalnost u samoj kabini. Kako je veći deo središnjeg tunela prekriven taktilnim funkcijama, odnosno tasterima osetljivim na dodir, nema toliko mesta za odlaganje sitnica kao kod nekih drugih SUV modela.

 

S17_1568_fine.jpg

 

Međutim, ovaj nedostatak predstavlja pravu sitnicu spram svega onoga što automobil zapravo nudi. A najviše daruje u samoj vožnji, gde pokazuje jedan svestran karakter kroz širok spektar upotrebnih vrednosti, gde britka, sportska dinamika dolazi do izražaja. Suvereno ponašanje pri visokim brzinama na pravcima ili u dugim krivinama je nešto čime mogu da se pohvale i neki drugi snažni SUV modeli, ali agilnost kakvu servira Porsche Cayenne prevazilazi sva očekivanja.

 

S17_1576_fine.jpg

 

Laka šasija od aluminijuma, nov sistem upravljanja na sva četriri točka, novi aktivni stabilizatori koji preko elektromotora u milisekundi menjaju torzionu čvrstinu, uz PDCC sistem dinamičke kontrole šasije i PASM aktivnu suspenziju, omogućava ovom džinu da sigurno i precizno juri čak i kada se nađe na uskom, krivudavom, pa i klizavom putu. Prosto je fascinantno kako je Porscheu pošlo za rukom da usadi toliko sportskih karakteristika u jedan automobil ovako visokog težišta, koji je pritom dug gotovo 5 metara i težak više od 2 tone.

 

S17_1514_fine.jpg

 

U najkraćem, asocira na veliki strateški bombarder koji nosi teško naoružanje, a ima manevarske sposobnosti lovca presretača. ''Borbena gotovost'' naročito dolazi do izražaja kada se aktivira Sport Plus mod. Tada su amortizeri maksimalno zategnuti, upravljač je direktniji, krovni spojler se izvlači za 40 mm, a odziv na gas postaje primetno odsečniji, uz brži rad osmostepenog Tiptronic S menjača koji nudi mogućnost menjanja brzina preko leptira iza upravljača. Naročito impresivno se pokazao na uskom krivudavom drumu, gde ne otkazuje poslušnost čak ni pri izuzetno oštrom tempu.

 

S17_1317_fine.jpg

 

Besprekorno je stabilan i krajnje neutralan, a kada se u zavoju pretera sa brzinom dolazi do blagog proklizavanja i tada automobil celom dužinom počinje da ''beži'' ka spolja, ali bez bez tendencije da suviše povuče preko nosa ili da se nekontrolisano okrene oko svoje ose. Sve vreme indikator na instrument tabli nam je davao uvid kako se distribuira snaga po osovinama. U normalnoj vožnji, oko 80 procenata ide nazad, da bi kod oštrijih skretanja i prilikom ubrzavanja i do 50 odsto odlazilo na prednje točkove.

 

29R3173.jpg

 

Sa svojih 440 KS, Cayenne S itekako ume da pokaže zube, iako V6 biturbo agregat raspolaže relativno malom zapreminom. Maksimalni obrtni moment od 550 Nm ne raspamećuje, ali je odlična stvar to što je dostupan u širokom opsegu – od niskih 1.800 pa sve do 5.500 o/min. Opremljen Sport Chrono paketom i funkcijom Launch Control, Cayenne S ispaljuje do stotke za manje od 5 sekundi, dok mu je za ubrzanje od 0 do 200 km/h potrebno 18,6 sekundi, što je rezultat vredan poštovanja. Prilikom snažnih ubrzavanja do kabine stiže i rezak zvuk, ne previše napadan ali dovoljno prodoran i efektan da još jedno čulo uživa. Inače, kao i udobnost, zvučna izolacija je na izuzetno visokom nivou, delom i zbog novih laminiranih stakala, koja ujedno štite i od štetnog UV zračenja.

 

29R3328.jpg

 

Zamišljen kao jedna univerzalna ''hi-tech'' mašina, osposobljena za vrhunske domete na raznim poljima, Porsche Cayenne S sa jedne strane ostaje veran tradiciji, dok sa druge pokazuje značajan tehnološki iskorak u skladu s vremenom. I to potvrđuje ne samo suverenom dinamikom i zavidnim off-roadsposobnostima već i najmodernijom opremom i svim sistemima bezbednosti, uključujući prepoznavanje pešaka, saobraćajnih znakova, aktivni tempomat koji prilagođava brzinu u skladu sa topografskim podacima sa navigacionog sistema i još mnogo toga. Dakle, Porsche je uložio svo svoje znanje i trud da još jednom podigne lestvicu kako bi zadržao prednost u odnosu na malobrojne konkurente…

 

Tekst: Uroš Dedić/TopSpeed

Fotografije: Manuel Hollenbach

 

preuzeto sa - topspeed.telegraf.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Porsche Cayenne E-Hybrid

 

179467-Porsche-Cayenne 33.jpg

 

Najavljen u martu sa setom fotografija snimljenih tokom testova u Južnoj Africi, Porsche Cayenne E-Hybrid je sada i zvanično predstavljen javnosti.

 

179466-Porsche-Cayenne 3.jpg

 

Osim u Južnoj Africi, automobil je između ostalog testiran i na severu Kanade (na minus 40 stepeni) i u pustinjama u Ujedinjenim Arapskim Emiratima (na plus 40 stepeni).

 

179468-Porsche-Cayenne 333.jpg

 

Cayenne E-Hybrid kombinuje 3.0 litarski V6 benzinac sa 340KS, elektromotor sa 136KS, litijum-jonske baterije od 14.1 kWh i osmostepeni Tiptronic S automatski menjač.

 

Porsche-Cayenne 3333.jpg

 

Kombinovana snaga sistema je 462KS i 700 Nm, ubrzanje do 100 km/h traje 5 sekundi, najveća brzina je 253 km/h, kombinovana potrošnja goriva po fabričkim podacima iznosi 3.2 l/100 km, a moguća je i vožnja samo na struju (do 44 km, pri brzinama do 135 km/h).

 

Porsche-Cayenne 33333.jpg

 

Vozilo se ističe i Acid Green kočionim kleštima i drugim Acid Green detaljima, a tu su i head-up displej, aktivni tempomat, Sport Chrono Package, sistemi Porsche Active Suspension Management, Porsche Traction Management, Porsche Dynamic Chassis Control i Remote Park Assist. Što se cene tiče, Cayenne E-Hybrid u SAD-u košta 79.900 dolara, a u Velikoj Britaniji 67.128 funti (76.320 evra).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Porsche će krajem godine predstaviti i Cayenne Coupe

 

porsche coupe.jpg

 

Porsche već neko vreme razmišlja o plasiranju SUV Coupe modela kojim bi parirali modelima poput BMW-a X6 i Mercedesa GLE Coupe, a prema pisanju nemačkog Auto Bilda serijska verzija će ugledati svetlo dana već krajem godine. Prema prvim detaljima, Cayenne Coupe bi trebalo da bude predstavljen u narednih nekoliko meseci, a kao najrealnija opcija se pominje Salon automobila u Parizu koji vrata otvara početkom oktobra. Očekuje se isti dizajn kao na ''običnom'' Cayenneu uz izmenjene linije zadnjeg dela karoserije. Postoje i različite fotografije s testiranja u kojima se vidi kako će otprilike izgledati finalna verzija. Jasno je da će zbog ovakvih linija automobila najviše ''nastradati'' putnici pozadi koji više ne mogu da očekuju komfor kao kod Cayennea. Uz to, prtljažni prostor će biti značajno smanjen, ali trendovi na tržištu su pokazali da kupci žele ovakav tip automobila. Motori bi trebalo da budu isti kao kod Cayennea, što znači da će vrh ponude činiti Turbo verzija sa 550KS.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Porsche potvrdio da Cayenne neće dobiti dizelski V8 motor, V6 možda

 

porsche c 7777777.jpg

 

Porsche nikada nije razvio svoj dizelski motor, a s obzirom na orijentaciju Grupe VW prema električnim pogonima verovatno nikada ni neće. Uprkos tome pojedini modeli iz njegove ponude su pokretani tom vrstom motora pa će tako verovatno biti i s novom generacijom modela Cayenne. Tačnije, Cayenne će uprkos ranijim izveštajima ponovo biti dostupan s dizel motorom, ali ovog puta će se verovatno raditi samo o dizelskom 3,0 litarskom V6 pogonskom agregatu. Dizelskoj V8 verziji ne treba da se nadamo. Porscheov šef za pogonske sklopove SUV-ova Friedmann Heller je izjavio da dizelski motori u nekim delovima sveta (čitaj Evropi) još uvek imaju smisla jer za njima postoji dovoljna potražnja. Dodao je da trenutno vrše analize finansijske opravdanosti lansiranja jednog takvog modela i otklonio je mogućnost snažnije Cayenne S Diesel verzije. Dakle, dizelski V8 neće stići na tržište, a V6 je veoma verovatan. Dodajmo da će manji Macan nastaviti sa dizelskim motorima, a Cayenne bi trebalo da dobije i hibridni pogonski sklop iz Panamere Turbo S E-Hybrid. Ta verzija sa 680KS bi trebalo da čini sam vrh ponude ovog modela.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Potvrđen Porsche Cayenne Coupe

 

porsche coupe.jpg

 

O ovome se priča već neko vreme ali sada je to potvrđeno i iz samog Porschea - Cayenne Coupe će definitivno postati realnost. Tačnije, prvi čovek kompanije Oliver Blume je za britanske medije najavio da će se Cayenne Coupe na tržišteu pojaviti tokom 2019. godine, čime će kupci dobiti alternativu modelima kao što su BMW X6, Mercedes GLE Coupe i novi Audi Q8. Naravno, Cayenne Coupe će se bazirati na regularnoj verziji Cayenna i proizvodiće se zajedno, a razlike će se između ostalog svoditi na nižu liniju krova, manje mesta za glave putnika pozadi i smanjeni prtljažnik. Takođe, Cayenne Coupe će dobiti i drugačiji prednji branik kako bi se još više razlikovao u odnosu na regularni Cayenne. U paleti motora će se na početku naći V6 i V8 benzinci (dizelaša neće biti u ponudi), a kasnije možemo očekivati i hibridnu verziju.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...