Jump to content
FAS Euroauto Goran
Sreten91

1991. BMW 850i V12

Recommended Posts

Hvala momci. :D

Na aerodromu sam pa pisem jos detalja malo kasnije. Za sad jos malo slika. Enterijer sam zaboravio da slikam nazalost.
 

bbed3b030470492e10ec6ca9d3643c4b.jpg7da8f3b2181e753a13c53a468bbc0b8e.jpg5d6b09945d44dbaf25d00b2ec1660812.jpg

fe982b0e55d9581f0ae505f10db9fa4b.jpgcbba6411b983f971f2253135d5ad5722.jpg166e1b48f60f41aab066c498188ce0af.jpg611c8f1f45d6c73d2bd4d308814976ae.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala svima na lepim komentarima. :thumbsup:

 

Masinu sam isplatio i vratio se kuci. Sad treba prevoz da organizujem, trebao bi biti sledece nedelje u Berlinu.

 

Temu nisam updejtovao, ali M5 sam nedavno prodao. Dobio sam finu ponudu i zaradio pristojno posle svog ulaganja i cackanja. Bilo je ili prodati i zaraditi nesto ili bacati jos para u njega, tako da trgovac u meni nije puno razmisljao.
M5 me je osvojio i definitivno gledam da uzmem drugi, samo facelift ovaj put nadam se.

 

E31 je nekako neocekivano izleteo. Oduvek sam bio fasciniran dizajnom serije 8, ali ni pomislio nisam da cu ga posedovati jedan dan.

Malo detalja o ovom modelu. 5.0 L V12 motor od 300 KS i manuelcom, 0-100 traje 6 i kusur sekundi. Podaci ne zvuce impresivno u danasnje vreme, ali kada je izasao bio je prvi auto sa V12 motorom koji je uparen sa manuelnim menjacem.

Zamisao je bila da ovo bude udobna grand tour raketa. Veoma aerodinamican dizajn, nedostatak B stuba, pop up farovi i same linije auta ga cine vanvremenskim i okrece glave cak i posle 26 godina.

 

Konkretan model sam nasao u Torinu. Dugo sam se dopisivao sa vlasnikom i odlucio da ga posetim. Bio je u istoj familiji vise od 10 godina. Na satu stoji 109k km, ali svi znamo kakva je IT po pitanju kilometraze. On tvrdi da je original, no nije ni bitno. 

Mauritius Blue boja, ima kompletan CSi kit, prednji spojler, zadnji spojler i difuzor, retrovizori i M pragovi. Sedista su kozna u dva tona. Aftermarket izduv koji tesko da ce proci TUV i felne BBS RC302 koju su retke, a i vredne.

 

Dugo je stajao u garazi parkiran tako da treba mehanicki dosta da se osvezi, ali auto pali, radi i ide. Ima dosta snage i vuce odlicno. Kvacilo je dobro i menjac salta odlicno. Motor radi fino i ne dimi nista iz auspuha, mada osecam da mu treba servis - svecice, kablovi, ulje, creva na usisu...

Diskovi i plocice svuda dobre, ali kad se blago pritisne pedala nista se ne desava, malo jace i koci svom silom. Novo kociono ulje i da se ozraci sistem bi trebalo pomoci osim ako nije nesto ozbiljnije. 

Trap, ocekivano, ima lufta i trebace osvezenje i tu, dosta tezak auto i trap je poznat kao boljka. Na par mesta curi ulje i oba akumulatora su kaput i trebaju zamenu. Kilma takodje ne duva hladno i zamena svih tecnosti/ulja je potrebna od dugog stajanja.

 

Spolja zapravo u jako dobrom stanju, skoro je ceo ofarban i znajuci Italijane ocekivao sam farbanje sa limenkom spreja, ali sam se prijatno iznenadio. Nije savrseno, ali prilicno pristojno. Jedno poliranje i vosak, i izgledace super.

Koza je u odlicnom stanju, nebo treba da se preradi i unutra zamene raznorazne plastike kao i ruzni aftermarket volan, i da se sve dobro iscisti. Farovi iskacu kako treba i sva svetla rade, svi prozor su ispravni pa cak i siber.

 

Sve u svemu, masina stara 26 godina kojoj treba blaga resturacija. U normalnim situacijama ne bi kupio ovakav auto, ali pocetna cena je bila niska da bi na kraju ponudio jos nize i Italijan prihvatio, tad nije bilo razmisljanja nikakvog.

Uzeo sam verovatno najjeftiniji e31 u Evropi za pare za koje se ni automatik ne moze naci, a kamoli jedan sa manuelnim menjacem koji su jako retki. 

 

Jako bih voleo da ga povratim u zivot i uzivam malo i u njemu, ali sumnjam da ce se to desiti jer ce trebati jako puno vremena i truda da se posveti, pa ce verovatno ici na dobos kakav jeste.

Tajming je isto jako los jer 16og idem na odmor i kad se vratim treba da se selim za Frankfurt. Dobio sam bolju ponudu za posao i odlucio da prihvatim. Nisam ni trazio drugi posao, vec slucajno izletelo, bolja firma i uslovi tako da sam dao otkazni rok u Berlinu. 

 

Iste slike samo zakacene preko foruma. 

 

20170903_180441.thumb.jpg.d2691b79320192a67ee7269bf69b4cb2.jpg 20170903_180448.thumb.jpg.79e7d4dec5bb7a376b3f3e8246b90aad.jpg 20170903_180455.thumb.jpg.cd21c114f80fca3e6bce8b03db642f6b.jpg 20170903_182458.thumb.jpg.5e7ff951d3a629df075f990b1a6f751d.jpg 

 

20170903_180547.thumb.jpg.e6a693c2bcce2a111fa24941226490fc.jpg 20170903_180554.thumb.jpg.539e9be25ebe972f8d3bb66b1d960a32.jpg 20170903_180257.thumb.jpg.ee95b7de594b0ff1eb8c4c8fe1911032.jpg 20170903_180617.thumb.jpg.bb9bcf42d00d3ddd588dd1e3b271e7e0.jpg

 

I da ostanemo u duhu foruma, evo jedan Stilzda u sluzbi Italijanske policije. :D 

 

20170904_151317.thumb.jpg.0a6678330e0c2a8d73522bae9cd00359.jpg

 

 

 

 

Edited by Sreten91

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toj osmici uradis sve sto mozes u Srbiji, malo produzis put za Nemacku i onda ga u Nemackoj prodas za vise tamo. U Srbiji su cene usluga mizerne naspram Nemacke. Sa druge strane kvalitet dekova je isto tako nizak, ali iste mozes dopremiti iz Nemacke.

Share this post


Link to post
Share on other sites

svaka ti cast,najuzbudljivija tema tvoja na forumu,pa kad pre prodade M funf,a jos sad ode u Italiju pa jos i Torino da pazaris najbolji medju najboljima,ako nije tajna wievel geld:)

a kad ga sredis pravas Svedske kod Bojketa da se oprobate 1 na 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pametno zbori Marko. :lol: Ne dosadjuje jos uvek mada ko zna, sve je moguce, potajno bacim pogled na 911 ponekad. 

On 9/5/2017 at 8:21 AM, Milutin-NS said:

Ja se sve nadam da cu uci na temu i da ces reci da si morao da se vratis za USA po onog 330i :D

 Ja ako se vratim tamo, tamo i ostajem. :lol: Inace, bio sam bas kontaktirao vlasnika i pitao da li bi hteo da mi ga proda nazad, ali za sad nece. Kaze da jos uziva u autu. 

 

On 9/5/2017 at 8:33 AM, Bingodalton said:

Toj osmici uradis sve sto mozes u Srbiji, malo produzis put za Nemacku i onda ga u Nemackoj prodas za vise tamo. U Srbiji su cene usluga mizerne naspram Nemacke. Sa druge strane kvalitet dekova je isto tako nizak, ali iste mozes dopremiti iz Nemacke.

Razmisljao sam o tome iskreno. Ruke bi daleko bilo jeftinije kod nas, medjutim auto prvo mora da dodje u Nemacku da bi zavrsio papire. Zatim trosak transporta do Srbije i nazad za Svabiju bi pojelo tu ustedu. Drugo, treba naci nekog kod nas ko poznaje ove automobile. Vecinu ovih mehanickih problema mogu sam da resim i rezervnih delova ima na pretek u Nemackoj, postoji cak posebna prodavnica i servis specijalno posvecena samo za seriju 8. Samo kao sto rekoh, nemam mnogo slobodnog vremena trenuto i moram prvo naci stan i garazu u Frankfurt gde bi mogao raditi na autu. Za sad mi je najveci problem da ga dovucem do Nemacke tako da prvo to da resim, pa cemo videti za buduce planove. 

 

On 9/5/2017 at 8:06 PM, stefankmn said:

Sretene sledeci auto ocekujem da ti bude stara serija 6 ili ona serija 1 :o

Haha videcemo. Ovo mi je najstariji auto koji sam kupio, za pola godine je stariji od mene. :D 

 

On 9/5/2017 at 8:20 PM, silenci said:

svaka ti cast,najuzbudljivija tema tvoja na forumu,pa kad pre prodade M funf,a jos sad ode u Italiju pa jos i Torino da pazaris najbolji medju najboljima,ako nije tajna wievel geld:)

a kad ga sredis pravas Svedske kod Bojketa da se oprobate 1 na 1

Hvala! Sve se nekako brzo desava. Pocetna cena je bila 12k sto je vec bila dobra cena. Dosao tamo, nasao milion i jednu manu i on rece da hoce 10k, ponudio mu 9 i on prihvatio. Samo kod Italijana tako nesto je moguce, Nemac ti ne bi cent skinuo. Za tu cifru ne moze ni pokvaren da se nadje u Evropi. Najjeftiniji 850i sa 6 gang u Nemackoj je 16k, ima preko 200k km i unutra je pojeden, a zamenska sedista u dobrom stanju je najteze naci za e31, mehanika se da popraviti. Sledeci je 17k pa onda krecu od 22k. Imacu tu jos oko 1k troskova transporta i putovanja, i videcu jos da li ce cu ga registrovati na sebe tako ce se troskovi nagomilati. Ostaje da viidimo da li ce mi se ova kupovina obiti o glavu. Btw, ne znam ko je Bojke, ali uvek sam za druzenje sa car guys. :D 

 

Misljenja sam da je ovakav auto vredan spasavanja i da je pametno odrzavati ga u dobrom stanju jer verujem da ce im cena skociti u narednim godinama, pogotovo onom sa manuelnim menjacem.

Evo jedna vrljava slika iznutra koju je Italijan uhvatio. Jezim se od ovog volana. 

 

59af1bc9223ea_WhatsAppImage2017-08-23at13_12_23.thumb.jpeg.9b737890fe37a309076f07f85f6c6c5a.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo par dobrih videa za E31.

 

Ovaj prvi video mi je fenomenalan. Najpozeljniji i najskuplji model serije 8, 850CSi. Cene u Evropi im krecu od 60-80k €.

 

 

 

 

Edited by Sreten91

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zao mi je sto si podao M5 , ali drago da si zaradio i da ces sigurno uzeti drugi. A u osmici uzivaj sto duze je moguce, dok ne zaradis opet lepo na njoj :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 9/5/2017 at 11:52 PM, Sreten91 said:

...Sve se nekako brzo desava...

 

I ja sam došao do tog zaključka. Nekako nestvarno brzo. Al' uživaj dok traje   ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala, Dellas. I meni zao, ali ima vremena za jos jedan. 

 

PrimieRacing, tako to obicno ide, nek traje dok traje. :) 

 

Sve sam zivce pogubio organizujuci transport sa Svabom. Sa toliko neozbiljnim covek odavno nisam imao posla.

 

Daj Boze da ga vidim opet. 

 

59b65dbac9912_WhatsAppImage2017-09-11at11_36_07.thumb.jpeg.3243825989bb9db40b24cffcae062e6e.jpeg

Edited by Sreten91

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...