Jump to content
FAS Goran
N.N.

Genesis G70 / Genesis G80

Recommended Posts

motormouthyoutubenovi.jpg Motormouth: 2022. Genesis G70

 

2019. je izašao na tržište, a sada je prošao kroz restajling.

Osnovni motor mu je 2.0 turbo-benzinac sa 252KS i automatikom sa 8 brzina. Ovaj na testu pod haubom ima 3.3 twinturbo V6 sa 365KS/510Nm i takođe automatik sa 8 stepeni prenosa:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Genesis G70 Shooting Brake na Festivalu brzine u Goodwoodu

 

genesis g70 sb05.jpg

 

Nakon što je početkom maja najavio svoj zvanični dolazak na evropsko tržište (prvo sa modelima G80 i GV80), Hyundaijev premium brend Genesis je u međuvremenu potvrdio da će svoju gamu proširiti i Shooting Brake verzijom modela G70. Sada je najavljeno i da će premijera Genesisa G70 Shooting Brake biti održana na ovogodišnjem Festivalu brzine u Goodwoodu koja će se održati od 8. do 11. jula.

 

genesis g70 sb04.jpg

 

Očekivano, i G70 Shooting Brake je dobio karakteristični dizajnerski rečnik Genesis modela, a njime će Genesis između ostalog konkurisati i BMW-u Serije 3 Touring.

 

genesis g70 sb03.jpg

 

U odnosu na limuzinu, G70 Shooting Brake ima drugačiji zadnji deo, veće staklo na vratima prtljažnika, zadnji krovni spojler i naravno veću zapreminu prtljažnika. Kolika je ta zapremina za sada nije poznato ali je u svakom slučaju veća od 330 litara koliko ima limuzina.

 

genesis g70 sb02.jpg

 

Što se dimenzija tiče, G70 Shooting Brake je dugačak 4.685 mm, visok 1.400 mm i ima međuosovinsko rastojanje od 2.835 mm.

 

genesis g70 sb01.jpg

 

Genesis će tek objaviti podatke o gami motora, ali kako se očekuje ona će biti ista kao i kod limuzine (2.0 četvorocilindričn turbo benzinac i twin-turbo V6), uz zadnji i pogon na sva četiri točka.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Genesis G80 Sport

 

215939-genesis g80 4.jpg

 

Hyundaijev luksuzni brend Genesis je novu generaciju limuzine G80 predstavio prošle godine, zatim je pre nekoliko meseci stigla njena električna verzija, a sada je u Južnoj Koreji promovisan i G80 Sport. Podsećanja radi, novi G80 donosi novi dizajn, platformu i napredne sisteme asistencije vozaču (adaptivni tempomat, sistem automatskog kočenja, sistem upozorenja na vozilo u mrtvom uglu, sistem automatske promene kolovozne trake...).

 

G80 odlikuju ''Athletic Elegance'' dizajnerski rečnik, kao i prostrani enterijer sa najnaprednijom tehnologijom, 3D digitalnom instrument tablom, head-up ekranom, kao i 14.5-inčnim ekranom infotainment sistema. Što se dimenzija tiče, novi G80 je dugačak 4.995 mm, širok 1.925 mm i visok 1.465 mm, što znači da je nešto duži, širi i niži u odnosu na prethodnika. Jedino je međuosovinsko rastojanje ostalo isto i iznosi 3.010 mm. Ovde treba pomenuti i da je novi G80 za 110 kg lakši nego ranija generacija.

 

215938-genesis g80 3.jpg

 

Novi Genesis G80 Sport dolazi i sa izmenjenim branicima, većim otvorima za vazduh, sportskim izduvnim sistemom, dark chrome saćastim prednjim grilom, alu točkovima od 20 inča, crvenim kočionim kleštima napred (pozadi su u crnoj boji), doteranim oslanjanjem, sedištima u Sevilla Red koži, trokrakim volanom, kontrastnim šavovima, aluminijumskim pedalama, detaljima od ugljeničnih vlakakna, Apple CarPlay i Android Auto konekcijom...

 

215940-genesis g80 2.jpg

 

U ponudi za G80 Sport će biti i ekskluzivna Cavendish Red boja.

 

genesis g80 1.jpg

 

Genesis će tek saopštiti tehničke detalje pre planiranog početka prodaje u trećem kvartalu, ali se pretpostavlja da će novi G80 Sport pokretati 3.5 V6 twin-turbo sa 380KS i 530 Nm obrtnog momenta. Takođe, automobil će imati pogon na sva četiri točka, kao i sistem upravljanja i zadnjim točkovima.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Genesis G70 Shooting Brake

 

216087-genesis g70 2022 04.jpg

 

Nakon što je početkom maja najavio svoj zvanični dolazak na evropsko tržište (prvo sa modelima G80 i GV80), Hyundaijev premium brend Genesis je u međuvremenu potvrdio da će svoju gamu proširiti i Shooting Brake verzijom modela G70. Premijera Genesisa G70 Shooting Brake je održana na ovogodišnjem Festivalu brzine u Goodwoodu koji traje do 11. jula.

 

216088-genesis g70 2022 03.jpg

 

Očekivano, i G70 Shooting Brake je dobio karakteristični dizajnerski rečnik Genesis modela, a njime će Genesis između ostalog konkurisati i BMW-u Serije 3 Touring.

 

216086-genesis g70 2022 02.jpg

 

U odnosu na limuzinu, G70 Shooting Brake ima drugačiji zadnji deo, veće staklo na vratima prtljažnika, zadnji krovni spojler i 40% veću zapreminu prtljažnika. Što se dimenzija tiče, G70 Shooting Brake je dugačak 4.685 mm, visok 1.400 mm i ima međuosovinsko rastojanje od 2.835 mm.

 

genesis g70 2022 01.jpg

 

U paketu su i bežični smartphone punjač, 10.25-inčni infotainment sistem, kamera od 360 stepeni, 3D digitalni instrumenti, adaptivni tempomat, održavanje vozila u saobraćajnoj traci, sistem automatskog kočenja... Gama motora se sastoji od 2.0 benzinca sa 251KS i 353 Nm, kao i 2.2 dizelaša sa 199KS i 440 Nm (oba sa zadnjim pogonom i 8-stepenim automatskim menjačem). Kasnije se očekuje i 3.3 turbo V6 motor, uz pogon na sva četiri točka. Prodaja u Evropi počinje kasnije ovog leta, a cene će biti saopštene naknadno.

 

 

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

cartelltv.jpg CarTellTV: 2022. Genesis G70

 

Najmanja luksuzna limuzina koju nudi korejski luksuzni brend Genesis. Za G70 postoje dve opcije motora koje možete izabrati, počev od 2.0 i 3.3 V6.

Početni nivo (2.0 turbo sa 4 cilindra) dolazi sa 250KS/353Nm obrtnog momenta. Drugi izbor je pomenuti V6 twinturbo koji pravi 370KS/510Nm obrtnog momenta od 1.300 do 4.500 obrtaja.

 

 

 

autotradervelikoA.jpg Autotrader:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

kelleybluebook.jpg KelleyBlueBook: 2022. Genesis G70

 

G70 ide stopama svojih većih braće G80 i G90 limuzina sa prepoznatljivim dizajnerskim jezikom Genesisa. On se pre svega ističe masivnom re[etkom hladnjaka koja na ovom kompaktnom modelu može izgledati i ne tako velikom zbog takođe horizontalnih svetala. Definitivno je ovo ''auto sa potpisom'', tako da kad ga vide na ulici svi znaju šta je u pitanju. Posebno je bitno što je to dizajn koji zaista funkcioniše. Sve u svemu, izgled dobija na značaju u sportskim, elegantnim i dinamičnim kategorijama. Unutrašnjost ne nudi velike promene u odnosu na verziju pre restajlinga...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autogefuhl.jpg Autogefuhl: 2022. Genesis G70

 

Imaju li čega da se plaše BMW Serije3, ili Mercedesova C klasa? Pogledajte G70 u dve varijante opreme - Sport Line i Luxury Line:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

savagegeese.jpg Savagegeese: 2022. Genesis G70

 

Iako je restajling u pitanju, odavno u auto-industriji nije bilo ovako sveobuhvatnog osvežavanja postojećeg modela...skoro kao da je u pitanju potpuno nov model.

U ovom videu su obrađene verijante sa pogonom pozadi i na svim točkovima, uz pojašnjavanje tehničkih i mehaničkih detalja:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

chasingcars.jpg ChasingCars: 2022. Genesis G80

 

Kada je prošle godine lansirana druga generacija Genesis G80, prvo je stigla je sa dva turbo-benzinska motora, uključujući i 3.5 twin-turbo V6.

Sledeće, 2022. godine, G80 dobija pod haubom Hyundaijev široko korišćeni 2.2 turbo dizel sa četiri cilindra sa 206KS/442Nm. Međutim, ne dozvolite da vas broj cilindara odbije jer se ova dizel jedinica izuzetno dobro uklapa u ponašanje G80. Testirani G80 2.2 dizel opremljen je luksuznim paketom opcija koje koštaju oko 10.000 evra doplate...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

motorweek.jpg MotorWeek: 2021. Genesis G80

 

Prvi Genesis je bio pokušaj Hyundai-ja da se takmički u premium ligi sa tadašnjom limuzinom Hyundai Genesis iz 2009. godine. Danas je Genesis kompletan izdvojen premium brend sa više limuzina i SUV-ova koje nudi, i sa dosta potpuno električnih modela na putu. Ali, nisu zaboravili odakle su krenuli, pa nam eto njihove najveće limuzine:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autogefuhl.jpg Autogefuhl: Genesis G70 Shooting Brake

 

Premium karavani su segment gde fabrike iz Nemačke dominiraju...i eto im sada najnovijeg rivala - luksuzne Hyundai marke - Genesis:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

motorweek.jpg MotorWeek: 2022. Genesis G70

 

Najmanji i najjeftiniji od svih Genesis automobila, ali je baš zato i veoma važan za taj luksuzni brend, jer ako ulaz u Genesis ponudu nije dovoljno dobar, onda im niko neće ni pogledati veće limuzine i SUV modele:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

savagegeese.jpg Savagegeese: 2022. Genesis G80 Sport

 

Genesis G80 Sport je prošao kroz restajling - da li su ga promene na vešanju učinile boljim? U ovom videu govorimo o prilagođavanjima performansi, unutrašnjosti i karakteru vožnje. Cena je odlična za luksuzni automobil ove veličine...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

redlinereviewyoutubelogonew.jpg RedlineReviews: 2022. Genesis G80 Sport

 

G80Sport je napravljen na redizajniranom Genesis G80, i on je jedini način da se tržištu dobije 3.5 twin-turbo V6, a sada dolazi standardno sa pogonom na svim točkovima. Još uvek nije pravi rival za BMW M ili Mercedes AMG, ali generalno malo automobila može da parira njegovoj kombinaciji luksuza, stila i performansi za traženi novac:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

osv.jpg OSV: 2022. Genesis G80

 

Genesis G80 je velika luksuzna limuzina koju verovatno ljudi ne uzimaju u obzir kada gledaju modele u ovom segmentu čiju okosnicu čine BMW Serije 5, Audi A6 i Mercedes E-klase.

Ali, neko ko traži malo drugačije u ovom segmentu ima izbor - recimo Jaguar XF, Lexus ES ili Volvo S90 - e, tu sada dolazi i ovaj G80:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

cargurus.jpg CarGurus: Genesis G70 vs BMW M440i Gran Coupe

 

BMW je skuplji za oko 10.000 evra - oba imaju twin-turbo šestak pod haubom:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carexpertyoutubelogo.jpg CarExpert: 2022. Genesis G80

 

Mercedes EQE, Tesla Model S, pa u određenoj meri i Porsche Taycan dobijaju novog rivala:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

thestraightpipes.jpg TheStraightPipes: 2023. Genesis G80 electrified

 

365KS/700Nm od dva električna motora i baterije kapaciteta 87 kWh:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

osv.jpg OSV: 2022. Genesis G80 

 

Korejski rival Audiju A6, Mercedesu E Klase ili BMW Serije 5, konano stiže i na evropska tržišta:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

redlinereviewyoutubelogonew.jpg RedlineReviews: 2023. Genesis G80 Electrified

 

Auto koji je imao motor SUS je dobio dva električna motora umesto toga uz bateriju od 87.2 kWh, i tako postao potpuno na struju:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

savagegeese.jpg Savagegeese: 2023. Genesis G80 EV

 

Sportske limuzine se pretvaraju u SUV-ove, ali Genesis održava svoj luksuzni automobil u životu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

chasingcars.jpg ChasingCars: 2023. Genesis G80 EV

 

Potpuno električni automobil nastao konverzijom ovog istog modela sa benzincem. 400 kilometara dometa dobije posle 22 minuta na brzom punjaču što je brže nego npr. kod novog Mercedesa EQS:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

osv.jpg OSV: Genesis G70 Shooting Break

 

Ovaj automobil nudi upečatljiv dizajn eksterijera, vrhunski enterijer i odličnu bezbednost, dok je istovremeno jeftiniji od nemačkih ruvala. Dakle, da li je onda ustvari bolja opcija od etabliranih rivala kao što su Audi A4, BMW Serije 3 ili Mercedes C-Klase?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...