Jump to content
FAS Goran
N.N.

Genesis G70 / Genesis G80

Recommended Posts

1.thumb.jpg.810bcf43fe207a692335ac33e7909820.jpg2.thumb.jpg.a82434ba560d47751e43932ef2a035ad.jpg3.thumb.jpg.1c7ba4fd86dc8aff6acf2925820aaf63.jpg4.thumb.jpg.a16d9d8b09ef4b207f8c894e63781e02.jpg5.thumb.jpg.995a67a8ba76847a20d51edf779d9425.jpg7.thumb.jpg.6c96f5d0fbf0be047b37bf828de724bc.jpg

 

 ‘Genesis G70’Specifications

 

Category

 Genesis G70

Length (mm)

4,685

Width (mm)

1,850

Height (mm)

1,400

Wheelbase (mm)

2,835

Overhang

(mm)

F

805

R

1,045

Engine Type

Lambda II 3.3 T-GDI

Theta II 2.0 T-GDI

R-FR 2.2 VGT

Drive Configuration

RWD

AWD

RWD

AWD

RWD

AWD

Fuel Economy

(km/ℓ)

9.0(19”)

8.6(19”)

10.7(18”)
10.4(19”)

10.0(18”)
9.5(19”)

15.2(17”)

14.5(18”)

13.6(17”)

13.5(18”)

Displacement
(cc)

3,342

1,998

2,199

Max Power
(ps)

370

252

(Sports Package: 255)

202

Max Torque
(kg·m)

52.0

36.0

45.0

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Genesis G70

 

Foto: Hyundai

 

Na specijalnoj svečanosti u Koreji kompanija Hyundai Motor promovisala je prvi kompaktni sportski sedan pod okriljem luksuznog brenda Genesis. Nakon modela G90 odnosno G80, sada se u borbu za premium kupce uključuje G70 i to kao direktan rival evropskim “igračima” kao što su BMW Serije 3, Audi A4, Alfa Romeo Giulia, Mercedes-Benz C-klasa, a tu su i još neke alternative sa Dalekog istoka, poput Infinitija Q50 i Lexusa IS.

 

Foto: Hyundai

 

Svesni toga da u ovom segmentu klijentela ima visoke zahteve po pitanju dizajna, kvaliteta i vozne dinamike, Korejci su se potrudili da ništa ne prepuste slučaju. Automobil sa izraženim sportskim nabojem izgleda atraktivno, a spoljašnji dizajn prati moderno isprojektovan enterijer koji će bii ponuđen u čak sedam različitih boja, pet osnovnih plus dve ekskluzivne, rezervisane za top model G70 Sport i najluksuzniji paket kod modela G70 2.0T.

 

Foto: Hyundai

 

Upravo G70 Sport sa 3.3-litarskim GDI V6 motorom predstavlja vrh ponude i sa svojih 370 KS ubrzava za 4,7 sekunde od 0 do 100 km/h. Drugi po hijerarhiji je model sa dvolitarskim turbo motorom od 252 konjske snage, koji u sport paketu dodaje 3 KS te završava na 255 KS. Pripremljen je i dizel od 2.2 litra i 202 KS, što je još jedan znak da su Korejci bacili oko na evropsko tržište.

 

Foto: Hyundai

 

Visok stepen dinamike nagoveštava zadnji pogon, sofisticirano oslanjanje (pozadi multilink)  sa elektronskom kontrolom, kao i podatak da su sedišta isprojektovana tako da obezbede što je moguće niže težište. Voznim svojstvima doprinosi i tzv. Dynamic performance koji obuhvata funkciju Launch Control, Dynamic Torque Vectoring sistem koji poboljšava stabilnost prilikom u zavojima, kao i mehanički diferencijal sa ograničenom kontrolom proklizavanja.

 

Foto: Hyundai

 

Naravno, tu je i čitava plejada danas neizostavnih sistema aktivne i pasivne sigurnosti, a Hyundai posebno ističe Front Collision Avoidance Assist koji radi pomoću radara i kamere i ne samo da prepoznaje, upozorava i delimično sprečava koliziju sa drugim vozilima i pešacima, već registruje i bicikliste.

 

Foto: Hyundai

 

Prodaja novog modela, koji je prilikom razvoja testiran do tančina uključujući ispitivanje dinamičkih mogućnosti na Nurburgringu, ali i ponašanje u ekstremnim klimatskim uslovima kakvi vladaju u Dolini smrti u SAD i u polarnom krugu na severu Švedske, počinje 20. septembra u Koreji, a vrlo brzo se očekuje i globalna komercijalizacija.

 

preuzeto sa - Top Speed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Korejski odgovor na nemačke premium limuzine

 

175188117359c0fc31213cc449712845_v4_big.jpg

 

Hyundai je predstavio luksuzni sedan Genesis G70 koji će se na tržištu suprotstaviti modelima kao što su Audi A4, BMW Serije 3 i Mercedes C klase. Automobil deli istu mehaničku platformu sa modelom Kia Stinger.  Dimenzije vozila su: dužina 4.685 mm, širina 1.850 mm i visina 1.400 mm, dok je međuosovinsko rastojanje 2.835 mm.

 

165897308559c0fc3138f8f919517738_v4_big.jpg

 

Novi model korejskog premium brenda, kojeg je osnovao Hyundai, biće ponuđen verzijama sa 3.3 V6 motorom i četvorocilindarskim 2.0 benzincem, dok će za ljubitelje dizelaša na raspolaganju biti 2.2 litarski četvorocilindraš.  Pomenuti twin-turbo V6 preuzet je iz modela Kia Stinger i proizvodi 370 ks i 510 Nm maksimalnog obrtnog momenta. Slabiji benzinac, zapremine dva litra, isporučuje 254 ks i 352 Nm, a dizelaš raspolaže za 201 ks i 439 Nm.

 

16959847859c0fbdf6b78e669728266_v4_big.jpg

 

Najsnažniji model sa V6 motorom nosi oznaku G70 Sport, ima pogon na sva 4 točka i od 0 do 100 km/h ubrzava za 4,7 s.  Inače, u Genesis G70 u svojim osnovnim benzinskim i dizel verzijama standardno ima zadnji pogon.

 

148447473159c0fbdf932d5874483700_v4_big.jpg

 

G70 je opremljen gomilom sistema asistencije, koji doprinose bezbednijoj vožnji ove limuzine.  Među njima su sistem za izbegavanje sudara sa vozilom ispred, sistem pomoći u vožnji autoputem sa elementima auto-pilota, upozorenje na mogući kontakt sa drugim vozilima koja se nalaze u mrtvom uglu, sistem upozorenja na dekoncentraciju vozača...

 

115744237259c0fbdfe0748137438823_v4_big.jpg 173723509059c0fbe007985814024151_v4_big.jpg

 

Automobil je namenjen pre svega tržištima Severne Amerike, Bliskog istoka i Rusije, a prodaja će početi 2018. Cena nije saopštena.

 

preuzeto sa - B92

Edited by Irena HGT

Share this post


Link to post
Share on other sites

Genesis G70

 

genesis%20g70%204.jpg

 

Dugo očekivanim lansiranjem modela Genesis G70, sedana sa luksuznom opremom i odličnim performansama, u Hyundai centru u Nimjangu zvanično otpočinje nova era brenda Genesis. U aktivnostima su učestvovali Dr. Woong-Chul Yang, potpredsednik odeljenja za istraživanje i razvoj Hyundai Motor grupe, ključni zvaničnici Genesis brenda i oko 300 predstavnika međunarodnih automobilskih novinara. G70 se prodaje u Koreji od 20. septembra, s tim da će se uskoro biti objavljen i tačan raspored lansiranja modela i početak zvanične prodaje i na drugim tržištima.

 

genesis%20g70%2044.jpg

 

Po rečima potpredsednika Yanga, Genesis G70 je najnovija demonstracija predanosti u pružanju inovativnih vozila usmerenih ka kupcima. Nastavićemo da fokusiramo naše istraživanje i razvoj na usavršavanju i širenju brenda Genesis i izuzetno smo ponosni na to što je Genesis pravi luksuzni brend korejskog porekla, istakao je Yang.

 

genesis%20g70%2033.jpg

 

Genesis G70 karakterišu odvažne i dinamične linije spoljašnjeg dizajna, elegantna i intuitivno dizajnirana unutrašnjost, kao i opcija tri pogonska agregata. Klijentima će biti omogućeno da odaberu između dva benzinska i jednog dizel motora. Izbor će sadržati benzinske motore sa turbo punjačem V6 3.3 Iitre i I4 2.2 litre, kao i dizel turbo agregat zapremine 2.2 litre.

 

genesis%20g70%2033333.jpg

 

G70 takođe uključuje brojne napredne sisteme za pomoć vozaču kao što su Highway Driving Assist (HDA), najbolju bezbednost u klasi sa devet standardnih vazdušnih jastuka i aktivnim poklopcem haube motora, kao i visok nivo opcija za povezivanje sa tehnologijom, prepoznavanje glasa preko servera, koristeći Kakao Corp platformu za veštačku inteligenciju. Veća upotreba vruće valjanog čelika i strukturnih lepkova doprinela je povećanju krutosti bokova i poboljšanju ukupne krutosti kompletne šasije.

 

genesis%20g70%203333.jpg

 

U znak obeležavanja ovog važnog trenutka, 15.000 ljudi je proslavilo zvanično lansiranje modela G70 na ''G70 Seoul 2017'', svetskom festivalu lansiranja održanom u olimpijskom parku u Seulu.

 

genesis%20g70%20333.jpg

 

Lansiranje Genesisa G70 je važna prekretnica za naš brend, rekao je Manfred Fitzgerald, šef Odseka Genesis. Sa namerom smo izabrali Seul, jer je ovo mesto odakle smo potekli. Ovde se pridružujemo kupcima i prijateljima u muzičkoj industriji kako bismo zajedno proslavili ovaj narodni festival. G70 Seul 2017 je proslava brenda Genesis i novog modela G70, uz svetski poznate muzičke zvezde, Gven Stefani, Andra Day i CL-a. Iako je prisustvo ograničeno na 15.000, više od 80.000 ljudi izrazilo je interesovanje da bude deo svečanosti. G70 zaokružuje liniju limuzina marke Genesis, zajedno sa modelom G90 kao perjanicom i luksuznim modelom G80 srednje klase. Dolazak G70 dodatno ojačava prisustvo brenda Genesis na globalnom tržištu luksuznih automobila.

 

Genesis brend je lansiran u novembru 2015. kao korejski odgovor svetskim proizvođačima luksuznih automobila. Da bi se razlikovao u luksuznom segmentu, Genesis nastoji da pozitivno utiče na način života svojih kupaca dizajnerskom izvrsnošću kao i kroz progresivan i inovativan pristup performansama.

Genesis je u decembru 2015. lansirao vodeći sedan model G90, a sledeći G80 sedan u julu 2016. Od nastanka marke Genesis, u Koreji i SAD-u je prodato više od 150.000 jedinica sa izuzetnim performansama. G70 označava završetak serije Genesis limuzina. Brend će sada početi da ojačava svoju liniju sa SUV modelima i modelima sa pogonima na alternativna goriva. Genesis planira da razvija nove proizvode kako bi proširio svoje prisustvo i pokrivenost na globalnom tržištu, a do 2021. godine očekuje se šest modela u proizvodnom portfoliju brenda Genesis.

 

kompletno na - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Genesis G70 dolazi kao glavni rival BMW 3 linije

 

genesis-g70 1.jpg

 

Genesis je iskoristio njujorški sajam kako bi svetu predstavio svoj novi 2019 G70, sedan performansi, smešten ispod G80, G80 Sport i G90 linija.

 

genesis-g70 11.jpg

 

Kako bi osigurala da ovaj automboil može da se takmiči sa modelima kao što su BMW 3 i Audi A4, kompanija Genesis testirala je svoju novu liniju u nekim od najizazovnijih uslova na svtu, koji variraju od Doline smrti do severne Švedske i naravno, Nurburgring Nordschleife trkačke staze.

 

genesis-g70 111.jpg

 

Kupci će moći da izaberu između tri konfiguracije pogonskih sklopova i pet paketa opreme, koji variraju od Advanced specifikacija, do vrhunskih Sport modela. Dve varijante biće dostupne sa motorima u kombinaciji sa četvorocilindrašima u ravni, turbo punjenjem, dve litre zapremine i 252 ks, dok će druge modele predstavljati V6 jedinice sa dve turbine, 3.3 litra zapremine i 365 ks. Obe varijante motora dolaziće sa sistemom pogona na zadnjoj osovini, kao standard, dok će pogon na svim točkovima biti dostupan kao dodatna opcija.

 

genesis-g70 1111.jpg

 

Svaki od ova dva motora, nevezano sa specifikacijama, dolaziće uparen sa osmostepenim automatik menjačem i pedalama za promenu brzina montiranim na volanu, kao standard, ali će se u ponudi naći i šestostepene manualne transmisije, uparene sa 2.0T jedinicama i modelima sa zadnjom vučom. Poslednjepomenuti namenjeni su isključivo ljubiteljima sportske vožnje. Međutim, od svih ponuda, jedino automatske varijante poseduju sistem kontrole starta.

 

genesis-g70 11111.jpg

 

Štaviše, novi Genesis, poseduje pet dostupnih modova vožnje, koji mogu prilagoditi sve, od odgovora pogonskog sklopa, težine upravljanja, zvuka motora, distribucije obrtnog momenta - na svim točkovima i čvrstinu vešanja, između ostalog.

Modeli opremljeni Dynamic paketom takođe, dobijaju mehanički diferencijal ograničenog proklizavanja, dok 3.3T Sport verzije poseduju potpuno elektronski kontrolisanu visinu vešanja, ali, kao da sve ovo nije dovoljno, kupci mogu takođe dodati još neki evro i opredeliti se za Brembo kočnice visokih performansi, fiksnih klešta, sa četiri klipa napred i dva pozadi.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vrhunski Genesis G70 V6 dolazi sa 365KS
 

180955-genesis-g70 1.jpg

 

Sada, kada je svet sve bliži predstavljanju novog G70 kompakt modela direktorske limuzine, Genesis je dodao nekoliko novih detalja vezanih za performanse svoje treće serije modela sa četvoro vrata. Sa nestrpljenjem očekivani 2019 Genesis G70 premium sport sedan, želi da postane vodeći u klasi, sa vozački orijentisanim performansama, prefinjenim luksuzom, kao i atraktivnom i atletskom estetikom predivnog dizajna.

 

180956-genesis-g70 11.jpg

 

Kompanija Genesis tvrdi da će G70 posedovati jednu od najjačih struktura u svom segmentu, sa svojom arhitekturom koja strateški koristi aluminijum i čelične komponente visokog kvaliteta, zajedno sa tehnologijama svemirske industrije.

 

180957-genesis-g70 111.jpg

 

Novi Genesis G70 takođe će imati i najmanju ukupnu visinu i najširi stav u celokupnom segmentu, pružajući izuzetno dinamične performanse. U polju aerodinamike, novi kompakt premijum salon vraća se sa veoma uglađenim 0.28Cd koeficijentom otpora vazduhu.

 

180958-genesis-g70 1111.jpg

 

Modeli sa ulaznog dela biće napajani dvolitarskim četvorocilinrdičnim turbo motorima, sa direktnim ubrizgavanjem, dobrim za 252KS i 352 Nm obrtnog momenta. Turbo četvorocilindraši biće upareni sa osmostepenim automatskim menjačima u standardnoj ponudi, dok će nešto veštiji vozači biti veoma srećni kada čuju da je u svoje pakete Genesis takođe, dodati i šestostepene manualne menjače na listu opcija.

 

180959-genesis-g70 11111.jpg

 

Manuelni G70 automobili, ponudiće paket performansi koji uključuje nešto moćnije agregate sa 255KS, unikatni izduvni sistem, Brembo kočnice visokih performansi i dodatne redukcije kilaže radi boljeg balansa. Kompanija, doduše, nije pružila više detalja o ovom poslednjem delu. Vrhunski model opsega dolazi sa twin-turbo V6 jedinicom zapremine 3.3 litra, koja nudi 365KS i 510 Nm obrtnog momenta, a ova varijanta biće dostupna jedino sa osmostepenim automatskim menjačem. Kombinovan sa standardnim mehaničkim diferencijalom ograničenog proklizavanja, opcionim u četvorocilindričnim turbo varijantama, Genesis kontrolom starta i zadnjom vučom, G70 V6 može da ubrza do stotke iz mesta za 4.5 sekundi.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Šef N odeljenja kompanije Hyundai rekao ne modelu Genesis G70 N

 

genesis g70 333.jpg

 

Linija Hyundai N modela raste neverovatnom brzinom. Nedavno su predstavljeni modeli i30 N i Veloster N. Treći model sa N oznakom, i30 N Fastback će premijerno biti predstavljen u oktobru, a novi izveštaj sugeriše da bi se njemu mogli pridružiti i druga dva automobila. Naime, u intervjuu sa magazinom ''Automotive News'', šef N odeljenja kompanije Hyundai Albert Birman, rekao je da je četvriti model sa oznakom N već u planu kompanije. Dodao je da bi uskoro ''zeleno svetlo'' mogao dobiti i peti model. Iako je bio škrt na informacijama, Birman je rekao da bi N tim mogao da dobije priliku da za dva ili tri meseca, upravi kompanije predstavi novi automobil.

 

''U zavisnosti od toga kakva bude situacija ali i raspoloženje, možda ćemo biti spontani i reći N timu da kreira i taj automobil'', naveo je on. Iako većina automobila ne dobija ''zeleno svetlo'' pre dugotrajnog istraživanja i planiranja, to ne bi bilo prvi put da se tako nešto dešava u N odeljenju kompanije Hyundai. Naime, kako prenosi ''Automotive News'', model i30 N Fastback uopšte nije bio planiran, ali je Birman odobrio njegovu konstrukciju nakon što je video uspeh standardnog modela. Još uvek nema nikakvih informacija o tom novom, misterioznom modelu, Birman je naveo da će se gami kompanije ''uskoro pridružiti i električno perfromantno vozilo''. U suštini, on je naveo da postoji mogućnost kreiranja modela Ioniq N sa električnim pogonskim sklopom koji bi imao i veći motor. Uprkos sugestiji da će elektrificirani N modeli biti mogući nakon 2021. godine, Birman je isključio mogućnost automobila sa pogonom na gorivne ćelije. Takođe, to njie jedina ideja koju je on odbacio, jer su po svemu sudeći inženjeri kompanije potpuno odustali od modela Genesis G70 N. Naime, kompanija je istraživala tu mogućnost pre nego što je Genesis postao samostalan brend, a to je sada, po svemu sudeći, potpuno nemoguće. Šteta, jer svakako bismo voleli da vidimo kako bi se taj model nosio sa BMW-ovim M3.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

U Rusiji počela proizvodnja Genesisa G70

 

genesis g70 1.jpg

 

Avtotor fabrika u ruskom Kalinjingradu je počela i sa proizvodnjom južnokorejske premium limuzine Genesis G70. G70 se u Kalinjingradu pravi u pet verzija (Premier, Elegance, Advance, Sport i Supreme), i to sa 2.0 litarskim turbo benzinskim motorom sa 197KS i 247KS. Menjač je 8-stepeni automatik, a tu je i pogon na sva četiri točka.

 

186206-genesis g70 11.jpg

 

Genesis modeli se u Kalinjingradu proizvode još od oktobra 2016. godine (počelo se sa modelom Genesis G90), dok je u januaru 2017. tamo počeo da se pravi i Genesis G80.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...