Irena HGT 2139 Posted September 7, 2017 Najveće međunarodno sportsko takmičenje u Užicu, Srbija reli, ove godine slavi jubilej: 50 godina od početka najdugotrajnijeg državnog autosportskog takmičenja. Kao nastavak YU relija, nakon raspada SFRJ , a potom i SRJ, tradicija najatraktivnije, ali i najzahevnije autosportske discipline nastavila se na stazama u užičkom kraju gde se vozi četvrtu godinu. Već pola veka postojanja nečega, posebno kada je u pitanju sportsko takmičenje govori u prilog tome da je da vrednost u kome se odražava ono što sport zaista jeste: težnja čoveka ka višem i boljem, ne poznaje niti granice, niti postavlja prioriteta u naporima da se prijateljstvo, fer plej i takmičenje održe u postojanju, na isti način na koji Olimpijske igra spajaju ceo svet. Ovogodišnji , 50. Srbija reli upisan je u kalendar FIE i Sportskog auto karting saveza Srbije u terminu 22.-24. sepembar, a polovinom avgusta objavljen pravilnik takmičenja izazvao je veliko interesovanje među domaćim i stranim takmičarima, a što potvrđuju i prve prispele prijave. Čast, ali i obavezu da Užice organizuje i ugosti i sportiste, i funkcionere, medije, ali i brojne poklonike autosporta iz Srbije i regiona, posebno kada je ovogodišnji jubilarni reli u pitanju, pripada ne samo AMSS kao glavnom organizatoru koji svoju podršku u organizaciji duguje i Sportskom auto i karting savezu Srbije, već i svim onim građanima Srbije koji će bodriti svoje favorite, ili jednostavno pored staze, ili malih ekrana uživati u jedinstvenom državnom i evropskom reli nadmetanju. U odnosu na prošlogodišnji, itinerer 50. Srbija relija bogatiji je za noćni gradski brzinac, koji je predviđen nakon ceremonijalnog starta 22. septembra. Sledeća dva dana voze se specijalni ispiti Lokva, Duboko, i popularni Golden, a ukupna dužina relija iznosi 368,36 km, od čega 184, 72 km čini ukupno jedanaest brzinskih ispita. Krajnji rok za prijave takmičara je 6. septembar do ponoći, ali je organizator objavio imena nekoliko, do sada pristiglih prijava. Pored više od 20 domaćih takmičara, među kojima su i Vladica Rabrenović , Aleksandar Dučić i Željko Milutinović, među, do sada, prijavljenim učesnicima iz inostranstva nalazi se najveći broj posada iz Turske. Prvi koji je poslao prijavu je Slovak , Vlastimil Majerčak koji će na 50. Srbija reliju startovati u “ford fijesti R5”, a svojim ovogodišnjim učešćem potvrdio je još prošlogodišnju nameru da vozi Srbija reli i koja je bila osujećena zbog kvara na menjaču. Klasa R5 , pored Majerčaka na 50. Srbija reliju, pokazaće svoje mogućnosti sa još dva automobile za čijim upravljačima će se naći posade iz Turske. Trostruki šampion Turske, koja će naredne godine imati svoje prvo WRC takmičenje u evropskom kalendaru, Orhan Avdžioglu, sa iskusnom suvozačem Burdžinom Korkmazom stiže sa istim autom kao i Slovak, Majerčak, „fordom fiestom R5“, što već u najavi, predviđa neizvesnu i napetu borbu na užičkim stazama. Drugi turski šampion, prošlogodišnji prvak u svojoj zemlji, Jagiz Avdži u tandemu sa suvozačem Bahadirom Giđenmezom, posada koja je pobedila , pored ostalih , i na Reliju Bugarska, pred našom publikom pojaviće se u „pežou 208 R5“. Iz Turske , pored posada u R5 automobilima, stižu i dve posade u „micubiši lanserima EVO IX“, a vozači Okur Mendereš i Adil Kučuksari, će u istoj klasi imati konkurenciju u dvema bugarskim posadama. Plamenu Stojkovu koji na Srbija reli stiže sa pobedničkog postolja upravo završenog Sliven relija, pridružiće se zemljaci , takođe u „micubiši lanseru EVO IX“, posada Georgi Vasilev i Stefan Dobrev. Do kraja termina predviđenog za prijavljivanje očekuje se još takmičara iz zemlje i inostranstva, a konačna lista javnosti će biti dostupna do kraja ove nedelje. Iz organizacije se trude da pripreme koje su počele proteklih meseci polako privode kraju, da bi ovogodišnji jubilarni, 50. Srbija reli zaista bio na nivou kakvo zaslužuje, ne samo zbog tradicije koju održava, već i zbog napora na razvoju i unapređenju autosporta u Srbiji i regionu. preuzeto sa - Plum Race Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted September 26, 2017 Pobedio Turčin Orhan Avcioglu sa Ford Fiestom R5 Posle dva dana i 11 brzinskih ispita, od kojih je jedan otkazan zbog bezbednosti, okončan je jubilarni 50. Srbija reli. Od 33 takmičarske posade na startu u Užicu, do cilja na istom mestu, u centru grada, stigle su 22 posade. Pobedio je Turčin Orhan Avcioglu sa Ford Fiestom R5, sa prednošću od 48.5 sekundi nad Bugarinom Plamenonom Stajkovom u Mitsubishiju Evo IX. Treće mesto je zauzeo Bugarin Ignat Isaev sa Citroenom DS3. Najbolje plasirani predstavnici Srbije bili su Đanluka Roko sa Subaru Imprecom WRX STI na četvrtom mestu, i Vladica Rabrenović sa Renault Cliom R3 na šestoj poziciji. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted October 4, 2017 ABS Show - 50. Serbia Rally Užice Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 441 Posted October 4, 2017 Ako je to 50. Serbia rallly onda neko debelo ne zna da broji.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
silenci 2333 Posted October 4, 2017 zabrojali se,znaci pobedili turci nasred srbije,eto kakav je nas auto sport,imamo sjajne vozace al nema finansija nikako Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 441 Posted October 4, 2017 Razlika je velika...sa stranim takmicarima u ozbiljnim klasama mozes normalno da razgovaras.....sugerises...das neku primedbu i to sve bude na najvisem nivou. A vecina nasih se ponasa kao da vozi WRC. Prosle godine kao predsednik tehnicke komisije sam doziveo brdo neprijatnosti. Pocevsi od toga da moras moliti ekipe da ti daju tehnicke knjige i homologaciju na uvid, pa do nepostovanja osnovnih pravila. Sto se mene tice auto sport u Srbiji ne postoji. Quote Share this post Link to post Share on other sites
silenci 2333 Posted October 4, 2017 e tugo moja i zalosti,znaci tako,nasi se ponasaju da su svetski sampioni Quote Share this post Link to post Share on other sites
DraganUS 449 Posted October 5, 2017 Razlika je velika...sa stranim takmicarima u ozbiljnim klasama mozes normalno da razgovaras.....sugerises...das neku primedbu i to sve bude na najvisem nivou. A vecina nasih se ponasa kao da vozi WRC. Prosle godine kao predsednik tehnicke komisije sam doziveo brdo neprijatnosti. Pocevsi od toga da moras moliti ekipe da ti daju tehnicke knjige i homologaciju na uvid, pa do nepostovanja osnovnih pravila. Sto se mene tice auto sport u Srbiji ne postoji.Vrhunac motosporta i autosporta u srbiji je moto endurance cup tomosa na adi huji i karting takmicenje kod autokomerca. Sve ostalo ne postoji. Sent from my SM-J710F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites