Irena HGT 2139 Posted September 6, 2017 Brabus Mercedes GLA 220 CDI Iako kupovina GLA 45 predstavlja gotovo nemoguću misiju velikoj većini ljudi, postoji dizel Brabus GLA varijanta koja izgleda slično i može doći kao prava zamena. Model koji je predstavljen u našoj galeriji poseduje tjuning opremu ovog brenda namenjenu GLA 220 CDI modele. Automobil se sastoji od prednjih i zadnjih branika, prilagođenih oznaka, masivnog krovnog spojlera, Brabus točkova od 20 inča i specijalno kreiranih bočnih strana. Unutra, kupci ne dobijaju previše od Brabus ekspertize, iako će im automobil veoma jasno dati do znanja o kom se tjuneru radi i odmah kada otvore vrata, biće dočekani patosnicama sa logoom nemačke kompanije. Međutim, bez ikakve sumnje je opremljen veoma sportskim enterijerom. Sudeći prema D3 oznaci na zadnjoj strani automobila, ovaj model može biti opremljen ECO PowerXtra D3 opremom, koja podiže ovaj prethodno redizajnirani GLA 220 CDI sa baznih 170 na 210 ks, dok takođe dobija i maksimalni obrtni momenat podignut za 60 Nm na maksimalnih 410 Nm. Možda ovo ne zvuči kao previše, na kraju i nije, međutim, cifre koje smo vam predstavili pomažu automobilu da dostigne 100 km/h za osam sekundi umesto za 8,3, kao i maksimalnu brzinu od 220 km/h umesto prethodnih 215 kilometara na sat. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted November 9, 2017 Autogefühl video: Test 2018. Mercedes GLA 220 Style Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted December 17, 2017 Dmotion test: Mercedes GLA Da li je Mercedes GLA samo malo podignuta A klasa pretvorena u nazovi SUV, ili je ovo ipak model sam za sebe? Naravno da se ni Mercedes nije odupro opštoj SUV maniji, i sebi dozvolio luksuz da nema svog predstavnika tamo gde se traži. Ne samo da nije, nego se svojom modelnom SUV ponudom može podičiti u praktično svim segmentima, čak i kada iz ponude izdvojimo G Klasu kao sasvim posebnu priču. U kompaktni SUV, Mercedes je modelom GLA ušao 2013. a za 2017. ovaj crossover je lagano osvežen. I to toliko lagano da se detaljima ne vredi previše ni baviti, mada je zahvaljujući novom grilu hladnjaka i još po nekim detaljem snižen koeficijent čeonog otpora sa 0.32 na 0.31. Samo, pre nego što se neko nasmeje pominjanju ovog smanjenja uopšte, ne treba zaboraviti nešto bitno - ovo je veoma nizak koeficijent aerodinamičkog otpora za jedan SUV. Razumljivo, GLA deli platformu sa nekim iz kuće, i po nazivu s vidi da je u pitanju A klasa, i njena evolucija CLA, međutim, važno ili ne, GLA svoju platformu deli i sa aktuelnom B Klasom. I toliko o platformama, uz dodatak da su prednje oslanjanje opružne noge sa spiralnim oprugama, gasnim amortizerima i A ramenom, dok su pozadi uzdužna ramena, takođe sa spiralnim oprugama i gasnim amortizerima. Mercedes je ozbiljna kompanija i nije se zadovoljila jednostavnim podizanjem A klase, i ''prekrštavanjem'' u crossover. Iako sva tri pomenuta modela A, CLA i GLA imaju u milimetar identičan međuosovinski razmak (2.69m), razlikuju se dužinama i to poprilično. Ako je A Klasa sa svojih 4.29m kompaktna, CLA sa 4.63 se već ozbiljno približava C segmentu, GLA je sa 4.42m smešten u zlatnu sredinu. GLA ipak ima zasebnu karoseriju, koja mu daje puno pravo da nosi sopstvenu oznaku. Uz povišenu karoseriju i povećan klirens od tla za 50mm u odnosu na A Klasu, Mercedes je sasvim uspešno ovom modelu dao malo neophodne snage u nastupu koju SUV mora da ima. Pri tom, iako GLA baš i nije mali automobil, ne deluje preterano masivno ili robusno. Tome doprinose i relativno mala stakla u odnosu na površinu vrata, odnosno, kako se to obično kaže, GLA ima dosta visok ''struk'' Čak bih rekao taman koliko treba, i to bez preterano velikih naplataka od 17'', ali sa pneumaticima visokog profila. U svakoj kombinaciji, ovaj hatchback, barem spolja, deluje kompaktno, ali i obećavajuće po pitanju ponude prostora unutra. Šta više, usudio bi se dodati i da u odnosu na direktne konkurente BMW X1 i Audi Q3, nudi nešto drugo, ako ni po čemu drugome, a ono po SUV imidžu koji donosi vlasniku, a i po činjenici da je zadržao svoju osnovnu hatchback formu i nije se previše približio odomaćenom za SUV. Svako ko kupuje Mercedes zna da će poprilično i da ga plati, pa u skladu sa tim može i da podigne svoja očekivanja visoko. Enterijer GLA ne razočarava. Precizno izrađen i dobro uklopljen, sasvim je na nivou marke. Ponuda prostora na prednjim sedištima je odlična, a ako je reč o elektropomičnoj opciji sedišta, što je naravno opcija sa spiska opreme, naći dobar položaj za upravljačem nije teško. Isto važi i za suvozača, koji će i na dugom putu imati sav komfor. Oba sedišta su dobro oblikovana, sa dovoljnom, mada ne i previše izraženom bočnom podrškom. Zadnja klupa ipak nije tako maštovito profilisana, i za ovaj cenovni razred mogao bi se očekivati i podesivi nagib naslona. Što se ponude prostora tiče, za putnike do 180cm će ga biti taman koliko treba, preko te visine kolena će završiti u prednjim sedištima. Isto važi i za ponudu prostora za glave. Međutim, pomenuti visoki struk vozila i mala stakla, u enterijeru stvaraju pomalo ''bunkerast'' osećaj. Ovo sa jedne strane daje osećaj sigurnosti, ali kod nekih osoba izaziva i osećaj nedostatka prostora, pogotovo ako je plafon kabine u tamnoj boji. GLA ima i sasvim pristojan prtljažnik sa 481 litrom, koje sa zahvaljujući pravilnom obliku mogu potpuno iskoristiti. Asimetrično preklapanje naslona je jednostavno i funkcionalno. Vozača očekuje analogna instrumentacija, koja je nakon nedavne restilizacije zadržana ista, i poznata i iz drugih modela marke. Tamna podloga instrumenata prija očima, a centralni digitalni ekran sa najbitnijim informacijama putnog računara je pregledan i čitljiv. Upravljač je poslovično za Mercedes dobro oblikovan, malog prečnika, velike debljine sa osnovnim komandama na sebi. Tu su i papučice paddle shift-a 7G-DCT menjača. Iako su mnogi osporavali tablet izgled višenamenskog ekrana od 7'', činjenica da je smešten visoko na armaturu instrument table, a ne uklopljen u nju, daje odličnu preglednost bez mnogo sklanjanja pogleda sa druma, što je pogotovo važno kada se koristi navigacioni uređaj. Ono što Mercedes koristi već decenijama, je nezgodna i nefunkcionlna komanda brisača koja se nalazi na ručici pokazivača pravca. Isto tako, i mala poluga tempomata sakrivena je iza upravljača, a pogotovo sa selektorom željene distance u odnosu na vozila ispred, nije najsretnije rešenje. Nakon oko 1.000 pređenih kilometara, nije teško shvatiti da je od svoje osnove A Klase GLA mekše trimovan, i da je zaista predviđen i namenjen da ponekad siđe sa asfalta, što smo i uradili. GLA odlično upija neravnine makadamskog puta i zadržava dovoljno visok nivo udobnosti. Sa druge strane, omekšani trim ogibljenja i povećani klirens doneli su i nešto više naginjanja u krivinama i manje dinamične reakcije na komande upravljača. Ovaj lagani nedostatak dinamičnosti mercedesovi inženjeri su donekle kompenzovali nešto slabijim servopojačanjem upravljača. Ono što je evidentno, GLA nema formu SUV karoserije, pa se u njemu ni ne sedi uspravno. To znači da nema dodatno bolje preglednosti iz vozila, a kroz malu površinu stakla na petim vratima i uz debele C stubove, preglednost unazad je dosta loša. Doduše, ovaj nedostatak je velikodušno rešen 360° kamerom, i ekranom visoke rezolucije odlične slike i u mraku. Na dužem putovanju, GLA je zaista opuštajuće vozilo i za vozača i za putnike. Jedino što iznenađuje je dosta tvrda papučica gasa i osećaj da stalno mora pritisnuti više nego što treba kada se želi polazak iz mesta ili ubrzanje. Podatak da uz oznaku 200d ide 2.2 litarski dizel od samo 136 KS deluje kao greška. Mnogo zapremine i ne preterano mnogo konja. Međutim, ovaj odnos donosi i dobru vest - 300 Nm već od 1.400 o/min, pa se u ovom slučaju dobija veoma elastičan agregat koji donosi i iznenađujuće dobre performanse uz skromnu snagu. Do 100 km/h stiže se za malo više od 9 sekundi (9.1 sec) a maksimalna brzina je 200 km/h. Kombinacija 7G-DCT i 4 Matic znači najbolje što se može kupiti. Menjač je sedmostepeni sa dvostrukom spojnicom, mekih i brzih promena stepena prenosa, a pogon je permanentno na svim točkovima. Ovo naravno nije najjeftinija moguća kombinacija, ali donosi opuštenost na klizavoj podlozi, uz dodatnih 500 kilograma težine prikolice koja se može povući, pa i o ovome treba razmisliti. Takođe, isti ovaj agregat se pod oznakom 220 d može kupiti i sa 170KS. Zapravo, ako odnos zapremine i snage koji malo razočarava u vreme kada se iz 2.2 litre redovno izvlači 200 pa i više konja, performanse ne razočaravaju. Potrošnja naravno nije na obećanih 4.4 litre na otvorenom putu, i barem po putnom računaru, nakon višesatne vožnje autoputem nije se spustila ispod 6.9 litara pri kontinuiranih 130 km/h, dok se u gradskoj vožnji podiže na 7.2 litre. Uz opasnost da me ''hejteri'' razapnu reći ću da je GLA dobar automobil uprkos osećaju da mu motor pripada nekoj drugoj generaciji. Donosi kvalitet izrade i udobnost koju ova marka jednostavno mora da pruži. Za pomenutu kombinaciju menjača i pogona, za menjač bi rekao must have, dok se 4×4 može i preskočiti u korist nekog dodatka u opremi, ukoliko se ne želi izričito uštedeti u krajnjem iznosu. Mada, naš izlet na makadam je pokazao da 4 Matic zaista nudi obilje trakcija na klizavom, i samo je pitanje koliko vremena budući vlasnik provodi na podlozi koja nije suv asfalt. Na kraju, naravno da neću reći da je GLA pristupačan. Sa 33.400 evra od koliko kreće 200 d 4 Matic na nivou je konkurencije iz svog premium segmenta, a isto tako potpuno je i na nivou onoga što konkurencija nudi. preuzeto sa - dmotion.rs Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted January 25, 2018 Cars.com video: Test 2018. Mercedes-AMG GLA45 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted March 22, 2018 Novi Mercedes GLA za 2019. godinu Osim nove generacije modela CLA, u Mercedesu za 2019. godinu planiraju i novi GLA, manji crossover koji će takođe biti napravljen na MFA2 platformi. To takođe znači da će u odnosu na sadašnji model novi GLA imati veći prtljažnik i više mesta za putnike pozadi. Poput novog CLA, i novi GLA će dobiti moderniji enterijer, što podrazumeva i digitalnu intrument tablu (sa ekranima od 7.0 do 10.25 inča, u zavisnosti od verzije), još kvalitetnije materijale, sedišta sa hlađenjem i masažom, kao i ventilacione otvore u obliku turbine. Posebno mesto će zauzeti novi infotainment sistem MBUX (Mercedes-Benz User Experience), koji ima sposobnost učenja zahvaljujući veštačkoj inteligenciji, kao i inteligentno upravljanje glasom. Kao i u slučaju novog Mercedesa CLA, i novi GLA će na početku biti dostupan sa dva benzinca i jedim dizelašem. To su 1.33 litarski benzinac sa 163KS i 250 Nm, pa 2.0 litarski benzinac sa 224KS i 350 Nm, kao i 1.5 litarski dizel agregat sa 116KS i 260 Nm. U zavisnosti od verzije, ugrađivaće se šestostepeni manuelni i sedmostepeni menječ sa dvostrukim kvačilom, a biće dostupan i pogon na sva četiri točka. Kasnije će stići i druge verzije, među njima i AMG varijante. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted April 7, 2018 Snimljen novi Mercedes GLA Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted April 16, 2018 Novi Mercedes GLA dobija i SUV-kupe varijantu? Koliko kompaktnih krosovera može jedan proizvođač imati u svojoj gami? U Mercedesovom slučaju, taj broj nije manji od tri, ako se najnovije informacije ispostave tačnim. Naime, kompanija Mercedes u svojoj gami već ima model GLA, koji će uskoro biti zamenjen drugom generacijom. Tu je i najavljeni GLB, SUV model koji ima kockasti dizajn i koji je označen kao ''mini'' G Klasa. Pored ova dva modela, videćemo još jedan kompaktni krosover, a reč je o GLA Coupe modelu. Bar je tako naveo magazin ''TopGear'', nakon intervjua sa izvršnim direktorom kompanije Diterom Zetšem. Naime, Diter je u tom intervjuu izjavio: „Videćete novi GLA. Kao i neki automobili u drugim segmentima i ovaj model će imati dve interpretacije. Prema tome, GLA će više biti orijentisan ka SUV modelima, čime ćemo proširiti naš domet. Takođe, to nam daje mogućnost da kreiramo i drugu varijantu koja će biti nešto između A Klase i pomenutog GLA“. Budući da glavni konkurent kompanije Mercedes, BMW dobija pohvale sa svih strana za svoj novi X2, koji je zapravo kupe verzija modela X1, ima smisla da u tome da Mercedes lanisra kompaktni premijum krosover kupe model, koji će biti glavni konkurent gore pomenutnom modelu bavarske kompanije. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
Irena HGT 2139 Posted June 7, 2018 TheStraightPipes video: 2018. Mercedes-AMG GLA 45 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted July 3, 2018 Snimljen nov Mercedes GLA Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted September 11, 2018 Novi Mercedes GLA stiže 2019. U Mercedesu za 2019. godinu planiraju i novi GLA, manji crossover koji će takođe biti napravljen na MFA2 platformi. To takođe znači da će u odnosu na sadašnji model novi GLA imati povećane dimenzije, veći prtljažnik i više mesta za putnike pozadi. Poput novog CLA, i novi GLA će dobiti moderniji enterijer, što podrazumeva i digitalnu intrument tablu (sa ekranima od 7.0 do 10.25 inča, u zavisnosti od verzije), još kvalitetnije materijale, sedišta sa hlađenjem i masažom, kao i ventilacione otvore u obliku turbine. Posebno mesto će zauzeti novi infotainment sistem MBUX (Mercedes-Benz User Experience), koji ima sposobnost učenja zahvaljujući veštačkoj inteligenciji, kao i inteligentno upravljanje glasom. Novi GLA će na početku biti dostupan sa dva benzinca i jedim dizelašem. To su 1.33 litarski benzinac sa 163KS i 250 Nm, pa 2.0 litarski benzinac sa 224KS i 350 Nm, kao i 1.5 litarski dizel agregat sa 116KS i 260 Nm. U zavisnosti od verzije, ugrađivaće se šestostepeni manuelni i sedmostepeni menječ sa dvostrukim kvačilom, a biće dostupan i pogon na sva četiri točka. Kasnije će stići i druge verzije, među njima i AMG varijante, a možda i GLA Coupe. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted December 3, 2018 Mercedes GLA 200d na testu Auto magazina Jesenje boje i pogon na sva četiri točka pravi su odgovor Mercedesa na aktuelno godišnje doba. Iako najmanji među sedam SUV modela u gami, GLA je dostojan trokrake zvezde koju nosi. Mnogo je parametara kojima se današnji kupci vode prilikom nabavke novog automobila. U zavisnosti od platežne moći, ličnog afiniteta, imidža i potreba bira se i auto. Čak su i najkonzervativnije i najprestižnije marke morale da se prilagode trendovima i sve raznovrsnijim željama klijenata. Mercedes je uspeo da zadrži konzervativnost i otmenost a da istovremeno privuče kupce kojima je bitan lajfstajl momenat. Pravi primer za to je najmanji SUV u gami - Mercedes GLA. Uvoznik za našu zemlju, kompanija ''Star Import'', potrudila se da za potrebe novinarskih testiranja konfiguriše auto kakav je premijerno predstavljen pre nešto manje od dve godine. Redizajnirani GLA je dobio ne samo osvežene detalje i tehniku, već i neobično raznovrsnu ponudu boja, felni, materijala u kabini... Doduše, uskoro možemo očekivati naslednika a do tada treba uživati u aktuelnoj generaciji koja se prodaje sa boljom opremom po povoljnijim cenama. Mogućnosti personalizacije sada su zaista ogromne a kreativnost koju su dizajneri iskazali je za svako poštovanje. S obzirom da trokraka zvezda sama po sebi garantuje kvalitet, kupcima je ostalo da se posvete estetici. Boja test automobila je preuzeta iz prirode i gotovo je identična boji opalog lišća. Tu su i nesvakidašnje felne mat crne boje sa brušenim okvirima otvora. Uz off road detalje specifične za GLA klasu, za ovako neobičnim Mercedesom se mnogi okreću. Ljudi su jednostavno navikli na crne ili srebrne limuzine, a GLA unosi preko potrebnu vedrinu i veseo karakter. Najmanji SUV u gami Mercedesa uopšte nije mali. To je zapravo krosover verzija stare A klase, sa povišenim odstojanjem od tla i više prostora u kabini i prtljažniku. Može da se poruči sa pogonom na prednjim ali i na sva četiri točka, što je slučaj kod test primerka koji košta 33.456 evra sa PDV-om. U ponudi je i 1.6 turbo-benzinac koji može da se nabavi za 26.400 evra. U skladu sa znakom koji nosi, GLA je veoma kvalitetno napravljen auto. Teška vrata se zatvaraju kao kasa; materijali za oblaganje kabine su i tradicionalni i moderni. Osim površina presvučenim materijalima mekim na dodir, primenjena je interesantna tkanina, kao i izražen štep na sedištima. Ambijentalno osvetljenje je postavljeno tako da tkanina deluje još zanimljivije i neobičnije, zapravo - unikatno. Pripadnost vrhu premium segmenta dokazuje mnogo toga, počevši od osvetljenja prostora oko nogu čak i na zadnjim sedištima, preko mnoštva detalja i prekidača presvučenih aluminijumom pa sve do odsustva buke, vibracija i sofisticiranog ponašanja u vožnji. Osim po gradu, GLA smo imali prilike i da isprobamo na šumskim putevima Jahorine. Istina, oni nisu previše zahtevni u smislu nekog žešćeg ofrouda ali su bili sasvim dovoljni da se pokaže da je odstojanje od tla dovoljno da se stigne do udaljene vikendice i da se neće zaglaviti u blatu ili snegu. Štaviše, bez obzira na deonice sa vrlo strmim nagibima i izrazito klizavom podlogom, što od snega što od blata, Mercedes GLA ni u jednom trenutku nije proklizao. Bez obzira na niskoprofilne pneumatike prečnika 19 inča, auto nije bio neudoban po neravnom terenu. Konstruktori Mercedesa su se potrudili da pronađu zlatnu sredinu u ponašanju automobila na asfaltu i van njega. Istovremeno je udoban po makadamu i stabilan u krivinama. Bez preteranog naginjanja, sa GLA možete prilično brzo da prođete kružno isključenje sa auto-puta, naprimer. Doduše, time što voli da ''zapliva'' preko dugih pregiba je bliži ponašanju limuzine na putu nego sportskom automobilu. U tom maniru je i motor. Iako velike zapremine, provereni dizelaš zapremine 2143 kubika razvija 136 konja. Mnogi u šali kažu da ova mašina bez otvaranja prelazi milion kilometara. Nije naročito brz, ali je više nego dovoljan za potrebe vozača kojima jurnjava nije na listi prioriteta. Nedostatak snage se oseća tek pri velikim putnim brzinama, na primer, kada sa 140 km/h želite da ubrzate do 160. Dakle, nije baš za krajnju levu traku autobana, ali je više nego dovoljno snažan za sve druge autoputeve. Pri svemu tome je prilično štedljiv - pri 130 km/h troši oko 7.0 l/100 km, dok po gradu prosek prelazi nešto preko osam litara. Moramo da pohvalimo i sjajni sedmostepeni automatizovani menjač. U automatskom režimu je vrlo inteligentan i sofisticiran. Glatko i pravovremeno menja brzine bez kašnjenja. Doduše, ako želite žustru vožnju i maksimalan odziv na komandu gasa poželjno je da se selektor modova vožnje prebaci u sportski. Osim njega, tu su još ekonomični, komfort i individualni mod, kod koga vozač može da odabere i iskombinuje podešavanja upravljača, odziva na gas i štednje u skladu sa svojim afinitetima. I ne samo to, može da odabere i boju ambijentalnog osvetljenja koje zaista stvara posebnu atmosferu. Mercedes GLA se lako vozi. Zbog kompaktnih dimenzija je pogodan za gradsku vožnju a istovremeno je dovoljno prostran da obezbedi komfor za četiri odrasle osobe. Preglednost je još jedna od brojnih prednosti a tu su i silni sistemi iz oblasti aktivne bezbednosti. Osim automatskog kočenja koje radi ne samo unapred već i unazad prilikom parkiranja, tu su i četiri kamere za kompletnu pokrivenost situacije oko vozila. Za razliku od drugih automobila koji imaju sličan sistem, Mercedes koristi spoljašnje osvetljenje u retrovizorima da noću omogući bolju i svetliju sliku na kameri. Između ostalog, vozač može da odabere i mnoštvo različitih uglova da budu prikazani preko celog ekrana. Opšti utisak je da je GLA vrlo privlačan premijum lajfstajl auto koji kombinuje najbolje vrednosti Mercedesa. Osećaj kvaliteta je dominantan, a za luksuznu atmosferu se pobrinula i specifična oprema koja omogućava zaista nebrojene kombinacije u cilju personalizacije. Mercedes je jedan od prvih proizvođača koji je po povoljnoj ceni omogućio automatsko parkiranje. Posle toliko godina njihov sistem je i dalje najjednostavniji. Za razliku od drugih kod kojih mora da se pritisne neko dugme u cilju pripreme automobila za skeniranje parking prostora, Mercedesi konstantno skeniraju odgovarajuće mesto. Njegovo pronalaženje je sugerisano belom strelicom uz znak P na displeju instrument table. Sve što vozač treba da uradi je da ubaci u rikverc i da klikne taster ok na volanu, kojim potvrđuje da želi da auto sam obavi manevar. Iako je naglašeno da treba da se bavi samo gasom i kočnicom, zapravo je dovoljno da kontroliše samo gas. Novina je to da Mercedesi, osim volana, kontrolišu i kočnicu. Rezultat je idealno parkiranje između dva automobila, bez obzira da li je reč o paralelnom ili parkiranju ''u garažu''. Većina ozbiljnih SUV automobila ima opciju za pomoć pri spuštanju niz strme i klizave nizbrdice (Downhill Speed Regulation - DSR). Ona je od velike pomoći jer lako može da se desi da zadnji točkovi proklizaju prilikom kočenja i da se auto zanese, bez obzira što je brzina minimalna. Da bi se to sprečilo, GLA sam koči auto, održavajući zadatu brzinu u rasponu od 4 do 18 km/h. Vozač ne treba da drži nogu na kočnici a sve što treba da uradi je da kontroliše volan. Auto će sam kočiti i uz pomoć ABS i ESP sistema održavati vozilo na pravcu. Ova opcija se aktivira pritiskom na taster na centralnoj konzoli a ručicom tempomata se reguliše željena brzina. Glavna podešena brzina je 6 km/h. preuzeto sa - magazinauto.com Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted December 3, 2018 Isti primerak viđen okom Top Speed-a: TopSpeed TV: Test Mercedes GLA 200d 4Matic Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted May 31, 2019 Novi Mercedes GLA u septembru Prvi GLB model nije jedini Mercedesov kompaktni SUV koji će debitovati ove godine. U septembru stiže i nova generacija GLA. I dok je ''kockasti'' GLB predstavljen u Kini, druga generacija najpristupačnijeg SUV-a iz Daimlera je planirana za sajam u Frankfurtu. Šest godina nakon debija ovog modela, Mercedes ga je modernizovao kako bi parirao konkurentima Audiju Q2 i BMW-u X2. Nova generacija GLA bi trebalo da prati isti recept koji je iskoristila A-klasa. S obzirom da nova era Mercedesovih kompaktnih modela u suštini ima isti enterijer, to bi trebalo da bude slučaj i sa GLA. Dovoljno je pogledati A, B ili CLA klasu kako bi se stekla ideja kako će izgledati kontrolna tabla, koja će biti vrlo slična i na novom GLB. Što se tiče pogona, očekuje se da u osnovnoj verziji u ponudi bude 1.3-litarski turbobenzinac razvijen u saradnji sa Renault-Nissan alijansom, a za veću konjažu biće zadužen 2.0-litarski agregat. Kupci će moći da biraju između manuelnog i automatskog menjača, kao i pogonom na prednjoj osovini ili na sva četiri točka. Mediji spekulišu i da će vremenom stići AMG 35 i AMG 45 verzije visokih performansi, sa 302 i 416 KS za perjanicu sa oznakom S. Za razliku od prve generacije, novi GLA neće biti osnova za novi Infiniti QX30, jer Nissanov premium brend smatra da GLA nije dovoljno uspešan proizvod. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted June 25, 2019 Snimljen novi Mercedes GLA Mercedes vrši finalne pripreme svog novog GLA kompaktnog krosovera pre nego što bude predstavljen, što bi trebalo da se desi na Salonu automobila u Frankfurtu u septembru. Druga generacija GLA modela uočena je na javnim putevima, sa kamuflažom koja bi trebalo da sakrije njegov novi oblik. Novi GLA zasnovan je na istoj MFA arhitekturi koju Mercedes koristi za svoje ostale kompaktne modele, uključujući A-Klasu, CLA i B-Klasu, kao i nedavno predstavljeni GLB. Opcije motora će u najvećoj meri biti preuzete od A-Klase, a kupci će moći da odaberu 4Matic sistem pogona na sva četiri točka, u kombinaciji sa nekoliko pogonskih opcija. Najveći rivali ovog modela biće Audi Q2 i BMW X2. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted November 22, 2019 Novi Mercedes GLA najavljen za 11. decembar Iz Mercedesa za 11. decembar najavljuju zvaničnu promociju nove generacije manjeg crossovera GLA, a koji će biti napravljen na MFA2 platformi. To znači da će u odnosu na sadašnji model novi GLA imati duže međuosovinsko rastojanje (+30 mm), veći prtljažnik i više mesta za putnike pozadi. GLA II će biti i viši, ali i 20 mm kraći u poređenju sa još uvek aktuelnim modelom. Poput novih generacija A klase, CLA i GLB, i novi GLA će dobiti moderniji enterijer, što podrazumeva i digitalnu intrument tablu (sa ekranima od 7.0 do 10.25 inča, u zavisnosti od verzije), još kvalitetnije materijale, sedišta sa hlađenjem i masažom, kao i ventilacione otvore u obliku turbine. Posebno mesto će opet zauzeti infotainment sistem MBUX (Mercedes-Benz User Experience), koji ima sposobnost učenja zahvaljujući veštačkoj inteligenciji, kao i inteligentno upravljanje glasom. Novi GLA će na početku biti dostupan sa dva benzinca i dva dizelaša. To su 1.33 litarski benzinac sa 163KS, pa 2.0 benzinac sa 224KS, zatim 1.5 dizel sa 116KS i na kraju sa 2.0 dizel agregatom u verzijama sa 150KS i 190KS. U zavisnosti od verzije, ugrađivaće se manuelni kao i automatski menjač sa dvostrukim kvačilom, a biće dostupan i pogon na sva četiri točka. Kasnije će stići i druge verzije, među njima i AMG varijante, a možda i GLA Coupe. Budući sportski Mercedes AMG GLA 35 će pod haubom dobiti 2.0 turbo benzinac sa 306KS, a zatim se očekuju i Mercedes GLA 45 i GLA 45 S sa 387KS odnosno 421KS. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted November 26, 2019 Uskoro i novi Mercedes GLA Mercedes je pre nekoliko dana već najavio da će novu generaciju crossovera GLA predstaviti 11. decembra, a dok čekamo na premijeru objavljena je i jedna zatamnjena najavna slika ovog automobila. Nešto više o novom Mercedesu GLA možete pročitati u prethodnim postovima teme na kojoj ste. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted December 8, 2019 Mercedes objavio skicu novog GLA Mercedes je još ranije potvrdio da će novu generaciju crossovera GLA predstaviti 11. decembra, a dok čekamo na premijeru objavljena je i fabrička skica ovog automobila. Nešto više o novom Mercedesu GLA možete pročitati u prethodnim postovima teme na kojoj smo... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted December 11, 2019 Novi Mercedes GLA zvanično Mercedes je održao zvaničnu promociju nove generacije manjeg crossovera GLA, a koji je napravljen na MFA2 platformi. To znači da u odnosu na dosadašnji model novi GLA ima 30 mm duže međuosovinsko rastojanje (sada 2729 mm), za 14 litara veći prtljažnik (435 litara) i 116 mm više mesta za noge putnike pozadi. GLA II je i 104 mm viši (sada 1611 mm), širi za 30 mm (1834 mm) ali i 14 mm kraći (sada 4410 mm) u poređenju prethodnim modelom. Koeficijent aeropdinamičkog otpora vazduha iznosi 0.28. Poput novih generacija A klase, CLA i GLB, i novi GLA je dobio moderniji enterijer, što podrazumeva i digitalnu intrument tablu (sa ekranima od 7.0 do 10.25 inča, u zavisnosti od verzije), još kvalitetnije materijale, sedišta sa hlađenjem i masažom, kao i ventilacione otvore u obliku turbine. Posebno mesto opet zauzima infotainment sistem MBUX (Mercedes-Benz User Experience), koji ima sposobnost učenja zahvaljujući veštačkoj inteligenciji, kao i inteligentno upravljanje glasom. Novi GLA će se u zavisnosti od tržišta nuditi sa sledećim benzinskim motorima: 1.33 litarski sa 163KS i 250 Nm (verzija GLA 200) pa 2.0 sa 224KS i 350 Nm (verzija GLA 250), kao i sa 2.0 motorom koji raspolaže sa 306KS i 400 Nm (verzija Mercedes AMG GLA 35). Specifikacije za dizelaše će tek biti saopštene, ali se očekuju 1.5 i 2.0 turbo-dizel motori. Uz neke verzije će biti dostupan i 4MATIC pogon na sva četiri točka a uz koji standardno dolazi i Off-Road Engineering Package. Deo opreme između ostalog čine i sistem za automatsko kočenje (pri brzinama do 60 km/h), nadgledanje mrtvog ugla, sistem za održavanje vozila u kolovoznoj traci... Novi Mercedes GLA će se na evropskom tržištu pojaviti na proleće sledeće godine (u Nemačkoj će bazna verzija startovati sa cenom manjom od 35.000 evra), dok će se za proizvodnju brinuti fabrike Raštat u Nemačkoj, i Peking u Kini (fabrika u Kini će ih praviti samo za potrebe kineskog tržišta). Mercedes AMG GLA 35 Posebnu pažnju u gami zauzima sportski Mercedes AMG GLA 35. Ovde je pod haubom 2.0 turbo četvorocilindrični motor koji razvija 225 kW/306KS i 400 Nm obrtnog momenta, dovoljno da Mercedes AMG GLA 35 od 0 do 100 km/h stigine za samo 5.1 sekundu. Za Mercedes AMG GLA 35 su predviđeni i 8-stepeni AMG Speedshift DCT automatski menjač sa dvostrukim kvačilom, 4MATIC pogon na sva četiri točka, adaptivni sistem amortizacije, digitalni instrumenti, opcioni head-up displej, kao i MBUX multimedia sistem. Takođe, u paketu su i AMG aero body kit (prednji spojler, set pragova, zadnji difuzor, zadnji krovni spojler), karakteristična prednja maska, sportski izduvni sistem, jače kočnice, AMG točkovi (od 19 do 21 inča), kao i sportski enterijer sa novim sedištima i kožnim multifunkcionalnim AMG volanom sa zaravnjenim donjim delom. Kao opcija će se nuditi i izduvne cevi u black chrome finišu, kao i AMG Night package za još individualniji izgled. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted February 25, 2020 Mercedes testira električni GLA U Mercedesu rade kao da ''AutoCorona'' virusa nema, ali se i spremaju kao da će sutra biti ''rat''. Da prevedemo, koncepti električnih modela EQA upravo su na zimskom testiranju kao i novi plug-in hibridi. Svi će biti izloženi na Salonu automobila u Ženevi. Najzanimljiviji je naravno GLA u elektro izdanju! Proizvodna verzija potpuno električne verzije GLA biće premijerno predstavljena pre kraja ove godine. Prototip modela EQA je trenutno na izazovnim zimskim testiranjima na polarnom krugu. Mercedes će kompletirati EQ Power porodicu kompaktnih vozila sa dodatnim sportskim modelima sa trećom-generacijom hibridnog pogona. Novi GLA, kao osmi model, zaokružuje aktuelnu generaciju kompaktnih vozila brenda Mercedes. Električni model u formi EQA uslediće pre kraja ove godine. Prototip ovog modela trenutno putuje po snegu pokrivenim putevima Švedske. Ovo zimsko testiranje inženjeri koriste kako bi sa posebnom pažnjom ispitali termalne karakteristike i punjenje baterije u ekstremnim uslovima. Dalji aspekti su sigurnost u vožnji, trakcija/vuča i oporavak energije na snegu i ledu. Istovremeno, Mercedes proširuje svoju liniju plug-in hibrida pod brendom EQ Power. Na Salonu automobila u Ženevi predstaviće dodatne modele sa trećom-generacijom hibridnog pogona. Sa novim EQ Power kompaktnim vozilima, u prvom planu su (električni) užitak u vožnji i pogodnost za svakodnevnu upotrebu. preuzeto sa - vrelegume.rs Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted February 26, 2020 Mercedes AMG GLA 45 i GLA 45 S Mercedes je u decembru prošle godine održao promociju nove generacije manjeg crossovera GLA, a koji je napravljen na MFA2 platformi. Tada je pored standardnih verzija prikazan i sportski Mercedes AMG GLA 35 koji pod haubom ima 2.0 turbo četvorocilindrični motor sa 225 kW/306KS i 400 Nm obrtnog momenta. Sada na sajam u Ženevi stiže još snažnija verzija Mercedes AMG GLA 45 koju pokreće 2.0 turbo četvorocilindrični agregat sa 285 kW/387KS i 480 Nm, kao i još snažniji AMG GLA 45 S sa 310 kW/421KS i 500 Nm. Ovi modeli podrazumevaju i 8-stepeni automatski menjač sa dvostrukim kvačilom, 4Matic pogon na sva četiri točka, AMG aero body kit (prednji spojler, set pragova, zadnji difuzor, upadljivi zadnji krovni spojler), karakterističnu Panamericana prednju masku, standardna LED prednja svetla, sportski izduvni sistem sa četiri izduvne cevi, adaptivno oslanjanje, jače kočnice (diskovi 350 mm odnosno 360 mm kod S verzije), AMG točkove od 19 inča (20 inča kod S verzije), kao i sportski enterijer sa novim sedištima, AMG volanom sa zaravnjenim donjim delom, digitalne instrumente, MBUX multimedia sistem (Mercedes-Benz User Experience), Nappa kožu... Mercedes AMG GLA45 od 0 do 100 km/h ubrzava za 4.4 sekunde i postiže el. ograničenih 250 km/h, dok GLA 45 S do 100 km/h stiže za 4.3 sekunde i može do 270 km/h. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted April 17, 2020 Autogefuhl video: Test 2020. Mercedes GLA 250 Skoro 40 minuta svog potrebnog znanja o novom GLA spolja, unutra, voznim karakteristikama: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted June 13, 2020 CarWOW video: Test 2020. Mercedes GLA Kada A klasa poraste (u visinu 10 cm) i postane SUV, kako bi se onda borila sa Audijem Q3 ili BMW Serije 1. Na testu je 220d (2.0 dizel sa 190 konja i 400 Nm): Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted July 12, 2020 AutoservisEmisija video: Test Mercedes GLA 200d Svaka klasa kod Mercedesa ima svoj SUV, pa tako i A klasa u vidu GLA: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted July 21, 2020 Autogefuhl video: Test Mercedes AMG GLA 45 S Najjači motor koji se može naći pod haubom GLA: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted July 28, 2020 RemoveBeforeRace video: 2021. Mercedes AMG GLA 45S Da li je veća A klasa, tj. kada ona postane SUV i dalje zanimljiva za vožnju? Quote Share this post Link to post Share on other sites