SYNYSA 0 Posted September 5, 2017 Pozdrav. Imam Novi Fiat Bravo 2008 godina, 1.9 mjet 150 konja. Auto mi trese i u voznji i na mjestu kad su obrtaji na 1500. Inace auto ide odlicno samo vibracije te izmedju 1200-i 1800 obrtaja. Ne trese kad krecem niti kad palim i gasim samo znaci na tim obrtajima Quote Share this post Link to post Share on other sites
shomispc 832 Posted September 6, 2017 Da li si proverio nosače motora? Tehnička pitanja su u ovom podforumu, verovatno je negde neko već spominjao sličan problem https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/forum/22-stilonuova-bravo/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted September 6, 2017 Proveri korekcije na diznama. Quote Share this post Link to post Share on other sites
SYNYSA 0 Posted September 6, 2017 Nisaci su novi, da napomenem da mi se to pocelo desavati kad sam sipao STP za cicenje injectora, i kad sam ocistio egr koji nije bio nesto prljav Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1261 Posted September 6, 2017 Sumnjam na EGR. Da bi ustanovio stanje EGR ventila probaj privremeno da ga blindiraš. Razdvajanje džeka ti ne znači ništa jer verovatno ventil nije ispravan. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted September 6, 2017 On bese ima i klapne? Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1261 Posted September 6, 2017 Ima i taj višak delova. Quote Share this post Link to post Share on other sites
SYNYSA 0 Posted September 6, 2017 (edited) Ima klapne na usisu samo ne znam je su jis tu ili su izvadjene, jer sam auto kupio prije 10 dana. Kako da ga blokiram, mislis a sa limom i one 4 rupice Edited September 6, 2017 by SYNYSA Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted September 6, 2017 Probaj prvo egr da blokiras kako rece kolega, mozes sam i nista ne kosta. Stavi lim samo za probu posto ces morati i softverski da ga gasis ako je do njega. Ako se ne promeni situacija onda dijagnostikom redom da se proceslja. Ja bih ti rekao to hitno da resis da ne bude da je nesto oko tih j.klapni jer mogu havariju da naprave. Moze i da bude glupost kao egr, labav konektor na dizni i sl... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted September 6, 2017 On 9/6/2017 at 1:09 PM, SYNYSA said: da napomenem da mi se to pocelo desavati kad sam sipao STP za cicenje injectora On 9/6/2017 at 9:22 AM, Kuvalja said: Proveri korekcije na diznama. Quote Share this post Link to post Share on other sites
SYNYSA 0 Posted September 6, 2017 Hvala ljudi provjerujuci sve nema mi druge... Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1261 Posted September 6, 2017 Ista priča bila kod mog sina na Bravu 8 ventila. Blindiranjem egr dobio uglađeniji rad motora, nežniji polazak iz mesta i ravnomerniji rad u celom rasponu obrtaja. Čak misli i da je malo smanjio potrošnju. Indikacija se upalila sutra dan i evo sija skoro 2 meseca. Quote Share this post Link to post Share on other sites
SYNYSA 0 Posted September 6, 2017 Meni auto stvarno ide kao metak, samo znaci to se pojavilo, i cini mi se da je potrosnja uvecana, i turbo kad mu dam gas u leru do kraja i kad vraca obrtaje i onaj frrrr zvuk, al to sam prijetio i kad sam ga kupio. I kod mene je usisna grana plasticna, ne znam je ima to kakve veze. Jer sam prije inao Astru h sa istim motorom i bila je aluminijumska grana Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted September 16, 2017 @SYNYSA Ima li novosti? Quote Share this post Link to post Share on other sites
SYNYSA 0 Posted September 16, 2017 Nisam jos nista probao sredjujem klapne od ventilacije. Popucale one plastike na motoricima. Cim rijesim javljam... Quote Share this post Link to post Share on other sites
DraganUS 447 Posted September 17, 2017 Bolje da sredjujes oko motora jer ako sj klapne i jleti jedna.....Sent from my SM-J710F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
SYNYSA 0 Posted September 17, 2017 Mislim da je ipak egr posto se nista nike desavalo dok ga nisam skinuo i ocistio. I kod mene je plasticna grana i kako sam zagledao nisam vidio da li ima motorica iza. Kontam da nije neko vec vrsio operaciju Quote Share this post Link to post Share on other sites
SYNYSA 0 Posted December 17, 2017 Nisam rijesio nista zatvaranjem egr. Motor i dalje trese i sto je najgire sad kad su hladniji dani kad ga upalim ujutru radi kao na tri cilindra i izbacuje svjetlo plavi dim nekih pola minute. Provjerio sam grejace oni su ok Quote Share this post Link to post Share on other sites
DraganUS 447 Posted December 17, 2017 Samo da dizne nisu zveknule od onoga sto si sipao. Jesi proverio dizne? Sent from my SM-J710F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
SYNYSA 0 Posted December 17, 2017 (edited) i ja sumnjam na to. Sipao sam onaj STP cleaner. Moracu provjeriti dizzne. Ma da cim prosje 20 sekundi on radi super. I jos nesto. Kad mi stoji u leri duze ili ajo ga vozim bas polako, i odvalim mu gas on nema snage kao da nema trubo nekim par sekundi i samo odjednom ocepi i onda ide sve normalno Edited December 17, 2017 by SYNYSA Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4818 Posted December 17, 2017 Ako ces za dizne da sipas aditiv onda samo Zenox.Sent from my SM-G955F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
SYNYSA 0 Posted December 17, 2017 Zar je moguce da od jednog sipanja aditiva nastradaju dizne? Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4818 Posted December 17, 2017 Sto ne odes do majstora evo npr kod Gorana, imas i njegovu temu pa pitaj tamo ako hoces. Pregledi su besplatni, oni ce ti reci sta i kako.Sent from my SM-G955F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
SYNYSA 0 Posted December 17, 2017 Jbg prijatelju ja sam iz Republike Srpske, imamo i mi bosista ovdje al ne vjerujem im nikako Quote Share this post Link to post Share on other sites
SYNYSA 0 Posted December 21, 2017 Rijesio sam problem sa trzanje, promjenio sam sve 4 dizne i sad je super. Jos mi je ostao onaj problem sa turbinom. Kad mu dam gas u leru ili kad ga saltam kad vraca obrtaje cuje se huhh huh zvuk ne zvizdanje, i kad stoji duze u leru i kad krenem nema snage kao da nema turbo i nakon par sekundi samo proradi. Danas mi se na auto putu ugasila turbina i morao sam ga ugasiti i upaliti i onda ide normalno. Quote Share this post Link to post Share on other sites