Jump to content
FAS Goran
SYNYSA

Fiat Nuova Bravo 1.9 MJet 16v - trese na 1.500 obrtaja u mestu i u vožnji

Recommended Posts

Pozdrav. Imam Novi Fiat Bravo 2008 godina, 1.9 mjet 150 konja. Auto mi trese i u voznji i na mjestu kad su obrtaji na 1500.  Inace auto ide odlicno samo vibracije te izmedju 1200-i 1800 obrtaja. Ne trese kad krecem niti kad palim i gasim samo znaci na tim obrtajima

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisaci su novi, da napomenem da mi se to pocelo desavati kad sam sipao STP za cicenje injectora, i kad sam ocistio egr koji nije bio nesto prljav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sumnjam na EGR. Da bi ustanovio stanje EGR ventila probaj privremeno da ga blindiraš. Razdvajanje džeka ti ne znači ništa jer verovatno ventil nije ispravan.

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima klapne na usisu samo ne znam je su jis tu ili su izvadjene, jer sam auto kupio prije 10 dana. Kako da ga blokiram, mislis a sa limom i one 4 rupice

Edited by SYNYSA

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probaj prvo egr da blokiras kako rece kolega, mozes sam i nista ne kosta. Stavi lim samo za probu posto ces morati i softverski da ga gasis ako je do njega. Ako se ne promeni situacija onda dijagnostikom redom da se proceslja. Ja bih ti rekao to hitno da resis da ne bude da je nesto oko tih j.klapni jer mogu havariju da naprave. Moze i da bude glupost kao egr, labav konektor na dizni i sl...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 9/6/2017 at 1:09 PM, SYNYSA said:
da napomenem da mi se to pocelo desavati kad sam sipao STP za cicenje injectora


 

On 9/6/2017 at 9:22 AM, Kuvalja said:
Proveri korekcije na diznama.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ista priča bila kod mog sina na Bravu 8 ventila. Blindiranjem egr dobio uglađeniji rad motora, nežniji polazak iz mesta i ravnomerniji rad u celom rasponu obrtaja. Čak misli i da je malo smanjio potrošnju. Indikacija se upalila sutra dan i evo sija skoro 2 meseca.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni auto stvarno ide kao metak, samo znaci to se pojavilo, i cini mi se da je potrosnja uvecana, i turbo kad mu dam gas u leru do kraja i kad vraca obrtaje i onaj frrrr zvuk, al to sam prijetio i kad sam ga kupio.

I kod mene je usisna grana plasticna, ne znam je ima to kakve veze. Jer sam prije inao Astru h sa istim motorom i bila je aluminijumska grana

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam jos nista probao sredjujem klapne od ventilacije. Popucale one plastike na motoricima. Cim rijesim javljam...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da je ipak egr posto se nista nike desavalo dok ga nisam skinuo i ocistio. I kod mene je plasticna grana i kako sam zagledao nisam vidio da li ima motorica iza. Kontam da nije neko vec vrsio operaciju

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam rijesio nista zatvaranjem egr. 

Motor i dalje trese i sto je najgire sad kad su hladniji dani kad ga upalim ujutru radi kao na tri cilindra i izbacuje svjetlo plavi dim nekih pola minute. Provjerio sam grejace oni su ok

Share this post


Link to post
Share on other sites

i ja sumnjam na to. Sipao sam onaj STP cleaner. Moracu provjeriti dizzne. Ma da cim prosje 20 sekundi on radi super. I jos nesto. Kad mi stoji u leri duze ili ajo ga vozim bas polako, i odvalim mu gas on nema snage kao da nema trubo nekim par sekundi i samo odjednom ocepi i onda ide sve normalno

Edited by SYNYSA

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sto ne odes do majstora evo npr kod Gorana, imas i njegovu temu pa pitaj tamo ako hoces. Pregledi su besplatni, oni ce ti reci sta i kako
.

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jbg prijatelju ja sam iz Republike Srpske,  imamo i mi bosista ovdje al ne vjerujem im nikako

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rijesio sam problem sa trzanje, promjenio sam sve 4 dizne i sad je super. Jos mi je ostao onaj problem sa turbinom. Kad mu dam gas u leru ili kad ga saltam kad vraca obrtaje cuje se huhh huh zvuk ne zvizdanje, i kad stoji duze u leru i kad krenem nema snage kao da nema turbo i nakon par sekundi samo proradi. Danas mi se na auto putu ugasila turbina i morao sam ga ugasiti i upaliti i onda ide normalno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...