Jump to content
FAS Goran
endbringer

Fiat Nuova Bravo 1.6 MJet - prevelika potrošnja?

Recommended Posts

Ljudi, 1.6 mjtd 120 hp koliko vam troši?
U gradu piči mi I do 10l, put za grčku prosek 6l sa klimom, nas troje i gepek stvari


 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo isti motor u znacajno tezoj Delti po ovom paklu sa klimom do panja, surovi grad prva-druga-treca+ kratke relacije sa mnogo uzbrdica ne prelazi 7.7l. Mislim da su uslovi takvi da ne mogu biti gori po potrosnju auta.

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

2.0 u mene ne trosi toliko...

Grad ajd imam toliko kratke relacije da ni ne palim klimu, ali ne ide preko 8.5 - 9, a na otvorenom sam oko 5.5, moze i manje ako drzim na 120

Share this post


Link to post
Share on other sites

Čep-čep 4.8, board 5.2, mešovita vožnja. Grad 30%, otvoren put 70%. Dualogic menjač. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juče merio, 9,5l u gradu. Nije bilo velikih stajanja u gužvama I 150km pređene vožnje. Svi parametri u redu, nema grešaka, sipam na molu, da li je neko imao sličan problem i uspešno ga rešio?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ta potrosnja moze da bude ok samo ako imas ultra krtatke relacije, pod jakim gasom i ukljucenom klimom.

Sta si konkretno gledao, pa kazes da su svi parametri u redu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovako. Do posla je 10km,mirijevo topčider i nazad. Ujutru protrčim, mala gužva. Popodne malo veća. Klima jeste on, normalna vožnja, ne silim ga. Ispod 9 nikada nije išao, obično je 10l. Nova lambda sonda, svi parametri na dijagnostici ok čak i u vožnji. Ne dimi, glasovi 0, dpf naravno. Dizne, maf, map? Ne prikazuju van parametara podatke

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je baaas mnogo.

Ajde tih 6 do Grcke je ok (zavisi kako vozis), ali 10l po gradu.... Meni sa ful klimom gradska ne ide preko 7.5 ali to bas kad je stani-kreni po BG-u.

Po Sapcu uglavnom kratke relacije, bez klime, ispod 7.

Vidi da ti neki dobar mehanicar pretrese auto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja idem svaki dan Mirijevo - NBG (sa klimom samo popodne), ujutru maltene bez guzve jer idem bas okolo (Mir. Bulevar, Visnjicka, ona mahala, Viline Vode, Brankov most) a popodne kroz centar da bih pokupio devojku i uglavnom je oko 7. Zavisi kako kad, poslednji put sam merio bilo je 7.2, pre toga je bilo 6.8. Bord standardno laze za pola litre manje...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znači, nova lambda, map, proverene dizne i sve je kako treba da bude. Potrošnja ista. Da li da probam kod nekog tjunera da ga "čipujem"? Iskustva?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Promeni pumpu za pocetak. Ako hoces donecu ti ja 20-30l iz bosne dizela da testiras. Meni drugi auto sa gorivom iz bosne. Ako isto bude i tad onda ti nacin voznje vuce toliko.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sipam I u bosni buraz, dosta često. Skoro 80 posto je Bosna jer živim blizu. Normalna vožnja, optimalno šaltanje I bez cigle na gasu. Izgleda da je i prodat iz francuske zbog ovoga, video sam u istoriji da su menjali turbo, egr i čistili dpf par hiljada kilometara pre prodaje. Možda mu i nije moguće smanjiti potrošnju. Dosta često uključuje regeneraciju, možda tu ima neki zeza.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onaj drugi MAP sto si pricao sa Goranom nije pomogao? Nadam se da si odustao od onih kutija za cipovanje.. 

 

PS. pricali smo uzivo kod Gorana prosle nedelje na ovu temu :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

pomogao je u smislu da nemam više seckanje I gubitak snage kada ubrzava na malim obrtajima I to je ekstra, ali je potrošnja ostala. Juče u servisu dizni, kažu OK su samo su podloške bile neodgovarajuće I stavili su fabričke. Sada troši litar više, loooooooool

 

Videću prosek posle 100 km

Share this post


Link to post
Share on other sites

Regeneracija DPF-a hoće tako da utiče, treba ipak usijati DPF, a komp to uradi tako što naliva naftu. Naročito se primeti ako se radi regeneracija u mestu (npr. pokrene se Examinerom), onda i smrdi i dimi pozadi. :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa pazi, poslednji prosek bio je 200km. Pre 2 dana uradio prinudnu regeneraciju uspešno, znači nije još pun. Ludilo za podloške dizni, stavili fabričke po prospektu I povećao potrošnju. Ludilo

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovako, pokušao sledeće. Bord pokazuje u gradu oko 7,6 a realno je 8,6. Pre par dana na autoputu raspalim trećom 3000rpm jedno 20 min do Bg. Sada bord posle 100km gradske pokazuje 6,5l/100km. Znači dpf def zeza kada je pun za više od litar po gradu.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baci pogled i na ovo iskustvo sa potrosnjom... Ista generacija motora, samo 1956 ccm varijanta:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...