Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Audi A6 / S6 / RS6 / RS6 E-tron

Recommended Posts

Audi RS6 Avant Performance Akrapovič

 

audi rs6 avant performance.jpg

 

Snimljeno u Austriji, a automobil je u Ascari blue boji, sa 4.0 litarskim TwinTurbo V8 motorom sa 612KS i Akrapovič izduvnim sistemom:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

AAuE7mAT-Gh31Edg_xpOQ6ISZLAdfZ2W1rmUi_GI AutoPijaca video: Audi A6 50 TDI quattro Tiptronic Sport

 

Audi A6 je poslovna limuzina koja već dugi niz godina održava svoj visok status. Audi je oznaku A6 uveo 1994. godine, kao nasljednika, takođe veoma popularnog modela Audi 100. Aktuelna, osma generacija A6 predstavljena je ove godine na sajmu automobila u Ženevi. U odnosu na direktnog prethodnika duži je i širi, ima veće međuosovinsko rastojanje, a donosi stil koji je uveden sa modelom A8, tako da se za dizajn može reći da je bez kreativnog viška, jednostavno rečeno: Audi A6 izgleda čvrsto, samouvereno i bezvremenski:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Elmerhaus Audi RS6 ''Quick Gentleman Project'' sa 780 konja -  302km/h na Autobahn-u

 

Vlasnik je naravno ''džentlmen'', ima i nekoliko Aston Martina u vlasništvu. Auto još uvek nije skroz završen, ali na felnama već ima natpis ''edicije'':

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

AAuE7mCxDvU2z_GKOmXOV3saSlG-bYvMPAz26JP4 OSV video: Test 2019. Audi A6

 

Kompletan, ali zaista kompletan test Audija A6 u trajanju od oko 77 minuta. :) 

Pametniji, brži, lakši i više ekološki, najnovija verzija Audija A6 pruža odličnu alternativu onima koji razmatraju limuzinu ili karavan verziju Mercedesove E klase, BMW Serije 5 ili Jaguara XF.

Ali, i gomila firmi po Evropi koje kupuju limuzine ''pune veličine'', mogu da računaju na praktičnost i dostupnost održavanja u cenovnom smislu, što je njima posebno važno...

 

 

 

AAuE7mB57R_tlaHHFv1uxENeol1cafagJ7HD5qKy CarKeys video: 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

AAuE7mDVMs7Ija6YncE834zTsqoF1CL4W-w-OJ-p AutoTopNL video: Test Audi RS6 Klasen Motors sa 1.012KS 

 

Screenshot_21.jpg

 

Ali, ne mora uvek da ima svih 1.012 konja, nego kad poželite.

Sa leve strane, na otvoru za ventilaciju pored volana, imate boost kontroler koji može biti u nekoliko položaja. Od potpuno isključenog (''Off'' pozicije) kada auto ima 700 konja sa kojima ide veoma, veoma brzo...do ''Race'' pozicije pri kojoj motor daje svih 1.012 konjskih snaga na 2.2 bar-a. Kako bi vozač preživeo vožnju ovakvog auta, kočnice su takođe unapređene i sada su karbon-keramičke.

 

Screenshot_16.jpg

 

Sve ove silne konje pod haubom ljudi iz Klasen Motors su dobili tako što su izvadili dve turbine sa kojima RS6 fabrički dolazi, i stavili jednu veoma veliku - Garrett GTX42. Toliko je velika da sve i da su hteli da stave dve, nemaju gde da ih smeste u motorni prostor.

 

Screenshot_22.jpg

 

Naravno, sad svi koji ovo čitaju misle da je auto upotrebljiv samo na visokim obrtajima jer tako veliki turbo mora da ima i veliku turbo rupu. Ali, nema. Auto je veoma upotrebljiv za svakodnevnu vožnju, na niskim obrtajima, jer su ljudi iz Klasen Motors-a nekako uspeli da eliminišu, ili barem toliko umanje problem turbo rupe, iako je ovo konverzija posle koje auto ima samo jedan turbo. A, kad se pređe 5.000 obrtaja, auto bukvalno poleti.

 

Screenshot_18.jpg

Screenshot_14.jpgScreenshot_15.jpgScreenshot_17.jpgScreenshot_20.jpg

 

Kao što se vidi, montirani su veliki Vossen točkovi, a auto je toliko nizak da na prvi pogled izgleda kao da ne može uopšte da se vozi, jer se neminovno pomisli da će guma kačiti o rubove. Ali, ugrađen je KW HLS hidraulični sistem, koji je toliko dobar da istovremeno omogućava da bez problema veoma stabilno vozite daleko preko 300 na sat, ali i da vam bubrezi ne otpadaju kada vozite mnoooogo sporije. Performanse su impresivne:

  • 0-100: 3.0s
  • 0-200: 8.5s
  • 0-300: 18s

Upravo zbog ovakvih performansi ne treba da mislite da ovaj auto može da se vozi 330 na sat samo na autobanu, ili na nekom duuugačkom pravcu, jer ove brzine uhvatite i na mnogo kraćim deonicama, pa je zato potrebno da se mozak bukvalno resetuje kako bi se vozač navikao na sve to. Kako bi se navikao na brzine koje dostigne za par sekundi nakon štu lupi pun gas, ali i da se navikne na nove tačke kočenja sa tih brzina.

 

(ne zaboravite klik na CC kako bi imali engleski prevod)

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

ABT Audi A6 Avant 50 TDI

 

abt 6 1.jpg

 

Nemački ABT Sportsline je još ranije najavio da će ovogodišnji sajam automobila u Ženevi iskoristiti da između ostalog prikaže pojačene verzije modela A8 i RS4, a u međuvremenu je potvrdio da će tamo izložiti i pojačani A6 Avant.

Audi A6 Avant 50 TDI fabrički raspolaže sa 210 kW/286KS, a nakon ABT tretmana dobija 243 kW/330KS dok je ubrzanje do 100 km/h smanjeno za 0.2 sekunde (5.5 sekundi). Takođe, na automobilu su sada i 21-inčni alu točkovi.

 

abt 6 11.jpg

 

Ovde i podsećanje da će posetioci sajma u Ženevi moći da vide i ABT Audi A8 sa aero paketom (suptilni prednji spojler, izmenjeni zadnji branik sa difuzorom i spojler na prtljažniku), novim točkovima, kao i pojačanim 3.0 TDI motorom koji umesto standardnih 210 kW/286KS i 600 Nm sada ima 243 kW/330KS i 650 Nm obrtnog momenta. U Ženevi će se pojaviti i ABT Audi RS4+ u Misano Red boji, čiji 2.9 litarski V6 biturbo motor je pojačan na 530KS i 690 Nm obrtnog momenta.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

AAuE7mAqXpPE1AhQbAraqv9ASrGGHWlQoPCgb4zh Motormouth video: Test 2019. Audi A6

 

Peta generacija na potpuno novoj platformi, sa tehnologijom iz A8:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Audi S6 TDI, S6 Avant TDI

 

191302-audi s6 1.jpg 191303-audi s6 111.jpg

 

Audi je svoju ionako bogatu gamu dopunio i modelima S6 sedan, S6 Avant sa dizel V6 TDI motorom. Ukratko, oba modela imaju 3.0 litarski V6 dizel motor koji razvija 257 kW/349KS i 700 Nm obrtnog momenta, a tu su i Quattro oogon, 8-stepeni automatski menjač i mild-hybrid sistem (sa 48-voltnim električnim sistemom, električnim kompresorom i litijum-jonskom baterijom).

 

191305-audi s6 11111.jpg audi s6 111111.jpg

 

Audi S6 TDI sedan od 0 do 100 km/h ubrzava za 5.0 sekundi, dok je modelu S6 Avant TDI za to potrebno 5.1s. Najveća bezina kod oba je el. ograničena na 250 km/h. Što se potrošnje goriva tiče, S6 TDI sedan po fabričkim podacima troši 6.2 l/100 km, a S6 TDI Avant 6.5 l/100 km. U paketu su i aero body kit (prednji spojler, pragovi, zadnji difuzor...), sportsko oslanjanje jer su modeli niži za 20 mm, adaptivni amortizeri, 20-inčni alu točkovi sa gumama 255/40, sportski kočioni sistem sa diskovima od 400 mm napred i 350 mm, izduvni sistem sa četiri izduvne cevi, kao i sportska sedišta sa alkantarom.

 

191304-audi s6 1111.jpg

 

Kao opcija će se nuditi i vazdušno oslanjanje, točkovi od 21 inča i keramičke kočnice. Prodaja ovih modela u Evropi startuje na leto, i to po cenama koje u Nemačkoj izgledaju ovako: 76.500 evra za S6 TDI sedan, 79.000 evra za S6 Avant TDI. Na kraju treba napomenuti i da će se S6, S6 Avant u SAD-u, Aziji i na Bliskom istoku prodavati i sa 2.9 litarskim twin-turbo V6 benzinskim motorom sa 450KS.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW video: Test 2019. Audi A6

 

Suštinski isti kao Audi A8, samo malo manji i mnogo jeftiniji od njega:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Audi A6 Black Edition

 

Audi-A6 1.jpg

 

Black Edition oprema je dostupna za Audi A6 limuzinu i Audi A6 Avant (karavan), a nastavlja se na opremu S line. Dizajn se može kombinovati sa svim motorima koji su u ponudi. ''Black Edition'' verziju Audija A6 ćete prepoznati po crnim detaljima na eksterijeru (crni retrovizori, rešetka hladnjaka, prednji otvori za vazduh, zadnji difuzor, krovni nosači na karavanskoj verziji), stakla na vratima daju više privatnosti, a još veći (20-inčni) točkovi s V-krakovima imaju titan mat finiš.

 

audi_a6_avant_black_edition.jpg

 

Standardna prednja LED svetla su nadograđena na vrhunska Matrix LED s još boljom vidljivošću noću. U enterijeru se nalaze prednja sportska sedišta u koži i alkantari, perforirani kožni višenamenski sportski upravljač s polugicama za promenu stepeni prenosa, a dodatak su i umeci od tamno brušenog aluminijuma. Potpuno digitalni MMI je osetljiv na dodir i obezbeđuje naprednu tehnološku opremu, u skladu s krilaticom Audija - ''Vorsprung durch Technik'' odnosno napredak kroz tehniku.

 

Dva full HD ekrana u boji, gornji od 8.8 inča i donji od 8.6 inča dijagonale čine osnovu MMI touch koncepta, a rade u kombinaciji sa sedam inčnim ekranom u boji na kome se prikazuju informacije putnog kompjutera. Sistem dodatno može da se nadogradi na viši nivo uz tehnološki paket koji donosi nadograđeni MMI Navigation Plus sa Google Earth mapiranjem, ličnim asistentom koji pomaže prilikom stvaranja rute i poboljšanim prirodnim prepoznavanjem glasa. Veći je i gornji ekran za MMI - 10.1 inča, potpuno je digitalan Audi Virtual Cockpit dok Audi Phone Box podržava bežično punjenje pametnih telefona, sa podrškom za Qi standard. Dodatne opcije koje su dostupne uz doplatu uključuju Bang & Olufsen 3D sistem snage 1920 W, akustičko staklo, a takođe uz doplatu su uključeni prepoznavanje saobraćajnih znakova, adaptivni tempomat, pomoć za duga svetla. Svi blagi hibridi u ponudi mogu da se kombinuju s Black Edition verzijom, počev od četvorocilindraša snage 204 i 245KS (oznake 40 TDI i 45 TFSI) do šestocilindričnih 50 TDI snage 286KS, i 55 TFSI snage 340KS.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL video: Audi A6 50 TDI vs BMW 530d

 

Audi ima 286 konja i 620 Nm, dok BMW iz takođe šestaka turbo (ali u V rasporedu) ima 265 konja i istih 620 Nm:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Audi A6 Allroad Quattro

 

wqwqss456.jpg

 

Novi Audi A6 u karavanskom Avant izdanju je poznat već više od godinu dana, a mnogi su u međuvremenu čekali i na njegovu (pro)terensku Allroad Quattro verziju.

 

wqwqss455.jpg

 

Novi A6 Allroad Quattro je sada konačno spreman, uz najavu da njegova prodaja u Evropi startuje krajem ovog meseca.

 

wqwqss454.jpg

 

Kao i ranije, i nova Allroad Quattro verzija dolazi sa pogonom na sva četiri točka, višim klirensom (+45 mm u odnosu na standardni A6 Avant), jedinstvenim prednjim grilom, dodatnim zaštitnim elementima i krovnim nosačima.

 

wqwqss453.jpg

 

Kao opcija će se nuditi i aluminijumski paket za eksterijer ili crni stajling paket.

 

wqwqss452.jpg

 

I novi A6 Allroad Quattro u odnosu na prethodnika karakterišu nešto veće dimenzije, prostraniji i komforniji enterijer (sa Audijevim virtuelnim kokpitom od 12.3 inča, ambijentalnim osvetljenjem, aktivnim tempomatom i opcionim Bang & Olufsen Advanced Sound Sistem sa 19 zvučnika), kao i Parking Assist sistem, autonomna tehnologija Nivoa 3 i poboljšana aerodinamika.

 

wqwqss451.jpg

 

Novi A6 Allroad Quattro je dugačak 495 cm, širok 190 cm, visok 150 cm, ima međuosovinsko rastojanje od 293 cm, a zapremina prtljažnika se kreće od 565 do 1.680 litara (naslon zadnjih sedišta je standardno deljiv u odnosu 40:20:40).

 

wqwqss450.jpg

 

U opremi su između ostalog i 8-stepeni tiptronic menjač, podešavajuće vazdušno oslanjanje, hill descent control i točkovi od 18 do 21 inča. Za početak je predviđeno da se u gami motora nađu tri 3.0 TDI V6 dizelaša (svi dolaze sa Audijevom mild hybrid tehnologijom sa 48-voltnim električnim sistemom). Bazna verzija ima 170 kW/231KS i 500 Nm (od 0 do 100 km/h ubrzava za 6.7 sekundi, najveća brzina 250 km/h, prosečna potrošnja goriva 5.8 l/100 km), sledi varijanta sa 210 kW/286KS i 620 Nm (5.9 sekundi, 250 km/h, potrošnja 5.9 l/100 km), dok top verzija raspolaže sa 257 kW/349KS i 700 Nm (5.2 sekunde, 250 km/h, potrošnja 6.4 l/100 km). Što se cene tiče, novi A6 allroad Quattro u Nemačkoj startuje od 61.500 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

ABT Audi A6

 

193958-abt a6.jpg

 

ABT Sportsline klijentima nudi i pakete za doterivanje i pojačanje nove generacije Audija A6 (u Sedan i Avant verzijama). Dizelski Audi A6 50 TDI fabrički raspolaže sa 210 kW/286KS, a nakon ABT tretmana dobija 243 kW/330KS dok je ubrzanje do 100 km/h smanjeno za 0.2 sekunde. Takođe, tu je i 3.0 V6 TFSI benzinac pojačan sa 253 kW/340KS i 500 Nm na 317 kW/425KS i 549 Nm obrtnog momenta.

 

193957-abt a6.jpg

 

Takođe, na automobilu su sada i alu točkovi od 20 ili 21 inča, novi prednji spojler, zadnji difuzor, kao i sportski izduvni sistem sa crnim izduvnim cevima. Na kraju, ABT Sportsline za svoje proizvode odobrava garanciju u trajanju od četiri godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

kelleybluebook.jpg KelleyBlueBook video: Test 2019. Audi A6

 

Osma generacija ovog auta je stvarno potpuno nov model. Nova je šasija, nov je motor (novi V6), novi menjač, nova unutrašnjost, nov izgled spolja, novo upravljanje...

Mnogo je više sportski od stare generacije:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...