neshaoct 9591 Posted February 3, 2017 (edited) Novi Audi A6 stiže 2018. Bliži se kraj životnog veka aktuelne generacije, a naslednik je već u pripemi. Najveći rivali, Mercedes i BMW, predstavili su u 2016. potpuno nove generacije E klase i Serije 5. Za to vreme, Audi je sredinom godine samo redizajnirao aktuelni A6, kako bi ovaj automobil, koji se pojavio još 2010, održao korak sa konkurencijom. Međutim, pravi naslednik je uveliko u pripremi, piše Auto Express, navodeći da sledeću generaciju Audija A6 možemo očekivati 2018. godine. Isti izvor navodi da će novi A6, pre svega njegov prednji deo, biti dizajniran po ugledu na seriju Audijevih konceptnih vozila pod oznakom Prologue iz 2014. i 2015. Automobil će biti postavljen na MLB mehaničku platformu VW grupe, čija je konstrukcija u velikoj meri izrađena od aluminijuma i čelika visoke čvrstoće, pa se očekuje i solidna ušteda u ukupnoj masi vozila. Osnovu motorizacije činiće četvorocilndarski benzinski i dizel turbo agregati, uz šestocilindraše koji će pogoniti snažnije modele iz game. U skladu sa savremenim trendovima, očekuje se i Plug-in hibridna varijanta koja će osim konvencionalnog imati i električni motor. Limuzina A6 debitovaće 2018, da bi nakon nje Audi predstavio i karavan verziju, a ubrzo zatim i novi A7. preuzeto sa - Auto Blog Edited November 16, 2021 by neshaoct update naslova teme Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted February 14, 2017 Snimljen novi Audi A6 Ovih dana je tokom testova uhvaćena i nova generacija Audija A6, koja bi po ranijim najavama trebalo da dobije izgled inspirisan Audijevim Prologue konceptom. Audijev šef dizajna Marc Lichte je tim konceptom (predstavljen krajem 2014. godine na sajmu u Los Anđelesu) najavio izmenjeni dizajnerski rečnik kompanije koji će pre novog A6 biti primenjen na novom A8. Kako bilo, sem novog A8, stižu nam i novi A6 i A7, pri čemu će nova generacija A6-ice koristiti MLB Evo platformu, što takođe znači i smanjenje težine vozila (za oko 100 kg). Pored upadljivijeg dizajna i manje mase, novi A6 (interne oznake C8) će karakterisati i nešto veće dimenzije, veća ekonomičnost, snažniji motori, prostraniji i komforniji enterijer (sa Audijevim virtuelnim kokpitom), veći prtljažnik, kao i bogatija oprema koja između ostalog uključuje brojne sisteme za asistenciju vozaču. Po nekim ranijim najavama očekuju se sistem (polu)autonomne vožnje, vazdušno oslanjanje, Magic Ride sistem sa kamerom koja skenira put ispred vozila, opciona laserska prednja svetla, opciona OLED zadnja svetla, Matrix svetla... Što se game motora tiče, osnovu će činiti 2.0 litarski četvorocilindrični benzinski i dizel turbo motori (pominje se i električni turbo), kao i šestocilindrični agregati i plug-in hybrid verzije. Sem sedana, novi A6 će se opet nuditi i kao karavanski Avant na čijoj bazi će se nuditi i (pro)terenski A6 Allroad Qauttro. Kako stvari sada stoje, novi Audi A8 možemo očekivati u septembru ove godine na sajmu u Frankfurtu, dok novi A7 i A6 stižu 2018. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted March 6, 2017 ABT Audi RS6+ sa 705KS ABT Sportsline se zaista ozbiljno priremio za ovogodišnji sajam automobila u Ženevi. Podsećanja radi, ABT Sportsline je još ranije najavio da će u Ženevi prikazati čitavu seriju doteranih modela, a među njima i Volkswagen Golf GTI Clubsport S sa 370KS, Audi S4 i Audi S5 sa 425KS, kao i Audi TT RS-R sa 500KS. To nije sve jer će se na njihovom štandu naći i modifikovani Audi RS6+ koji je sa fabričkih 605KS ovde pojačan na 705KS. Takođe, u paketu su i aero kit, komplet alu točkova od 22 inča, modifikovano sportsko oslanjanje, sportski izduvni sistem od nerđajućeg čelika, kao i doterani enterijer (najkvalitetnija koža, ugljenična vlakna...). U kratkoj vesti se još navodi da je serija ograničena na samo 50 primeraka. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted March 6, 2017 AutoNation video: Test 2017. Audi S6 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted April 11, 2017 CarFection video: Audi RS6 vs Nissan GT-R Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted May 13, 2017 Audi RS6 Performance sa 700 konja po autobanu: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted June 16, 2017 TopGear video: Tesla Model S vs Audi RS6 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted July 14, 2017 DW video: Audi RS6 Avant Performance Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted August 1, 2017 PP-Performance Audi RS6 C7 Avant sa 750KS Quote Share this post Link to post Share on other sites
Irena HGT 2139 Posted August 28, 2017 Novi Audi A6 za 2018. Nemački magazin Auto Bild se bavi novom generacijom Audija A6, koja bi po ranijim najavama trebalo da dobije izgled inspirisan novim A8 i Prologue konceptom. Audijev šef dizajna Marc Lichte je tim konceptom (predstavljen krajem 2014. godine na sajmu u Los Anđelesu) najavio izmenjeni dizajnerski rečnik kompanije koji je pre novog A6 primenjen na nedavno promovisanom A8 nove generacije. Kako bilo, nova generacija A6-ice će koristiti MLB Evo platformu, što takođe znači i smanjenje težine vozila (za oko 100 kg). Pored upadljivijeg dizajna i manje mase, novi A6 (interne oznake C8) će karakterisati i nešto veće dimenzije, veća ekonomičnost, snažniji motori, prostraniji i komforniji enterijer (sa Audijevim virtuelnim kokpitom), veći prtljažnik, kao i bogatija oprema koja između ostalog uključuje brojne sisteme za asistenciju vozaču. Po nekim ranijim najavama očekuju se sistem (polu)autonomne vožnje, vazdušno oslanjanje, opciona laserska prednja svetla, opciona OLED zadnja svetla, Matrix svetla... Što se game motora tiče, kupcima će se nuditi benzinci i dizelaši sa 4 i 6 cilindara, S6 će pokretati V6 benzinac, a jedino će sportski RS6 pod haubom imati V8 motor sa oko 600KS (pojačani 4.0 litarski agregat iz Porsche Panamere Turbo). Takođe, kupcima će se nuditi i Plug-in Hybrid verzija sa više od 350KS. Sem sedana, novi A6 će se opet nuditi i kao karavanski Avant na čijoj bazi će se nuditi i (pro)terenski A6 Allroad Qauttro. Kako stvari sada stoje, novi Audi A6 se u prodaji očekuje tokom sledeće godine, po ceni od oko 44.000 evra za baznu verziju u Nemačkoj. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted September 25, 2017 Testosteeron test automobila: Audi A6 2.0TDI 190KS S-line Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted October 23, 2017 ABT Audi RS6+ sa 705KS Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted November 18, 2017 Audi RS6 Avant Performance sa Audi Sport Akrapovič izduvnim sistemom Motor je 4.0 TwinTurbo V8 sa 612KS... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Irena HGT 2139 Posted December 2, 2017 Testosteeron test automobila video: Audi A6 Allroad Quattro 3.0 BiTDI Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted December 16, 2017 CarWOW video: Audi RS6 Avant Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted December 17, 2017 Novi Audi A6 stiže sledeće godine sa trećim nivoom autonomije Audi je ove godine predstavio novu generaciju modela A8, koja je ujedno prvi automobil na tržištu sa trećim nivoom autonomije. Sada će ta tehnologija biti umetnuta i u model A6, koji stiže sledeće godine. Novi A6 će zvanično biti predstavljen tokom sledeće godine, najverovatnije na sajmu automobila u Ženevi, koji će se održati u martu. Kako navodi magazin Autocar, novi A6 će imati treći nivo autonomije, te će moći samostalno da upravlja velikim delom procesa vožnje, ali će vozač morati da bude spreman da preuzme kontrolu u svakom trenutku. Napredna tehnologija autonomne vožnje bi ovom modelu mogla dati prednost u odnosu na konkurente kao što su Mercedes E klasa, i BMW Serije 5. Novi Audi A6 bi mogao da usvoji i tehnologiju daljinskog parkiranja, kakva se nalazi i u modelu A8 i koja dozvoljava korisnicima da parkiraju automobil daljinski, kada nema nikog u njemu. Vizuelno, sledeća generacija modela A6 će pozajmiti neke dizajnerske linije od svog većeg brata, modela A8, ali i od novog A7, sa kojim deli platformu. Kupci će imati prilike da biraju između nekoliko varijanti agregata, uključujući četvorocilindarski zapremine dva litara, trolitarski V6 kao i V8 agregat zapremine četiri litara. Postoji mogućnost da se kasnije u ponudi nađu i dve verzije sa plug-in hibridnim pogonom. Tokom 2019. godine, Audi će predstaviti modela S6 koji će imati više od 450 konjskih snaga, dok RS6 neće biti predstavljen pre 2020. godine. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted December 19, 2017 Dolazak novog Audija A6 najavljen za sledeću godinu Iz kompanije Audi je stigla zvanična potvrda da će nova generacija modela A6 biti predstavljena 2018. godine. Audi je počeo ''teaser'' kampanju za novi A6 ali je izabrao neobičan pristup. Pozvani su mladi talenti i snimatelji, koji su prezentovali svoju viziju automobila. U prvom teaseru Audi ne otkriva ništa, osim da će nova generacija ''šestice'' debitovati 2018. godine. Kompanija je od učesnika projekta zatražila da se fokusiraju na tri ključne karakteristike koje najbolje opisuju A6, a to su digitalizacija, performanse i komfort. Sve informacije o projektu se mogu pronaći na specijalnoj internet-stranici. To je u suštini sve što iz Audija trenutno žele da kažu o svom novom modelu A6. Poznato je da je baziran na MLB evo platformi, da će biti lakši, ali i veći u odnosu na odlazeći model. U ponudi će biti niz četvorocilindričnih i šestocilindričnih dizelskih i benzinskih motora u zavisnosti od tržišta. Predstavljanje novog Audija A6 se očekuje u martu na Sajmu automobila u Ženevi, a onlajn premijera bi mogla da se dogoditi nekoliko nedelja ranije. Prvo će se na tržištu pojaviti sedan, a nakon toga će uslediti karavan i A6 Allroad. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted January 15, 2018 Novi Audi A6 možda već na sajmu u Ženevi Italiajnski OmniAuto se bavi novom generacijom Audija A6, koja bi po ranijim najavama trebalo da dobije izgled inspirisan novim A8 i Prologue konceptom. Audijev šef dizajna Marc Lichte je tim konceptom (predstavljen krajem 2014. godine na sajmu u Los Anđelesu) najavio izmenjeni dizajnerski rečnik kompanije koji je pre novog A6 primenjen na Audiju A8 nove generacije. Kako bilo, nova generacija A6-ice će koristiti MLB Evo platformu, što takođe znači i smanjenje težine vozila (za oko 100 kg). Pored upadljivijeg dizajna i manje mase, novi A6 (interne oznake C8) će karakterisati i nešto veće dimenzije, veća ekonomičnost, snažniji motori, prostraniji i komforniji enterijer (sa Audijevim virtuelnim kokpitom), veći prtljažnik, kao i bogatija oprema koja između ostalog uključuje brojne sisteme za asistenciju vozaču. Po nekim ranijim najavama očekuju se sistem (polu)autonomne vožnje, vazdušno oslanjanje, opciona laserska prednja svetla, opciona OLED zadnja svetla, Matrix svetla... Što se game motora tiče, kupcima će se nuditi benzinci i dizelaši sa 4 i 6 cilindara, S6 će pokretati V6 benzinac, a jedino bi sportski RS6 pod haubom trebalo da ima V8 motor sa oko 600KS (pojačani 4.0 litarski agregat iz Porsche Panamere Turbo). Takođe, kupcima će se nuditi i Plug-in Hybrid verzija sa više od 350KS. Osim sedana, novi A6 će se opet nuditi i kao karavanski Avant na čijoj bazi će biti napravljen i (pro)terenski A6 Allroad Qauttro. Kako stvari sada stoje, novi Audi A6 će se verovatno premijerno pojaviti početkom marta na sajmu automobila u Ženevi (prvo kao limuzina), dok prodaja u Evropi treba da startuje u drugoj polovini godine (po ceni od oko 44.000 evra za baznu verziju u Nemačkoj). preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
Irena HGT 2139 Posted January 21, 2018 Audi RS6 Sedan (C7) Audi nikada nije napravio RS6 Sedan (serije C7), pa ovde imamo jedan Audi S6 Sedan modifikovan u RS6 Sedan. Pokreće ga 4.0 litarski V8 biturbo motor sa 600KS i 750 Nm, a ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 3,4 sekunde. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted February 2, 2018 Audi RS6 Avant Performance Nogaro Edition RS6 Avant Performance Nogaro Edition je rezultat saradnje Audija i ABT-a, dok je serija ograničena na samo 150 komada. U paketu su između ostalog Nogaro Blue boja, crni akcenti, set 21-inčnih točkova, gume 285/30, RS titanium izduvni sistem, kao i pojačani 4.0 litarski biturbo V8 motor (sa 695KS i 880 Nm). Ubrzanje do 100 km/h traje samo 3,7 sekunde, a najveća brzina je 320 km/h (uz opcioni Dynamic Package Plus paket). Cena u Nemačkoj iznosi 124.200 evra. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted February 24, 2018 Audi RS6 Avant Project Phoenix Nakon što je prethodni Audi RS6 DTM ukraden i zapaljen, skijaš Jon Olsson ima novi automobil - Audi RS6 Avant Project Phoenix. Automobil se bazira na ABT-u RS6+, pa njegov 4.0 litarski biturbo V8 motor raspolaže sa 519 kW/705KS i 880 Nm ABT se pobrinuo i za agresivniji areo body kit i novi izduvni sistem, a tu je i dvobojni eksterijer. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted February 24, 2018 Teaser video: Najavljen novi Audi A6 Obajvljen je novi teaser video kojim se najavljuje nova generacija Audija A6, a koja bi po ranijim najavama trebalo da dobije izgled inspirisan novim A8 i Prologue konceptom. Audijev šef dizajna Marc Lichte je tim konceptom (predstavljen krajem 2014. godine na sajmu u Los Anđelesu) najavio izmenjeni dizajnerski rečnik kompanije koji je primenjen na A8 i A7 modelima nove generacije. Kako bilo, nova generacija A6-ice će koristiti MLB Evo platformu, što takođe znači i smanjenje težine vozila (za oko 100 kg). Pored upadljivijeg dizajna i manje mase, novi A6 (interne oznake C8) će karakterisati i nešto veće dimenzije, veća ekonomičnost, snažniji motori, prostraniji i komforniji enterijer (sa Audijevim virtuelnim kokpitom, ambijentalnim osvetljenjem, aktivnim tempomatom, head-up displejem), kao i veći prtljažnik i bogatija oprema. Na sve to treba dodati i glasovne komande, pa daljinsko parkiranje, Matrix LED svetla, 48-voltni električni sistem, a verovatno i novitet već viđen na novom Audiju A8. Ovo poslednje se odnosi na to da će se pri brzinama 55-160 km/h povremeno gasiti motor da bi uštedelo gorivo (s tim što će se motor ponovo paliti tek pritiskom na pedalu ili usred definisanog smanjenja brzine). Takođe, možemo očekivati i sistem upravljanja i na zadnjim točkovima, kao i autonomnu tehnologiju koja će omogućavati da automobil na autoputu vozi sam pri brzinama do 60 km/h (kao kod većeg A8). Što se game motora tiče, kupcima će se nuditi benzinci i dizelaši sa 4 i 6 cilindara, S6 će pokretati V6 benzinac, a jedino će sportski RS6 pod haubom imati V8 motor sa oko 600KS (4,0 litarski agregat). Takođe, kupcima će na raspolganju biti i Plug-in Hybrid verzija. Osim sedana, novi A6 će se opet nuditi i kao karavanski Avant na čijoj bazi će biti napravljen i (pro)terenski A6 Allroad Qauttro. Neke informacije kažu da novi A6 možemo očekivati već početkom marta na sajmu automobila u Ženevi pa ostaje samo da sačekamo... preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted February 26, 2018 Snimljen novi Audi A6 Avant: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted February 27, 2018 Novi Audi A6: prve zvanične slike Objavljeno je nekoliko zvaničnih fotografije nove generacije Audija A6, a koje potvrđuju ranije najave da će automobil dobiti izgled inspirisan novim A8 i Prologue konceptom. Audijev šef dizajna Marc Lichte je Prologue konceptom (predstavljen krajem 2014. godine na sajmu u Los Anđelesu) inače i najavio izmenjeni dizajnerski rečnik kompanije koji je prvo primenjen na A8 i A7 modelima nove generacije. Kako bilo, dok ne stignu zvanični podaci o novj ''šestici'', u nastavku ponavljam do sada poznate detalje. Nova generacija A6-ice će koristiti MLB Evo platformu, što takođe znači i smanjenje težine vozila (za oko 100 kg). Pored upadljivijeg dizajna i manje mase, novi A6 (interne oznake C8) karakterišu i nešto veće dimenzije, veća ekonomičnost, snažniji motori, prostraniji i komforniji enterijer (sa Audijevim virtuelnim kokpitom, ambijentalnim osvetljenjem, aktivnim tempomatom, head-up displejem), kao i veći prtljažnik i bogatija oprema. Na sve to treba dodati i glasovne komande, pa daljinsko parkiranje, Matrix LED svetla, 48-voltni električni sistem, a verovatno i novitet već viđen na novom Audiju A8. Ovo poslednje se odnosi na to da će se pri brzinama 55-160 km/h povremeno gasiti motor da bi uštedelo gorivo (s tim što će se motor ponovo paliti tek pritiskom na pedalu ili usred definisanog smanjenja brzine). Takođe, možemo očekivati i sistem upravljanja i na zadnjim točkovima, kao i autonomnu tehnologiju koja će omogućavati da automobil na autoputu vozi sam pri brzinama do 60 km/h (kao kod većeg A8). Što se game motora tiče, kupcima će se nuditi benzinci i dizelaši sa 4 i 6 cilindara, S6 će pokretati V6 benzinac, a jedino će sportski RS6 pod haubom imati V8 motor sa oko 600KS (4,0 litarski agregat). Takođe, kupcima će na raspolganju biti i Plug-in Hybrid verzija. Osim sedana, novi A6 će se opet nuditi i kao karavanski Avant na čijoj bazi će biti napravljen i (pro)terenski A6 Allroad Qauttro. Neke informacije kažu da novi A6 premijerno možemo očekivati početkom marta na sajmu automobila u Ženevi, pa ostaje da sačekamo. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted March 2, 2018 Novi Audi A6 i zvanično Audi je upravo objavio set zvaničnih fotografija i detalje o novoj generaciji modela A6, koji je prvo prikazan u limuzinskoj verziji. Sem sedana, novi A6 će se opet nuditi i kao karavanski Avant na čijoj bazi se kasnije očekuje i (pro)terenski A6 Allroad Quattro. Takođe, za kinesko tržište će biti pripremljen i A6 L sa produženim međuosovinskim rastojanjem. Kao što se i očekivalo, novi A6 nastavlja sa dizajnerskim rečnikom koji je kompanija već primenila na modelima A8 i A7 modelima nove generacije, pri čemu automobil koristiti MLB Evo platformu. Novi A6 (interne oznake C8) karakterišu i nešto veće dimenzije, prostraniji i komforniji enterijer (sa Audijevim virtuelnim kokpitom, ambijentalnim osvetljenjem, aktivnim tempomatom), kao i bogatija oprema, glasovne komande, Parking Assist sistem i autonomna tehnologija Nivoa 3. U unutrašnjosti se ističu i dva centralna ekrana osetljiva na dodir, gornji od 10.1 inča. Nova generacija "šestice" je za 7 mm duža od prethodnika (sada 4939 mm), 12 mm šira (1886 mm) i 2 mm viša (1457 mm), prtljažnik je ostao na 530 litara, točkovi su od 17 do 21 inča, a koeficijent otpora vazduhu je smanjen sa 0.26 na 0.24. Težina je povećana za 5-25 kg u osnosu na stari model, i to zbog mild-hybrid sistema (litijum-jonska baterija i starter/ generator dodaju 25 kg). Za početak je predviđeno da se u gami motora nađu 3.0L V6 TFSI benzinac sa 340KS/500 Nm i tri dizelaša (2.0L TDI sa 204KS/400 Nm i 3.0L TDI sa 231KS/500 Nm i 286KS/620 Nm). Neke verzije koriste 48-voltni električni sistem, pri čemu je litijum-jonska baterija pozicionirana na zadnjoj osovini a starter/generator u prednjem delu vozila. Kasnije će stići i druge verzije, među njima i 2.0L TFSI, kao i Plug-In Hybrid varijanta. Treba reći da će Audijev quattro pogon na sva četiri točka biti standard za sve modele sa 3.0L motorima, menjači su sedmostepeni S-tronic i osmostepeni Tiptronic, a neke verzije će imati i vazdušno oslanjanje. Takođe, u ponudi je S-Line paket, sa doteranim eksterijerom i oslanjanjem (auto je niži za 10 mm). Prodaja novog A6 počinje u junu, a cene će biti saopštene naknadno. preuzeto sa - Auto Blog Autogefühl video: novi A6 S-line Quote Share this post Link to post Share on other sites