Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Audi A6 / S6 / RS6 / RS6 E-tron

Recommended Posts

ABT Audi RS6+ Limited Edition

 

223322-abt rs6 02.jpg

 

ABT Sportsline je ponudio još jednu modifikovanu verziju Audija RS6 Avant, ovog puta za kupce u Severnoj Americi.

Audi RS6+ Limited Edition je ovde dobio ABT aero body kit od plastike ojačane ugljeničnim vlaknima (između ostalog prednji spojler, saćasti otvori za vazduh, pragovi, zadnji difuzor, zadnji krovni spojler) pa modifikovano oslanjanje, sportski izduvni sistem od nerđajućeg čelika (sa izduvnim cevima od po 102 mm i u mat crnom izdanju), 22-inčne ABT High Performance HR alu točkove, kao i doteranu unutrašnjost (detalji od ugljeničnih vlakana, patosnice, pragovi...).

 

223323-abt rs6 01.jpg

 

ABT Sportsline je pojačao i 4.0 biturbo V8 motor sa mild hybrid sistemom. Fabrički primerak inače ima 600KS i 800 Nm obrtnog momenta, dok ovaj ABT Audi RS6+ Limited Edition raspolaže sa 700KS i 878 Nm. Serijski model od 0 do 100 km/h stiže za 3.6 sekundi, a ima najveću brzinu ograničenu na 250 km/h (opciono međutim može da iznosi 280 ili 305 km/h). Naravno, ABT Audi RS6+ Limited Edition je zahvaljujući većoj snazi još brži, ali se u vesti ti podaci ne navode. U kratkoj vesti nema informacija ni o ceni, ali je navedeno da ABT Sportsline planira da u SAD-u i Kanadi ponudi seriju od samo 25 ovakvih sportskih karavana.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

auditography.jpg Auditography: 2022. ABT Audi RS6-S Avant

 

700KS i 880 Nm, 0-100 km/h za 3.1 s, najveća brzina 322 km/h:

 

 

abt rs6 12.jpg abt rs6 11.jpg

abt rs6 01.jpg abt rs6 02.jpg abt rs6 03.jpg

abt rs6 04.jpg abt rs6 05.jpg abt rs6 06.jpg

abt rs6 07.jpg abt rs6 010.jpg abt rs6 08.jpg abt rs6 09.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL: 2011. Audi A6 (C7)

 

3.0 TFSI V6 (sa kompresorom)... ali je na ovom primerku stavljen drugi kompresor, upisana druga mapa za motor i menjač i stavljeno kućište filtera vazduha sa RS6, tako da je sa fabričkih 300KS/440Nm snaga podignuta na 480KS/588Nm obrtnog momenta:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

G&B Design Audi RS6

 

gb audi 03.jpg

 

RS6 Avant dolazi sa 4.0 twin-turbo V8 motorom koji razvija 591 KS i 800 Nm obrtnog momenta, a za ubrzanje od 0 do 100 km/h mu je potrebno 3.7 sekundi. To je itekako impresivno za jedan porodični automobil, koji uz to izgleda fenomenalno. Međutim, nemački tjuner G&B Design je poznat po nekim sjajnim projektima tako da je pažnju ovog puta posvetio karavanu iz Ingolstadta i učinio ga još agresivnijim.

 

gb audi 02.jpg

 

Reč je o novom body kitu koji je proširio automobil s obe strane, napred i pozadi za 8 cm. Tjuner je pripremio novi poklopac motora, novu prednju masku, lip spojler, pragove, bočna proširenja i drugo. Takođe, tu je novi set Jager felni dimenzija 21x12, a tjuner je svoju kreaciju nazvao 6XTM.

 

gb audi 01.jpg

 

Poboljšanja performansi nije bilo, ali postoje drugi tjuneri koji su spremni pomoći u tom segmentu. Koliko G&B naplaćuje za svoj posao nije objavljeno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Narednu generaciju Audija RS6 pokretaće hibridna pogonska grupa

 

rs6 001.jpg

 

Poslednja generacija ''karavana svih karavana'' koji će pokretati (i) motor sa unutrašnjim sagorevanjem očekuje se početkom 2026. godine. Iz Ingolstadta je stigla potvrda da Audi Sport priprema narednu generaciju čuvenog modela RS6 koji će, pre najavljenog prelaska na potpunu elektrifikaciju, biti poslednji RS6 čiju će pogonsku grupu činiti (i) motor sa unutrašnjim sagorevanjem.

 

I dok aktuelni Audi RS6 pokreće 4.0 V8 motor kojem asistiraju dva turbopunjača i blaga hibridna tehnologija (MHEV - Mild Hybrid Electric Vehicle), prvenstveno zbog sve strožijih normi o emisiji izduvnih gasova, naredni RS6 koji bi trebao biti na sceni od 2026. godine pokretaće hibridna pogonska grupa (PHEV - Plug-in Hybrid Electric Vehicle) koju će činiti motor sa unutrašnjim sagorevanjem i za sada nepoznat broj elektromotora. Nije otkriveno hoće li najavljeni hibridni RS6 ispod haube zadržati V8 motor, ali ne treba sumnjati da će Audi Sport još jednom uraditi odličan posao zbog kojeg se RS6, koji ove godine obeležava 20. rođendan od prve do aktuelne generacije smatra ''karavanom svih karavana''.

Podsećanja radi, prvi RS6 imao je 4.2 biturbo V8 motor (450 KS). Sa narednom generacijom kupci su mogli računati na 5.0 biturbo V10 sa 580 KS, a motor u aktuelnom RS6 koji će biti u igri još godinu-dve razvija 600 konja.

 

rs6 003.jpg rs6 004.jpg rs6 002.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Audi A6 L restajling

 

audi a6l 04.jpg

 

Audi je u Kini počeo da prima narudžbine za blago obnovljenu limuzinu A6 L (slovo L u nazivu označava produženo međuosovinsko rastojanje). Doterani Audi A6 L u Kini i dalje proizvodi FAW Volkswagen, a cene se tamo kreću od (preračunato) 62.000 evra.

 

audi a6l 03.jpg

 

A6 L je ovom prilikom dobio modifikovane branike i masku, širu paletu boja, nove alu točkove od 19 i 20 inča, kao i doterana sedišta. Multimedijalni sistem kineskog Audija A6 L sada ima i 5G modul, zahvaljujući kojem ova limuzina, između ostalog, može da ''komunicira'' sa drugim automobilima i putnom infrastrukturom.

 

audi a6l 02.jpg

 

A6 L je dugačak 5.038 mm, a rastojanje između osovina iznosi 3.024 mm.

 

audi a6l 01.jpg

 

U Kini je A6 L i dalje dostupan samo sa benzinskim motorima. To su 2.0 TFSI turbo (ima 12-voltni mild hybrid sistem) sa 190KS i 320 Nm odnosno 245KS i 370 Nm, kao i 3.0 TFSI V6 sa 340KS i 500 Nm (mild hybrid sistem od 48V). Sve verzije su opremljene sedmostepenim S tronic menjačem sa dva kvačila. Limuzina sa motorom od 245KS može da bude opremljena pogonom na sve točkove uz doplatu, dok A6 L od 340KS standardno ima pogon na sva četiri točka. U ponudi ostaje i hibridni Audi A6 L 55 TFSI e quattro, sa kombinacijom 2.0 benzinca, elektromotora i litijum-jonskih baterija od 14.1 kWh (ukupna snaga sistema iznosi 367 konja).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Audi RS6 sa hibridnim pogonom

 

audi rs6 01.jpg

 

Naslednik aktuelnog Audija RS6 Avant se po sadašnjim najavama može očekivati krajem 2025. ili početkom 2026. godine. S tim u vezi, bivši šef Audi Sporta i sadašnji šef razvoja i istraživanja u Audiju, Stephan Reil, praktično potvrđuje da će sledeća generacija ovog sportskog karavana dobiti hibridni pogon. Drugi detalji za sada nisu poznati.

 

''Naravno da je ovo (hibridizacija) put kojim treba ići, mogu vam reći da će u sledećoj generaciji biti više hibridizacije'', rekao je Reil za australijski Wheels. ''Ovo je naš put ka potpuno elektrifikovanim automobilima.'' I aktuelni RS6 Avant je u stvari u određenoj meri elektrifikovan jer 4.0 twin-turbo V8 dolazi sa blagim hibridnim sistemom, ali njegov naslednik će se oslanjati na plug-in hibridnu tehnologiju. Takođe, kada se novi RS6 Avant C9 pojavi krajem 2025. ili početkom 2026. to će istovremeno biti i poslednji sportski Audijev karavan koji će imati motor sa unutrašnjim sagorevanjem. Nije poznato da li će dobiti V8 agregat, ali Stephan Reil navodi da će njegov naslednik biti isključivo električni. ''Počelo je otprilike jednu generaciju nakon C6 da su emisije CO2 postajale sve važnije. Zatim smo na C7 imali smanjenje sa V10 na V8, uneli smo deaktivaciju cilindara, a na C8 sada imamo blagi hibridni sistem od 48V'', ističe Reil.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Audi RS6 Avant sa 1.200 konja

 

227808-audi rs6 avant 01.jpg

 

Automobil je 2016. Audi RS6 Avant (C7.5), sa 4.0 V8 TwinTurbo motorom pojačanim na čak 1.200KS/1.450Nm obrtnog momenta.

Ubrzanje od 0 do 100 km/h traje samo 2.57 sekundi, najveća brzina iznosi 350 km/h, dok četvrt milje (402 metra) prelazi za manje od 10 sekundi. U paketu su između ostalog i Satin Black eksterijer i 22-inčni Vossen HF-2 crni točkovi...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

supercarblondienovi.jpg Supercar Blondie: Audi A6 Avant E-Tron Concept

 

Koncept A6 Avant E-Tron koji bi trebalo da postane serijski auto 2024. godine. Audi je u njemu pokazao neke ozbiljno impresivne tehnologije, kao što su projektori svuda po automobilu, čak možete da projektujete i video igre sa prednjih farova. Auto ima više projektora nego vazdušnih jastuka... :D 
 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Audi RS6 Performance

 

229991-audi rs6 performance01.jpg

 

Audi je RS6 Avant dopunio i Performance verzijom. U pitanju je automobil sa 4.0 twin-turbo V8 motorom koji ovde raspolaže sa 630KS i 850 Nm obrtnog momenta (+30KS i 50 Nm u poređenju sa standardnom RS verzijom). Ubrzanje do 100 km/h iznosi 3.4 sekunde ili 0.2 sekunde brže nego ranije. RS6 Performance dobija i RS Dynamic Package kao standard, pa maksimalna brzina iznosi 280 km/h.

U paketu su i 8-stepeni tiptronic menjač, pogon na sva četiri točka, upravljanje zadnjim točkovima, novorazvijeni lakši i manji centralni diferencijal sa samoblokiranjem, alu-točkovi od 21 ili 22 inča, gume Continental Sport Contact 7 285/30, kao i keramičke kočnice sa diskovima 440 mm napred i 370 mm pozadi.

 

229992-audi rs6 performance02.jpg

 

Kao opcija se nudi i RS Dynamic Package Plus, uz koji ide i najveća brzina od 305 km/h. RS6 Avant Performance može da se dobije sa izborom između 16 boja eksterijera, uključujući novu Ascari Blue. Da bi se izdvojio od običnih modela, Audi je ofarbao neke delove u mat sivu: prednji spojler, poklopce retrovizora, umetke bočnih pragova, krovne šine, okvire bočnih stakala i zadnji difuzor. Alternativno, opcioni mat karbonski/crni paket optike zatamnjuje okvire bočnih stakala i krovne šine, dok hromirani Audi logo može da bude i u crnoj boji. U unutrašnjosti su plavi kontrastni akcenti, sportska sedišta sa Valcona kožom, kao i 12.3-inčni digitalni ekran vozača.

 

229993-audi rs6 performance03.jpg

 

Na kraju, LED projektori postavljeni na prednja vrata prikazuju natpis ''RS Performance''. Narudžbine počinju da se primaju od 8. decembra, a cene kreću od 135.000 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mansory Audi RS6 Avant

 

mansory audi rs6 04.jpg

 

Mansory Audi RS6 Avant sa Daytona Gray bojom, aero body paketom (prednji spojler, pragovi, zadnji difuzor, zadnji krovni spojler...), novom haubom, trkačkom trakom, zelenim detaljima, sportskim izduvnim sistemom, točkovima od 22 inča.

 

mansory audi rs6 03.jpg

 

Unutrašnjost je sa alkantarom i ugljeničnim vlaknima, uz zelene detalje.

 

mansory audi rs6 02.jpg

 

Motor je 4.0 twin-turbo, ovde pojačan na 780KS i 1.000 Nm obrtnog momenta.

 

mansory audi rs6 01.jpg

 

Ubrzanje 0-100 km/h za tačno 3 sekunde.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Električni Audi RS6 stiže sledeće godine

 

audi a6 2023.jpg

 

Glasine su bile tačne, jer su u Ingolstadtu potvrdili da naredne godine na scenu stiže elektropokretano izdanje Audija RS6.

Prvi čovek dizajnerskog odeljenja Audija Marc Lichte potvrdio je da će prvi električni Audi RS6 biti baziran na modelu A6 e-tron ali će, shodno legendarnoj oznaci koju će nositi, imati prepoznatljivu karavansku formu karoserije, širi trag točkova, veće felne i znatno više snage. Lichte je takođe rekao da su šefovi u Audiju oduševljeni skicama prvog RS6 koji će pokretati samo elektromotori, a pominje se da će Audijev odgovor na slično koncipirani Porsche Taycan Sport Turismo raspolagati sa više od 700 konjskih snaga i biti optimalan spoj performansi i praktičnosti. U Ingolstadtu ne odustaju od plana prema kojem Audi od 2026. godine više neće proizvoditi automobile koje će pokretati motori sa unutrašnjim sagorevanjem, ali je Lichte potvrdio da u odeljenju Audi Sport uveliko pripremaju nekoliko poslednjih RS modela ''na benzin'' koji će biti spektakularni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ABT RS6 Legacy Edition je tunirani Audijev karavan sa 750 konja

 

rs6 k01.jpg

 

Poznati tuner ABT se se pozabavio najnovijom generacijom Audijevog modela RS6.

Model nazvan ABT RS6 Legacy Edition pokreće 4.0 V8 motor čija je snaga povećana sa 621KS/850Nm obrtnog momenta na 750KS/980Nm. Iako zvaničnih podataka nema, realno je očekivati da RS6 Legacy Edition od 0 do 100 km/h ubrzava za manje od 3.4 sekunde koliko je potrebno fabričkom modelu.

 

rs6 02.jpg rs6 03.jpg rs6 04.jpg

 

ABT je ugradio nove turbine i interkulere, napravljene su modifikacije za bolje usmeravanje vazduha putem ''optimizovanih'' usisnih rešetki napred, a tu je i novi sistem upravljanja motorom (ECU) koji se bolje nosi sa dodatnom snagom. RS6 je dobio nove pragove, veće 22-inčne lagane felne i ABT opruge i amortizere. Hauba je napravljena od karbonskih vlakana, kao i prednji i zadnji lip, spojleri. Unutrašnjost je također unapređena. ''Legacy Edition modela RS6 sa V8 motorom je dostojan da oda počast istinski legendarnom modelu'', saopćeno je iz ABT-a. Tuner je najavio da će napraviti 200 primeraka modela RS6 Legacy Edition.

 

rs6k 05.jpg rs6k 07.jpg rs6k 08.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stiže električni Audi RS 6 sedan

 

audi a6 struja.jpg

 

Mercedes i BMW sa svojim modelima EQE 53 i i5 M60 već su počeli da privlače nove kupce u klasi premium električnih limuzina više srednje klase. To je motivisalo Audi da 13 godina nakon gašenja ponovo aktivira priču o RS 6 sedanu.

 

Audi je predstavio A6 e-tron sa istoimenim konceptom još 2021. godine. Vreme im curi, jer su Mercedes i BMW već zauzeli startne pozicije u novoj niši u kojoj preovladava struja. Audijev model s četvoro vrata bi trebalo da se pojavi negde 2025. kao potpuno novi RS 6 e-tron, odnosno neće više biti samo Avant u ponudi. Naime, limuzina će se pridružiti verziji Avant e-tron u ovoj performantnoj liniji i to 15 godina nakon što ga je Audi ukinuo, zadržavši samo Avant. Proizvođač automobila iz Ingolstadta je odlučio da zaustavi proizvodnju limuzine RS 6 2010. godine iz straha da bi RS 6 mogao da kanibalizuje limuzinu RS 7 u to vreme. Bazirane na budućoj limuzini A6 e-tron, obe verzije su potvrđene za lansiranje 2024. godine. Audi planira da ih opremi novodizajniranim pogonskim sklopom na kojem kompanija radi u partnerstvu s Porscheom. Postavka sa dva motora, slična onoj u Taycanu, pokretaće ovaj divlji duo.

 

Električni modeli će dolaziti s više snage od prethodnika sa SUS motorom, odnosno kupumaltivna snaga elektromotora bi trebalo da ide preko 1.000 KS i oko 1.000 Nm obrtnog momenta, izveštava Autocar. Menjač sa dvostrukim kvačilom i ''električni'' quattro pogonom isporučivaće snagu i obrtni moment na obe osovine. Premium Platform Electric (PPE), koju je takođe razvio Audi sa Porscheom za velike automobile za koje MEB arhitektura nije odgovarajuća, naći se i kod limuzine i Avanta, podržavajući arhitekturu od 800 V i inverter od silicijum-karbida. Modeli kao što su Audi Q6 e-tron SUV i Q6 e-tron Sportback, ali i Porsche Macan Electric biće izrađeni takođe na PPE platformi.

 

Ali, pre nego potpuno nova generacija RS 6 stigne na tržište, Audi i dalje ima planove sa aktuelnim modelom. Audi Sport odeljenje će izbaciti još jači RS 6 GT Avant. Njegov 4.0 TFSI V8 sa dva turbopunjača bi trebalo da ima 30 KS i 50 Nm više od RS 6 Avant Performance, koji razvija 630 KS i 900 Nm obrtnog momenta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL: Audi RS6 Nogaro Edition

 

Audi Sport modeli sa oznakom Nogaro Edition napravljeni su u čast Audija RS2 karavan iz 1994. godine i ofarbani su u istu ''Nogaro plavu'' boju kao i taj RS2. Dostupne su Nogaro Edition verzije Audija TT RS, RS4 Avant, RS5 Coupe, RS5 Sportback i RS6 Avant.

705KS/880Nm umesto 560KS/700Nm:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL: Audi RS6 (C7) Nogaro Edition

 

Poslednja serija Audija RS6 (C7) kojom je Audi obeležio kraj proizvodnje te generacije RS6:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...