ChobbyNS 282 Posted August 20, 2017 Pozdrav svima. Neki me znaju od ranije dok sam "terao" stila, nakon toga se pazarila alfa pa sam se deaktivirao s foruma. . . Vozim 147 jtd 8v nekih 6 godina i oko 100.000 predjenih km, na satu ima skoro 300.000. U zadnje vreme je radjeno puno stvari na autu pa da ne bih ponovo sve pisao prekopiracu post sa drugog foruma. Imao sam problem sa podizanjem temperature pa se krenulo u rešavanje tog problema. Zamenjen je termostat novim vernet-ovim i urađen kompletan veliki i mali servis jer se posumnjalo na vodenu pumpu koja je ujedno s kaiševima imala oko 60.000 pređenih km. Pumpa je blokirala i imala prilično lufta u osovini ali auto je i dalje dizao temperaturu. Pošto to nije rešilo problem na insistiranje majstora a moje negodovanje je skinuta glava i odneta na proveru gde se ispostavilo da je sve ok. Urađena je obrada i sve što treba kad je već skinuta s motora, uzeti novi dihtunzi usisa, izduva, ventil dekle i glave i vraćeno sve nazad. Na kraju sam na svoju ruku pazario nov hladnjak da ga sam zamenim, iako me je majstor ubeđivao da je hladnjak testiran i da je sve u redu. Naravno da nije bilo u redu, hladnjak je totalno bio začepljen i zamenom je rešen problem podizanja temperature. Nakon toga se prešlo na trap, montirane su Eibach Pro Kit opruge i stavljeni Bilstein prednji amortizeri. Pri menjanju amortizera sam uspeo obe manžetne da pokidam pa su zemnjene sve 4 kad se već radilo Napred promenjene obe gornje viljuške od Tejovića i stabilizatori, donje viljuške nakon 4 godine nemaju ni malo lufta pa su ostavljene. Pozadi je promenjeno bukvalno sve na trapu sem gumica balans štangle i amortizera koji su delovali ok pa neka stoje neko vreme Montirane su i druge oplate zadnjih točkova i ubačen je crni kožni enterijer sa grejačima koji čekaju povezivanje Nakon svega toga sam imao problema sa manjkom snage ispod 3000 o/min(auto se ulenjio od stajanja po servisima ) pa sam otišao do Dejana Safe Chip gde je konstatovan crknut vakuum ventili(aktuator). Zamenjen je kao i sva creva oko tog ventila i sada je ponovo sve ok. Nadam se da nisam mnogo udavio, evo koja slika za kraj da kompenzujem za smaranje Mimo svega ovoga jos ranije su stavljeni bi xenon projektori, farovi ofarbani u crno u gta stilu i promenjeno osvetljenje instrument table. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5905 Posted August 21, 2017 Gde si Chobby legendo?! vidim ja da si se ti vratio... Nisam te video sada sa tim felnama, meni inace mozda i jedne od lepsih fabrickih AR felni Quote Share this post Link to post Share on other sites
ChobbyNS 282 Posted August 21, 2017 Pozdrav Mile Nisu fabricke, AEZ felne su ali su bas za 147/156 i centralna rupa, promer i ET su za te modele. Ja sam jurio multispoke 17", na te verovatno mislis, ali ove izletele ranije. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5905 Posted August 21, 2017 Au jeste...ona alfistina je imala "iste" felne. Vidjam jos jednu crnu po gradu sa istim... Gde je 159-ka? Quote Share this post Link to post Share on other sites
ChobbyNS 282 Posted August 21, 2017 159 prodata, trebale su dizne da se repariraju a vec je bilo dosta ulozeno pa smo odustali od igranke. Vidim da je neki lik po NS voza u sumaher stilu, ne znam koliko ce izdrzati auto Ja sam u potrazi za toora 18" felnama koje su isle na GT-a u blackline opremi, ta felna mi je neostvareni san Ali je prilicno retka kod nas i skupa cak i kad se pojavi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted August 21, 2017 Al vredi 1 ChobbyNS reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted September 1, 2017 ...može i naslov teme da se menja kad nađe @ChobbyNS te felne, kako da ostane ''klotara'' onda... Quote Share this post Link to post Share on other sites
ChobbyNS 282 Posted September 1, 2017 Može naravno Mada sam ubacio kožni enterijer sa grejačima pa polako napušta reon klotare U planu je da se ubaci kožni MF volan, nova ručica menjača i da se tapaciri srede kod nekog tapetara. Quote Share this post Link to post Share on other sites
rkoma1986 1080 Posted September 1, 2017 0631986752, Kad si vec iz Novog Sada, ovo je tapetar iz Veternika. Vladi (Bingodalton) je odlicno odradio sedista, pritom uopste nije skup koliko se secam. Ja sam hteo da odvezem prosli auto da mi sredi tapacirunge, ali sam ga u medjuvremenu prodao (jos uvek se kajem zbog toga, al to je neka druga prica :)) 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
ChobbyNS 282 Posted September 1, 2017 Hvala na kontaktu, otići ću da se raspitam Da nije to onaj tapetar Beba S?Kod njega sam nosio sedište od kamiona i ekstra je uradio. Quote Share this post Link to post Share on other sites
rkoma1986 1080 Posted September 2, 2017 Ne mogu da se setim imena, na kruznom u veterniku se skrene desno i onda druga, treca levo Quote Share this post Link to post Share on other sites
ChobbyNS 282 Posted September 2, 2017 Da, to je taj.Hvala ti i svakom slučaju.Auto je danas oteran kod bate u Petrovaradin da se uradi downpipe I zameni fleksibilno crevo koje je proizvodilo neki iritirajući zvuk na oko 1200 obrtaja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5905 Posted September 4, 2017 Tapetar iz Veternika dere da to nije normalno. Na puntu je trazio 40e samo bocnu stranu da sredi, dezurni je cak imao i materijal. Znaci bukvalno samo rad... On 9/2/2017 at 8:52 AM, ChobbyNS said: Petrovaradin da se uradi downpipe Sta kaze Bata? Koliko trazi i od cega ce ti praviti, inox ili ona obicna cevulja? Quote Share this post Link to post Share on other sites
rkoma1986 1080 Posted September 4, 2017 @Bingodalton Koliko ti je naplatio za sedista? Meni se cini da uopste nije bilo puno Quote Share this post Link to post Share on other sites
ChobbyNS 282 Posted September 4, 2017 Meni je uzeo 20€ da okrpi bočnu stranu sedišta od kamiona, falilo je i sunđera a materijal za krpljenje je imao on i to fabrički za iveko. @Milutin-NS Bata me je savetovao da ostavim moju cev iz koje će izvaditi saće, kaže da je veća cev pa je bolji protok vazduha. Zamenio sam i fleksibilnu cev i sada samo šišti 6 crvenih me je izašlo sve ako nekoga zanima, 3500 fleksibilno crevo i 2500 zezanje oko prvog katalizatora. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 726 Posted September 4, 2017 Meni je ja mislim uzeo 20, pisao sam u svojoj temi, a radio ke sledece. Bocni sedalni bubreg je menjao, njegov mayerijal, dva isecka. Zamenio tapacire suvozackog i vozackog sedista, samo sedalni deo. Zamenio im mesta. I na jednom mestu ustinuo malo materijal naslona za ledja na vozackom. Apsolutno ne skupo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ChobbyNS 282 Posted September 4, 2017 Super, hvala na informaciji.Ne deluje skupo.Jel si zadovoljan kako je uradio? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 726 Posted September 4, 2017 Jesam. Materijal je imao od nekog punta, razlika jedva primetna i konac malo svetliji, ali dodje na svoje posto su sedista i konac ipak. Stari 12 god, treba to da se uprlja. Na slici se vidi. Suvozacko sediste, levi sedalni bocni naslon, njegov spoljni deo i gornji deo materijala je zamenjen i vidi se razlika u koncu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ChobbyNS 282 Posted September 4, 2017 Dobro je uradio, sviđa mi se.Oteraću kod njega samo moram da smislim kojim materijalom da mi presvuče tapacire Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 5181 Posted September 7, 2017 Nappa Quote Share this post Link to post Share on other sites
ChobbyNS 282 Posted September 7, 2017 To je neka vrsta koze ako se ne varam? Juce je promenjen i motoric od prskalice tako da to radi ponovo Nazad je crevo uspelo da spadne sa prskalice pa je sve curelo u gepek, i to je uz malo muke sredjeno takodje Quote Share this post Link to post Share on other sites
ChobbyNS 282 Posted December 19, 2017 Pre neki dan je ubacen volan iz GT-a s komandama. Sve radi ok, ali cu morati promeniti dugmice koji su izlizani i verovatno cu odneti negde da se promene mikroprekidaci na komandama jer mi se ne svidja odziv, klik na dugmice se gotovo ne oseti. Narucen je i prekidac kocnice s 4 pina jer mi je jos to ostalo kako bi kompletirao tempomat koji sam ugradio. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17448 Posted December 19, 2017 Imao sam slicnu primedbu - kada sam svoje stare MF komande samo za radio, zamenio sa MF komandama na volanu za navigaciju (po instalaciji iste). Takodje mi se nije svidjao odziv novog reda dugmica, tako da sam otvorio da vidim o cemu se radi. Resio sam ciscenjem ploce, a jedan taster je imao "fabricki" predvidjen preveliki, tj. dubok hod, sto sam resio pravljenjem gumene "ekstenzije" koju sam dodao na kontaktnu gumu. Sve ce ti biti jasno sa slika, mozda pomogne: Quote Share this post Link to post Share on other sites
ChobbyNS 282 Posted December 19, 2017 Gledao sam tvoju temu, bas oko dugmica taj deo Ali razlikuju se prekidaci, kod mene postoji zalemljen mikroprekidac, dok je kod tebe taj sistem s tim gumicama, koji je po meni i zahvalniji i bolji osecaj pruza prilikom kliktanja. Ovako je kod mene, samo ne znam gde da potrazim te prekidace. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17448 Posted December 19, 2017 Aha, druga prica znaci, nisam rasturao te sa Alfe, zato i napisah "mozda pomogne"... U principu, sa Stila su jednostavniji, kao na daljinskom , a ovi bi trebalo preko mikroprekidaca da imaju "klik" efekat. Da pogledas broj pinova ili neku oznaku, pa pokusaj da zvrcnes mozda "Mikroprinc" ili "Kelco" u BG... Opcija oglasa i polovnog jedino ako imas mogucnost da pregledas. Quote Share this post Link to post Share on other sites