neshaoct 9584 Posted August 18, 2017 Od početka F1 sezone 2017. Heineken će biti zvanični partner Formule 1, kao i velikog broja događaja koji se organizuju pod okriljem Svetskog šampionata Formula 1 (FIA Formula One World Championship™). U to ime, Heineken je pripremio zanimljivo iznenađenje za sve fanove ovog prestižnog takmičenja u Srbiji. Reč je o nagradnom konkursu koji se do 24. avgusta sprovodi u svim Idea, Roda i Mercator objektima u Srbiji. Svi potrošači koji kupe četiri Heineken limenke biće u prilici da se takmiče za putovanje na trku F1 u Monci 2017 godine. Potrebno je da na računu pronađu specijalan kod koji predstavlja ulaznicu za kviz znanja o iz oblasti Formule 1 i odgovorne konzumacije i unesu ga na Heineken Srbija Viber Public Account. Potrošač koji sakupi najviše bodova do 24. avgusta, moći će da ostvari svoj san i osvoji dve karte za putovanje na trku na čuvenoj stazi u šampionatu Formule 1 koja se održava 3. septembra. Pored nagradnog konkursa, kroz Formula 1 kampanju Heineken ističe svoju dugoročnu posvećenost odgovornoj konzumaciji piva. Sa vozačima F1 kao pionirima za bezbednost na putevima i legendom Ser Džeki Stjuartom, Heineken šalje jasnu poruku protiv vožnje pod dejstvom alkohola. ''Odgovorna konzumacija predstavlja veoma bitan segment koji Heineken kroz istoriju i svoje poslovanje komunicira svojim potrošačima. Trudimo se da predstavimo ovaj vid odgovornosti kao društvenu normu ponašanja kada je vožnja u pitanju. Želimo da podstaknemo potrošače da se ugledaju na najveće vozače najbržeg šampionata, koji dele stav da kada ste za volanom snosite punu odgovornost ne samo za sebe, već i za svoje okruženje, i zato je važno da ne vozimo kada pijemo'', izjavila je Tijana Domanović, Heineken brend menadžer. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites