Jump to content
FAS Euroauto Goran
neshaoct

Cupra postaje Seatov high performance pod-brend

Recommended Posts

Cupra proslavlja treći rođendan i započinje novu eru sa električnim modelom Born

 

cupra birthday born02.jpg

 

Cupra je krenula u novu eru. Tri godine nakon lansiranja u Terramaru, Cupra počinje transformaciju kompanije u pravcu elektrifikacije. U kombinaciji sa performansama Cupra je pored svojih šest plug-in hibridnih varijanti lansirala i prvi 100% električni model - Cupra Born. U okviru proslave treće godišnjice kompanije, Cupra je u viruelnoj e-Garaži predstavila svoje planove za budućnost na događaju kojem su prisustvovali mnogi ugledni gosti.

 

cupra birthday.jpg

 

Predsednik Cupre, Vaine Griffiths se prvi obratio rečima:

''Cupra je iznenadila sve u ove tri godine i čak nastavila da raste tokom pandemije. Ovi sjajni rezultati čine nas optimističnim da 2021. godine radimo još više; ove godine nastojimo da udvostručimo obim prodaje i očekujemo da ćemo znatno premašiti naš početni cilj.'' Od svog početka 2018. godine, Cupra je premašila sva početna očekivanja prodajom 65.000 jedinica i rastom dvocifrenom stopom. Nakon lansiranja nove palete proizvoda i predstavljanjem svog prvog jedinstveno razvijenog modela Formentor, Cupra je ubrzala svoj rast i u januaru 2021. postala je najbrže rastuća marka. Elektrifikacija će biti ključ rasta 2021. godine. Sa svih šest hibridnih varijanti Leon i Formentor na tržištu, zajedno sa Cupra Atecom, brend ima za cilj da ojača svoje prisustvo u Evropi. Cilj brenda je da 50% ukupne prodaje Formentora bude plug-in hibridna verzija.

 

Lansiranje modela Cupra Born, trebalo bi da bude impuls za transformaciju kompanije, po rečima Vaineu Griffiths:

''Cupra Born će promeniti igru na tržištu svojim dizajnom i performansama. Verujem da će ovo vozilo poboljšati i profitabilnost kompanije. Pored toga, Cupra Born će doprineti smanjenju emisije CO2 i ispunjavanju evropskih ciljeva. Ovim automobilom nameravamo da doprinesemo elektrifikaciji Španije i sveta i želimo da sledeća generacija bude deo ove transformacije.'' Cupra ima u planu da proširi svoju globalnu distributivnu mrežu na 800 prodajnih mesta širom sveta do kraja 2022. godine. Ovom strategijom Cupra Born otvoriće vrata novim međunarodnim tržištima i povećati prisustvo brenda u svetu. Sa svojih 500 kilometara dometa i sportskim dizajnom, spojiće se najnaprednija tehnologija sa minimalnim uticajem na životnu sredinu, jer će neki elementi modela biti izrađeni od recikliranih plastičnih materijala. Cupra Born će ubrzati električnu transformaciju, a u drugoj polovini godine počinje proizvodnja u fabrici u Zvickau u Nemačkoj.

 

PR Saopštenje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...