Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Cupra postaje Seatov high performance pod-brend

Recommended Posts

ABT Cupra Ateca

 

abt ateca 1.jpg

 

Mada je i već i fabrički Cupra Ateca dovoljno snažan SUV, nemački tjuner ABT Sportsline za predstojeći sajam tjunera u Esenu (od 1. do 9. decembra) priprema promociju još jače verzije.

 

abt ateca 111.jpg

 

ABT Sportsline je ovu Atecu pojačao za 50KS, na 257 kW/350KS i 440 Nm obrtnog momenta, dok najveća brzina iznosi 255 km/h.

 

abt ateca 11.jpg

 

Osim toga, ABT Sportsline se pobrinuo i za modifikaciju oslanjanja, kao i za set novih točkova od 20 inča.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

JE Design Cupra Ateca sa 360KS

 

189188-je cupra 11.jpg

 

Nakon što je još ranije ponudila pakete za doterivanje regularne Seat Atece, tjuning kompanija JE Design je svoju ponudu proširila i paketom za doterivanje već i fabrički dovoljno snažne Cupre Atece. Tako je 2.0 litarski turbo motor ovde dobio dodatnih 60KS i 50 Nm u odnosu na fabrički primerak (pa sada raspolaže sa 265 kW/360KS i 450 Nm), ubrzanje od 0 do 100 km/h je smanjeno sa 5.2 na 4.8 sekundi, dok je najveća brzina povećana sa 247 na 259 km/h.

 

189187-je cupra 1.jpg

 

Tu su i proširenja blatobrana u boji vozila, komplet alu točkova od 19 ili 20 inča (u ovom drugom slučaju gume su 275/30), kao i modifikovano oslanjanje (auto je niži za 30 mm).

 

je cupra 111.jpg

 

Na kraju, JE Design kompletan paket za Cupru Ateca naplaćuje 9.093 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

TopSpeed test: Cupra Ateca

 

189464-cupra ateca ts.jpg

 

Osam meseci nakon zvanične promocije sportske marke Cupra, u Barseloni smo vozili prvi model sa ovim znakom - Ateca.

Iz Martorela dolazi novi model - Cupra Ateca. Neko bi odmah pomislio da je u pitanju greška, te da se radi o krosoveru srednje klase Seat Ateca Cupra… Ne! Ovaj model označava početak namere španskog proizvođača da ime Cupra uvede na tržište kao potpuno novu, sportsku sub-marku. Nešto slično kao što je Fiat uradio sa brendom Abarth. Dakle, nije u pitanju samo novi model, već i potpuno novi brend čije ime je nastalo fuzijom dve reči - Cup i Racing. Sve ovo počelo je još u martu na Salonu automobila u Ženevi, a sada je tu i zvanično prvi automobil, preciznije SUV ovog španskog proizvođača, Ateca. Nešto kasnije, naredne godine pojaviće se jedan potpuno novi model u gami o kojem domaćini na promociji u Španiji nisu želeli mnogo da govore, a onda 2020. Cupra Leon, pa Cupra Leon ST, itd. Sve u svemu, ideja je da karakteristični bronzani logo ubuduće stoji sam za sebe!

 

1541757268627_ES5_3604_00149.jpg

 

No, da vidimo koliko se Cupra, zapravo, udaljila od Seata? U suštini ovo ne bi trebalo da bude Seat Ateca koji ima nešto snažniji motor i sportske dodatke na karoseriji u vidu spojlera, splitera, difuzora i slično. Naime, sve to Cupra Ateca ima i zahvaljujući tome, kao i manjim izmenama na karoseriji, deluje mnogo dinamičnije, poput pravog vozila visokih performansi. A to je upravo što su Španci i želeli. Generalno ovakoj pojavi se nema šta zameriti, mada bi još jasniji iskorak u drugom pravcu bio ubedljiviji znak da su u pitanju nova marka i model. Ovako i pored svih izmena, oštrijih linija, novih LED svetlosnih gurpa, sportskih branika sa svim aerodinamičkim dodacima, točkovima od 19 cola i ostalim, Cupra Ateca izleda kao ultimativna evolucija Atece.

 

1540543174686_CUPRA-Ateca097H.jpg

 

Slična situacija je i u enterijeru... Tu je vozač u fokusu, što je za svaku pohvalu, ali ni komfor nije zanemaren, što je, takođe, za pohvalu. Sportska sedišta napred odlično drže vozača i suvozača, iako se i putnici pozadi neće požaliti. Prostora ima kao i kod Seat Atece, što znači sasvim dovoljno za ljude prosečne konstitucije. Zapremina prtljažnika je, takođe, 485 litara, što znači solidna, mada ispod proseka klase. Međutim, vizuelno, ali i ''pod rukom'' utisak je zaista premium. Tu Cupra Ateca već pravi malo, mada značajno odstupanje od glavnog brenda.

 

1540542880692_CUPRA-Ateca075H.jpg

 

Koketiranje sa sportskom prirodom prisutno je na svakom koraku, odnosno u detalju. Sportska sedišta sa karakterističnim štepovima i presvučena kombinacijom klasične kože i alkantare, koja se nalazi i na oblogama vrata, pa delovi od aluminijuma, uključujući i nožne komande. Sve je to upravo onako kako treba da bude. I multifunkcionalni upravljač je drugačijeg oblika, tj. profilisan u skladu sa šakama i prstima, te u donjem delu ravan, tako da ga je veoma prijatno držati.

 

1540542950956_CUPRA-Ateca079H.jpg

 

Komande su praktično na identičnim pozicijama, ali je kvalitet završne obrade i materijala bolji. Istina, ima još tu dosta plastike, no ona se nekako stopila sa enterijerom, odnosno dominatniji su sjaj sportskih detalja crnog laka kojima su uokvireni delovi komandne table i ventilacioni otvori. I kada se tome doda još i digitalni kokpit, tačnije ekran visoke rezolucije koji se nalazi na mestu instrumenata, te onaj na centralnoj konzoli od 8 inča osetljiv na dodir, oko kojeg su pozicionirane i gotovo sve značajne komande, realno ostaje malo šta za zameriti.

 

1540543046857_CUPRA-Ateca082H.jpg

 

Lako povezivanje sa mobilnim uređajima je nešto što je odavno već usvojeni standard, a Cupra se generalno, kao i Seat, vodi u skladu sa tri osnovna principa u pogledu opremljenosti vozila: tehnologija, dizajn i bezbednost. S tim u vezi da dodamo da Ateca ima gotovo sve sisteme aktivne i pasivne bezbednosti, uključujući i osam kamera koje pokrivaju 360 stepeni dešavanja oko vozila.

 

1540543242466_CUPRA-Ateca119H.jpg

 

Ipak, malo je onih koji će se za Cupru Atecu odlučiti zbog infotejmenta i konekcije, pa i ostalih sistema ma koliko oni doprinosili bezbednosti. Ova marka privlači uglavnom sportski nastrojene vozače. Zato, uostalom, ovaj SUV i ima četvorocilindarski 2.0 TSI motor od čitavih 300 KS! Da, radi se o jednom od najsavremenijih turbo-benzinskih agregat iz VW Grupe sa internom oznakom EA888, koji maksimalnu snagu postiže u rasponu između 5.300 i 6.500 obrtaja u minuti.

 

1540543154942_CUPRA-Ateca085H.jpg

 

Kada tome dodamo i impozantnih 400 njutnmetara maksimalnog obrtnog momenta, raspoloživog već od niskih 2.000 pa do 5.200 o/min, semostestepeni automatski, tj. DSG menjač, kao i 4Drive, tj. pogon na sva četiri točka, jasno je kome se Cupra obraća... I to veoma razgovetno, budući da su tu i četiri izduvne cevi, naravno prave, iz kojih dopire karakterističan zvuk! Pored toga što se čuje, sportski SUV ima i Launch Control sistem uz pomoć kojeg do 100 km/h stiže za 5.2 sekunde. E sad, tu je malo u koliziji sa onim da bi Cupra Ateca mogla da bude i porodični krosover... Tj. može, ali teško je zamisliti da bi, recimo, deca pozadi bila oduševljena, a pogotovo njihova majka na mestu suvozača, da otac startuje kao na trkama ili reliju?!

 

1540542435223_CUPRA-Ateca070H.jpg

 

Mi smo na prvoj vožnji Atece u Španiji, tačnije južno od Barselone, upravo u području gde se nedavno održao reli za Šampionat sveta bili u prilici da sve ovo isprobamo u praksi. Naime, ljubazni organizatori su nam priredili pravi, čak ne ni mali, specijalni ispit, budući da je deonica puta zatvorenog za saobraćaj, a uz sve sudije sa pratećom signalizacijom i medicinske ekipe, bila duga nešto preko 6 kilometara. I tu smo mogli, bez ikakvih ogračničenja da upoznamo performanse i ponašanje modela Cupra Ateca.

 

1541757225589_ES5_2429_00069.jpg

 

Start je, dakle, uz upotrebu sistema kontrole silovit, tako da vozač i svi ostali u početku ostaju ''utisnuti'' u sedišta. Komande sedmostepenog automatskog menjača smeštene iza upravljača prosto mame da budu upotrebljene, jer ako se već ne može dohvatiti maksimalnih 247 km/h, bar da se uživa u ostalim aspektima sportske vožnje. DSG transmisija to svakako omogućava, verno prateći svaki zahtev vozača. Poseban doživljaj predstavljaju promene stepena na niže i oduzimanje gasa uz karakteristično sportsko ''pucanje'' iz auspuha! Kada se tome dodaju i mogućnosti koje pružaju Brembo kočnice, te odlično prianjanje Pirelli pneumatika nije ni čudo da su samo vozači bili ti koji su uživali?!

Iako se u krivinama ne ponaša baš kao ''hot hatch'', pre svega zbog dimenzija i visine karoserije, bez obzira što je za 10 mm niži od standardnog modela Ateca, Cupra Ateca je dosta agilna. Podupravljanje se javlja tek ako je pritisnete malo jače, jer ovo je SUV koji ima 1.615 kilograma mase. Zamislite, recimo, Golf R koji je nešto viši i više se naginje, a manje dinamičan jer ima nekih 130 kg viška zbog pogona na sva četiri točka. E, pa to bi moglo da bude to. U vezi sa tim, utisak je da reakcija na komandu upravljačem za delić sekunde kasni, tj. da postoji razlika u odnosu na njeno izvršenje, iako to neće pokvariti realno pozitivne utiske iz vožnje. Manji broj vozača će ovo primetiti, baš kao i činjenicu da veći deo vremena snaga se prenosi na točkove napred, pogotovo kada je podloga suva.

 

1541757228688_ES5_2446_00073.jpg

 

Ukoliko je klizava ili pak vozač ima veće zahteve, tada se snaga prenosi i na zadnju osovinu. Vozač ima i mogućnost dinamičke kontrole šasije (Dynamic Chassis Control), te izbor jednog od šest modova: Comfort, Sport, Individual, Snow, Off-Road i Cupra. U ovom poslednje navedenom profilu reakcija motora na komandu gasa je gotovo trenutna, zvuk je najbolji i ponašanje vozila nekako najviše sportski i najoštrije.

 

1540542996115_CUPRA-Ateca081H.jpg

 

U svakom slučaju, Cupra Ateca je zabavan kompaktni sportski krosover, koji nije jeftin, ali je sa cenom od oko 40.000 evra opet ispod sličnih rivala. Kod nas očekuje da će koštati i manje, no za preciznije informacije ćemo morati da sačekamo 2019. kada zvanično i počinje prodaja širom sveta. Ako je pak posmatramo u okviru ''šire porodice'', tj. VW Grupe, možemo konstatovati da donekle, sportskim žargonom rečeno, podseća premium SUV-ove Porsche Macan i Audi SQ5. Iako je mnogi kupci ovih vozila neće uopšte shvatiti kao rivala, Cupra Ateca je svakako impresivna. Barem toliko da se oni bliži konkurenti, kao što su VW T-Roc R i novi Audi SQ2 koji tek treba da se pojavi naredne godine, malo zabrinu?

A do tada, važno je zapamtiti - nova era za Seat je počela i Cupra je sada marka za sebe, jedinstvena, sofisticirana i sa izuzetnim performansama. Namera je da bude pozicionirana između velikoserijskih i premijum proizvođača. Trenutno širom sveta postoji svega 277 ovlašćenih prodvaca ovog brenda, koji pored vozila nudi i ono što bi nazvali ''lifestyle'' pratećim detaljima. No, to je već deo jedne druge priče…

Cupra Ateca je dobra polazna osnova za novi sportski subbrend, ali modeli koji je budu sledili moraju još više da se distanciraju od Seata.

 

▲  dinamična i atraktivna pojava, zabavna za vožnju sa odličnim performansama
▼  nedovoljno personalizovana

 

Tekst: Zoran Živkov/TopSpeed

Fotografije: TopSpeed

 

preuzeto sa - topspeed.telegraf.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cupra Ateca Special Edition

 

cupra ateca 1.jpg

 

Uz Formentor concept, Cupra na sajmu u Ženevi promoviše i specijalno izdanje Atece. To je Cupra Ateca Special Edition koja će u prodaju krenuti pre kraja ove godine, i to sa elementima od ugljeničnih vlakana (zadnji krovni spojler, retrovizori), sa 20-inčnim dvobojnim alu točkovima i Akrapovič izduvnim sistemom (7 kg lakši od regualrnog).

 

190168-cupra ateca 11.jpg

 

Za unutrašnjost su predviđeni Petrol Blue alkantara (na sportskim sedištima i oplatama vrata), detalji u boji bakra i posebne Cupra patosnice.

 

cupra ateca 111.jpg

 

Automobil pokreće poznati 2.0 litarski turbo benzinac sa 221 kW/300KS i 400 Nm, u kombinaciji sa 7-stepenim automatskim menjačem. Tu je i pogon na sva četiri točka, ubrzanje od 0 do 100 km/h iznosi 5.2 sekundi, a najveća brzina je 247 km/h.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

carobsession.jpg Car Obsession video: Test Cupra Ateca

 

2.0 turbo-benzinac iz Golfa R čini prvu Cupru kao zasebnog brenda u odnosu na Seat...sa 300 konja:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

topspeedvideo.jpg TopSpeed video: Test Cupra Ateca

 

Nije u pitanju samo novi model, već i potpuno novi sportski brend čije ime je nastalo fuzijom dve reči - ''Cup'' i ''Racing''. Prvi predstavnik je Cupra Ateca, SUV sa 300 KS!

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cupra Leon sa plug-in hybrid pogonom do kraja 2020. godine

 

cupra leon.jpg

 

Seat je nedavno najavio plan po kome će do 2021. godine na tržište lansirati šest novih električnih i plug-in hybrid modela, pri čemu se tu radi o vozilima iz različitih klasa. Jedan od njih će biti i serijska verzija električnog El-Born koncepta koji je prikazan na nedavnom sajmu u Ženevi, a njemu će se pridružiti i električna verzija gradskog modela Mii. Sledi nove generacija modela Leon koja će u ponudi imati i plug-in hybrid varijantu, kakvu će dobiti i njihov najveći SUV model Tarraco. I brend Cupra će imati ulogu u elektrifikaciji Seata. To u praksi znači da stižu plug-in hybrid verzije modela Cupra Leon i Cupra Formentor.

 

Regularni Seat Leon nove generacije će se pojaviti početkom 2020. godine (u hatchback i karavanskoj ST verziji), a do kraje te iste godine stiže i Cupra Leon plug-in hybrid (takođe u hatchback i karavanskoj ST varijanti). Kako stvari sada stoje, Cupra Leon će po svemu sudeći dobiti isti pogonski sistem kao i nedavno predstavljeni Cupra Formentor concept, što podrazumeva benzinac i elektromotor sa ukupno 180 kW/245KS (emisija CO2 bi trebalo da iznosi manje od 50 grama po km). Takođe, biće moguća i vožnja samo na elektropogon kada će vozilo moći da pređe do 50 km. Osim navedenih modela, Seat i Volkswagen će razviti novu platformu koja će biti manja od MEB platforme na kojoj su modeli Volkswagen ID porodice. Nova platforma će biti spremna za modele dužine oko 4 metra (poređenja radi, aktuelna Ibiza je dugačka 405 cm), što znači da kasnije stiže i pristupačni Seatov električni model (po ceni manjoj od 20.000 evra).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

petrolheads.jpg PetrolHeads video: Test Cupra Ateca

 

Probali smo Atecu sa 4x4 pogonom i 300 konja, pa smo se zapitali da li smo mi upravo zavoleli SUV-ove? Strašan auto! I da strašni pilot!

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

cargurus.jpg CarGurus video: Test 2019. Cupra Ateca

 

Verovatno najbolji Seat ikada...koji se ne zove Seat:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

HGP Cupra Ateca sa 480KS

 

hgp cupra ateca.jpg

 

Raspolaže sa 480KS i 615 Nm, ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 3.6 sekundi:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dmotion test: Cupra Ateca

 

wqwqs54.jpg

 

Nije malo skeptika koji smatraju da je besmislena odluka Seata, tačnije, VW-a, da gradi posebnu sportsku marku. Pita me dobronamerni komšija koji se poprilično razume u mehaniku: ''Je'l komšo, jel' to Supra''? Odgovaram: ''Ne komšija, ovo je Cupra'', a on će na to: ''Pa da, to sam i mislio Supra''! ''Ne komšija, Supra je model jedne druge marke, a Cupra je marka'', odgovaram još uvek strpljivo. A komšija čita šta piše na zadnjem delu Atece, češka se po glavi, pa kaže: ''Vidi, pa stvarno piše Cupra, a ja mislio Supra''. Ova stvarna priča malo liči na onu legendarnu anegdotu o kupovini Nissana u Dalmaciji, ali, mlađe ćemo na tu jezičku zavrzlamu podsetiti nekom drugom prilkom.

 

wqwqs53.jpg

 

Za sada, u slučaju da neko još ne zna, da razjasnimo. Do nedavno, Cupra je bila oznaka za ''navijene'' sportske modele marke Seat, ali je Volkswagen Grupa, odlučila da, poput mnogih, liniju sportskih modela odvoji kao posebnu pod marku. Isto kao što je to uradio Citroen DS-om, Fiat Abarthom, Mercedes AMG-om. I po istom receptu, barem za početak, radiće se o dorađenim modelima osnovnog brenda.

 

wqwqs52.jpg

 

Zbog toga Cupra Ateca, jeste Seat Ateca, sa potpuno novim amblemom i ozbiljnim pogonom, koji bi ovom kompaktnom SUV-u trebao da donese ozbiljne performanse, ali i svakodnevnu praktičnost. Ateca, barem kada je pominjemo u kontekstu Seata kompaktni je SUV, klase VW Tiguana. Dužina od 4.37 metara ovu klasu salonskih terenaca zapravo zadržava u gabaritu običnog hatchbacka, ali podignutija i uspravnija sedišta enterijer čine funkcionalnijim, a nije malo onih koji se za ovu klasu vozila odlučuju i zbog lakšeg smeštanja u sedišta. Po pitanju odmicanja od osnovnog modela i pretvaranja u Cupru, nije preterano mnogo učinjeno.

 

wqwqs51.jpg

 

Novi amblem, natpisi na spliteru vazduha na prednjem odbojniku i zadnjim vratima, poseban dizajn naplataka, i čak četiri izduvne cevi. To bi bilo to. Moglo bi se reći da je malo za izdvajanje marke, dok se sa druge strane može reći i da je prikrivena prava vatra koju Cupra Ateca krije ispod svoje karoserije. Obzirom da je ipak ovo prva Cupra, budimo tolerantni pa zaključimo da će iz Španije tek stizati više individualnosti, kao što je već najavljeno konceptom Formentor. Samo, pre nego što neko pokuša da omalovaži Cupra Atecu, ne treba zaboraviti da je zapravo potpuno jedinstvena na tržištu, a pogotovo kada se smesti u cenovni razred.

 

wqwqs50.jpg

 

Ni u enterijeru nema preterane individualizacije koja ovu, svakako specijalnu Atecu, odvaja od standardne. Osim što na prednjim sedištima piše Cupra, neće vas dočekati tvrda duboko profilisana sportska sedišta, nego, uslovno rečeno, obična, nešto tvrđa i udobna za svaki dan, presvučena alkantarom u centralnom delu i kožom sa zanimljivim dezenom karbona na bokovima. Ovo je loša vest za sportiste u duši, ali jako dobra vest za one koji ne žele da se pate pri svakom ulasku ili izlasku. A obzirom na visinu i vozila i sedišta, ulazak i izlazak su prijatno laki. Čisto da se zna, Cupra, ne podrazumeva i da su prednja sedišta elektropomična.

 

pročitajte kompletan tekst na - dmotion.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL video: Cupra Ateca na Autobanu

 

2.0 Turbo sa 300 konja i 400 Nm. 5.2s do 100, i 247 Km/h: 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najavljen Cupra Concept

 

cupra concept.jpg

 

Seat je još ranije najavio plan po kome će do 2021. godine na tržište lansirati šest novih električnih i plug-in hybrid modela, pri čemu se tu radi o vozilima iz različitih klasa. I brend Cupra će imati ulogu u elektrifikaciji Seata. To u praksi znači da stižu plug-in hybrid verzije modela Cupra Leon i Cupra Formentor. Regularni Seat Leon nove generacije će se u prodaji pojaviti početkom 2020. godine, a tokom te iste godine stiže i Cupra Leon sa plug-in hybrid pogonom. Po svemu sudeći taj Cupra Leon će biti najavljen Cupra konceptom koji je u ovom ''teaser'' videu i koji će premijeru imati u septembru ove godine na sajmu u Frankfurtu. Kako stvari sada stoje, Cupra Leon će po svemu sudeći dobiti isti pogonski sistem kao i Cupra Formentor concept sa ovogodišnjeg sajma automobila u Ženevi, što podrazumeva benzinac i elektromotor sa ukupno 180 kW/245KS (emisija CO2 bi trebalo da iznosi manje od 50 grama po km). Takođe, biće moguća i vožnja samo na elektropogon kada će vozilo moći da pređe do 50 km.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cupra concept za sajam u Frankfurtu

 

cupra c.jpg

 

Seat je još ranije objavio jedan ''teaser'' video kojim je najavio novo koncept vozilo njihovog novog brenda Cupra. Danas se pojavila i nova teaser slika, uz saopštenje da je u pitanju novi Cupra concept koji će premijeru imati u septembru na sajmu automobila u Frankfurtu. O samoj studiji za sada nema mnogo detalja, sem da se radi o potpuno električnom vozilu, i to vozilu koje kombinuje elemente crossovera i sportskog coupea. Takođe, trenutno nije poznato da li ovaj neimenovani koncept automobil možda najavljuje neki budući serijski model. Seat je inače još ranije najavio plan po kome će do 2021. godine na tržište lansirati šest novih električnih i plug-in hybrid modela, pri čemu se tu radi o vozilima iz različitih klasa. I Cupra će imati ulogu u elektrifikaciji Seata. Tako je već neko vreme poznato da stižu plug-in hybrid verzije Cupra Leon (na bazi nove generacije Leona koja se uskoro očekuje) i Cupra Formentor.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Igrači Barselone moraju da vrate službene Audije - zameniće ih Cuprama

 

194771-messi.jpg

 

Poznati fudbalski klubovi često imaju ugovore sa proizvođačima automobila prema kojima svi igrači i funkcioneri dobijaju sponzorske automobile, a zauzvrat na treninge i okupljanja moraju da dolaze u pomenutim modelima. Uz to, proizvođač godišnje plaća pozamašnu cifru klubu za takvu reklamu. Upravo je takav bio slučaj s Audijem i Barselonom. Oni su imali ugovor po kome je Barselona zarađivala oko 5 miliona evra godišnje, a uz to su vozili najnovije luksuzne i sportske modele proizvođača iz Ingolstadta. Ipak, čini se da je toj priči došao kraj.

 

Naime, španski ''AS'' piše da produženja ugovora neće biti, a od igrača se traži da sponzorske automobile vrate u salone, a za to imaju tri nedelje. Dakle, Messi će morati da vrati svoj SQ7, dok će Ivan Rakitić ostati bez crnog SUV-a Q8. Iako nisu poznati detalji razlaza, internetom su već počele da kruže glasine da u Audiju nisu bili zadovoljni činjenicom da su igrači često na treninge dolazili u svojim privatnim sportskim automobilima. Ipak, igrači neće dugo biti bez službenih automobila. Naime, španski portal ''Periodismo Del Motor'' ističe da će sledeći sponzor biti Cupra! Reč je o marki koja je vezana uz Seat, a odnedavno je zasebna marka koja u ponudi ima Cupru Atecu, Leon Cupru R kao i nedavno predstavljeni koncept Formentor. Ostaje da se vidi kako će se to odraziti na igrače i njihov izbor. Naime, ako na treninge nisu odlazili sa preko 100 hiljada evra vrednim Audijevim modelima, što će ih naterati da se voze u atraktivnim, ali ipak jeftinijim Cuprama...

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

osv.jpg OSV video: Test Cupra Ateca

 

Luca de Meo sada radi u VW grupi, za Seat. Njegov prošli posao je bio da od Abarth-a napravi poseban brend, razdvojen od Fiata.

Koliko je u tome uspeo je stvar za ocenu...ali, očigledno su prvi ljudi VW grupe mislili da je uradio dobar posao jer su mu dali isto zaduženje. On danas taj isti posao radi za Seat pravljenjem Cupre kao posebnog brenda. U budućnosti se planira da Cupra modeli i dizajnom budu različiti od Seat varijanti...ali, za sada je Cupra priča uglavnom pokušaj da se ''na žvaku'' premiuma uzme koji evro više za iste Seate sa kozmetičkim izmenama:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cupra i FC Barcelona postali partneri

 

Screenshot 112.png

 

FC Barcelona potpisala je ugovor sa španskim brendom Cupra koji je tako postao zvanični partner katalonskog kluba. Barca je time napustila Audi i potpisala petogodišnji ugovor sa Cuprom, koja je ustvari Seatov brend fokusiran na sportske automobile. Predsednici Barcelone i Seata, Josep Maria Bartomeu i Luca de Meo, potpisali su ugovor po kojem će dva velikana sarađivati kako bi promovisali grad kroz aktivnosti koje će podržavati inovacije i mlade talente. Kako je saopšteno, Cupra je ostvarila saradnju sa FC Barcelono postavši ekskluzivni oficijelni Automotive i Mobility partner. Specijalni Seatov deo je tako udružio snage sa svojim gradskim fudbalskim klubom kao deo saradnje u narednih pet sezona. Ovaj sporazum koji prevazilazi tradicionalna partnerstva zasnovan je na tri strateška stuba. Najpre, oba partnera su poreklom iz Barcelone i imaju zajedničku viziju jačanja imidža grada u celom svetu. Zatim, dve strane nastoje promovisati talent mladih i inovacije i konačno, dve marke dele iste vrednosti: strast, ambiciju i globalno usmerenje.

 

U tom smislu, saradnja između Cupre i FC Barcelona služiće stvaranju jedinstvenih iskustava za zajednicu svojih navijača širom sveta, kao i razvoju projekata urbane mobilnosti oko stadiona Camp Nou. Izvršni direktor Seata Luca de Meo i predsednik FC Barcelone Josep Maria Bartomeu sastali su se na Camp Nou pre prve Barçine domaće utakmice u La Liga 2019-2020. ''Ova inovativna saradnja sa jednim od najvećih svetskih fudbalskih klubova pokazuje našu čvrstu predanost marki Cupra i mobilnosti. Zatim, partnerstvo sa univerzalnom institucijom kao što je FC Barcelona sa navijačkom bazom od preko 340 miliona ljudi, podržaće našu strategiju globalizacije'', izjavio je de Meo. ''Proslavljamo partnerstvo između Cupre i FC Barcelona kao novog oficijelnog Automotive i Mobility partnera. Zajedno krećemo na novi put zasnovan na zajedničkim vrednostima kao što su strast, ambicija i timski rad. Inovativna saradnja koja će nam omogućiti da pružimo jedinstvena iskustva našim obožavaocima širom sveta i kroz koju ćemo imati priliku sarađivati i u razvoju novih rešenja koja će poboljšati mobilnost u gradu'', izjavio je predsednik FC Barcelona Josep Maria Bartomeu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Unutrašnjost Cupra concepta

 

cupra ev.jpg

 

Seat je još ranije za sajam automobila u Frankfurtu najavio novo koncept vozilo njihovog brenda Cupra, kada su objavili i nekoliko teaser slika i video priloga. Sada se pojavila i nova slika, pa ovog puta možemo da vidimo i unutrašnjost ovog automobila. O samoj studiji i dalje nema mnogo detalja, osim da se radi o potpuno električnom vozilu i to vozilu koje kombinuje elemente crossovera i sportskog coupea. Takođe, trenutno nije poznato ime koncepta, a pretpostavlja se da najavljuje neki budući serijski model. U unutrašnjosti pažnju privlače multifunkcionalni volan sa alkantarom, digitalna instrument tabla, ambijentalno osvetljenje i detalji od ugljeničnih vlakana. Cupra navodi i da enterijer pruža visok nivo komfora, kao i da se ističe kvalitetom izrade i upotrebom kvalitenih materijala. Seat je inače još ranije najavio plan po kome će do 2021. godine na tržište lansirati šest novih električnih i plug-in hybrid modela, pri čemu se tu radi o vozilima iz različitih klasa. I Cupra će imati ulogu u elektrifikaciji Seata. Tako je već neko  vreme poznato da stižu plug-in hybrid verzije Cupra Leon (na bazi nove generacije Leona koja se uskoro očekuje) i Cupra Formentor.

 

cupra c.jpg

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...