Jump to content
FAS Goran
neshaoct

TCR Šampionat

Recommended Posts

Spremaju se novi TCR modeli: Mini, Senova i Toyota Corolla

 

mini%20tcr%201.jpg

 

Otkad je 2014. godine Marčelo Loti osnovao TCR seriju, novi proizvođači se gotovo neprekidno pojavljuju sa već gotovim modelima izrađenim po TCR specifikacijama, ili s najavama takvih poduhvata. Tako se može pratiti razvoj TCR automobila još dve automobilske marke, o kojima se dosad u ovom kontekstu nije mnogo pisalo. To su britanski Mini i kineska Senova (vlasništvo kompanije BAIC motor). Američki tim LAP motorsport planira da se sledeće sezone takmiči u TCR klasi ''IMSA Kontinental čelendž serije''.

 

Projekat je započet u januaru i uživa fabričku podršku ogranka kompanije Mini iz SAD. ''Predali smo sve papire TCR-u, i imamo sva potrebna odobrenja od strane Mini SAD'', rekao je šef tima Luis Perokarpi. Tim priprema automobili i kao osnovu koristi Cuper S model sa petora vrata. Završen je razvoj kočonog sistema i menjača, ali izbor takmičarskog vozila nije konačan. ''Projekat smo započeli sa ciljem da koristimo Cuper S verziju sa petora vrata kao osnovu, ali javio se problem sa pravilima zato što je automobil kraći od predviđenog minimuma. Međutim, prateći TCR video sam da ima još automobila koji odstupaju od pravila (Alfa Romeo Giulietta, Peugeot 308). U svojoj gami Mini ima i automobile koju odgovaraju pravilima kao što je ''klabmen'', ali po pravilu u TCR-u svaki automobil je konkurentan, tako da ne brinemo koji ćemo koristiti'', dodao je Perokarpi.

 

Na otvaranju TCR Kina u Šangaju bio je predstavljen prvi kineski TCR automobil, koji je u ovom času možda bolje nazvati projektom, zasnovan na modelu ''BAIC senova D50 TCR''. On se nije trkao, već je bio izložen u padoku. BAIC motor već se takmiči u Kineskom turing šampionatu sa modelom D70. Iako njihov ''D50 TCR'' ima TCR odrednicu u nazivu, on još nije izrađen po TCR specifikaciji i samim tim ne poseduje odgovarajuću homologaciju. ''Senova D50'' bazirana je na Saabu 9-5, koji se već dugo ne proizvodi, a od koga su otkupljena tehnološka prava na pogonski sklop. Ovi automobili će se u početku koristiti u kup trkama, a 18 primeraka će se trkati u monomarka šampionatu, koji će imati finale na ovogodišnjoj Velikoj nagradi Makaua. ''Senova D50 TCR'' je teška 1.280 kg, ima 2.0 motor koji je razvio BAIC i raspolaže snagom od 320 KS. Elektroniku je izveo Manjeti Mareli, a menjač je šestostepeni Sadevov kakav koriste TCR automobili.

 

senova%20tcr.jpg

 

Prikazani kineski automobil još nije testiran, pa ni vremena krugova ni performanse nisu poznate. Za 2018. sezonu BAIC najavljuje da će auto u potpunosti biti izrađena po TCR specifikaciji i da će imati 350 KS. Posle sastanka čelnika japanskih brendova Honde, Tojote i Mazde sa Marčelom Lotijem na Ošerslebenu u vezi sa osnivanjem japanskog TCR šampionata, u japanskim medijima se pojavila vest da Tojota uveliko priprema TCR automobil, a da će model najverovatnije biti ''korola'' koja će biti bazirana na britanskoj verziji ovog bestselera. Iako je za TCR zainteresovan sam vrh Tojote iz Japana, tamošnji mediji govore da će ''korolu TCR'' razvijati Tojotino trkačko odeljenje TMG iz Kelna. Trenutno se u Japanu TCR automobili se trkaju u okviru Super taikju serije, a u medijima se šuška da će novi šampionat biti pravi turing, sa sprint trkama i odvijaće se u okviru programa Super Formule. Za sada se ne zna kako će se šampionat zvati, zbog toga što Super Taikju ima prava na ime TCR, ali je veoma verovatno da će se oživeti naziv Japanski šampionat turing automobila (JTCC).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vuković motorsport pripremio Renault Megane TCR

 

renault%20tcr.jpg

 

Švajcarski tim Vuković motorsport dovršio je projektovanje i izradu Megana po TCR specifikaciji!

Auto je izveden uz dozvolu Renoa, koja podrazumeva da Vuković kao tjuner može projektovati, izrađivati, prijavljivati za trke i prodavati Renault Megane TCR. Fotografija predstavlja prvu završenu ''kotrljajuću šasiju'' TCR automobila francuskog proizvođača, a kada u nju bude ugrađen motor, otpočeće i test faza, najavljena kao ''intenzivna''. ''Svu svoju energiju i resurse uložio sam u ovaj projekat. Želimo da pokažemo da je naš sistematični i visoko kvalitetni angažman onaj pravi i da dovodi do vrhunskih performansi u okviru postojećeg tehničkog pravilnika'', kazao je Milenko Vuković, prvi čovek Vuković motorsporta. ''Postarali smo se da Megan TCR raspolaže svim sastojcima potrebnim za jedan brz i pouzdan auto, tako da od prvog koraka možemo da se posvetimo performansama.'' U centru pažnje sada je izrada motora, a program razvoja je u pripremi. Čim bude završen proces homologacije, automobili će biti u ponudi na tržištu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Peugeot 308 TCR košta 109.000 evra

 

peugeot 308 tcr 1.jpg

 

Peugeot sport je prikazao model 308 TCR, svoj najnoviji proizvod namenjen klijentskom trkanju, a izrađen po standardima turing koncepta Marčela Lotija. Francuski proizvođač ovaj auto naziva značajnom evolucijom modela ''308 rejsing kup'', koji je sam nastao na bazi serijskog 308 GTi. Peugeot je lansirao auto u potpunosti po TCR specifikaciji, ali neće gasiti svoje monomarka takmičenje namenjeno ''308 rejsing kup'' automobilima.

 

peugeot tcr.jpg

 

Šasija, motor, menjač i aerodinamika TCR modela rađeni su specifično prema potrebama takmičenja u TCR šampionatima i svim sprint i endurans serijama otvorenim za automobile te specifikacije. Peugeot 308 TCR može se poručiti od 3. januara, a prve isporuke trkačkog automobila uslediće od aprila. Istovremeno, dostupan je i katalog sa svim raspoloživim opcijama. Auto će biti prikazan na štandu Pežoa tokom Ženevskog salona automobila, od 8. do 18. marta. Direktor Peugeot sporta Bruno Faman izjavio je: ''308 rejsing kup je već mogao da se takmiči u TCR serijama, ali brz razvoj šampionata zasnovanih na TCR pravilima inspirisao nas je da idemo dalje u potrazi za performansama, kako bismo zadovoljili ambicije naših klijenata sve do najvišeg nivoa, koji od 2018. predstavlja FIA Svetski kup turing automobila. Zato novi Peugeot 308 stiže u pravi čas i ilustruje snagu povezanosti Peugeot sporta i njegovih klijenata. Kako bismo zadovoljili njihove opravdane zahteve, iskoristili smo naše iskustvo i naša znanja da proizvedemo konkurentan i pouzdan automobil, uvek prijatan za vožnju.'' Predstavnici Peugeot sporta dalje ističu da je 308 TCR odgovor na veliku potražnju za ovakvim modelom i da će on sa aspekta konkurentnosti biti iskorak na sledeći nivo u odnosu na ''308 rejsing kup''. Taj se komentar ne odnosi samo na sportsku, već i na komercijalnu stranu.

 

''Operativni troškovi bili su ključni faktor tokom razvoja automobila, tokom kojeg nismo pravili kompromise u pitanjima performansi i pouzdanosti. Sigurni tehnički izbori i razumna nabavna cena od 109.000 evra - bez poreza - omogućili su nam da proizvedemo auto čiji troškovi eksploatacije iznose 4.5 evra po kilometru, ne računajući potrošni materijal'', dodao je Majel Til, direktor prodaje Peugeot i Citroen ''rejsinga''. Za razliku od ''rejsing kupa'', koji je nastao 2016, 308 TCR nastao je na bazi drugačije polazišne filozofije, jer cilja apsolutne performanse. Tokom njegovog stvaranja prerađeni su dovod vazduha, izduvni sistem i turbo. Od jednog se ipak nije odstupilo - i dalje ga pokreće motor od 1.598 kubnih centimetara. THP agregat je redni četvorocilindarski, sa turbopunjačem i interkulerom, montiran poprečno ispred prednje osovine. Snaga mu je deklarisana na 350 KS pri 6.000 o/min, a obrtni moment 420 Nm pri 3.000 o/min. Prečnik cilindra i hod klipa iznose 85.8 milimetara. Proizvođač navodi da motor bez intervencija može da pređe 5.000 kilometara, što je gotovo dvostruka distanca cele takmičarske WTCR sezone. Snaga se na prednje točkove prenosi preko šestostepenog sekvencijalnog trkačkog menjača, ojačanog u odnosu na onaj u ''rejsing kup'' verziji. Kvačilo je multidisk. Prednja osovina izvedena je po tipu Makferson, pozadi je torziona osovina. Auto ima širi trag od kup modela, podesive stabilizatore napred i pozadi. Elektronsku kontrolnu jedinicu izradio je Manjeti Mareli, maziva su Total.

 

Ventilisane prednje disk kočnice imaju dimenzije 378×34 mm, pozadi su diskovi od 270×12 mm. Kočne čeljusti izrađene su od aluminijuma, napred su šetoklipne, pozadi dvoklipne. Karoseriju 308 TCR zajednički su izradili Peugeot sport i Stilski centar Peugeot, sa ciljem optimizacije aerodinamike, za koju je korišćena računarska dinamika fluida. Naročita pažnja posvećena je prednjem delu i protoku vazduha ka hladnjaku i interkuleru, elementima suštinski bitnim za performanse i pouzdanost. Spliter stvara najveći mogući aerodinamički potisak radi stabilnosti prednjeg kraja, dok je za odgovarajući efekat pozadi zadužen difuzor. Točkovi imaju dimenzije 10×18 inča, a automobil se isporučuje sa Mišlen pneumaticima 27-65×18.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prva fotografija: Fiat Tipo TCR testira na Adriji

 

fiat-tipo-tcr.jpg.3b979df4d0f671b83a8e2f04476e61c1.jpg

 

Fiat Tipo TCR nije više samo ideja i projekat čije se ostvarenje nestrpljivo iščekuje. Pravi automobil tima Teknodom sport već je u akciji i sa Kevinom Đakonom za volanom prelazi probne krugove na autodromu Adrija. Kevin je prošlu sezonu TCR Italija završio kao treći u generalnom plasmanu vozača. Zamisao je da Fiat Tipo TCR učestvuje u ovogodišnjem TCR prvenstvu Italije i test na Adriji predstavlja jedan od poslednjih koraka u razvoju najnovijeg modela koji ulazi u TCR svet. Projekat Fiat Tipo TCR započeo je tim MRT/Nočentini, a zatim je prešao u ruke Teknodoma, porodičnog poduhvata famlije Đakon. Učešće ovog modela na BoP testu u Valensiji bilo je najavljeno, ali se nije i dogodilo. Italijanski Motorsport tvrdi da je auto bio na pisti Rikardo Tormo i da su ga ljudi iz TCR tehničkog odseka osmotrili, ali u vožnjama nije učestvovao. Zvanična prezentacija Fiat Tipo TCR najavljena je za vrlo skoru budućnost, što je i logično, s obzirom da TCR Italija 2018. startuje u Imoli, od 27. do 29. aprila.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cyan prikazuje: Ovako izgleda Lynk&Co 03 TCR u akciji

 

Cijan rejsing pustio je u opticaj prvi video sa testiranja svog novog automobila “lynk&co 03 TCR”, koji se sprema za WTCR kampanju 2019.

Prvi testovi izvedeni su u Švedskoj i Portugalu, a nastavak proba planiran je tokom zimskog perioda, kada će se voziti u Španiji.

“Prvi testovi obećavaju, auto je već u ovoj ranoj fazi razvoja pokazao mnogo potencijala”, ocenio je Ted Bjerk, svetski turing šampion iz 2017, koji će dogodine biti jedan od trkača Cijan rejsinga u Svetskom turing kupu.

“Nama nema odmora, jer izgleda da će WTCR sezona 2019. biti jedna od najžešćih za mnogo poslednjih godina. Imamo gust raspored koji je popunjen sve do starta šampionata u Maroku”, kazao je Šveđanin.

Automobil “lynk&co 03 TCR” izradila je Džili motorsport grupa, prema TCR standardima, što podrazumeva dvolitarski četvorocilindarski turboprehranjivani motor sa direktnim ubrizgavanjem goriva, performanse od 350 KS/420 Nm, namenski prerađenu šasiju, FIA zaštitni kavez i težinu od 1.265 kg.

Bjerk će u ekipi voziti zajedno sa četvorostrukim turing prvakom sveta Ivanom Milerom i trostrukim osvajačem WTCC krune Endijem Priolom. Ime četvrtog pilota tima još nije objavljeno.

A ovako je izgledao Cijanov auto u predsezonskoj test akciji, sa Tedom Bjerkom za volanom:

@silenci

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiat i Mazda ulaze u TCR svet, Toyota i Nissan na korak od njega?

 

mazda 3 7777.jpg

 

Mazda je sledeći automobilski proizvođač koji treba da stupi u i dalje rastući TCR svet, tvrdi australijski portal ''Autoaction''. Isti izvor doznaje da je razvoj TCR verzije bestseler modela Mazda 3 gotovo dovršen i da će se auto trkati od sezone 2020. Mazda 3 TCR bila bi usmerena prevashodno na tržište u Sjedinjenim Američkim Državama gde bi bila i pravljena, ali bi trebalo da se uključi i u TCR Australija. Štaviše, tamošnji ogranak Mazde planira da olakša uvoz TCR automobila iz prve proizvodne serije i da pruži podršku ekipi koja bi se odlučila za ovaj model.

Mazda 3 spada u najpopularnije automobile u Australiji, a klijentska trkačka verzija po TCR konceptu oživela je interes lokalne filijale za angažman u nacionalnom takmičarskom programu. Tokom poslednjih desetak godina, Mazda Australija analizirala je različite kategorije u koje bi se mogla uključiti, od Superautomobila do relija, ali je TCR - uz formalnu podršku sedišta kuće u Hirošimi - prva koja nudi lak ulazak i relevantnu vezu sa putničkim modelom. Tokom posete drugoj rundi TCR Australija na Filip Ajlendu, osnivač i vlasnik koncepta Marčelo Loti nagovestio je budući ulazak ''velikog proizvođača'' u kategoriju. Nekoliko različitih izvora potvrdilo je da je tom prilikom Italijan mislio na Mazdu, a da će za izradu i pripremu takmičarskog modela po TCR standardu biti zadužena njena američka trkačka divizija. Tim potezom, Mazda SAD bi od 2020. godine preusmerila pažnju sa svog neuspešnog IMSA prototipa na TCR klasu ''Mišlen pilot čelendž'' serije.

 

''Novi proizvođači se spremaju da razviju nove automobile'', izjavio je Loti na Filip Ajlendu. ''Jedan od njih je brend čije ime sada ne mogu da vam saopštim, ali sam siguran da će on predstavljati dobru vest za Australiju. Verovatno su tu još dva ili tri nova brenda. Jedan je MG, koji želi da se 2020. fokusira na azijsko-pacifički region. U razvoju je i Fiat Tipo. Šasija i motor su gotovi i podnet je zahtev za homologaciju. I on će verovatno biti spreman za iduću sezonu. Postoje još dva brenda, ali ne mogu vam reći koja.'' Od pomenutih modela, trkački Fiat treba da je poduhvat privatnog italijanskog tima ''Teknodom sport'', dok je MG brend kinesko vlasništvo i posle Lynk&Co predstavlja drugu marku iz te zemlje koja poseduje TCR automobil. ''Dolaze i drugi proizvođači'', dodao je Loti. ''Imam i kineske koji stižu iduće sezone, uz petogodišnji sporazum.''

 

Sa australijskog aspekta, izlazak Mazde na TCR scenu bio bi najveći podsticaj za popularnost koncepta. Govori se da su i Toyota i Nissan na pragu odluke da odobre TCR programe. Mazda u svojoj gami nema dvolitarski turboprehranjivani agregat, ali prema TCR propisima može da ga preuzme iz bilo kog drugog modela grupe, ili da postojeći dvolitarski atmo opremi turbopunjačem, sopstvenim ili tuđim. ''Mogu da upotrebe neki drugi motor iz svoje grupe. Na primer, Fiat Tipo će koristiti motor od Alfa Romeo Giulietta'', objasnio je Loti. ''Turbopunjač morate da odaberete među produkcijskim modelima, ako želite može biti i drugog brenda. Znam da neki brendovi koriste Mercedes turbo jer je iz serijskog modela, ali i zato što je veoma dobar.''

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Audi zabrinut zbog učešća fabrika u TCR šampionatu

 

audi tcr.jpg

 

Audi Sport je potvrdio da će sledeće godine predstaviti novu generaciju modela Audi RS3 LMS koji će se trkati u TCR serijama. Ono što brine ovog proizvođača je sve veća uključenost fabrika u Svetski kup turing automobila.

''Vidimo da je TCR koncept veoma uspešan, kao i naš model RS3 LMS. Raduje nas što ta porodica raste'', kaže Oliver Hofman, direktor Audi Sporta. ''Moramo biti obazrivi. Mnogo proizvođača je uključeno u projekte, to više nije klijentsko trkanje, već više-manje fabrički program. Videćemo šta će se dalje dešavati na tom polju''. Najčešće pominjani u ovom konekstu bio je Lynk&co, za koji se tvrdi da je potpuno fabrički projekat podržan od strane ''Cijan rejsinga''. Takođe, Hjundai je pre izvesnog vremena pretio da će, zbog načina na koji funkcioniše podrška u WTCR da se povuče iz ovog takmičenja. Audi Sport je, između ostalog, demantovao glasine da će razvijati program Hiperkar formula koji treba da zameni LMP1 klasu u trkama izdržljivosti. Njihov fokus će, osim TCR automobila, biti GT i DTM razvoj.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lynk&co počeo da prima narudžbine za model 03 TCR

 

lynkco03.jpg

 

Sportsko odeljenje Geely grupe, vlasnika brenda Lynk&co, počelo je da prima narudžbe za model ''03 TCR'' koji je dosad trijumfovao na pet trka Svetskog kupa turing automobila. Pobede su modelu koji su zajednički razvili Džili grupa motorsport i Cijan rejsing donosili Ted Bjerk i Jan Erlaher.

Lynk&co 03 TCR dosad se mogao videti samo na WTCR stazama, ali će se ta slika u idućoj sezoni promeniti. Deset školjki ovog automobila trenutno se nalazi u radionicama ''Cijan rejsinga'' u Geteborgu gde traje procedura njihovog pretvaranja u takmičarske automobile, posle čega će biti ponuđeni trkačkim ekipama. Kina se smatra prioritetnim tržištem brenda, barem u ovoj fazi njegovog takmičarskog života. Budući klijentski timovi će na isporuku sačekati do prvog kvartala 2020.

 

''Veoma nam je drago što jača strast prema Lynk&co brendu i prema sportu, a tome će mnogo doprineti ulazak novih timova u naš klijentski trkački program. Počinjemo u Kini, najvećem tržištu za Lynk&co, a ambicija nam je da sukcesivno povećavamo broj klijenata'', istakao je Aleksandar Murdževski, šef sportskog odseka Geely grupe. ''Izuzetno uspešna TCR kategorija nudi rentabilan i konkurentan put timovima iz celog sveta da se takmiče na vrhunskom sportskom nivou, a mi smo rešeni da budemo njen rastući deo'', dodao je Šveđanin makedonskog porekla.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

TCR Istočna Evropa 2020. Grobnik

Srbima dva puta dupla pobeda i himna u Hrvatskoj

 

Borkovic-Grobnik-2020.jpg

 

Dušan Borković i Milovan Mikica Vesnić zauzeli su i u prvoj i u drugoj trci prva dva mesta, na automotodromu Grobnik, kružnim trkama TCR serije Istočna Evropa, nažalost u skoro nezanimljivim nadmetanjima gde je naš najuspešniji internacionalac, Dušan Borković, potpuno dominirao od starta sa pol pozicije, pa sve do prolaska kroz cilj. U drugoj trci je bio još ubedljiviji pa je ostvario razliku od skoro 12 sekundi. Borković je vozio očito savršeno pripremljenog i podešenog i30N, poznatog i vrlo iskusnog madjarskog tima M1RA Norberta Mihelisa. Startovao je oba puta najbolje od svih i ubrzo stekao značajnu prednost od par sekundi koju je tokom trka samo održavao i povećavao. Bila je to Borkovićeva prva dupla pobeda u debitantskim trkama serije TCR Istočna Evropa, potpuno superiorna pa čak i pored izlaska sigurnosnog vozila u prvoj trci.

 

Odlično je oba puta startovao i Mikica Vesnić u svojoj Seat Cupri, pa je već na samom startu sa treće pozicije dospeo na drugo mesto. Videlo se da je pokušao da se približi Borkoviću ali je ubrzo i sam shvatio da je to potpuno nerealno i onda je rutinski čuvao srebrnu poziciju.

 

borkovic podijum.jpg

 

Kroz cilj je dva puta ušao kao drugi dok je treće mesto u obe trke zauzeo Slovak Matej Konopka. Nemanja Milovanović je bio na začelju, startovao je kao 11. bez ikakvih iluzija da se može nadmetati sa raspoloženim asovima iz svoje Srbije. Zarad nekoliko odustajanja drugih vozača napredovao je za par mesta...bio je deveti u prvoj trci dok je u drugoj izleteo sa staze i na kraju bio 11. Makedonac Stefanovski se plasirao na 6. mesto u prvoj i posle velike borbe 5. u drugoj trci.

 

Posle današnjih trka serije TCR Istočna Evropa, više je nego jasno da će se Dušan Borković praktično prošetati kroz ovaj šampionat koji pred sobom još ima takmičenja u Slovačkoj, Češkoj i Mađarskoj. Vidi se da Borkoviću nedostaje mnogo jača konkurencija kakvu je svojevremeno imao u svetskoj seriji TCR jer TCR šampionat Istočne Evrope je ipak nižeg ranga od toga.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiat Tipo TCR debituje u TCR Italija na Valelungi

 

206894-fiat-tipo tcr.jpg

 

Fiat Tipo TCR spreman je za svoj debi u TCR Italija narednog vikenda na Valelungi. Auto koji stvara/servisira Teknodom sport voziće Luka Rangoni, ali kako još nije prošao homologaciju biće transparentan, odnosno neće moći da osvaja poene.

''Konačno smo rešili da se trkamo. Trebalo nam je vremena da utvrdimo gde smo u odnosu na perfomanse drugih učesnika ovog takmičenja'', kaže Kevin Đakon. ''Činjenica da ne možemo da osvajamo poene skida određeni teret sa naših leđa što se rezultata tiče. Koncentrisaćemo se na sakupljanje podataka i unapređenje performansi kako bismo završili finalni stepenik razvoja automobila''. Ekipa je, inače, nedavno testirala na autodromu Tacio Nuvolari u Italiji sa Rangonijem i Argentincem Nikolasom Varoneom. Potencijalno tržište za ovaj model automobila je TCR Južna Amerika koji će imati inauguralnu sezonu 2021.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiat Tipo TCR ipak ne debituje na Valelungi, već u Monci

 

IMG-e29b9fe5e10927f8e2c4ebe2df33b5bf-V.jpg

 

Uprkos prethodnim najavama, takmičarski debi modela Fiat Tipo TCR neće se dogoditi na rundi italijanskog TCR šampionata na Valelungi, već sedam dana kasnije na trkačkom vikendu TCR Evropa u Monci. Auto će u kontinentalnoj seriji nastupiti sa privremenom homologacijom i neće moći da osvaja bodove. U Monci će ga voziti Luka Rangoni, bivši F3 šampion Italije, koji je ranije učestvovao u razvoju TCR Subarua, italijanskog tima Top ran motorsport i sporadično se s njim trkao. Fiat Tipo TCR stvorila je i razvila ekipa ''Teknodom sport'', koja na njemu radi od 2018. godine i koja ga i prijavljuje za takmičenje. Automobilu su određeni sledeći parametri Balansa performansi: minimalna težina od 1.265 kg, klirens od 80 mm i snaga motora na nivou od 100%.

 

Šef ekipe Domicijano Đakon objasnio je zašto je Tipov debi pomeren za još nedelju dana: ''Imali smo priliku da ovog vikenda učestvujemo na vikendu TCR Italija u Monci, ali s ciljem da naš program bude internacionalno vidljiviji, odlučili smo da ga prijavimo za TCR Evropa u Monci. Naš auto neće imati pravo da osvaja bodove, ali će biti suprotstavljen moćnijoj konkurenciji. Zahvaljujemo WSC grupi i promoteru TCR Evropa na podršci u ovom učešću. Ono predstavlja planirani korak u tehničkom razvoju automobila i pomoći će nam da identifikujemo područja na kojima moramo da radimo. Jedva čekamo da vidimo kako će se Tipo u ovoj ranoj fazi svog razvoja pokazati u poređenju sa vrhunskim automobilima u TCR Evropa.''

 

Osnivač i promoter TCR koncepta, Marčelo Loti, izjavio je da je njegova WSC grupa već registrovala interesovanje timova i promotera različitih TCR šampionata za debitantski nastup Tipa TCR.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tesla stiže u TCR Skandinavija

 

tesla stcc.jpg

 

TCR Skandinavija prva je serija koja će već 2023. potpuno preći na električni pogon. Jedna od najuspešnijih ekipa u ovom takmičenju Brink motorsport objavio je da će učestvovati u novom formatu sa automobilom Tesla Model 3. Tim je od 2017. bio Audijev klijent, ali kako ova fabrika nema električni trkački automobil, Tesla je njihov izbor za 2023.

''Veoma smo ponosni na naš novi automobil. Imaćemo ih tri, a uskoro bi trebalo da objavimo i ko će ih voziti'', rekao je Tobijas Brink, vlasnik i šef ekipe. ''Šest godina smo sjajno sarađivali sa Aduijem i bili u samom vrhu serije, ali sad nastupila nova era. Tesla je najveći inovator u svetu auto-industrije. Mislim da smo napravili dobar izbor'', dodao je Brink, koji se i sam trkao u TCR Skandinavija i 2022. završio na drugom mestu. Teslu Model 3 priprema EPWR, a za takmičenje su najavljeni još i modeli BMW i4 i VW ID.3.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...