Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Aston Martin DBX - Verakai

Recommended Posts

Serijski Aston Martin DBX od 2020.

 

aston%20dbx.jpg

 

Aston Martin je još ranije potvrdio da će se crossover DBX pojaviti u proizvodnji (u formi koncepta je prikazan 2015. godine), ali kako stvari sada stoje to će se desiti 2020. Takođe, u Aston Martin planovima je da ponovo ožive brend Lagonda, moguće i sa više modela u ponudi. Pored DBX-a, i Lagonde će se proizvoditi u novoj fabrici u Velsu, dok će sportski modeli nastaviti da se prave u Gaydon fabrici (uključujući tu i naslednike modela Vantage i Vanquish). Serijska verzija DBX crossovera će dobiti dodatni par vrata u odnosu na koncept verziju, pri čemu će se prvo pojaviti sa benzinskim motorom (verovatno AMG 4.0 litarski V8 i 5.2 litarski V12), nešto kasnije će biti dostupan i kao hibrid, a još kasnije će stići i u potpuno električnoj verziji. Ovaj pet metara dugački crossover bi po nekim informacijama iz britanskih izvora trebalo da košta od 150.000 do 200.000 funti (od 191.000 do 255.000 evra). Aston Martin je DBX u formi koncept vozila predstavio početkom marta 2015. na sajmu automobila u Ženevi, kada je objavljeno da njime pokušava da redefiniše luksuzni GT segment, i to vozilom sa elektropogonom i pogonom na sva četiri točka. Prvi čovek Aston Martina Andy Palmer je tada na promociji između ostalog izjavio da DBX concept predstavlja izazov postojećem statusu kvo u luksuznom GT segmentu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aston Martin DBX će izgledati znatno drugačije od modela Vantage

 

aston dbx

 

U narednih nekoliko godina, Aston Martin će predstaviti svoj prvi SUV model, za koji čelnici kompanije navode da će imati jedinstven dizajn. Aston Martin pripada sve manjem broju proizvođača automobila koji u svojoj gami nemaju SUV model, ali je i on, kao i Rolls-Royce i Lotus popustio pod pritiskom tržišta, pa će u narednim godinama predstaviti svoj prvi terenac. Tokom marta, 2015. godine, Aston Martin je predstavio koncept terenca koji nosi oznaku DBX. On će biti baziran na novoj platformi, što dizajnerima daje veću slobodu. Pre nego da bude veća verzija ova dva modela, DBX će imati svoj jedinstven, novi dizajn, a opet će ostati veran izgledu automobila kompanije Aston Martin.

 

Potpredsednik kompanije, Marek Rajhman je izjavio da DBX neće ličiti ni na DB11 ni na Vantage. On će imati sportski izgled i biće konkurent modelima kao što su Porsche Cayenne i Lamborghini Urus. Rajhman je iskoristio priliku i da isprovocira VW grupu rečima da DBX neće biti “Audi Q7 sa licem Bentley-ja, a ni Volkswagen sa licem Porsche-a”, misleći na činjenicu da ista platforma podupire nekoliko modela. Očekuje se da DBX zvanično debituje krajem 2019. ili početkom 2020. godine, i da u ponudi ima nekoliko agregata, među kojima je i AMG-ov V8 biturbo zapremine četiri litara, kao i V12 biturbo agregat zapremine 5,2 litara kompanije Aston Martin.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Serijski Aston Martin DBX će poneti naziv Verakai

 

aston dbx.jpg

 

Aston Martin je još ranije potvrdio da će se koncept vozilo DBX pojaviti u proizvodnji, a kako stvari sada stoje prvi serijski primerci bi iz nove fabrike u Velsu mogli da se pojave u narednih 12 meseci. Ovaj crossover će međutim u serijskom izdanju nositi novo ime -Verakai (''gde god''), kako bi i nazivom nagovestio svoje sposobnosti van pureva. A i nazivom sa slovom ''V'' se odlično uklapa u postojeću ponudu modela kao što su Vantage, Vanquish i Valkyrie. Verakai će takođe dobiti i dodatni par vrata u odnosu na koncept verziju, pri čemu će se prvo pojaviti sa benzinskim motorom (verovatno AMG 4.0 litarski V8 i 5,2 litarski V12), nešto kasnije će biti dostupan i kao hibrid, a još kasnije će stići i u potpuno električnoj verziji.

Ovaj pet metara dugački crossover bi po nekim informacijama iz britanskih izvora trebalo da košta od 150.000 do 200.000 funti. Aston Martin je DBX u formi koncept vozila predstavio u martu 2015. na sajmu automobila u Ženevi, kada je objavljeno da njime pokušava da redefiniše luksuzni GT segment, i to vozilom sa elektropogonom i pogonom na sva četiri točka. Prvi čovek Aston Martina Andy Palmer je tada na promociji između ostalog izjavio da DBX concept predstavlja izazov postojećem statusu kvo u luksuznom GT segmentu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aston Martin Verakai samo na benzin

 

aston dbx.jpg

 

Prvi Aston Martinov SUV imaće samo pogon sa benzinskim agregatom, uprkos tome što je automobil najavljen kao električni koncept. Aston Martin Verakai će se na tržištu pojaviti sledeće godine, kao konkurencija Bentley Bentaygi, Lamborghini Urusu, te takođe debitantima Rolls-Royce Cullinanu i prvom Ferrarijevom SUV koji još uvek nema zvaničan naziv. Verakai je najavljen još 2015. kao električni koncept DBX, ali Aston Martin je u međuvremenu promenio planove. Direktor kompanije Endi Palmer je rekao da nema planova da Verakai ima električni pogon, uprkos aktuelnom svetskom trendu u automobilskoj industriji. Bentley je prvi ultrapremijum proizvođač koji je lansirao SUV, Bentayga se pojavila 2016 sa 12-cilindarskim benzincem, ali je u međuvremenu dobila dizelski agregat (prvi u istoriji kompanije), te plug-in hybrid. ''Već dugo imam uverenje da je život dizela ograničen. Konačno, on je mrtav. Kod hibrida problem su dodatna težina i trošak dve tehnologije. To je verovatno praktičan temelj, ali nama nije potreban'', rekao je Palmer. Verakai će verovatno pokretati V8 i V12 turbobenzinci iz AMG-a.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aston Martin DBX će razvijati 700KS

 

aston dbx 1.jpg

 

Aston Martin je još pre tri godine na ženevskom salonu predstavio DBX koncept. Odnosno, studiju električnog crossovera. Proizvodna verzija će se na tržištu naći u skledećih 18 meseci, ali pogonski sklop neće biti električni, već hibridni. Ispod haube će se ugrađivati AMG-ov 4.0 litarski V8 twin-turbo motor, koji će u kombinaciji sa električnim motorom razvijati oko 700KS. Aston Martin DBX će biti u ponudi i samo s benzinskim agregatom, već navedenim 4.0 litarskim V8. Pominje se i mogućnost ugradnje 5.2 litarskog V12 motora sa 600KS, ali realnije je ipak da V12 neće biti ponuđen.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aston Martin DBX SUV samo zbog Kine?

 

aston dbx.jpg

 

Da li tržište traži, ili proizvođači vešto ubede tržište šta zapravo kupci žele? Ili, Kina sa svojim ogromnim tržištem diktira svima? Ako je suditi po salonu automobila u Pekingu, proizvođači automobila nemaju nikakav problem, a nalaze i računicu sa proizvedu modele samo za najmnogoljudniju zemlju a svetu. Aston Martin ni ne krije da potrebe ove ogromne zemlje jako utiču na strateške odluke ove kompanije i da planeri više nego pažljivo osluškuju šta, u ovom slučaju bogati, Kinezi žele. To je izjavio predsednik i CEO Aston Martina Andy Palmer u vezi DBX SUV-a, koji je dobio zeleno svetlo za proizvodnju pre svega zbog interesa kupaca u Kini. Da nije ovog interesa, budućeg Aston SUV-a ne bi ni bilo. Šta više, čuvena fabrika je uspostavila saradnju i sa fakultetom za dizajn i inovacije iz Pekinga, kako bi još bolje razumela mentalitet i potrebe kineskog kupca. U prevodu, Kinez želi snažnije u upečatljivije boje i forme od drugih kupaca ove, super luksuzne sportske klase vozila. A opravdanje za prilagođavanje kupcu jedne države opravdavaju brojke - rast prodaje Aston Martina u Kini je u 2017. bio čak 89%, gde je direktan konkurent Ferrari, a Bentley Bentayga beleži ozbiljan uspeh. Aston Martin DBX će se u prodaji naći 2019. a trećina prodaje, 3-4.000 komada će otići u Kinu, gde će se u međuvremenu otvoriti 20 novih dilera.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novo postrojenje Aston Martina počinje sa proizvodnjom prvog SUV-a krajem sledeće godine

 

aston vels.jpg

 

Aston Martin proizvodi svoje luksuzne GT modele u postrojenju u gradu Gejdon. Pre toga, oni su se proizvodili u mestu Njuport Pagnel. Međutim, prvi SUV model britanskog proizvođača će se sklapati u novoj fabrici u Velsu. Priprema gradilišta za novu fabriku u mestu Sent Atan u Južnom Velsu je počela još 2016. godine, a sada je stigla vest da je završena druga faza (od ukuprno tri) radova. Postrojenje sa hangarima je ranije bilo u vlasništvu ministarstva odbrane Velike Britanije, a ako sve bude išlo po planu, krajem sledeće godine će tu početi proizvodnja prvog krosover modela kompanije Aston Martin, koji će biti inspirisan konceptom DBX iz 2015. godine, a koji bi trebalo da se zove Varekai kada stigne do proizvodnje.

S obzirom da je počela i treća, završna faza izgradjne ovog objekta, koja podrazumeva opremanje tri modifikovana ''super hangara'' tehnologijom i opremom koja je potrebna za otpočinjanje proizvodnje automobila. radovi se polako privode kraju. ''Oduševljeni smo radovima koji su postignuti na gradilištu'', rekao je izvršni direktor britnaskog proizvođača, Endi Palmer, nakon sastanka sa bordom direktora na gradilištu. On je dodao da je tim uradio savršen posao u unapređenju postrojenja, te da je izuzetno ponosan što je bio na čelu prvog zasedanja borda direktora u novoj fabrici. Za potrebe transformacije prostora je već angažovano 150 radnika, a očekuje se da će to postrojenje otvoriti 750 novih radnih mesta za ljude iz regiona.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aston Martin Varekai će imati AMG-ov V8 agregat

 

aston dbx.jpg

 

Aston Martin je jedan od retkih proizvođača luksuznih automobila u čijoj gami još uvek nema SUV modela (društvo mu pravi i Ferrari). Međutim, to će se uskoro promeniti s obzirom da će britanski brend sledeće godine predstaviti svoj prvi SUV ikad, model po imenu Varekai (DBX). Interesantno je to što su predstavnici kompanije rekli da će i Varekai ispod haube imati isti twin-turbo V8 agregat radne zapremine četiri litara kakav se nalazi u modelima Vantage i DB11, a ne V12 agregat. Ova osmocilindrična pogonska jedinica je zapravo proizvod nemačkog Daimler-a, a razvija 503 konjske snage. Sa druge strane, V12 agregate kompaniji Aston Martin dostavlja Ford, a taj ugovor između ova dva giganta ističe 2021. godine, što postavlja znak pitanja za sudbinu V12 agregata u budućnosti. Činjenica da će prvi SUV model britanskog proizvođača imati V8 agregat se pominje u jednom dokumentu koji je namenjen potencijalnim investitorima, a u njemu stoje predviđanja o broju prodatih automobila, kao i velika očekivanja za novi model.

 

Naime, analitičari britanske kompanije predviđaju da će upravo Varekai postati najprodavaniji automobil kompanije Aston Martin, te su naveli očekivanje da će se on prodavati u 3.850 primeraka godišnje. Takođe, u dokumentu je predviđeno i da će se Vantage prodavati u 3.250 primeraka godišnje. Sa ciljem da poveća prodaju svojih automobila, Aston Martin planira da poveća broj prodajnih salona sa 160 na 200. Takođe se navodi da su predstavnici kompanije uvereni da će novi SUV model privući nove klijente, među kojima su i žene. Varekai će početi da se proizvodi početkom 2020. godine u novom postrojenju u Velsu, a biće glavna konkurencija modelima poput Bentley Bentayga, Lamborghini Urus i najavljenog Ferrari Purosangue.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aston Martin DBX stiže krajem 2019.

 

aston_martin_dbx 1.jpg

 

Aston Martin je još ranije najavio da će se njihovo koncept vozilo DBX pojaviti i u proizvodnji, a u današnjem saopštenju fabrika navodi da će serijski model zadržati naziv DBX i da u prodaju kreće krajem sledeće godine.

 

aston_martin_dbx 11.jpg

 

Takođe, objavljen je i set novih fabričkih fotografija koje pokazuju maskirani predprodukcijski automobil tokom testiranja.

 

aston_martin_dbx 111.jpg

 

Serijski DBX je dobio i dodatni par vrata u odnosu na koncept verziju, pri čemu će se u prodaji prvo pojaviti sa benzinskim motorom (AMG-ov 4.0 litarski V8 i Astonov 5.2 litarski V12), a nešto kasnije će biti dostupan i kao hibrid.

 

aston_martin_dbx 1111.jpg

 

Aston Martin je DBX u formi koncept vozila predstavio u martu 2015. na sajmu automobila u Ženevi, kada je objavljeno da njime pokušava da redefiniše luksuzni GT segment. Prvi čovek Aston Martina Andy Palmer je tada na promociji između ostalog izjavio da DBX concept predstavlja izazov postojećem statusu kvo u luksuznom GT segmentu. Aston Martin će svoj prvi SUV proizvoditi u novoj fabrici u Velsu, pri čemu bi godišnja prodaja trebalo da dostigne oko 5.000 primeraka. DBX je napravljen na Aston Martin platformi koja je blisko povezana sa onom koja će se koristiti za Lagondin budući sedan i SUV, a koji će se takođe proizvoditi u fabrici u Velsu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aston Martin nastavlja da razvija model DBX

 

190248-aston dbx 1.jpg

 

Pirellijev poligon u Švedskoj je poslužio za testiranja u hladnim uslovima prvog terenca kompanije Aston Martin. Radi se o modelu, punog naziva Aston Martin DBX, koji je ove nedelje nastavio sa intenzivnim razvojnim programom blizu Arktičkog kruga u Švedskoj.

 

190249-aston dbx 11.jpg

 

Pirellijev centar za istraživanje i razvoj Sottozero guma pruža niz ekstremnih okruženja, od snežnih puteva do podloga okovanih ledom, omogućujući stručnjacima za dinamiku vozila Aston Martina - na čelu s glavnim inženjerom Astona Martina, Mattom Beckerom pripremu novog modela, koji bi trebao da odgovori jednakom merom najboljima u klasi.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snimljen Aston Martin DBX

 

aston martin dbx.jpg

 

Aston Martin je još ranije najavio da će njihov crossover pojaviti u drugoj polovini 2019. godine, a dok se to ne desi pred nama je video snimak sa Nirburgringa koji pokazuju maskirani predprodukcijski automobil tokom testiranja. Serijski DBX je inače dobio i dodatni par vrata u odnosu na koncept verziju koja je promovisana pre nekoliko godina, pri čemu će se u prodaji prvo pojaviti sa benzinskim motorom (AMG-ov 4.0 twin-turbo V8), a nešto kasnije će verovatno biti dostupan i Aston Martin V12, pa možda i hibrid sa V6 agregatom.

Aston Martin je DBX u formi koncept vozila predstavio u martu 2015. na sajmu automobila u Ženevi, kada je objavljeno da njime pokušava da redefiniše luksuzni GT segment. Prvi čovek Aston Martina Andy Palmer je tada na promociji između ostalog izjavio da DBX predstavlja izazov postojećem statusu kvo u luksuznom GT segmentu. Aston Martin će svoj prvi SUV proizvoditi u novoj fabrici u Velsu, pri čemu bi godišnja prodaja trebalo da dostigne i 5.000 primeraka. DBX je napravljen na Aston Martin platformi koja je blisko povezana sa onom koja će se koristiti za Lagondin budući sedan i SUV, a koji će se takođe proizvoditi u fabrici u Velsu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aston Martin DBX ušao u probnu proizvodnju

 

aston-martin-dbx 1.jpg

 

Aston Martin se polako ali sigurno približava društvu automobilskih kompanija koje u svojoj ponudi imaju i SUV modele visokih performansi, a njihov prvi podignuti automobil čija je predprodukcijska serija već na montažnim linijama proizvodiće se u novoj fabrici u Velsu koja će punim kapacitetom raditi od polovine naredne godine. Pored DBX-a u novoj fabrici proizvodiće se i brojčano ograničena serija električnog modela Rapid E koji će 2021. godine naslediti električni modeli novoosnovanog podbrenda Lagonda, a kroz sve planirane projekte Aston Martina posao će obezbediti skoro 4.000 radnika.

 

aston-martin-dbx 1111.jpg

 

Prema poslednjim informacijama, DBX će se u početku ponuditi u kombinaciji sa AMG-ovim 4.0 litarskim V8 biturbo motorom, a ponuda će vremenom biti proširena i sa ''kućnim'' V12 motorom uz koji bi DBX mogao da dobije i poneku ''ljutu'' verziju.

 

aston-martin-dbx 111.jpg

 

U Aston Martinu kažu da će veo sa produkcijske verzije biti skinut pre kraja ove godine, što sugeriše na novembarski sajam automobila u Los Anđelesu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aston Martin želi da DBX bude bolji od Porschea Cayenne Turbo i BMW-a X6 M

 

aston-martin-dbx 1111.jpg

 

Aston Martin DBX predstavlja prvi pokušaj britanskog proizvođača da se probije na tržište SUV automobila. Naravno, zvaničnici te kompanije su uvereni da će ljudima podariti izvanredan proizvod. Naime, glavni inženjer kompanije Met Beker i šef kreativnog odeljenja Marek Rajhman, su tokom Goodwood festivala brzine naveli da će modelom DBX Aston Martin ciljati na to da bude konkurencija najboljim SUV modelima na tržištu.

 

''Jedan od modela na koje smo fokusirani je naravno Porsche Cayenne Turbo. Definitivno želimo da DBX bude bolji od njega'', rekao je Rajhman. ''Želeli smo da kreiramo automobil koji je dinamičniji i koji ima bolji zvuk od modela Cayenne. Želimo da budemo sigurni da automobil ide jednako dobro kao što izgleda. Za postavljanje nekih ciljeva smo koristili i BMW X6 M, kao nešto ka čemu idemo'', dodao je on. Beker je ranije radio za kompaniju Lotus. On je rekao da kada je Aston Martin počeo sa kreiranjem SUV modela, da je istražio sve druge SUV modele na tržištu sa ciljem da DBX bude bolji od njih.

''Posetili smo Nirburgring sa velikim brojem SUV modela. Međutim, nismo ih vozili samo na stazi. Vozili smo ih i na Autobanu i to 300 km/h. Vozili smo ih u gradovima i preko polja'', rekao je Beker. ''Šokiralo me to koliko su ti automobili sposobni. Upravo zbog toga smo naučili sve što smo mogli od njih i tražili način da to prilagodimo kupcima naših automobila. Da kreiramo SUV po njihovoj meri, koji će biti jednako sposoban, ako ne i bolji od ostalih SUV modela na tržištu''. S obzirom da je DBX baziran na jedinstvenoj platformi, kompanija nije morala da ''pozajmljuje'' od svojih postojećih vozila i da sve to modifikuje da odgovara SUV modelu, kao što to rade drugi proizvođači. Beker smatra da to kompaniji Aston Maritn daje prednost u odnosu na konkurenciju. Aston Martin DBX će biti premijerno predstavljen pre kraja ove godine. Najverovatnije će se to desiti na Sajmu automobila u Frankfurtu ili u Los Anđelesu.

 

preuzeto sa - vrelegume.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aston Martin DBX potvrđen za decembar

 

aston-martin-dbx 111.jpg

 

Aston Martin je još ranije najavio da će se njihov crossover DBX pojaviti u drugoj polovini 2019. godine, dok najnovije informacije kažu da će globalno lansiranje biti održano u decembru. Takođe, potvrđeno je da će narudžbine početi da se primaju već sledećeg meseca, i to na tradicionalnom događaju Pebble Beach Concours d'Elegance u Kaliforniji. Proizvodnja će se od drugog kvartala 2020. godine odvijati u novoj fabrici u Velsu, aisporuke prvim kupcima bi trebalo da počnu u drugoj polovini 2020.

 

Serijski DBX je inače dobio i dodatni par vrata u odnosu na koncept verziju koja je promovisana pre nekoliko godina, pri čemu će se u prodaji prvo pojaviti sa benzinskim motorom (AMG-ov 4.0 twin-turbo V8), a nešto kasnije će verovatno biti dostupan i Aston Martin V12 motor pa možda i hibrid sa V6 agregatom. Aston Martin je DBX u formi koncept vozila predstavio u martu 2015. na sajmu automobila u Ženevi, kada je objavljeno da njime pokušava da redefiniše luksuzni GT segment. Prvi čovek Aston Martina Andy Palmer je tada na promociji između ostalog izjavio da DBX predstavlja izazov postojećem statusu kvo u luksuznom GT segmentu. U kompaniji ciljaju na to da DBX bude konkurencija najboljim SUV-ovima, pri čemu su pre svega fokusirani na Porsche Cayenne Turbo ali sa željom da DBX bude bolji od njega. DBX je napravljen na Aston Martin platformi koja je blisko povezana sa onom koja će se koristiti za Lagondin budući sedan i SUV, a koji će se takođe proizvoditi u fabrici u Velsu. Godišnja proizvodnja DBX-a po ranijim najavama neće preći 5.000 primeraka, i to bez obzira na potražnju.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aston Martin DBX u novom najavnom videu

 

195450-aston martin dbx 001.jpg

 

Aston Martin je još ranije potvrdio da će njihov crossover DBX imati globalno lansiranje u decembru, a do tada pred nama je još jedan najavni video:

 

 

Prednarudžbine će početi da se primaju još tokom ovog meseca, a proizvodnja će se od drugog kvartala 2020. godine odvijati u novoj fabrici u Velsu. Isporuke prvim kupcima bi trebalo da počnu u drugoj polovini 2020. Serijski DBX je inače dobio i dodatni par vrata u odnosu na koncept verziju koja je promovisana pre nekoliko godina, pri čemu će se u prodaji prvo pojaviti sa benzinskim motorom (AMG-ov 4.0 litarski twin-turbo V8), a nešto kasnije će verovatno biti dostupan i Aston Martin V12 motor kao i hibrid sa V6 agregatom.

 

Aston Martin je DBX u formi koncept vozila predstavio u martu 2015. na sajmu automobila u Ženevi, kada je objavljeno da njime pokušava da redefiniše luksuzni GT segment. Prvi čovek Aston Martina Andy Palmer je tada na promociji između ostalog izjavio da DBX predstavlja izazov postojećem statusu kvo u luksuznom GT segmentu. U kompaniji ciljaju na to da DBX bude konkurencija najboljim SUV-ovima, pri čemu su pre svega fokusirani na Porsche Cayenne Turbo ali sa željom da DBX bude bolji od njega. DBX je napravljen na Aston Martin platformi koja je blisko povezana sa onom koja će se koristiti za Lagondin budući sedan i SUV, a koji će se takođe proizvoditi u fabrici u Velsu. Godišnja proizvodnja DBX-a po ranijim najavama neće preći 5.000 primeraka, i to bez obzira na potražnju.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snimljen Aston Martin DBX

 

5d7cd60a88523_196175-astondbx1.jpg.3cb4f3548dfaa91dbbc29a3f169656c5.jpg

 

Aston Martin je još ranije najavio da će njihov crossover DBX imati globalno lansiranje u decembru, a do tada pred nama su nove špijunske slike sa Nirburgringa. Prednarudžbine su počele da se primaju prošlog meseca, proizvodnja će se od drugog kvartala 2020. godine odvijati u novoj fabrici u Velsu, a isporuke prvim kupcima bi trebalo da počnu u drugoj polovini 2020.

 

5d7cd608c3016_196176-astondbx11.jpg.56acdc68290e0896cccba3625db647dd.jpg

 

Serijski DBX je inače dobio i dodatni par vrata u odnosu na koncept verziju koja je promovisana pre nekoliko godina, pri čemu će se u prodaji prvo pojaviti sa benzinskim motorom (AMG-ov 4.0 litarski twin-turbo V8), a biće dostupan i Aston Martin 5.2 litarski V12 motor, kao i plug-in hybrid.

 

5d7cd6076b14a_196177-astondbx111.jpg.95d372824d4390c6d49fbcc64fe31aec.jpg

 

Aston Martin je DBX u formi koncept vozila predstavio u martu 2015. na sajmu automobila u Ženevi, kada je objavljeno da njime pokušava da redefiniše luksuzni GT segment. Prvi čovek Aston Martina Andy Palmer je tada na promociji između ostalog izjavio da DBX predstavlja izazov postojećem statusu kvo u luksuznom GT segmentu.

 

5d7cd628d25b6_196178-astondbx1111(1).jpg.4491b5b5c2a5b4a0ebebafa8aba51278.jpg

 

U kompaniji ciljaju na to da DBX bude konkurencija najboljim SUV-ovima, pri čemu su pre svega fokusirani na Porsche Cayenne Turbo ali sa željom da DBX bude bolji od njega. DBX je napravljen na Aston Martin platformi koja je blisko povezana sa onom koja će se koristiti za Lagondin budući sedan i SUV, a koji će se takođe proizvoditi u fabrici u Velsu. Godišnja proizvodnja DBX-a po ranijim najavama neće preći 5.000 primeraka, i to bez obzira na potražnju.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aston Martin DBX prvo sa AMG V8 motorom

 

aston dbx 001.jpg

 

Aston Martin je još ranije najavio da će njihov crossover DBX imati globalno lansiranje u decembru, a dok se to ne dogodi iz fabrike su stigli neki novi detalji. Dakle, Britanci najavljuju da će se u prodaji prvo pojaviti DBX sa dorađenim AMG-ovim 4.0 litarskim twin-turbo V8 motorom koji će ovde razvijati 550KS i 700 Nm (uz automatski menjač i pogon na sva četiri točka). Takođe, Aston Martin je potvrdio da je tokom testova DBX stazu Nirburgring bez posebnog napora preklazio za manje od 8 minuta. Podatak o ubrzanju od 0 do 100 km/h za sada nije saopšten, ali je poznato da je test primerak postigao najveću brzinu veću od 290 km/h.

 

aston dbx 002.jpg

 

Za DBX su previđene i jače kočnice nego na modelu DBS Superleggera i adaptivno oslanjanje, dok više informacija tek sledi. Neke ranije informacije kažu da će DBX kasnije biti dostupan i sa V12 motorom, kao i u verziji sa plug-in hybrid sistemom. Proizvodnja će se od drugog kvartala 2020. godine odvijati u novoj fabrici u Velsu, a isporuke prvim kupcima bi trebalo da počnu u drugoj polovini 2020.

 

Serijski DBX je inače dobio i dodatni par vrata u odnosu na koncept verziju koja je promovisana pre nekoliko godina (Aston Martin je DBX u formi koncept vozila predstavio u martu 2015. na sajmu automobila u Ženevi, kada je objavljeno da njime pokušava da redefiniše luksuzni GT segment). Prvi čovek Aston Martina Andy Palmer je tada na promociji između ostalog izjavio da DBX predstavlja izazov postojećem statusu kvo u luksuznom GT segmentu. U kompaniji ciljaju na to da DBX bude konkurencija najboljim SUV-ovima, pri čemu su pre svega fokusirani na Porsche Cayenne Turbo ali sa željom da DBX bude bolji od njega. DBX je napravljen na Aston Martin platformi koja je blisko povezana sa onom koja će se koristiti za Lagondin budući sedan i SUV, a koji će se takođe proizvoditi u fabrici u Velsu. Godišnja proizvodnja DBX-a po ranijim najavama neće preći 5.000 primeraka i to bez obzira na potražnju.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aston Martin DBX bez maske

 

5daad877c2a78_197251-aston-martin-dbx111.jpg.116218831a720414267323ce75c5c1d8.jpg

 

Već neko vreme je poznato da će Aston Martin svoj prvi crossover DBX zvanično predstaviti u decembru, ali prve slike jednog primerka bez maske su već pred nama. Dakle, Britanci najavljuju da će se u prodaji prvo pojaviti DBX sa dorađenim AMG-ovim 4.0 litarskim twin-turbo V8 motorom koji će ovde razvijati 550KS i 700 Nm (uz automatski menjač i pogon na sva četiri točka).

 

5daad876dac72_197249-aston-martin-dbx1.jpg.8a0101b07bb5e5970fd17b7eb4ae002a.jpg

 

Takođe, Aston Martin je potvrdio da je tokom testova DBX stazu Nirburgring bez posebnog napora preklazio za manje od 8 minuta. Podatak o ubrzanju od 0 do 100 km/h za sada nije saopšten, ali je poznato da je test primerak postigao najveću brzinu veću od 290 km/h.

 

5daad8760b8ac_aston-martin-dbx11.jpg.dd29084bca536faef04e4f59921d7285.jpg

 

Za DBX su previđene i jače kočnice nego na modelu DBS Superleggera i adaptivno oslanjanje, dok više informacija tek sledi.  Neke ranije informacije kažu da će DBX kasnije biti dostupan i sa V12 motorom, kao i u verziji sa plug-in hybrid sistemom. Proizvodnja će se od drugog kvartala 2020. godine odvijati u novoj fabrici u Velsu, a isporuke prvim kupcima bi trebalo da počnu u drugoj polovini 2020.

 

5daad87535616_197252-aston-martin-dbx1111.jpg.eef27d882a62205949b825d2b17f101e.jpg

 

 

Serijski DBX je inače dobio i dodatni par vrata u odnosu na koncept verziju koja je promovisana pre nekoliko godina, Aston Martin je DBX u formi koncept vozila predstavio u martu 2015. na sajmu automobila u Ženevi, kada je objavljeno da njime pokušava da redefiniše luksuzni GT segment. Prvi čovek Aston Martina Andy Palmer je tada na promociji između ostalog izjavio da DBX predstavlja izazov postojećem statusu kvo u luksuznom GT segmentu. U kompaniji ciljaju na to da DBX bude konkurencija najboljim SUV-ovima, pri čemu su pre svega fokusirani na Porsche Cayenne Turbo ali sa željom da DBX bude bolji od njega. DBX je napravljen na Aston Martin platformi koja je blisko povezana sa onom koja će se koristiti za Lagondin budući sedan i SUV, a koji će se takođe proizvoditi u fabrici u Velsu. Godišnja proizvodnja DBX-a po ranijim najavama neće preći 5.000 primeraka, i to bez obzira na potražnju.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

autoexpress.jpg AutoExpress video: Test Aston Martin DBX

 

Aston Martin skoro sigurno nije do sada spremao važniji auto za budućnost fabrike - prvi SUV, prvi Aston sa pogonom na svim točkovima i prvi koji će se praviti u novoj fabrici:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Unutrašnjost Aston Martina DBX pravljena u BiH

 

198174-aston dbx 001.jpg

 

Kožna presvlaka sedišta i plastični delovi prvog Aston Martinovog terenca DBX je rađena u kompaniji ''Prevent Components'' u Srebrenici, prenose mediji u BiH. DBX će biti predstavljen 20. novembra u Pekingu, a britanski proizvođač luksuznih vozila je uoči tog događaja objavio zvanične fotografije kako će izgledati njegova unutrašnjost. ''Zadovoljstvo nam je konačno predstaviti izgled komponenti na kojima smo radili zajedno sa timom Aston Martina proteklih godina dana'', objavili su iz Preventa.

Aston Martin DBX će pokretati 4.0-litarski biturbo V8 motor sa 542 konjskih snaga. Cena prvog Aston Martin krosovera će u Nemačkoj biti 193.500 evra, a u Sjedinjenim Američkim Državama 189.900 dolara.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aston Martin DBX: zvanične slike

 

aston dbx 010.jpg

 

Aston Martin svoj prvi crossover DBX najavljuje već duže vreme, ali tajni sada više nema - ovo su njegove prve zvanične slike.

Britanci najavljuju da će se u prodaji prvo pojaviti DBX sa dorađenim AMG-ovim 4.0 litarskim twin-turbo V8 motorom koji će ovde razvijati 550KS i 700 Nm (uz 9-stepeni automatski menjač i pogon na sva četiri točka).

 

aston dbx 09.jpg

 

Takođe, Aston Martin je potvrdio da je tokom testova DBX stazu Nirburgring bez posebnog napora prelazio za manje od 8 minuta. Ubrzanje od 0 do 100 km/h iznosi 4.5 sekunde, a najveća brzina 291 km/h. Ovde treba napomenuti i da je težina vozila 2.245 kg.

 

aston dbx 08.jpg

 

Za DBX su previđene i jače kočnice nego na modelu DBS Superleggera, adaptivno oslanjanje, LED zadnja svetla, panoramski stakleni krov, trokraki kožni volan, koža i alkantara u enterijeru, 12.3-inčna digitalna instrument tabla, 10.25-inčni ekran osetljiv na dodir za infotainment sistem, Apple CarPlay, kamera sistem od 360 stepeni... Što se prtljažnika tiče, njegova zapremina se kreće od 832 do 1540 litara.

 

aston dbx 07.jpg

 

Neke ranije informacije kažu da će DBX kasnije biti dostupan i sa V12 motorom, kao i u verziji sa plug-in hybrid sistemom.

 

aston dbx 06.jpg

 

Proizvodnja će se od drugog kvartala 2020. godine odvijati u novoj fabrici u Velsu, a isporuke prvim kupcima bi trebalo da počnu u drugoj polovini 2020. godine.

 

aston dbx 05.jpg aston dbx 04.jpg

 

Ovaj serijski DBX je inače dobio i dodatni par vrata u odnosu na koncept verziju koja je promovisana pre nekoliko godina, Aston Martin je DBX u formi koncept vozila predstavio u martu 2015. na sajmu automobila u Ženevi, kada je objavljeno da njime pokušava da redefiniše luksuzni GT segment. Prvi čovek Aston Martina Andy Palmer je tada na promociji između ostalog izjavio da DBX predstavlja izazov postojećem statusu kvo u luksuznom GT segmentu.

 

aston dbx 03.jpg

 

U kompaniji ciljaju na to da DBX bude konkurencija najboljim SUV-ovima, pri čemu su pre svega fokusirani na Porsche Cayenne Turbo ali sa željom da DBX bude bolji od njega.

 

aston dbx 02.jpg

 

DBX je napravljen na Aston Martin platformi koja je blisko povezana sa onom koja će se koristiti za Lagondin budući sedan i SUV, a koji će se takođe proizvoditi u fabrici u Velsu. Godišnja proizvodnja DBX-a po ranijim najavama neće preći 5.000 primeraka i to bez obzira na potražnju.

 

aston dbx 01.jpg

 

Što se cene za DBX tiče, ona u Velikoj Britaniji iznosi 158.000 funti, a u Nemačkoj 193.500 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carfection.jpg Carfection video: Aston Martin DBX

 

Ono što se ljudima dosta sviđa kod SUV modela je prostor unutra, visoko sedenje, osećaj moći koji takva pozicija daje - ljudi iz Aston Martina su se zato svojski potrudili da pruže ljudima ono što žele, ali da i dalje to bude Aston Martin:

 

 

 

carwow.jpg CarWOW video:

 

 

 

topgear.jpg Top Gear video:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aston Martin otvorio novu fabriku u Velsu za proizvodnju crossovera DBX

 

198973-aston dbx fab 002.jpg

 

Kompanija Aston Martin je otvorila novu fabriku za proizvodnju svog crossovera DBX. Fabrika se nalazi u St. Athanu u Velsu, u potpuno je završena, tako da proizvodnja modela DBX može da počne. Ceremoniju otvoranja su vodili direktor kompanije Andy Palmer i prvi ministar Velsa. Proizvodnja modela DBX će početi u drugom kvartalu 2020. godine, a u postrojenju će raditi 600 zaposlenih. U vreme punog kapaciteta, u postrojenju će se nalaziti 750 radnika.

 

''St. Athan je ključan korak u isporuci našeg novog modela. DBX će se proizvoditi u novom postrojenju koje je izuzetno važno u našem planu rasta, a važno je i za naše ambicije kao globalnog luksuznog brenda te prisustvo u svim većim sektorima tržišta'', rekao je Palmer. Aston Martin je novo postrojenje najavio 2016. godine, a lokacija na kojoj se nalazi ranije je bila baza RAF-a koja je otvorena 1938. godine. Tokom Drugog svetskog rata je tu bilo 14.000 vojnika, a baza je korišćena za obuku pilota.

DBX pripada segmentu crossovera, pokretaće ga 4.0 BiTurbo V8 motor koji razvija 542 KS i koji je uparen sa devetostepenim automatskim menjačem. Naravno, DBX će imati pogon na sva četiri točka. Moguće je da će se vremenom pojaviti i V12 motor. Automobil ima aktivni centralni diferencijal i elektronski zadnji diferencijal s ograničenim proklizavanjem. DBX od 0 do 100 km/h ubrzava za 4.5 sekundi i postiže maksimalnih 291 km/h.

 

aston dbx fab 001.jpg

 

Kupce će privlačiti i luksuznom unutrašnjošću, a ako to nekom ne bude dovoljno moći će se obratiti Q odeljenju koji će napraviti željene modifikacije.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...