Bingodalton 736 Posted August 22, 2017 Odrzavanje rekao bih. Ne racunam male servise.Veliki servis, amortizeri zadnji x2, opruge napred, set prednjih i zadnjih diskova i plocica, set kvacila sa zamajcem i oba cilindra kvacila, remont turbine, kompletan remont aternatora uz remenicu istog, remenica radilice, svi nosaci motora, dva lezaja, termostat, akumulator x2, letnje gume, remont dve dizne, zadnji zvucnici,... Iskren da budem ne znam kako to sve da racunam, sve to nekako dodje na red kad kupis auto iz uvoza i vozis ga bar 50.000km...Sent from my SM-A510F using Tapatalk 1 luka3rd reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted August 24, 2017 On 8/22/2017 at 7:25 PM, nstyner said: Nije se valjda toliko skupilo komšo,crvena evrića?Pa ustvari da,turbina,zamajac,protokomer...koliko se sećam. Turbina 300, zamajac 250, 4 protokomera (5000+5000+50e+90e), petljanje oko usisne grane 50e, petljanje oko EGR/DPF 100e Dakle kad se sabere 920e. To je samo za ono sto ja kazem petljanje... Veliki servis, stabilizatore, mali servis, gume, lezaj jedan, kocnice...to ne spada u to i to ne racunam Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted August 24, 2017 Moz da ne racunas ono za sta nisi dao pare Послато са SM-J320FN уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted August 24, 2017 (edited) Slazem se, ali za ta druga ulaganja Mico se pare daju sa osmehom, to mi uopste ne pada tesko tj. stavis kocnice, opaaaa kako koci, stavis gume dooobre zadovoljan sam, stavis stabilizator opa ne lupka vise. A one prve stavke - razmisljas se da li da zapalis sebe ili njega Edited August 24, 2017 by Milutin-NS Quote Share this post Link to post Share on other sites
@bane@ 102 Posted August 24, 2017 (edited) Ko češki student Edited August 24, 2017 by @bane@ Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted August 24, 2017 Jes valaПослато са SM-J320FN уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted August 24, 2017 (edited) Da samo što bih ja plamteo u garaži...Nenadovoj naravno, tamo nekako bi baš bilo simbolike u tom činu Edited August 24, 2017 by Milutin-NS Quote Share this post Link to post Share on other sites
sibisi666 21 Posted August 24, 2017 Ja, za sada..., kako je krenulo...jos nije ni opasno, mada , presao sam , bas sam danas pogledao 2100 km, po gradu uglavnom, i 2 otvorena puta do NS i do Szegedina... Lezaj prednjeg desnog tocka oko 50 eur set zaptivaca usisne i skidanje i stavljanje iste oko 100 eur mali servis + ulje za menjac oko 90 eur plocice prednje, jer su prethodne skripale i cvilele ( bosch - djubre ), stavio textar ...35 eur nove gume + optika...i reglaza trapa...250 eur novi kljuc 110 eur +jedno 50 eura za antifriz, maf cleaner i jos neke sitnice.... to mi za sada score, za mesec dana otprilike samo se nadam da je to-to za prvu turu i da mogu da odem na more...a i da se vratim uspesno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17663 Posted August 28, 2017 Evo da se i ja sa morskim zakasnjenjem pridruzim cestitkama, a i da ovde pozelim koleZi da sto pre dovede autic u zeljenu formu i da ga u zdravlju tera. Btw, culi smo se telefonom par dana nakon njegove kupovine i lepo ispricali, jer sam hteo licno da odem do Kragujevca da pogledam ovaj auto. Pa me je zivo interesovalo sta sam propustio (kasnije je otvorena i ova tema). Inace je telefonski razgovor potrajao posto je sa teme kupovine presao na brojne tehnicke teme o odrzavanju, kao sto i prilici zaludjenicima sa foruma . Pa da se zapljunem da pratim topic, posto u svakom o 2.0 MultiJet ima poprilicno toga interesantnog da se procita. Jos jednom sve najbolje, da Bravac lepo sluzi i puno uzivanja i bezbednih kilometara ti zelim . Quote Share this post Link to post Share on other sites
sibisi666 21 Posted August 29, 2017 Hvala Ivane, da, imali smo dobar telefonski raazgovor, jedva cekam neki skup da upoznam i ostatak ljudi sa foruma. ( neke sam upoznao uzivo ) Bravac, sad nakon mesec i nesto dana deluje poprilicno ok. Odradjeni veliki i mali servisi, i sredjeno je curenje antifriza, za sta sam i najvise bio zabrinut... Motor je zdrav, potrosnja normalna, turbina korektna...menjac mi se preporodio nakon menjanja ulja, plivajuci zamajac se malo, ali jako malo cuje...moze da gura jos 50k tako mi majstor rekao, tako da mislim da sam zadovoljan, tojest postajem zadovoljan...ostaje da se vidi skidanje EGR-a i DPF-a (koji za sada rade perfektno) i neki blagi remap, chipovanje na mozda 180-190 ks max a sve u cilju mozda i manje potrosnje Eto to bi bio pregled situacije za sada... Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 5315 Posted August 29, 2017 (edited) 35 minutes ago, sibisi666 said: ...chipovanje na mozda 180-190 ks max a sve u cilju mozda i manje potrosnje Mani se tih ideja i priča za malu decu, čipuješ auto u cilju manje potrošnje Ako hoćeš da ti manje troši, manje se vozi. Ako ćeš da se voziš, čipuj da ti brže ide Znaš kako kažu TAP011 - suština nije to što rade ona druga dva idiJota... Edited August 29, 2017 by PremieRacing 1 sibisi666 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted August 29, 2017 A koliko to ocekujes manje da ce trositi?Vrlo moguce da ti gradska potrosnja skoci za litru dve, dok ce na otvorenom pri konstantnim brzinama biti tu negde, mozda cak I za nijansu manje.Sent from my KIW-L21 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted August 29, 2017 Morao bi da oseti smanjenje u svim režimima vožnje. Naravno, pod uslovom da isto vozi pre i posle remapa. U mom slučaju, na više auta (Punto, 156, Lybra, 159, opet Punto), smanjenje je od 0,5 do 1 lit. Sa Puntom imam najviše pređenih km i u gradu pre remapa 6,5l/100km a posle 5,8 lit. Moj grad, iste relacije.Na otvorenom na 130-140kmh pre remapa 6 lit a nakon 5 lit.Naravno da mi nije bio cilj smanjenje potrošnje već pojačanje performansi, ali ovo mu dođe kao poklon . Sent from my LG-G3 using Tapatalk 1 sibisi666 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
sibisi666 21 Posted August 30, 2017 Vincent, to mi se svidja sto cujem, Nego sam razmisljao , posto mi dpf ne pravi problem ...da li da ga vadim? ...da li bi mogao da chipujem sa zatvorenim EGR-om i drugom mapom...nek ide sve kroz dpf...sta bi bilo? kako bi to sljakalo? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted August 30, 2017 Verovatno loše... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted August 30, 2017 ZAsto kopmplikujes? Ili ostavi i teraj tako ili odradi kako treba... Quote Share this post Link to post Share on other sites
sibisi666 21 Posted August 30, 2017 hahaa...evo ja cu reci....jeb** bi se a da mi ne udje.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4819 Posted August 30, 2017 Pa skini sve to i zatvori ne moras cipovati nista. Vozi ga tako pa posle par meseci ako te smori cipuj ga..Sent from my SM-G935F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
sibisi666 21 Posted August 30, 2017 ja bi pre chipovao, nego vadio DPF , jer mapa moze da se vrati fabricka...a za DPF...nisam siguran, em je skup ko djavo....em pitanje da li moze da se vrati sace tako kako je i izvadjeno. sto sam gledao na YT uglavnom ga izlome i tako izvade Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted August 30, 2017 (edited) Nikakav boljitak u performansama nećeš osetiti sa samo vađenjem DPF-a i gašenjem EGR-a. Tako da ako hoće da praviš poboljšanja u smislu međuubrzanja, povlačenja u nižim obrtajima, max brzine...onda nek se skida sve i radi čip odmah. Mada ja ne kapiram čemu i mislim da će od onoga "leba preko pogače" naposletku da te zaboli glava. Ako sve radi kako treba, ćuti i vozi taj auto i troši pare na nešto drugo pametnije. Edited August 30, 2017 by Markobgd Quote Share this post Link to post Share on other sites
sibisi666 21 Posted August 30, 2017 kapiram, kapiram.... Samo imam onu znatizelju kako bi isao da se poskida dpf i remap odradi, pa mi to ne da mira, mozda bi mnogo bolje isao i mozda manje trosio... a s druge strane imam zdrav razum koji govori ako ti sve radi - ne diraj nista...tako da se svodi na to samo, Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4819 Posted August 30, 2017 Jel si bio ti na valjcima ?Tamo ces videti dal imas problema sto je dpf tu. Ako je blizu fabrike onda vozi.Nema vracanja dpfa posle vadjenja a ne vidim ni razlog za vracanjem.. Ako te ne zeza ostavi ga pa vidi vremenom prati regeneracije i te gluposti sto iskreno zamara ali opet nismo svi isti Sent from my SM-G935F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
DraganUS 450 Posted August 30, 2017 Isao mi negde kao moja Croma. Ja mozda skocim do NS da izmerim snagu. Videcu jos. Sent from my SM-J710F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sava 92 Posted August 30, 2017 Ako planiras da vozis zustrije, preporucujem momentalno vadjenje dpf-a. Ja sam dobio zvizduk na turbu odmah posle isprobavanja maksimalne brzine dok je dpf bio prisutan. Odmah sam ga izvadio i turbo nije dalje pokazao nikakve znakove istrosenosti, sem tog zvuka koji je ostao prisutan. A na 2.0 se inace vrlo lako unisti turbo sa dpfom posto je dpf odmah iza turbine, nema ni 5cm udaljenosti. Chip je nesto sasvim drugo, to radis ako si nezadovoljan kako ti ide auto ili ako te smori. A vadjenjem ekologije cuvas motor i mnoogo mu produzujek vek trajanja. Quote Share this post Link to post Share on other sites