Jump to content
FAS Goran
sibisi666

Fiat Bravo 2.0 MJet - Debeli dobio brata :)

Recommended Posts



pa, moguce, ja sam van konkurencije, s obzirom da imam visak delova...egr, dpf...
ne znam koliko ponija mi dostupno na tockovima momentalno  ....ali bojim se da nisu svi prisutni u oboru
 


S obzirom da je 2.0 trebalo bi da imas oko 120 debelih. Takva je praksa do sad bila :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, MS PK said:


 

 


S obzirom da je 2.0 trebalo bi da imas oko 120 debelih. Takva je praksa do sad bila :D

 

pa, iskreno se nadam da imam vise od 120 ponija :)...ode na 220 po satu jako lako...

evo danas subotica - ns -subotica ( trecina auto put, a ostatak sam vozio oko 100tke... ) nije losa potrosnja, mislim da je zadovoljavajuce 

pot1.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 15.8.2017 at 8:06 AM, sibisi666 said:

E sad sta sam odradio za ove  2-3 nedelje dok me nije bilo :) 

klasicne stvari, mali servis, ulje i filtere, ulje sam stavio Selenia pure energy WR 5w30 dpf , i imao sam nameru da promeni i ulje u menjacu (koje ni sad nije zamenjeno) i evo prvog rebusa : u user manualu stoji da treba da ide "Tutela Transmission Gearforce 75W " e sad tog ulja nema nigde da se uzme, ili bar ja nisam nasao...ono sto su mi dali kao zamensko je bilo isto neko tutela synchro 75w isto full sinteticko ...kad ono medjutim, primetim ja oznku GL5 na tom ulju i pogledam...da je preporuceno ono gore navedeno GL4 , ranije nisam ni znao za te oznake na ulju, za koje su se ispostavile da su mnogo i bitnije od same gradacije ulja (jer su uglavnom za menjace 75w80/85/90) . I malo zagrebem po forumima gl4 vs gl5  i vidim da NIKAKO ne sipati GL5 u  menjace gde preporucuju GL4.

U bravu 2.0 mjet , ne znam da li i u ostalim varijantama imamo menjac F40, koji ima bakarne slojeve na sinhronima, GL5 ulje, jede, nagriza taj bakarni sloj na sinhronima u menjacima koji su predvidjeni za GL4 ulja. cak su i testirali tako sto su sipali gl5 i nakon menjanja ulja, nasli su 3X vise opiljaka metala...tako da zaista nagriza ... e sad mozda sam se bacio previse u problematiku..ali samo sam hteo da zamenim ulje u menjacu.

Razlog , kao da menjac ne ide glatko , fluidno, nema "puter" osecaj, i onda procitah da ti F40 menjaci jesu grublji i precizniji, i da treba praviti male pauze u prebacivanju pogotovo iz prve u drugu naprimer...kakva su iskustva drugih sa ovim setostepenim menjacima, ili teba da prodje neko vreme da se naviknem...

 

Da li imate neku preporuku full sintetickog ulja a da je GL4 , za menjac, a da nije castrol :) 

 

IMG_3625.JPG

IMG_3626.JPG

Sa prvim ces mekse saltati pogotovo zimi dok se ulje u mjenjacu ne zagrije ali ga moras recimo na 60000 opet zameniti, a sa drugim ces imati  bolje podmazivanje svakako ide 100000 bez problema mada malo tvrdje saltanje pogotovo zimi na hladno...

menjac jeste grub svakako,ali dugovecan....mozes slobodno i meguin u klasi Api3+ ili Api4+ da uzmes za taj menjac... sa ovim uljima nema greske...ja vozim ovo 75w90 sa slike vec 2 god i 50000km nikakvih problema

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 hours ago, zalik said:

 

IMG_3625.JPG

IMG_3626.JPG

Sa prvim ces mekse saltati pogotovo zimi dok se ulje u mjenjacu ne zagrije ali ga moras recimo na 60000 opet zameniti, a sa drugim ces imati  bolje podmazivanje svakako ide 100000 bez problema mada malo tvrdje saltanje pogotovo zimi na hladno...

menjac jeste grub svakako,ali dugovecan....mozes slobodno i meguin u klasi Api3+ ili Api4+ da uzmes za taj menjac... sa ovim uljima nema greske...ja vozim ovo 75w90 sa slike vec 2 god i 50000km nikakvih problema

e, hvala na preporuci, ali vec sam sipao ulje, jbg, morao sam vec, sad sam se preporodio sa menjacem i saltanje je mnogo mekse... mislim da je ovo polusintetika, tako da ce se isto menjati na 50-60k ...

 

 

tutela.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 8/19/2017 at 11:46 PM, sibisi666 said:

 

evo danas subotica - ns -subotica ( trecina auto put, a ostatak sam vozio oko 100tke... ) nije losa potrosnja, mislim da je zadovoljavajuce 

pot1.jpg

 

Evo moja od istog dana :)

 

0-02-05-180d989c19dfce58c7c2ed14ec961fd1b121081267f14b56e9dabb6a14db9aaa_full.thumb.jpg.424ecd7cff7268dcefbd686ffec242f9.jpg

 

Izasao na auto-put kod Feketica - Palic - NS (skroz auto-put), tempomat 120-130

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 hours ago, sibisi666 said:

e, hvala na preporuci, ali vec sam sipao ulje, jbg, morao sam vec, sad sam se preporodio sa menjacem i saltanje je mnogo mekse... mislim da je ovo polusintetika, tako da ce se isto menjati na 50-60k ...

 

 

tutela.jpg

ne moras pre 80000 api4 sigurno je ok saltace se nijansu mekse od Api4+ 75w90

dobro je i to....

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, dekirs said:

Koji je OS tih navigacija? Kapiram da je mozda windows? Da li ima verzija sa androidom ?

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
 

ja mislim da je windows mobile, s obzirom da imamo na usb konektoru windows nalepnicu...ne znam da li mape mogu da se nabudze..neko je probao citao sam pa nije uspeo, posto su mape vezane za broj vozila..pa navodno ne moze. zapravo treba neko ko se razume da udje u root i da updatuje vec postojece mape

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Milutin-NS said:

 

Evo moja od istog dana :)

 

0-02-05-180d989c19dfce58c7c2ed14ec961fd1b121081267f14b56e9dabb6a14db9aaa_full.thumb.jpg.424ecd7cff7268dcefbd686ffec242f9.jpg

 

Izasao na auto-put kod Feketica - Palic - NS (skroz auto-put), tempomat 120-130

mislim da su nam potrosnje prilizne, tojest u proporciji smo...

Imas ti odradjene neke zahvate na kraju? DPF ? EGR? cip?  posto ja mozgam i slusam, i citam misljenja i podeljena su..bas kao i ja sto nisam siguran da li da cupam dpf napolje/zatvaram egr ili ne - bar dok sve radi...a i cip tunung mi ne da mira... :) to su teme koje sam hteo na sastanku da procesljamo :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stiicajem okolnosti, evo treci put pisem danas sve moje zahvate :D

 

DPf ugasen i izvadjen
Egr ugasen

Turbina remont

Usisna grana skidana, oprana

MAF senzor nov

MAP senzor ociscen

 

Za cip cu videti, neka ga sada ovako, jer naspram onih 136ks pocetnih - meni i ovo sada dodje kao cip :)

 

Zao mi je za subotu, ali bice prilike sigurno

Share this post


Link to post
Share on other sites
28 minutes ago, Milutin-NS said:

Stiicajem okolnosti, evo treci put pisem danas sve moje zahvate :D

 

DPf ugasen i izvadjen
Egr ugasen

Turbina remont

Usisna grana skidana, oprana

MAF senzor nov

MAP senzor ociscen

 

Za cip cu videti, neka ga sada ovako, jer naspram onih 136ks pocetnih - meni i ovo sada dodje kao cip :)

 

Zao mi je za subotu, ali bice prilike sigurno

ajaoo, pa meni je sad jos vise zao s obzirom da si uradio ono za sta se ja razmisljam :)  bas da vidim i cujem kako ti radi motor ...koliko dimi, koliko je glasniji/tisi...itd itd... :) 

bas da ih parkiramo jednog pored dugog i da vidimo cujemo / razlike :) heh ( posto sam se naslusao svakakvih prica od, smrada iz auspuha, do dimljenja kao golf2, do toga da ide gore, itd itd.. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, Milutin-NS said:

Neeeee, 130 je prava cruising brzina! :) ne čuje se ništa apsolutno, muziku mogu na 5 da pojačam i da čujem lepo :)

:) odlicno 

 

inace mi treba i preporuka za valjke...bas da vidim koliko horsa moze da se iscedi iz mog... To bih voleo da odradim sledeci put kad dodjem u NS, naravno... po tvojoj preporuci, radim do 15h tako da od 17h mogu biti u NS maltene svaki radni dan :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@sibisi666

 

Sto se tice DPF-a, ono kako sam ja uradio je bilo sledece. Pratio sam da vidim da li je ispravan tj da li precesto radi regeneracije, da li ih radi uopste itd..

Situacija je bila sledeca, tebala su 2 senzora da se zamene, skine, opere itd... Sve bi izaslo oko 20.000. 

Tada sam resio da izbacim sve to, pogasim i aj zdravo. Sto se tice dima, ima ga u vrlo vrlo malim kolicinama tj skoro da ga nema. Takva je situacija bar kod mene bila. E sad, ja sam cipovan malo, pa mi se pojavi dim na oko 3500 obrtaja kada je gas do poda. Sve pre toga nema govora o dimu kao sto ga nije bilo kada je pogaseno i povadjeno sve.

 

Edited by dekirs

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, dekirs said:

@sibisi666

 

Sto se tice DPF-a, ono kako sam ja uradio je bilo sledece. Pratio sam da vidim da li je ispravan tj da li precesto radi regeneracije, da li ih radi uopste itd..

Situacija je bila sledeca, tebala su 2 senzora da se zamene, skine, opere itd... Sve bi izaslo oko 20.000. 

Tada sam resio da izbacim sve to, pogasim i aj zdravo. Sto se tice dima, ima ga u vrlo vrlo malim kolicinama tj skoro da ga nema. Takva je situacija bar kod mene bila. E sad, ja sam cipovan malo ali jeste, pa mi se pojavi dim na oko 3500 obrtaja kada je gas do poda. Sve pre toga nema govora o dimu kao sto ga nije bilo kada je pogaseno i povadjeno sve.

 

Zvuci dobro, posto i ja vise naginjem da vadim nego da ne vadim :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, Milutin-NS said:

Javi se za to...moramo da zakazemo. Ja evo stvarno planiram do kraja meseca

moze, ajde znaci popodne, samo mi najavi kad bi isli, ja cu se prilagoditi :)

od mene moze i ove nedelje...imamo bibere pa komuniciramo :) da ne prljamo temu ovde

 

Edited by sibisi666

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 minutes ago, Milutin-NS said:

Hmmmm, mislim da mi je realnije sledece nedelje. Vidim da spominjes dpf i "vadjenje"...za to imam stosta da ti pricam :)

verujem :) ...ali prvo da vidimo kolika je ergela sad ovako " na suvo " imam utisak da je oko 130... valjda se necu smoriti posle valjaka :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neces bre, posle valjaka tek postake zanimljivo :D

Послато са SM-J320FN уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minutes ago, MS PK said:

Neces bre, posle valjaka tek postake zanimljivo :D

Послато са SM-J320FN уз помоћ Тапатока
 

rock and roll :P 

iskreno ne znam kako je Milutin izdrzao toliko , a da nije otisao ponovo na valjke posle vadjenja i zatvaranja :) mene bi bas kopkalo koliko se dobilo :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zato sto ni jednog momenta posle vadjenja nisam imao situaciju da kazem - e sad je sve kako treba, sada moze, uvek me nesto kocilo i uvek sam imao jos nesto da odradim :) EGR/DPF da se ugase kako treba, protokomer nov je morao itd...

Share this post


Link to post
Share on other sites

i ja imam sigurno jos nekih sitnica da poradim i resim, posto knedla i dalje postoji (na oko 1800 rpm u 2. i 3. brzini )...cak i nakon ciscenja egera...a mozda i nije egr... videces,probati i cuti :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...