Jump to content
FAS Goran
sibisi666

Fiat Bravo 2.0 MJet - Debeli dobio brata :)

Recommended Posts

Evo, konacno i ja da dodjem  do vremena, pa da predstavim auto kupljen jos pre 3 nedelje...auto je iz KG, uvezen iz Svajcarske, e sad na satu pise 103 k km, proveravao sam i na examineru na motoru isto stoji 103k km , ali realnost je ipak malo drugacija, procena je da je  oko 150k km presao ( vise iskusnijih ljudi mi to reklo, koji rade  uvoz i trgovinu )

Dakle brat "debelog " u vlasnistvu milutinca :) ....Dakle sto dalje to vise vidim slicnosti... :)

auto je kraj 2009. prva registracija u oktobru

2.0 mjet 121 kw, 165 ks

sport edicija (ne znam da li ima krace opruge od standardnog) ali osim malih pragova i repa, nikakva razlika u odnosu na standardnog brava

od opreme ima svasta nesto ali dosta i nema, jednostavno je totalno drugi set opreme: 

felne su fabricke 17" i u dobrom su stanju, dok su gume istrosene i za zamenu  su  - fabricke 225/45/17

ima : fabricku navigaciju, kozna sedista elektropodesiva, panorama krov,.... e sad sta nema : sklapajuci retrovizori, parking senzori, hill holder. ( ? ) 

Auto je lepo ocuvan vidi se da je imao uglavnom vozaca i ponekad suvozaca...enterijer nije pohaban, kao ni volan (a nije ni presvucen), zadnja klupa kao da niko nikad nije sede, gepek kao da nikad nije otvoren :) 

Ono sto sam primetio odma jeste da je ceo ofarban u svajcarskoj, neka radionica iz ciriha ga je odradila, imaju svoje nalepnice izpod bocnih migavaca, poprilicno je dobro odradjen i zadovoljan sam da mi auto nema nikakve tackice ili ostecenja :) ...sva stakla su isto godiste, tako da nije prevrtan ili guzvan, a ispod haube deluje da nije nista ispravljano, farbano ili slicno.

evo slikica:

 

photo5807586934804031848.jpgphoto5807586934804031849.jpg

photo5807586934804031850.jpgphoto5807586934804031851.jpgphoto5807586934804031852.jpg

photo5807586934804031853.jpgphoto5807586934804031854.jpgphoto5807586934804031855.jpg

photo5807586934804031856.jpgphoto5807586934804031859.jpgphoto5807586934804031860.jpgphoto5807586934804031861.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

E sad sta sam odradio za ove  2-3 nedelje dok me nije bilo :) 

klasicne stvari, mali servis, ulje i filtere, ulje sam stavio Selenia pure energy WR 5w30 dpf , i imao sam nameru da promeni i ulje u menjacu (koje ni sad nije zamenjeno) i evo prvog rebusa : u user manualu stoji da treba da ide "Tutela Transmission Gearforce 75W " e sad tog ulja nema nigde da se uzme, ili bar ja nisam nasao...ono sto su mi dali kao zamensko je bilo isto neko tutela synchro 75w isto full sinteticko ...kad ono medjutim, primetim ja oznku GL5 na tom ulju i pogledam...da je preporuceno ono gore navedeno GL4 , ranije nisam ni znao za te oznake na ulju, za koje su se ispostavile da su mnogo i bitnije od same gradacije ulja (jer su uglavnom za menjace 75w80/85/90) . I malo zagrebem po forumima gl4 vs gl5  i vidim da NIKAKO ne sipati GL5 u  menjace gde preporucuju GL4.

U bravu 2.0 mjet , ne znam da li i u ostalim varijantama imamo menjac F40, koji ima bakarne slojeve na sinhronima, GL5 ulje, jede, nagriza taj bakarni sloj na sinhronima u menjacima koji su predvidjeni za GL4 ulja. cak su i testirali tako sto su sipali gl5 i nakon menjanja ulja, nasli su 3X vise opiljaka metala...tako da zaista nagriza ... e sad mozda sam se bacio previse u problematiku..ali samo sam hteo da zamenim ulje u menjacu.

Razlog , kao da menjac ne ide glatko , fluidno, nema "puter" osecaj, i onda procitah da ti F40 menjaci jesu grublji i precizniji, i da treba praviti male pauze u prebacivanju pogotovo iz prve u drugu naprimer...kakva su iskustva drugih sa ovim setostepenim menjacima, ili teba da prodje neko vreme da se naviknem...

 

Da li imate neku preporuku full sintetickog ulja a da je GL4 , za menjac, a da nije castrol :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od dodatnih stvari sta sam odradio, jeste zamena prednjeg levog lezaja tocka (5600 din, sa magnetom za abs) , i stavio sam mu nove gume :) dobio je Nexen 225/45 r17 (a hteo sam 225/50 , da ima bar malo vise mesa na felni zbog rupa...ali nisam bio siguran da moze da stane...ali kako gledam mislim i da bi stao profil 50)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobar je. Svidja mi se. DEluje bas ocuvano, volan izgleda ekstra...kod mene su izgleda cesto pojasom kacili volan pa ima koju ogrebotinu, cak i po znaku na volanu, kod tebe je dosta bolja situacija :) cudno mi samo...jer sam mislio da u sve 2009. idu one starije multimedije, a ti imas noviju, a recimo stariji tip inst. table, narandzasto preko migavaca u farovima, sto kod mene nema itd :) to sve ide u starije (2007-2009)

Nisi se mnogo usrecio, bolje da si imao stariji tip, jer na stariji tip narezes CD - istocna Evropa, metnes CD i uopa! radi...kod nas na ovoj novijoj ne moze bas tako... <_<

 

Uplasio si me malo sa ovim GL5/GL4, ali dobro je sto sve slikamo pa sam tako prelistao moju temu i nasao da je GL4 kod mene sipan :) izgleda da nisam dobro guglao kada je u pitanju f40 i koje ulje u njega hi hi

 

Ps - imas hill holder sigurno, isao je kao standardni dodatak u sve verzije

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koje ulje si sipao u menjac kod sebe? 

E, bas povodom multimedije i navigacije ... nisam dobio SD karticu, tako da ni nemam mape nikakve, da li ti imas updetovane mape na SD kartici?, ako je tako mislim da bih mogao da kloniram SD karticu pa da probam kod sebe...

 

P.S.

Ne znam da li si odradio update za Blue&Me ? ja sam odradio na 5.5 verziju , updejtue se preko usb-a , navodno je brze povezivanje na telefon, i imas podrsku za novije telefone i kvalitet glasa je bolji pri komunikaciji. 

Edited by sibisi666

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo :)

 

0-02-05-f9ed742ccf9fdf6719ca7154ac21f9ccc2a25dcd8c68cdc3317aa39da5b4368f_full.jpg.016b52adb82b125a90d24ada59add142.thumb.jpg.f00fcdef895fa6d69f321eb406d9483c.jpg

 

Ne vredi ti da petljas nista oko mapa i kartica. Svaka kartica dolazi sa brojem sasije na kojim kolima JEDINO radi i to je to...ne mozes mu nista. Ti sada da stavis moju karticu kod sebe, nece raditi. A sama navi radi savrseno, sad kad sam isao na more, cim smo presli u Grcku proradila kako treba, svi moguci POI, ulice po Solunu, mozes da zumiras jedno 10 nivoa gore/dole, deli ekran, govori, ma savrseno. Zato bih jednog dana voleo da uzmem karticu sa celom Evropom, oko 160e je

 

Ps - nisam radio update, oko ovih kola ne cackam nista vise sto nema potrebe :) puno stvari je poslo naopako. Radi odlicno zaista, poveze se odmah, pricam stalno preko BT i niko se nije zalio da me ne cuje :)

Edited by Milutin-NS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aha, ulje ok, a kakvo je to mazivo u tubi? :) gde se to maze / sipa? :)

 

p.s. da , ako ti dobro radi  - ne diraj :) , i kod mene lepo radi, ali videh da postoje nve verzije pa reko da updatujem....

 

160 eur SD kartica? to si proveravao? gde ima da se uzme sa njihovog zvanicnog sajta ili negde u stojanovu moze?

Edited by sibisi666

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ups izvinjavam se. Kartica je 199 eura...

KLIK

 

A da odradis update na svoju karticu bude 180

 

Mazivo je aditiv, nece da mu skodi...da sve poboljsamo jos malo :) maze se na spolovilo pa onda... :lol: salim se, sipa se samo u getribu :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ah aha, jasno , bas sam nasao  ovo za mape, nakon sto sam pitao ..huh 200 eur me kosta zadovoljstvo da navigiram :)

 

Inace, danas idem da resim curenje rashladne tecnosti, to je jedan od problemcica koje moram da resim. Navodno mi je zaptivac na usisnoj grani taj koji pusta antifriz....ti zaptivaci su napravljeni od gume, i prvi put cujem da tamo moze da pusta antifriz..doduse nije skupo oko 3000 din je set tih gumica.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nadaj se da je gumica, u suprotnom na tim granama je poznato da one procure a nema varenja, lepljenja nego samo nova....
Nego koji je onda menjac kod mene@Milutin-NS, valjda nije taj bakarni :D

Sent from my HTC One M9 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, sibisi666 said:

 

sport edicija (ne znam da li ima krace opruge od standardnog) ali osim malih pragova i repa, nikakva razlika u odnosu na standardnog brava

 

A ima i dupli izduv, koji mu bas dobro cuci.

Inace, bas lep Bravo.

 

1 minute ago, Kuvalja said:

Nadaj se da je gumica, u suprotnom na tim granama je poznato da one procure a nema varenja, lepljenja nego samo nova....
Nego koji je onda menjac kod mene@Milutin-NS, valjda nije taj bakarni :D

Sent from my HTC One M9 using Tapatalk
 

To htedoh i ja da mu kazem.

Procuri na nekom plasticnom sranjcetu i mora da se menja...

Share this post


Link to post
Share on other sites

hvala kolega, inace menjac nemam pojma koji je kod mene, a valjalo bi da tako i ostane, ulje sam sipao propisano zc75....

Inace ako vam ode na 2.0 kuciste egr koje plasticno nemojte kupovati za fiata koje 14-15000, nego za opela 2.0 kod njih je 5000din.....

A ako hocete da ga zatvorite izmedju dve gumice se nalazi ploca sa rupama gde prolazi voda i izduvni gasovi, samo po toj ploci napravite drugu koja nema ni jednu rupu a isti oblik kod nekog strugara i gotova prica zauvek.

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad si vec kod EGR-a ...naravno da i ja imam utisak da mi auto ne ide kao da ima 165 ponija....a imam i dobro poznatu knedlu na 1800-2000 obrtaja, tako da cujem kako se egr muci...bar mislim da je to taj shuhstavi neki zvuk...i onda malko stucne ... i krene posle da vuce normalno.... (cistiti ? menjati ili zatvarati?  sta je savet ?)

 

 

???? dobro poznati problem sa usisnom granom da procuri tamo??? nisam za to znao, jbg eto meni curi negde, nismo otkrili tacno gde, ali mi se sakupljaantifriz skroz gore odma kad se skine plasticni poklopac motora se vidi kako se formira barica antifriza...

danas menjamo te gumice, e sad jbg, ne znam da li cemo resiti problem, videcemo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bolje prvo operite pa pratitr odakle se sliva, da ne placas bzv ruke za skidanje dva puta....
Moja iskustva govore da je egr najbolje zatvoriti, a i dpf izbaciti, to sve onda softverski kod nekog ugasiti....
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
24 minutes ago, skile86 said:

To htedoh i ja da mu kazem.

Procuri na nekom plasticnom sranjcetu i mora da se menja...

kakvo plasticno sranjce? :)  zainteresovan sam za biiip...s obzirom da mi verovatno to i problem ...ili gumice..ili sto kolega rece cela grana...koja ne moze da se vari :(

 

1 minute ago, Kuvalja said:

Bolje prvo operite pa pratitr odakle se sliva, da ne placas bzv ruke za skidanje dva puta....

da oprali smo i pratili vec par dana, ...dosta je tesko provaliti...jer se sliva i kao da se samo pojavljuje  gore na motoru, to mi drugar pa cemo skinuti za DZ sto se kaze :)

bas me nervira to curenje antifriza... jbg

ali eto spremio sam se da ce biti nekih ulaganja i cimanja, bar prvih mesec dana. ... dok se sve ne pokaze...eto samo cekam i pratim ...uterao sam oko 800km po gradu za sada, tockovi jos nisu otpali :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam tacno siguran, ali znam da su ljudi imali problema sa tim.

Mozda @Markobgd zna odakle bi moglo to da curi, posto je on ucestvovao u radovima kad mu je skidana grana.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 minutes ago, skile86 said:

Nisam tacno siguran, ali znam da su ljudi imali problema sa tim.

Mozda @Markobgd zna odakle bi moglo to da curi, posto je on ucestvovao u radovima kad mu je skidana grana.

 

op, znaci nisam izrod:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Što se tiče skidanja grene kod mene ona je skidana iz drugih razloga a ne zbog curenja. ;)

Nisam primetio na njoj da postoji neki deo koji bi bio izraženiji za curenje i da može da se menja/popravlja. Poslednji kanal sa leve strane gledano od napred je kanal za vodu/antifriz i ako se negde dešava pucanje to je tu. Kao što ti @Kuvalja reče bojim se da tu ide samo zamena komplet usisne grane. Ako nije ranije skidan usis ne vidim razlog i mogućnost da propiša na dihtungu. 

Svakako kada skinete granu operite je dobro i onda tražite mikro pukotine na i oko poslednjeg kanala.

2017-08-15-12-42-49.thumb.jpg.72f7b6975fd33fdf05f4d0f4e40e458a.jpg2017-08-15-12-44-17.thumb.jpg.2aebfb7508bbf981e2ea8bdd39f74734.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala Marko, evo, za koji sat krecemo sa skidanjem, samo da zavrsim sa poslom....

uh, nadam se da ne moram celu usisnu menjati :(, ali bicemo pametniji kad skinemo, nasao sam polovnu komplet usisnu za 170 eur u sapcu...to mi kontam najgore resenje...

hvala na slikama .. javljam sta smo uradili...i EGR me interesuje..da li je prljav i koliko, mozda dihtung na egr kucistu moze da pusta...bas sam u rebusu ...

Edited by sibisi666

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...