Milos G 3 Posted September 18, 2019 On 24/10/2018 at 8:01 PM, Zvezdo said: Ma daj... Možeš misliti! Sa 108 KS jedva krene? Pa kako je onda bilo pre? Svi izađu iz auta i guraju ga da se pokrene? Hajde objasni kako se kod mene ne oseti rad klime pri kretanju na bednih 75 konjića? Zašto slabiji motor po tebi nema navedenih problema a okretni momenat je manji i na istom je broju okretaja kao i kod verzije sa 90 KS? Malo kasnim sa odgovorom, tj. malo vise 1.3 multijet sa 90ks ima ozbiljan problem sa pomeranjem deklarisane granice obrtnog momenta. Posto sam mislio da je samo problem kod mene, dosao sam do par ljudi koji voze ovaj auto sa 90ks i i svi su mi potvrdili iste probleme. Pogledao sam par stranih foruma i video da ljudi ozbiljno pizde sa ovim motorima i da niko nema resenje problema. U medjuvremenu sam ocistio egr ventil i klapnu gasa. Bili su u odlicnom stanju, nisam imao potrebe da cistim. Problem i dalje prisutan. Nakon toga sam ocistio map senzor. Bio je katastrofa garav. Nakon ciscenja auto je prodisao. Mnogo bolje je vukao, ali iskljucivo na srednjim obrtajima. Na manjim obrtajima nista nije promenjeno. Potom sam kontaktirao nekoliko ozbiljnijih chip tunera u srbiji i svi su mi rekli da su navedeni motori problematicni zbog varijabilne turbine. Retko koji prodje test na valjcima. Uglavnom im je najveci obrtni moment na oko 2200rpm+. Na papiru varijabilna turbina treba na manjim obrtajima da daje dosta bolji odziv u odnosu na fiksnu geometriju ali kod ove male turbine to nije slucaj. Na kraju sam dosao do kontakta chip tunera (M+elektronika) koji mi je proverio mapu i utvrdio da je katastrofalna. Gorivo mi je bilo povecano za 45% a ostali parametri nisu dirani. Toliko o ProTuning-u kod kojih sam uradio tu mapu. Sreca pa sam presao samo 10 000km pa nije ostavilo vidljive posledice na dizne i motor. Da ne pominjem sto su me odjebali i rekli da moj auto nemaju u evidenciji kada sam trazio da mi auto vrate na fabricku mapu. Nakon toga sam vratio auto na fabricku mapu i vozio nekoliko dana na fabrickoj. Potom sam uradio remap sa linearnim povecanjem svih parametara do 2500rpm (gorivo je povecano za 12% u odnosu na fabricku mapu). Nakon 2500 rpm mapa nije dirana. Posle ovoga auto je neprepoznatljiv. Od 1200-1500 rpm auto ide mnogo bolje. Sada mogu da krenem pod bilo kojim opterecenjem i da ne razmisljam o knedli koju sam nekada imao. Od 1500 do 1750 rpm je nesto bolji nego ranije-ne puno ali je vidljiva promena. Od 1750 rpm je raketa. Napokon u svakom trenutku imam obrtni moment na obrtajima koje je deklarisala fabrika ali sada imam i dima pri punom gasu u odnosu na fabricku mapu gde je auspuh bio za polizati. Sa ProTuning prevarom auto je bio neupotrebljiv za gradsku voznju i pri punom gasu imao sam oblak dima u ogledalu. Poucen katastrofalnim iskustvom apelujem svima da ih zaobidjete. Od mene preporuka za M+ Elektroniku i ekipu. Ukoliko neko vozi Grande sa 90ks neka mi se slobodno javi i uvidi poboljsanje. 1 marko.jovanovic reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ljuta Krajina 3 Posted September 15, 2020 Ima li neko Deltu sa monohromatskim retrovizorom? Quote Share this post Link to post Share on other sites
McSteel 550 Posted September 15, 2020 Misliš sa elektrohromatskim? Imam ja. Šta te zanima? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ljuta Krajina 3 Posted September 16, 2020 5 hours ago, McSteel said: Misliš sa elektrohromatskim? Imam ja. Šta te zanima? Valjda je ispravno i jedno i drugo. Nisam siguran da li moj radi. Ne svijetli mi indikacija na njemu. Da li lampica svijetli konstantno ili samo kada je senzor aktiviran? Quote Share this post Link to post Share on other sites
McSteel 550 Posted September 16, 2020 "Monohromatski" = jednobojno Kod mene ne svetli nikakva lampica, samo se jasno primeti zatamnjivanje. Ono napred što deluje kao signalna dioda, pored one zatamnjene koja izgleda kao dioda sa daljinskog upravljača su senzor svetla i kontrolni senzor. Ima i jedan senzor sa strane suprotne od ogledala, odnosno koji "gleda" kroz šoferku, a koji je isto "zatamnjen". Dva tamnija senzora, napred i pozadi, upoređuju nivoe ambijentalne svetlosti, te ako postoji jasna razlika, konsultuje se kontrolni senzor za intenzitet i direkcionalnost upadnog svetla, i na osnovu toga elektronika u retrovizoru odlučuje koliko da aktivira tečne kristale u staklu odnosno koliko da zatamni ogledalo. Nema signalne lampice koja bi te obaveštavala o aktivnosti sistema. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ljuta Krajina 3 Posted September 16, 2020 (edited) Hvala. Edited September 16, 2020 by Ivan Ne citiraj prethodni post ;) Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 5188 Posted September 17, 2020 20 hours ago, McSteel said: "Monohromatski" = jednobojno ... "elektrohromatski" = струјнобојно 1 Ljuta Krajina reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites