djomla 8386 Posted August 5, 2018 Meni Stilo 1.9 85kw kreće sa klimom bez gasa, samo kvacilo, ni da cuje da se gasi. Doduše, ja sam navikao tako i inače da krecem. Sent from my 3310 Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4819 Posted August 5, 2018 Gasi se zato sto su ljudi navikli da auto na manjem gasu bolje povuce dok sa klimom je potreban malo veci gas da bi se postigao isti efekat Sent from my SM-G955F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
danijel55 699 Posted August 5, 2018 Nece da se ugasi ako malo neznije pustite kvacilo nego sto pustate kada je klima ugašena. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted August 5, 2018 Ja kad sam negde skoro pisao isto ko i ti kolega@Smireni i mene su pravili ludim, cisto da ti olaksam malo Ja sam imao putnicki kombi 1.9td i sa 8 putnika i prtljagom kad sam namestio klimu skoro da je bila neprimetna razlika. Pre toga hteo je da se ugasi na lsr gasu Skinite kompresor, zamenite lagere, ulje, pravilno napunite sistem pa da vidim koju cete pricu da pricate. A to nije servis za 15min i 2000dinПослато са SM-J330F уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4819 Posted August 5, 2018 Najjace da cu to da radim. Lakse mi da dodam malo gasa Sent from my SM-G955F using Tapatalk 1 igor0511 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 980 Posted August 5, 2018 Jbg! Pa ako se na 1.6 motoru oseti i gasi se motor kako bi onda trebalo da bude kod mene na 1.25 motoriću??? Doslovno kako neki kažu da ne ide? Uključena klima ili ne auto isto kreće bez gasa,u normalnoj vožnji se ne oseti uz brdo se ne oseti ako je gas patos onda se na trenutak isključi i to je to. Ako ne bi gledao bord i potrošnju i da netko uključuje i isključuje klimu ne bih svaki puta pogodio da li je uključena ili ne.... Kako sada to? E da klima je ispravna manuelna i hladi kao zamrzivač. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4819 Posted August 5, 2018 Eto ti ga sad.. Toti, ljuta krajina i ja imamo neispravna kola Sent from my SM-G955F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ljuta Krajina 3 Posted August 5, 2018 2 hours ago, Smireni said: Naravno da ce svaki dizel krenuti samo na kvacilu. Krece i Delta sa klimom ali prijeti da ce se ugasiti pa moram dodavati gas. Pri visim obrtajima klima se toliko ne osjeti i sve ja kako treba. Rekao bih mozda od 5 do 10 posto snage. U svakom slucaju mislim da tu nesto nije uredu. Previse se nekako optereti motor, i primjetio sam da ukljucenje kompresora ne podize obrtaje u leru. Pretpostavljam da se ovo moze regulisati softverski. Quote Share this post Link to post Share on other sites
djomla 8386 Posted August 5, 2018 Ne zavrsih lepo, tromiji je, to se podrazumeva Sent from my 3310 Quote Share this post Link to post Share on other sites
danijel55 699 Posted August 5, 2018 Koji god auto da sam vozio ,nema sanse da za isto rastojanje pretekne sa klimom i bez,a kad je u pitanju klisura,Kadinjaca i Moraca treba da budu svi konji na raspolaganju Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13160 Posted August 5, 2018 Eto ti ga sad.. Toti, ljuta krajina i ja imamo neispravna kola Sent from my SM-G955F using Tapatalk Ovaj Mića k'o da je pao s' Marsa Kakav bre servis klime, kakvi bakrači... kompresor jednostavno opterećuje motor i tačka. Uostalom, svaki majstor će da ti kaže da izbegavaš da upališ klimu kad je auto u nekom opterećenju. Pitam se zašto... Kod kretanja bez gasa to ne može da se oseti. Mada, ne vidim potrebu da se tako kreće Sent from my SM-G950F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Smireni 524 Posted August 5, 2018 @Ljuta Krajina Nekako si uspeo da u citat moje poruke iskucas svoju. Sto se tice ispravnosti vozila... Mozda ima i do toga. Kad sam radio veliki servis, posto sam menjao i pumpu, i pk kais, roler itd. bas sam rekao majstoru da pogleda i kompresor. Bio je ok. Ne znam da li su mozda i kompresori drugaciji u razlicitim godistima? Mislim, menjaci jesu, pa sto ne bi mogli i kompresori. Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2875 Posted August 5, 2018 Ja sam na Stilu primecivao razliku. Ne mnogo, ali kao da ima jos jedna osoba u kolima. Na Leonu bas nista ne primetim, a tip sam vozaca koji oseti debljinu djona patike kada vozi. Da li ima veze sa konstrukcijom ili ispravnoscu vozila - pojma nemam. Quote Share this post Link to post Share on other sites
djomla 8386 Posted August 5, 2018 . Uostalom, svaki majstor će da ti kaže da izbegavaš da upališ klimu kad je auto u nekom opterećenju. Pitam se zašto... Kod kretanja bez gasa to ne može da se oseti. Mada, ne vidim potrebu da se tako kreće Sent from my SM-G950F using Tapatalk Da dodam da mi je jedan majstor savetovao da klimu ne palim i voznji, zbog kaiša. A ovaj drugi deo, kretanje bez gasa je kod mene cista stvar navike. Sent from my 3310 1 totti reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ljuta Krajina 3 Posted August 5, 2018 Mislim da je MS PK upravu. Ako je sve ispravo to ne bi trebalo da se desava. Probacu prvo sa brzim servisom zamjene ulja i gasa pa cu vidjeti ima li poboljsanja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
danijel55 699 Posted August 5, 2018 Sto je jaci auto teze je primetiti.Al jasno je da kompresor klime opterecuje motor. Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13160 Posted August 5, 2018 Mislim da je MS PK upravu. Ako je sve ispravo to ne bi trebalo da se desava. Probacu prvo sa brzim servisom zamjene ulja i gasa pa cu vidjeti ima li poboljsanja.A šta će leba ti zamena gasa da promeni? Da l' ste bre realni, kakve veze gas i ulje u kompresoru imaju sa tim? Ljudi, ja ne znam da l' se mi razumemo. Naša priča se vrti oko toga da se prilikom kretanja iz mesta i niskim obrtajima oseti rad klime. Ne pričamo u vožnji. Evo, svi koji ne osećate razliku uradite jedan običan test - usporite skroz u drugoj brzini (skoro do stanja mirovanja) ili kad pređete preko ležećeg policajca nastavite drugom sa minimalnih obrtaja. Probajte jednom sa klimom, jednom bez. Kome i dalje auto jednako ubrza i povuče, onda stvarno ne znam šta da kažem Sent from my SM-G950F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
djomla 8386 Posted August 5, 2018 Probajte jednom sa klimom, jednom bez. Kome i dalje auto jednako ubrza i povuče, ja mu poklanjam C4 Sent from my SM-G950F using Tapatalk Zvali su ga Totti darežljivi Sent from my 3310 Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4819 Posted August 5, 2018 Totti pusti ljude neka slusaju Micu Sent from my SM-G955F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13160 Posted August 5, 2018 Da, ali štap sa C-4, nabijen u doope Sent from my SM-G950F using Tapatalk 1 dekirs reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
djomla 8386 Posted August 5, 2018 C, c, c Sent from my 3310 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ljuta Krajina 3 Posted August 5, 2018 1 hour ago, totti said: A šta će leba ti zamena gasa da promeni? Da l' ste bre realni, kakve veze gas i ulje u kompresoru imaju sa tim? Ljudi, ja ne znam da l' se mi razumemo. Naša priča se vrti oko toga da se prilikom kretanja iz mesta i niskim obrtajima oseti rad klime. Ne pričamo u vožnji. Evo, svi koji ne osećate razliku uradite jedan običan test - usporite skroz u drugoj brzini (skoro do stanja mirovanja) ili kad pređete preko ležećeg policajca nastavite drugom sa minimalnih obrtaja. Probajte jednom sa klimom, jednom bez. Kome i dalje auto jednako ubrza i povuče, onda stvarno ne znam šta da kažem Sent from my SM-G950F using Tapatalk Cemu sluzi ulje u kompresoru? Gas sam spomenuo jel je to dio procedure takvog servisa. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted August 5, 2018 Pa sad mesas babe i zabe. Drugo je dal se primeti uopste a drugo je dal ti fali 30% ko sto neki kazu. Ok ako je 30% razlika znacu u gradu nikom ispod 10l ne moze da trosi? Ili gde ides 5-om bez klipme sa klimom treba da guras 4-om u najboljem slucaju Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13160 Posted August 5, 2018 A sad i ti... dobro se nisi uhvatio za Bimaxove reči Sent from my SM-G950F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milos G 3 Posted October 24, 2018 Ista je situacija i kod mene na grande puntu 1.3 multijet 90ks. Auto sam nedavno cipovao na 108 ks i stvar se nije promenila. Auto na blagoj uzbrdici sa 5 ljudi i punim gepekom pod klimom jedva krene. Moram na 1500 rpm/min da ga dignem da se ne bi ugusio. Bez klime stvar je potpuno drugacija. Krece dosta lakse. Jednostavno, mala kubikaza je u pitanju, auto je lenj do 1700-1800 obrtaja i to je to. Isto vazi i za ostale novije fiatove motore(1.6, 2.0). 1.3 jtd sa 70/75ks nema navedenih problema, 1.9 jtd 80, 116 ks takodje. Na multijet motorima su potpuno promenili obrtni moment na manjim obrtajima pa motori nisu tako elasticni u startu kao stari dobri jtd motori. To su odradili kako bi smanjili vibracije i produzili radni vek plivajucem zamajcu. Ovo sam procitao na jednom italijanskom forumu. Quote Share this post Link to post Share on other sites