Jump to content
FAS Goran
Ljuta Krajina

Lancia Delta 1.6 MJT Platino

Recommended Posts

Meni Stilo 1.9 85kw kreće sa klimom bez gasa, samo kvacilo, ni da cuje da se gasi. Doduše, ja sam navikao tako i inače da krecem.

Sent from my 3310

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gasi se zato sto su ljudi navikli da auto na manjem gasu bolje povuce dok sa klimom je potreban malo veci gas da bi se postigao isti efekat :D

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja kad sam negde skoro pisao isto ko i ti kolega@Smireni i mene su pravili ludim, cisto da ti olaksam malo :D
Ja sam imao putnicki kombi 1.9td i sa 8 putnika i prtljagom kad sam namestio klimu skoro da je bila neprimetna razlika. Pre toga hteo je da se ugasi na lsr gasu :D
Skinite kompresor, zamenite lagere, ulje, pravilno napunite sistem pa da vidim koju cete pricu da pricate. A to nije servis za 15min i 2000din

Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jbg! Pa ako se na 1.6 motoru oseti i gasi se motor kako bi onda trebalo da bude kod mene na 1.25 motoriću???

Doslovno kako neki kažu da ne ide?

 

Uključena klima ili ne auto isto kreće bez gasa,u normalnoj vožnji se ne oseti uz brdo se ne oseti ako je gas patos onda se na trenutak isključi i to je to. Ako ne bi gledao bord i potrošnju i da netko uključuje i isključuje klimu ne bih svaki puta pogodio da li je uključena ili ne....

Kako sada to?

E da klima je ispravna manuelna i hladi kao zamrzivač.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Smireni said:

Naravno da ce svaki dizel krenuti samo na kvacilu. Krece i Delta sa klimom ali prijeti da ce se ugasiti pa moram dodavati gas. Pri visim obrtajima klima se toliko ne osjeti i sve ja kako treba. Rekao bih mozda od 5 do 10 posto snage. U svakom slucaju mislim da tu nesto nije uredu. Previse se nekako optereti motor, i primjetio sam da ukljucenje kompresora ne podize obrtaje u leru. Pretpostavljam da se ovo moze regulisati softverski.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koji god auto da sam vozio ,nema sanse da za isto rastojanje pretekne sa klimom i bez,a kad je u pitanju klisura,Kadinjaca i Moraca treba da budu svi konji na raspolaganju :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Eto ti ga sad.. Toti, ljuta krajina i ja imamo neispravna kola

 

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

 

 

Ovaj Mića k'o da je pao s' Marsa

 

Kakav bre servis klime, kakvi bakrači... kompresor jednostavno opterećuje motor i tačka. Uostalom, svaki majstor će da ti kaže da izbegavaš da upališ klimu kad je auto u nekom opterećenju. Pitam se zašto...

 

Kod kretanja bez gasa to ne može da se oseti. Mada, ne vidim potrebu da se tako kreće

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ljuta Krajina Nekako si uspeo da u citat moje poruke iskucas svoju. :D

 

Sto se tice ispravnosti vozila... Mozda ima i do toga.

Kad sam radio veliki servis, posto sam menjao i pumpu, i pk kais, roler itd. bas sam rekao majstoru da pogleda i kompresor. Bio je ok.

Ne znam da li su mozda i kompresori drugaciji u razlicitim godistima? Mislim, menjaci jesu, pa sto ne bi mogli i kompresori.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam na Stilu primecivao razliku. Ne mnogo, ali kao da ima jos jedna osoba u kolima.

 

Na Leonu bas nista ne primetim, a tip sam vozaca koji oseti debljinu djona patike kada vozi.

Da li ima veze sa konstrukcijom ili ispravnoscu vozila - pojma nemam.

Share this post


Link to post
Share on other sites



. Uostalom, svaki majstor će da ti kaže da izbegavaš da upališ klimu kad je auto u nekom opterećenju. Pitam se zašto...
 
Kod kretanja bez gasa to ne može da se oseti. Mada, ne vidim potrebu da se tako kreće
 
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
 
 
 


Da dodam da mi je jedan majstor savetovao da klimu ne palim i voznji, zbog kaiša.
A ovaj drugi deo, kretanje bez gasa je kod mene cista stvar navike.

Sent from my 3310

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da je MS PK upravu. Ako je sve ispravo to ne bi trebalo da se desava. Probacu prvo sa brzim servisom zamjene ulja i gasa pa cu vidjeti ima li poboljsanja.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mislim da je MS PK upravu. Ako je sve ispravo to ne bi trebalo da se desava. Probacu prvo sa brzim servisom zamjene ulja i gasa pa cu vidjeti ima li poboljsanja.
A šta će leba ti zamena gasa da promeni? Da l' ste bre realni, kakve veze gas i ulje u kompresoru imaju sa tim?

Ljudi, ja ne znam da l' se mi razumemo. Naša priča se vrti oko toga da se prilikom kretanja iz mesta i niskim obrtajima oseti rad klime. Ne pričamo u vožnji.
Evo, svi koji ne osećate razliku uradite jedan običan test - usporite skroz u drugoj brzini (skoro do stanja mirovanja) ili kad pređete preko ležećeg policajca nastavite drugom sa minimalnih obrtaja. Probajte jednom sa klimom, jednom bez. Kome i dalje auto jednako ubrza i povuče, onda stvarno ne znam šta da kažem

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites



Probajte jednom sa klimom, jednom bez. Kome i dalje auto jednako ubrza i povuče, ja mu poklanjam C4

Sent from my SM-G950F using Tapatalk




Zvali su ga Totti darežljivi

Sent from my 3310

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, totti said:

A šta će leba ti zamena gasa da promeni? emoji3.png Da l' ste bre realni, kakve veze gas i ulje u kompresoru imaju sa tim? emoji3.png

Ljudi, ja ne znam da l' se mi razumemo. Naša priča se vrti oko toga da se prilikom kretanja iz mesta i niskim obrtajima oseti rad klime. Ne pričamo u vožnji.
Evo, svi koji ne osećate razliku uradite jedan običan test - usporite skroz u drugoj brzini (skoro do stanja mirovanja) ili kad pređete preko ležećeg policajca nastavite drugom sa minimalnih obrtaja. Probajte jednom sa klimom, jednom bez. Kome i dalje auto jednako ubrza i povuče, onda stvarno ne znam šta da kažem emoji4.png

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
 

Cemu sluzi ulje u kompresoru?

Gas sam spomenuo jel je to dio procedure takvog servisa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa sad mesas babe i zabe. Drugo je dal se primeti uopste a drugo je dal ti fali 30% ko sto neki kazu. Ok ako je 30% razlika znacu u gradu nikom ispod 10l ne moze da trosi? Ili gde ides 5-om bez klip
me sa klimom treba da guras 4-om u najboljem slucaju :D

Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ista je situacija i kod mene na grande puntu 1.3 multijet 90ks. Auto sam nedavno cipovao na 108 ks i stvar se nije promenila. Auto na blagoj uzbrdici sa 5 ljudi i punim gepekom pod klimom jedva krene. Moram na 1500 rpm/min da ga dignem da se ne bi ugusio. Bez klime stvar je potpuno drugacija. Krece dosta lakse. Jednostavno, mala kubikaza je u pitanju, auto je lenj do 1700-1800 obrtaja i to je to. Isto vazi i za ostale novije fiatove motore(1.6, 2.0). 

1.3 jtd sa 70/75ks nema navedenih problema, 1.9 jtd 80, 116 ks takodje. Na multijet motorima su potpuno promenili obrtni moment na manjim obrtajima pa motori nisu tako elasticni u startu kao stari dobri jtd motori. To su odradili kako bi smanjili vibracije i produzili radni vek plivajucem zamajcu. Ovo sam procitao na jednom italijanskom forumu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...