Jump to content
FAS Goran
Ljuta Krajina

Lancia Delta 1.6 MJT Platino

Recommended Posts

3 hours ago, Ljuta Krajina said:

Kad stavim 16-ke na Deltu moći ću uporediti udobnost u odnosu na Brava. Sada na 18-kama je baš tvrda.

 

ja sam na 16" i to je to sto se mog ukusa tice. stavio sam 18" pa 17" isuvise je tvrd u voznji, nekako sa 16" mi je najbolje, ali dobro, meni tako, nekom 17, nekom 18...

jedino sto po izgledu je po meni najlepsi sa 17"...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma 16" su keva

Apropo poređenja Delte i Brava... mogu oni da dele neke delove trapa, motore ili par prekidača, ali meni lično nikakvih dodirnih tačaka nemaju. Delta mi deluje kao barem duplo skuplji i luksuzniji auto
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Još nisam riješio problem sa suvozačevim prozorom. Kontam kad bi bilo duplo više autoelektričara u gradu da bi opet svi bili bukirani.

Imam problem i ubacivanja u prvu brzinu kad je motor nezagrijan. Poslije par kilometara voznje nema problema.

Ostao mi je i problem sa greškom p2084, senzor temperature ispušnih plinova. Jednom ga resetovao a nakon ponovnog pojavljivanja sam se ugasio poslije par dana. Vjerovatno su u pitanju loši kablovi ali u svakom slučaju opet tražiti električara ☹

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kablovi na senzoru ne izgledaju bas sjajno. Prije paljenja greške regeneracije radio na 230 KM. Ako je greška resetovana hoće li je odmah prijaviti ukoliko greška postoji ili ima određeno vrijeme kašnjenja nakon poništavanja?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jutros se opet ugasila
Nakon startovanja motora nema greške.
Nikad se nije upalila u toku vožnje. Tri puta se do sada upalila prilikom prvog jutarnjeg paljenja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Riješen problem suvozačevog prozora kao i problem sa paljenjem check engine upozorenja. Problem je bio u lošim konektorima. Našao sam majstora koji je zaljubljenik u italijanske automobile i ništa mu nije teško, tako da je bez problema prihvatio da riješi škakljiv problem oko instalacija.

U međuvremenu zamjenjeni zadnji silen blokovi. Razlog mijenjanja je jak tup udarac u zadnjem dijelu koji bi dolazio prilikom prelaska preko oštre poprečne neravnine. Utvrđeno je da je iz silena iscurilo ulje. Takođe prelaskom sa 18-ki na 16-ke i zimske gume malo se poboljšala udobnost ali sam i dalje nezadovoljan kako Delta podnosi loš put. Pregledom trapa nije uočeno ništa što bi još trebalo zamjeniti. Čekam da uhvatim nekog sa Deltom (ima ih par u gradu) pa da usporedim i vidim da li je do mene ili je generalno tvrda.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 30.8.2017. at 8:55 PM, totti said:

Ma 16" su keva emoji3.png

Apropo poređenja Delte i Brava... mogu oni da dele neke delove trapa, motore ili par prekidača, ali meni lično nikakvih dodirnih tačaka nemaju. Delta mi deluje kao barem duplo skuplji i luksuzniji auto emoji4.png

Sent from my SM-A500FU using Tapatalk
 

Isto misljenje delimo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Delta je najluksuzniji auto "c"tj.golf segmenta

Послато са SM-N9005 уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vec vise od godinu dana i 30 hiljada km druzenja sa Deltom. Vise nego zadovoljan. Interesantno je da za godinu dana nisam promjenio ni jednu sijalicu. Vjerujem da je kvalitet samih sijalica puno bolji na zapadu nego kod nas. Sijalice zvucnijih marki (Osram, Bosch i sl.), definitivno nisu iste za nase trziste, u sta sam se uvjerio nekoliko puta.

Trenutno jedini problem sa Deltom je sto je znatno tromija kada radi klima, pogotovo pri nizim obrtajima. Nekad se desi da se auto ugasi kada krecem iz prve, kao da kompresor klime uveliko optereti motor. Kvacilo je ok.

Da li je neko imao slican problem i kako ga je rijesio? Nisam radio servis klime a nisam siguran koliki efekat moze da ima servis (klasika preko aparata izvlacenje i zamjena ulja i freona) ako klima dobro hladi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Treba da probate Pola 1.2 sa klimom. Ako se presalta ispod 4000rpm hoce da umre :D

 

Sve od 1.6 nadalje je krajnje normalno za voznju. Ja na Delti automatik ni ne primecujem razliku. Moguce sto je nisam dovoljno vozio (oko 2000km za sad) da bih dobio osecaj sa klimom i bez.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Povela se prica oko gubitka snage sa klimom na nekoj drugoj temi, i moj utisak uopste nije bio isti kao kod nekih.

Moj Bravo je 1.6, 120ks. I ne osecam skoro nikakvu razliku sa i bez klime. Presao sam 30+ hiljada u njemu.

Ne moram da dajem jaci gas pri kretanju, o gasenju nema govora. Meni auto kad nije ukljucena klima krece bez gasa, samo na kvacilu.

Bas cu sutra probati i sa klimom, bez gasa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja na libri osetim razliku,nece ona da se ugasi,ali tromija je u startu nego kada je klima iskljucena.Isto tako recimo uz Brdo,bez klima ide sig 20%-30% bolje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa kako se onda nekima gasi sa klimom i osecaju toliku razliku pri kretanju, ili voznji uzbrdo, ako auto sa ukljucenom klimom moze da krene bez gasa na kvacilu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...