Jump to content
FAS Goran
Ljuta Krajina

Lancia Delta 1.6 MJT Platino

Recommended Posts

Predstavljam Lanciu Deltu 1.6 MJT, 2009 g.p. sa Platino opremom. Zamjenjen je Fiat Bravo 1.9 2007 g.p koji me služio kao svoj svoga :)

Nadam se da će Delta opravdati očekivanja nakon više nego odličnog Brava.

Delta od opreme ima komplet bež kožna sjedišta, panoramu, zadnje parking senzore, senzor za kišu, tempomat, Bose ozvučenje.....

Prvi utisci pomješani. Kad sam kupovao Brava prije 5 godina gledao sam i Deltu kao možda najljepši auto u klasi ali se nisam mogao toliko pružiti. Delta izgleda opako u metalik crnoj boji sa crnim mat krovom i 18 alu felnama. Nisam neki ljubitelj kože ali Poltrona Frau izgleda još dobro iako je na satu 176000. Izgled mi je kao i obično prevagnuo kod kupovine auta. Jednostavno ne mogu da vozim odnosno posjedujem auto ako mi se ne sviđa. Pokušao sam da odlučujem razumom a ne srcem ali bezuspješno. Ovo sa "razumom" naravo uzeti sa rezervom. Tu je takođe posebno pomogla činjenica da od kako vozim italijane, nikada nisam imao nikakvih problema, naprotiv. Bravo je taj koji se pokazao najbolji do sad ali zbog manjka prostora na zadnjoj klupi sa dvoje djece koji galame roditeljima da pomjere sjedišta naprijed, izbor je pao na Deltu. I tu greške nema. Pomična zadnja klupa je pun pogodak i stvarno me čudi kako to nije sastavni dio opreme u bilo kojoj klasi auta. Mjesta pozadi daleko više nego u Bravu čak i kad se zadnja sjedišta ne pomjere skroz u gepek. Gepek tu negdje kao Bravo koji se može smanjivati i povećavati pomjeranjem sjedišta zavisno od potrebe. U mom slučaju Full gepek mi treba u 5% vožnje.

Motor 1.6 dosta kultivisaniji od 1.9 sa 5 brzina i sa istih 120KS. Dosta uglađeniji i mirniji rad u leru. Iznenadio sam se kada sam ovdje na forumu čitao upravo suprotne komentare. Još ga testiram ali mi se čini da je potrošnja tu negdje. U vožnji se osjeća veličina i težina auta čemu naravno doprinose i 18 feluge, koje daju odličnu stabilnost u krivinama (testirano). Ipak se po mom mišljenju 1.6 motor odlično nosi sa pozamašnom karoserijom. U obzir mi je dolazio i jači motor ali i 1.6 je ispunio moja očekivanja. Da sam 20 godina mlađi izbor bi sigurno pao na twin turbo.

Na forumu sam čitao da je tvrda ali da može biti tvrđa od Brava, e to.....

Imaš osjećaj da sjediš u krstarici a svaka izbočina ili rupa na putu kaže suprotno.

Uskoro slijedi veliki i mali servis pa put na more.

Stavljam slike kad stignem.

Toliko za sada.

Pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedina stvar koja za sada ne radi je otvaranje prozora suvozača ali samo sa te strane. Normalno ga otvaram i zatvaram sa prekidača na vozačevoj strani. Na toj strani ne svijetli i led svjetlo na ručici za otvaranje vrata. Pretpostavljam da nije do osigurača jer motor prozora dobija struju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^+1 najverovatnije je skidan tapacir vrata pa nije vraćen konektor na prekidač za prozor i sijalicu ručice. Skini ga pa proveri. 

 

Čestitam na kupovini!:thumbup:

Što se tiče tvrdoće krivca vidim u 18 točkovima najverovatnije. Auto jeste tvrđi ali ne u meri u kojoj opisuješ, mada i za to svi imamo različitu percepciju tako da....

 

Uživaj u autu i daj neku sliku:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moja percepcija tvrdoće odnosi se naspram Brava. Daleko od toga da je auto neudoban ali bi mogao malo bolje upijati neravnine. Stavljene su nove ljetne gume i situacija je malo bolja. Ipak su to 18-ke sa jako niskom gumom (225/40). Ostale su mi od Brava, 16-ke sa zimskim gumama, tako da ću za par mjeseci osjetiti razliku.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Ljuta Krajina said:

Jedina stvar koja za sada ne radi je otvaranje prozora suvozača ali samo sa te strane. Normalno ga otvaram i zatvaram sa prekidača na vozačevoj strani. Na toj strani ne svijetli i led svjetlo na ručici za otvaranje vrata. Pretpostavljam da nije do osigurača jer motor prozora dobija struju.

 

Mozda je bila u taksiju pa je vozac skinuo da bi samo on mogao da kontrolise prozor :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 8/3/2017 at 11:33 AM, beli_Punto said:

Mozda je bila u taksiju pa je vozac skinuo da bi samo on mogao da kontrolise prozor :)

Eto, Beli te utesio.
Dobro da nije rekao da je bila savijena kao banana pa su nakon ispravljanja zaboravili da vrate konektor :D
Sigurno je neka glupost cim mozes da ga otvoris sa drugog prekidaca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

20170517_193356_Richtone(HDR).jpg

 

Idemo dalje

On 8/3/2017 at 5:19 PM, Punto1.2 said:

Eto, Beli te utesio.
Dobro da nije rekao da je bila savijena kao banana pa su nakon ispravljanja zaboravili da vrate konektor :D
Sigurno je neka glupost cim mozes da ga otvoris sa drugog prekidaca.
 

:lol:

Sigurno je konektor jer ne radi led na tim vratima

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na koliko duvate gume?
Po uputstvu 18-ke su duvaju na 2.6 prednje a 2.4 zadnje. Tako sam i uradio kad sam mjenjao gume ali je auto pretvrd. Smanjio sve na 2.3 i sad je totalno druga priča.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 3.8.2017. at 9:20 AM, Zvezdo said:

Prljav prekidač ili je ispao konektor

Provjerio konektor. Sve mi djeluje ok. Izvadio ga i vratio ali ništa. Ipak će morati kod električara.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Žice obično prvo odu na vozačkoj strani tako da ne verujem da je to, motor stakla radi znači korektor na stubu je na mestu ali proveri ga! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jesi makar izmerio da li imaš napona na instalaciji do konektora? Možda je sam konektor neispravan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel neko stavljao led lampice za tablicu?

Pokušao sam staviti 5w5 sa canbus oznakom ali ipak prijavljuju grešku. Znam za dodavanje otpornika ali nisam vičan tome. Ima li  da se naruči preko neta a da sigurno ne prijavljuje grešku?

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 8/4/2017 at 3:42 PM, Ljuta Krajina said:

Provjerio konektor. Sve mi djeluje ok. Izvadio ga i vratio ali ništa. Ipak će morati kod električara.

Kod mene na Grande Puntu bili isti simptomi, problem bio u u žicama u vozačevim vratima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prelepa Delta, i baš ono što ja hoću. Isto želim da promenim Brava 1.9 za Deltu u ovakvoj opremi. Vredi li prebacivanje obzirom da je auto jako sličan (skoro isti)? Koliko te je koštala doplata kad si prodao Brava?

 

I da, da ne zaboravim, sa srecom da obrneš milion pa da zameniš tablu i kreneš od nule :D 

 

Edit: Za tablice sam i ja pokušavao da ubodem led (kao i za poziciju, doduše u poziciju sam ubo neke skupe i nisu ni mesec dana preživele i auto je počeo da baca grešku) i bez dodatnog budženja otpornika trebaju ti neke kvalitetnije (čitaj skuplje - tipa 2000din par) sijalice jer sve jeftinije bacaju greške...

Edited by shomispc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala ;)

Auto je sličan samo po izgledu instrument table i još po nekim dijelovima. Osjećaj u vožnji je druga priča. Osjeća se da se vozi veći i teži auto. Mislim da im je i drugačije vješanje nazad. Nije osjećaj kao u 159-ki ali je opet drugačije nego u Bravu. Razmišljao sam i o 159-ki ali sam se ipak opredijelio za auto sa petim vratima i većim prostorom za putnike nazad. Kad se pomjeri zadnja klupa prostora je na pretek. Praktičnost je definitivno na strani Delte i u odnosu na Bravu i 159-ku. Neko je ovdje na forumu komentarisao da je alfa naporna za vožnju gradom sa čim se u potpunosti slažem. Posjedovao sam 156-cu i 159-ka mi je kao tenk za nju (dosta teža i kvalitetniji materijali).

Bravo mi je bolje ubrzavao na višim obrtajima a Delta bolje vuče od Brava do 2500 obrtaja. Kad stavim 16-ke na Deltu moći ću uporediti udobnost u odnosu na Brava. Sada na 18-kama je baš tvrda. Potrošnja je tu negdje. U Bravu je bilo minimum opreme a ovdje je kao u premium klasi. Ono što me je posebno oduševilo je Bose ozvučenje a malo manje koža koja izgleda odlično ali znaju se leđa zalijepiti.

1.6 je dosta mirniji u radu od 1.9 ali mu možda nedostaje snage na višim obrtajima.

Ovo mi je treći fiatov dizel i ni sa jednim nisam imao ni najmanjih problema.

Pozdrav

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...