Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Ide "Strela" za sada sve je ok. Ima već skoro mesec dana kako sam prešao sa motora u auto.  Nervira me ponekad ona lampica za AIR BAG ali rešićemo i to lemljenjem i gašenje preko MES-a. A o našim putevima i 17-tice gumama ne vredi komentarisati.  Tu pizdim redovno. E da, jednom mi se desilo da sam parkirao auto na minut i kada ga ponovo upalio nije reagovao na papučicu gasa. Radi u leru sve ok, ali papučica mrtva. Proverio sam kontakte na klapni, malo prodrmao konektor, nije pomoglo. Tako nekoliko puta ga upalio i ugasio, i papučica je odjednom proradila. Od tada nemam problema. Ako se još nekome desila slična situacija neka piše u čemu je problem...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ECU je problem....svaki 1.6 ima muka sa njim.

Moj bivsi Stilo je kod mene dosao sa novim ECU (presao sa njim samo 39k u momentu kupovine, i od samog starta taj novi ECU je bio izmesten na kuciste akumulatora), pa je proletos crkao ovom sto ga je od mene uzeo.

Inace pre nego sto je Stilo stigao kod mene  sa novim ECU-om, bivsi vlasnik je dva puta reparirao originalni ECU, i na kraju kupio nov koji je presao max. 60k pre nego sto je odapeo, sreca moja pa ja sa tim nisam imao muka.

Cena reparacije je valjda bila 100-150e, a nov kosta blizu 500e.

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 hours ago, Ivan BG said:

ECU je problem....svaki 1.6 ima muka sa njim.

Moj bivsi Stilo je kod mene dosao sa novim ECU (presao sa njim samo 39k u momentu kupovine, i od samog starta taj novi ECU je bio izmesten na kuciste akumulatora), pa je proletos crkao ovom sto ga je od mene uzeo.

Inace pre nego sto je Stilo stigao kod mene  sa novim ECU-om, bivsi vlasnik je dva puta reparirao originalni ECU, i na kraju kupio nov koji je presao max. 60k pre nego sto je odapeo, sreca moja pa ja sa tim nisam imao muka.

Cena reparacije je valjda bila 100-150e, a nov kosta blizu 500e.

I ja tipujem na ECU. Dijagnostika mi je u tom trenutku izbacila grešku P1684  Motorised throttle(plausibility) . Greške koje počinju sa P16xx bi trebalo da su izlazni signali sa ECU, tako da ne verujem da je problem u klapni gasa.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 1.8.2017. at 11:34 PM, Keta said:

I posle toliko meseci traženja Stila 3v iz Šumaher serije i mukotrpnih pregovaranja, došao je i taj dan. Ušetao se pre par nedelja u moju garažu kao da je tu oduvek i bio.

Sreća me poslužila, odnosno tuđa nesreća. Dečko ostao bez dozvole zbog promila i bio prinuđen da proda auto u koji je uložio više nego što i sam vredi. Sve greške i propuste koje je Stilo imao oko elektronike pre 2004 su otklonjene, motor redovno servisiran, prede kao mače, sveže ofarban, maksimalno utegnut u trapu, sve je odrađeno jako kvalitetno. Dečko ga je sređivao za sebe ali jbg. Pošto i sam volim da se upuštam u tuning automobila i motora, ovde baš imam dosta slatkih muka jer vrlo malo stvari mi je preostalo da dodam da bi bio baš po mom ukusu.

Auto je zaista jako atraktivan. Po meni crvena boja je najlepša na Stilu 3v. Najviše mi se sviđa što je styling na nekom pristojnom vrhuncu. Bez onih ogromnih poliester branika, mrežica, repova itd...

Prva slika je dan kada sam ga kupio i odmah je palo prvo pranje, a ostale dve su skorije, sa nekim blagim doradama.

 

0-02-05-c94b3bce132e8a17ace55713def82b9ba62505b0bcfb845f0bff2b560dd40ed7_full.jpg2017-07-01 14.23.44.jpg2017-07-01 14.25.22.jpg

Pa jeste, crvena je prava boja za taj auto kao što je i za Ferari. Da te služi dugo i verno. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, nesa 169 said:

Pa jeste, crvena je prava boja za taj auto kao što je i za Ferari. Da te služi dugo i verno. :)

Hvala na komentaru. Drago mi je što se slažeš samnom u vezi boje, ali ukusi su različiti, a i svako svog konja hvali tako da se ne treba upuštati u raspravu oko toga. Nagledao sam se svega i svačega, i lepog i totalno bez ukusa, nikome do sada nisam rekao "e ovo ti nije trebalo". Svako na svom autu radi ono što misli da će biti lepo i taj stav uvek podržavam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zanimljivo je da su meni samo 2 auta od preko 20 koje sam imao bili u toj boji, ali ti baš i nisu za neko pominjanje. Ali auto koji ima sportski duh treba da bude otvoreno crven. Limuzine već ne, a sad ja imam minivan i na njemu bi to bilo skroz bezvezno.

Edited by nesa 169

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lep Stildzanac :D I ja imam ovu traku oko felni... :D

Mada mislim da je 17-ka ipak previse za 1.6 jer imam istu felnu kao ti, mislim da cu preci na 16-ke u skorije vreme, mnogo vise trosi i slabije ide, a da ne pricam kako sve lupa i zveci u kolima kad ides preko rupa... :angry::angry:

Edited by Branislav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne troši on mnogo više, nego zbog većeg obima pokazuje da je prešao malo manje, pa ti se zbog toga čini. Inače slažem se da je to preterano za naše puteve.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, nesa 169 said:

nego zbog većeg obima pokazuje da je prešao malo manje

Upravo obrnuto, ako se na Stilu voze fabricke dimenzije, 17'' imaju manji obim od 16'' (215/45/17 vs 205/55/16). Cak i vise gume 225/45/17 imaju samo 0.4% veci obim. Te razlike su minimalne.

Slabije masine osete promene tezine i velicine felni i guma. Dok recimo na obicnom JTD maltene da nisam imao razliku izmedju 15'', 16'' i 17'' sto se tice performansi motora i potrosnje. Naravno, auto je primetno stabilniji, tvrdji, direktniji, ali i neudobniji - narocito sa 17''.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tačno tako. 225 je širina gume a 45 je odnos visine i širine. Dosta njih misli da oznaka 45 predstavlja debljinu same gume, tako da ih zbunjuje razlika kako je manja guma na papiru u stvari veća. Ja teram 225-45-R17 i svestan sam da je trap preopterećen. Za sada je sve ok, utegnut je maksimalno, ali ga zato pažljivo vozim po neravninama kao da prevozim deset paketa jaja u gepeku, i to me nervira. Nikakva korist od nih osim što lepo izgledaju. Teško se nalaze. Ja već danima jurim dve zimske, mada mislim da je možda pametnije da kupim 215-x-R17. Km/h umanjuje ali zanemarljivo. Potrošnja sasvim zadovoljavajuća 6-6,5l/100km. Spušta i na 5,8 na otvorenom ali u kratkim intervalima. E sad, po gradu nisam baš merio, ali verujem da je povećana.

Mogu da zamislim koje je uživanje voziti po gradu sa nekim uskim gumama R15 u "CITY" modu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma vec i standardna elektro-asistencija je sasvim dovoljna za laku voznju i parkiranje, npr. lagano se mota sakom u rikverc. U "City" modu apsolutno nikakve povratne informacije sa podloge, mozes da zavrtis volan malim prstom.

10 hours ago, Keta said:

Nikakva korist od nih osim što lepo izgledaju.

Osim izgleda koji je neosporan sa 17'', lepo je i kada imas gde da razvuces auto po krivinama, u odsecanju imas osecaj kao da je auto na sinama. Ali uvek ponavljam, putevi i ulice su nam ocajni, puni rupa i zakrpa, u krivini mozes da ocekujes svasta na putu (kratere, sporohodno vozilo, kontra nagib, devijacije...), zatim nelogicna ogranicenja a radara u svim mogucim oblicima sve vise, autoputevi cesto sa kolotrazima koji nose 225 profil, itd... Jednostavno, previse razloga za visi i uzi profil gume i nesto manju felnu, bar iz mog ugla gledanja. Zato sam odavno na svoj auto vratio 205/55/16 klasiku - pre svega udobnije i sa korektnim performansama za nase puteve, jeftinije gume, elementi trapa duze traju, koliko-toliko korektan izgled... Sve to na JTD gde razlika izmedju 15'' i 17'' maltene da ne uticu na motor i potrosnju, a neko sa slabijom masinom i na to mora da racuna.

Sve ovo naravno ne znaci da nekome kome je izgled No 1, moj stav nece biti glupost :) . Naravno, dizajnerski noviji auto u istoj klasi prosto vapi i za vecim tockom - nije isto 16'' npr. u Fiatovoj C klasi na Bravu Mk1, Stilu ili Nuova Bravo...

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 hours ago, Ivan said:

Upravo obrnuto, ako se na Stilu voze fabricke dimenzije, 17'' imaju manji obim od 16'' (215/45/17 vs 205/55/16). Cak i vise gume 225/45/17 imaju samo 0.4% veci obim. Te razlike su minimalne.

Slabije masine osete promene tezine i velicine felni i guma. Dok recimo na obicnom JTD maltene da nisam imao razliku izmedju 15'', 16'' i 17'' sto se tice performansi motora i potrosnje. Naravno, auto je primetno stabilniji, tvrdji, direktniji, ali i neudobniji - narocito sa 17''.

Dobro, pošto je on samo rekao dimenziju felni, a ne i guma, računao sam da su mu veće od fabričkih, pošto se žalio da mu slabije vuče auto. Da su manje vukao bi bolje, zar ne? Mada je istina da su to zapravo minimalne razlike. Najverovatnije je da problem ima u nečem drugom.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 10/9/2017 at 11:50 AM, Ivan said:

Ma vec i standardna elektro-asistencija je sasvim dovoljna za laku voznju i parkiranje, npr. lagano se mota sakom u rikverc. U "City" modu apsolutno nikakve povratne informacije sa podloge, mozes da zavrtis volan malim prstom.

Osim izgleda koji je neosporan sa 17'', lepo je i kada imas gde da razvuces auto po krivinama, u odsecanju imas osecaj kao da je auto na sinama. Ali uvek ponavljam, putevi i ulice su nam ocajni, puni rupa i zakrpa, u krivini mozes da ocekujes svasta na putu (kratere, sporohodno vozilo, kontra nagib, devijacije...), zatim nelogicna ogranicenja a radara u svim mogucim oblicima sve vise, autoputevi cesto sa kolotrazima koji nose 225 profil, itd... Jednostavno, previse razloga za visi i uzi profil gume i nesto manju felnu, bar iz mog ugla gledanja. Zato sam odavno na svoj auto vratio 205/55/16 klasiku - pre svega udobnije i sa korektnim performansama za nase puteve, jeftinije gume, elementi trapa duze traju, koliko-toliko korektan izgled... Sve to na JTD gde razlika izmedju 15'' i 17'' maltene da ne uticu na motor i potrosnju, a neko sa slabijom masinom i na to mora da racuna.

Sve ovo naravno ne znaci da nekome kome je izgled No 1, moj stav nece biti glupost :) . Naravno, dizajnerski noviji auto u istoj klasi prosto vapi i za vecim tockom - nije isto 16'' npr. u Fiatovoj C klasi na Bravu Mk1, Stilu ili Nuova Bravo...

Svaki komentar je suvišan. Sve što si rekao je na mestu i dokazano u praksi. Puteve, rupe, zakrpe, kolotrage itd, ne vredi komentarisati. Dovoljno ih spominjem svakodnevno, odnosno putare, firme, političare (obično po porodičnoj liniji) jer se celim putem vodim šablonom prva-druga, prva-druga, pa se malo poradujem nekih 50 metara ubacim u treću, pa ponovo vraćam na šablon prva-druga itd...Sažvakana priča odavno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moj Stilo sa 1.6 motorom slabije vuce i slabije se cupa iz niskih obrtaja dok su na njemu 17-ke, cim stavim 16 kao da prodise, takodje unistava trap... I potrosnja ako se stiska moze da ode u vraziju mater, ja sam znao i do 12-15l da potrosim na 100km :D Toliko o tome... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...