Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Kolege,

 

Evo mene da vam prenesem jedno veoma loše iskustvo sa firmom silux.

 

Pre nekoliko meseci trebao mi je prednji desni far za auto, listajući i pretražujući internetom, iskočila mi je reklama za silux sa određenim popustom. Klik na njih i uđem na sajt, sajt lepo sređen i urađena pretraga po modelu vozila. Uradim pretragu izađe mi ponuda sa nekoliko proizvođača, između ostalog i Magneti Marelli sa cenom na popustu oko 15000.

 

Screenshot_20170617-104217.thumb.png.c4e6a5f9690d2abc0d68f3f65b2f109c.png

print skrin sa telefona zato je slika manja, izvinjavam se.

 

Odmah klik registrujem se i naručim....

Sledećeg dana brza pošta isporuči mi paket, ja otvorim, i imam šta da vidim kutija sa natpisom DEPO, a naplatili kao da je Marelli. Katastrofa. utrčim odmah u kuću i kucam im mejl. Poziva me njihov radnik i kaže greška, kolega u magacinu pogrešno spakovao deo. Ja kažem ok pošaljite mi onaj koji sam naručio, nisam naručio fucking DEPO filipinsko g..no. Lik mi ladno kaže nemamo Marelli i nema ga dobavljač. Znači užas!!!!

 

kaže možete da nam vratite taj deo mi vama pare i to je to. Obzirom da mi je bilo hitno ja pristanem na drugu opciju da zadržim ovaj krš a oni da mi vrate razliku u ceni. 

 

E tek sam se tu zaj....bao. 

 

Na DEPO nema motorčića za podešavanje iz kabine, to sam morao naknadno da ugrađujem, nema sijalica u faru, sve to napravim i tražim sijalicu za migavac PY24W

 

PY24W.thumb.jpg.896dd44793cfa5a2a8a91a060e002830.jpg

 

kod nas cena oko 23 evra ali je niko nema, naručime je sa neta. za 7 dana stigla. uzmem da je montiram kad ono DEPO far totalno nema veze sa kontaktima originalnog fara, sijalica uđe u far ali ne dobija kontakte.

 

KATASTROFA. 

 

na kraju Pozivam otpad i naručujem polovan far originalni i to je to.

 

DAKLE KOLEGE. EVO PRENOSIM LIČNO ISKUSTVO SA FIRMOM silux A VI DOBRO RAZMISLITE PRE KUPOVINE.

 

 U mom slučaju najjeftinije mi je bilo da sam odmah pozvao otpad i bez muke i sekiracije završio posao.

 

POZDRAV.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Dukabre

 

Iako pomenuta firma ima biznis i po drugim državama regiona, princip rada takvim firmama je isti.

 

Evo, zamisli da ti želiš da prodaješ delove. Uzmeš lap-top, platiš stabilan internet, iznajmiš neku malu kancelariju za početak. Registruješ se kao kupac - pravno lice kod veeeeeelikih uvoznika delova kod nas poput npr. Euroauta, Winta i ostalih. Dobiješ solidan rabat kod njih, npr. 20% u odnosu na MP cene.

Onda napraviš fancy sajt i čekaš. Čekaš porudžbine. Neko ti poruči npr. Valeo set kvačila za Stila JTD 115. Tek tada šalješ narudžbinu npr. Euroautu, oni ti prodaju Valeo set kvačila sa popustom od 20%, ti ga onda preprodaješ tom liku koji je poručio sa tvog fancy sajta sa npr. 5% nižom cenom nego MP cena. Taj lik extra zadovoljan jer misli da je kupio 5% jeftinije nego bilo gde, ti zadovoljan jer si razliku od 15% do punog popusta stavio sebi u džep kao zaradu.

Te firme nemaju lager, nemaju magacin, nemaju delove ''na stanju''. Oni imaju kancelariju, internet konekciju i par kompjutera. Zato i ne mogu da izvrše naručivanje bilo kojeg dela kojeg već nema kod firmi kod kojih uzimaju delove.

I naravno, mogu sutra da nestanu jer sve što treba da urade je da ugase sajt i otkažu najam kancelarije.

 

Depo je takav kakav je gde god da ga kupiš. Nije Depo iz Siluxa gori nego neki drugi jer on i nije iz Siluxa realno. :D 

Da, nemaju motoriće, nisu im često ni dimenzije farova skrooooz kako treba, tj. montiraš ga i vidiš odjednom milimetar ili dva milimetra zazora tamo gde ga nema sa originalnim farom. :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nešo, kako se odmah vataš kvataša? :D

Lepo si napisao sve. 

@Dukabre zato lepo platiš članarinu flcs i imaš 10% popusta uglavnom i sarađuješ sa proverenijim prodavcima. Za ovih manje od godinu dana, ja sam svoju članarinu isplatio, u zadnje vreme samo u plusu, a ako još dodam da treba i šoferku da menjam...

I sajt siluxa uopšte ne uliva poverenje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@neshaoct

 

Znam ja to sve, i znam odlično da DEPO filipinac je obično s..nje i nisam ja ljut zbog toga. Već zato što onog momenta kada sam uradio podudžbinu niko se nije udostoijo da uzme telefon i pozove me i kaže: nemamo Marelli far na stanju, da li želite DEPO. ja bih na to rekao Eto ga DEPO vama i odmah okrenuo Šabac i naručio originalni polovan far i CIAO. 

 

O tome se radi što im se poslovanje zasniva na uvaljivanju krš delova na drzak i bezobrazan način.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, Dukabre said:

...niko se nije udostoijo da uzme telefon i pozove me i kaže: nemamo Marelli far na stanju, da li želite DEPO. ja bih na to rekao Eto ga DEPO vama i odmah okrenuo Šabac i naručio originalni polovan far i CIAO. 

 

Slažem se. Samo da prodaju, pa ako prođe prođe...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@andreja.micovic

 

Druže plaćam ja članarinu i sve to stoji za popuste, da je tamo umesto Marelli stajalo da ima samo DEPO ja ni u snu ne bi poručivao. A od sad neću nikako sa njihovog sajta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@beli_Punto

zato što mi je vozilo hitno treabalo i nisam mogao da čekam. čak i da sam tada uradio povrat oni nisu imali Marelli far na lageru (ni dobavljač) i to je to.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Otpad je zakon deo čekaš dan-dva.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 8/1/2017 at 10:47 AM, Dukabre said:

Kolege,

 

Evo mene da vam prenesem jedno veoma loše iskustvo sa firmom silux.

 

Pre nekoliko meseci trebao mi je prednji desni far za auto, listajući i pretražujući internetom, iskočila mi je reklama za silux sa određenim popustom. Klik na njih i uđem na sajt, sajt lepo sređen i urađena pretraga po modelu vozila. Uradim pretragu izađe mi ponuda sa nekoliko proizvođača, između ostalog i Magneti Marelli sa cenom na popustu oko 15000.

 

Screenshot_20170617-104217.thumb.png.c4e6a5f9690d2abc0d68f3f65b2f109c.png

print skrin sa telefona zato je slika manja, izvinjavam se.

 

Odmah klik registrujem se i naručim....

Sledećeg dana brza pošta isporuči mi paket, ja otvorim, i imam šta da vidim kutija sa natpisom DEPO, a naplatili kao da je Marelli. Katastrofa. utrčim odmah u kuću i kucam im mejl. Poziva me njihov radnik i kaže greška, kolega u magacinu pogrešno spakovao deo. Ja kažem ok pošaljite mi onaj koji sam naručio, nisam naručio fucking DEPO filipinsko g..no. Lik mi ladno kaže nemamo Marelli i nema ga dobavljač. Znači užas!!!!

 

kaže možete da nam vratite taj deo mi vama pare i to je to. Obzirom da mi je bilo hitno ja pristanem na drugu opciju da zadržim ovaj krš a oni da mi vrate razliku u ceni. 

 

E tek sam se tu zaj....bao. 

 

Na DEPO nema motorčića za podešavanje iz kabine, to sam morao naknadno da ugrađujem, nema sijalica u faru, sve to napravim i tražim sijalicu za migavac PY24W

 

PY24W.thumb.jpg.896dd44793cfa5a2a8a91a060e002830.jpg

 

kod nas cena oko 23 evra ali je niko nema, naručime je sa neta. za 7 dana stigla. uzmem da je montiram kad ono DEPO far totalno nema veze sa kontaktima originalnog fara, sijalica uđe u far ali ne dobija kontakte.

 

KATASTROFA. 

 

na kraju Pozivam otpad i naručujem polovan far originalni i to je to.

 

DAKLE KOLEGE. EVO PRENOSIM LIČNO ISKUSTVO SA FIRMOM silux A VI DOBRO RAZMISLITE PRE KUPOVINE.

 

 U mom slučaju najjeftinije mi je bilo da sam odmah pozvao otpad i bez muke i sekiracije završio posao.

 

POZDRAV.

Voleo bih da sam procitao tvoj post pre par nedelja kad sam narucio njihove brisace koje toliko hvale...

Evo da prenesem moje iskustvo sa njima.

Vec neko vreme reklamiraju njihove brisace tj metlice, kako su dobrog kvaliteta,nude garanciju na iste godinu dana bla bla...I odlucih se ja ajd narucicu set, mada nisu jeftini oko 790 din po komadu.

Narucio u nedelju, stigao paket u subotu 29.12. Medjutim, tu dolazimo do problema - poslali su mi samo jedan brisac i to levi. Reko ajd nazvacu ih, medjutim samo se javlja sekretarica i kaze mi da su operateri zauzeti i da cekam...probao par puta i odustao - poslacu cu ima mail. To je bilo 29-og, niko mi se nije javio ni na mail, niti sam ih mogao dobiti na telefon tokom ovih nedelja. Ajd,bili su praznici ali mogli su mi odgovoriti makar na mail da me upute u situaciju.

Odgovor sam dobio 3 januara, da kao nisu imali na stanju i da su porucili iz Slovenije i da metlica stize u subotu.

Stigla metlica, ugradio ih kad na moje iznenadjenje - metlice gore brisu nego one stare koje sam uzeo prosle godine u Warneru za nekih 800 din set - Wurth-ove.

Ostavljaju trag za sobom - leva jos brise nekako a desna metlica vise od pola ne brise, ne naleze dobro guma na soferku.

Mozda je Silux u drugim okolnim drzavama bolji kvalitet ali kod nas...

Tako da mislim da cu i dalje pre da kupujem delove u Warneru ali kod njih vise nista.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima.

Nisam vlasnik Lancie, ni Fiata, vec REnault Espace.

Ovde sam samo hteo da podelim svoje loše iskustvo sa online prodavnicama (https://www.euspares.co.uk  i  https://www.euspares.co.uk).

To je ista internet prodavnica, samo je pitanje u kojoj ste se zemlji registrovali.

 

Meni su trebali delovi motora za generalnu popravku (klipovi, dihtunzi, ležajevi radilice...).

Na motoru(benzin 2,0) jedna svećica je pukla, vrh svećice upao u cilindar i oštetio ga.

Auto je prešao 300,000km, pa sam rešio da radim generalnu,a ne da kupujem jedan polovni klip.

Obratio sam se za ponudu u RenoSava, ali je njihova ponuda bila sa dugim rokom isporuke -30dana.

Na gornjim sajtovima sam našao delove u Nemačkoj, na stanju, mogućnošću isporuke u Sloveniju za 3 dana.

Robu sam čekirao, stavio u korpu, stigao mi račun na email.

Sutradan sam uplatio (račun je bio 707e), da bi mi se oni javili emailom i rekli da nemaju klipove.

Prvo su mi ponudili zamenu (ja sam odabrao Mehle, oni mi ponudili Ne -nemačka firma), na šta sam ja pristao.

Dan kasnije su se opet javili i rekli da mogu isporučiti samo jedan klip.

Ja sam to odbio, ali sam ih pitao da li mogu uopšte da isporuče 4 klipa. Naznačio sam da meni nije hitno, da mogu čekati 10-15dana.

Takođe sam naznačio da mi ne treba ništa od robe, ako klipove ne mogu da isporuče.

Posle 2 dana su se opet javili, rekli da ne mogu isporučiti klipove, a da su ostale stavke poslali na adresu u Sloveniju.

Ostatak novaca(za klipove su obećali vratiti na račun -ko zna hoće li).

Inače u komunikaciji sa njima (koja je ukupno trajala 4-5 dana) poslao sam 6 email-ova, 2 puta sam ih zvao telefonom.

Veoma loše je što je uvek druga osoba odgovarala na email, pa sam uvek priču pričao iznova.

Pozitivno je što su jednomoni mene zvali telefonom, da se interesuju da li ću prihvatiti delove koje su poslali, i da li ostatak novca da mi vrate, ili da nešto drugo kupim.

Na kraju opet tražim novu ponudu u RenoSava, samo za klipove.

Pre godinu dana sam zamrzao Švajcarsku i obećao nikad više ništa švajcarsko da kupim.

Sada sam spisak proširio i na sve Nemačko.

AlliExpress je zakon- ostali su zajebanti.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam talođe naručivao sa Silux sajta i to filter kabine. Stiglo mi nešto što ne mogu ni nazvati filterom, kvalitet katastrofalan.  Dobro razmislite pre nego što naručite nešto od Siluxa.... a opet, bolje ništa ne naručujte  od njih.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Dred

 

Pa jel si znao koji filter si uzeo?
Ili su uvaljali neki koji nisi narucio, ili sta kako?

Ako se uzme filtron, clean, mann, ufi...tu nema sta da "fali"...

 

 

Edited by neshaoct
dodao tag

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...