Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Uskoro brzina na auto-putu do 130 kilometara na sat?

Recommended Posts

zorana.jpg

 

Kako prenosi Tanjug, potpredsednica Vlade i ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Zorana Mihajlović kaže da podržava najavljenu meru MUP-a da se vozačima meri srednja brzina na auto-putu. Mihajlovićeva najavljuje i da će predložiti da se maksimalna brzina na auto-putu poveća sa 120 na 130 kilometara na sat, kao što je u evropskim zemljama. ''Svaka mera koja može da pomogne da imamo veću bezbednost saobraćaja je dobrodošla'', navela je Mihajlovićeva odgovarajući na pitanja novinara na Koridoru 10. Podsetila je da je to ministarstvo, takođe, zaduženo za bezbednost saobraćaja.

''Mislim da je to dobro, (najavljena mera MUP-a) postoji u nekim drugim državama, bilo bi i u Srbiji. Kako reče direktor ''Koridora Srbije'' - uskoro ćemo imati najmoderniji auto-put. Možda, takođe, treba razmišljati i to će biti jedan od mojih predloga da razgovaramo sa svima - da dođemo i na onu evropsku brzinu za auto-puteve, a to je 130 kilometara na sat'', naglasila je ministarka.

Mihajlovićeva je rekla da Srbija može da poveća tu brzinu na auto-putu pošto se mnogo ulaže u održavanje. ''Imamo, zaista, moderan auto-put i pokrenuću to pitanje'', dodala je ministarka. Na pitanje za koliko je ona svojim vozilom prešla auto-put od Beograda do Niša, Mihajlovićeva je rekla da je vožnja trajala ukupno tri sata i da su vozili po propisu. ''Došla sam ranije u obilazak gradilišta, zaboravlja se da mi samo kroz Grdeličku klisuru nemamo auto-put. Vozili smo kako treba'', dodala je Mihajlovićeva.

 

Srbija spremna da gradi auto-put do Sarajeva

Srbija je spremna da gradi auto-put Beograd - Sarajevo i već je urađena studija izvodljivosti, ali BiH mora da se dogovori o ruti na njihovoj teritoriji, ističe Mihajlovićeva. ''Od samog početka Srbija je potpuno spremna da gradi auto-put ka Sarajevu, kada smo imali zajedničke sednice vlade, to je dogovoreno. Sa srpske strane postoji čak i studija izvodljivosti i tačno se zna koja će ruta biti, ali još nije jasna ruta kroz BiH, tu mora da postoji dogovor unutar BiH. Na taj dogovor ne može da utiče Srbija'', rekla je odgovarajući na pitanja novinara. Kaže da BiH nije potpisala ni Sporazum o transportnoj zajednici, kao i da još nije obezbedila svu dokumentaciju za projekat izgradnje mosta Ljubovija - Bratunac. Prema njenim rečima, može da se desi da imamo most, a da ne može da se koristi, jer BiH nije završila dokumentaciju. ''Mislim da neke stvari moraju da budu iznad politike, a to je bolji život građana i povezivanje građana. Most i put su dobri za svakoga, koje god nacionalnosti i vere bio'', naglasila je Mihajlovićeva.

 

Neophodno ubrzati radove na Koridoru 10

Mihajlovićeva je kritikovala izvođače radova na delu Koridora 10 od Srpske Kuće do Levosoja, u blizini Bujanovca, i zatražila da pojačaju radove kako bi ta deonica bila gotova u predviđenom roku - do novembra. Tokom obilaska radova, zajedno sa direktorima Koridora i Puteva Srbije, Zoranom Babićem i Zoranom Drobnjakom, ministarka je zatražila od izvođača da povećaju broj radnika i mašina.

Reč je o veoma važnoj deonici Koridora 10, dugoj 8.06 kilometara. ''To je jedina deonica Koridora 10, gde je glavni izvođač konzorcijum domaćih kompanija: ''Ratko Mitrović'' i ''Srbija auto-put'', za mnogo domaćih podizvođača'', istakla je ministarka. Rok za završetak je novembar, podsetila je Mihajlovićeav i ukazala da su izvođači otprilike na polovini radova. ''Radovi moraju da budu intenzivniji. Vlada je obezbedila novac, dozvole, preprojektovanje - jer je korito Južne Morave bilo problematično. Projekat bio veoma star. Moj utisak je da je ovo gradilište malo više našminkano nego što u stvarnosti jeste, zato ćemo intenzivirati naše posete, koje će biti nenajavljeno'', kaže Mihajlovićeva. Poručila je i da radnici moraju da imaju zaštitnu opremu pošto je primećeno da se o tome ne vodi dovoljno računa.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mislim da treba da bude autobahn pa ne treba ni ulagati u tehnologiju merenja prosecne brzine :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tesko ce biti ista od ovoga barem uskoro,ista ova je rekla 2 meseca nakon izgradnje mosta u zemunu da ce se povecati dozvoljena brzina prema borci-pancevu a evo danas nakon  2 god. I dalje je 50 km

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako mali Perica zamišlja dizanje maksimalne brzine. Pa autoput BG-Ni je projektovan za brzinu 120 km/h, to nije politička odluka. Postoji neko ko je išao na fakultet i uradio projekat trase za maksimalnu brzinu. Naši autoputevi nisu kao u Mađarskoj ili Nemačkoj gde je kilometrima ravna linija, tu možeš da voziš i 200...

Share this post


Link to post
Share on other sites

To za projektovanje si u pravu al realno moze brze da se vozi i to konstantno. Nema ni jednog mesta gde bi morao da usporis ispod 120 recimo :)

Послато са SM-J320FN уз помоћ Тапатока

Nista u stvari ne treba ni da diraju, samo da presretaci tolerisu do 140 i cao :D

Послато са SM-J320FN уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pravac Zemun-Borča-Pančevo. Ograničenje 50km/h jer deonica nije završena. Potrebno je da se urade ograde žičane kao pored auto puta. I treba još neka signalizacija (da se metne), tek posle će podići brzinu. Ali čak i tad neće biti veća brzina od 80km/h. Mada meni od prvog prolaska tom deonicom (čim je puštena deonica), navigacija tek posle 80km/h upozorava da sam prekoračio brzinu (do 80 ne reaguje).

Sent from my HTC One M9 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Autoputem od Sm do BG-a i nazad ne može ni 120 normalno da se vozi, a ne 130 (osim da si stalno u levoj traci, ali to je 140 i više). 
Jedino u toku jeseni i zimi, kada je manje vozila na putu, možeš voziti levom trakom, 120-130 i da kažeš da je to to, da ne osećaš jeben neravninve i rupepo srednjoj traci.

Taj autoput sve više liči na makedonski od pre neku godinu. Samo da su kolotrazi za nijansu dublji i da ima skakaonica. 

Drugo - smanjio bih ili vremenski ograničio brzinu kretanja do 120 km/h na delu puta od Zmaja do dobanovačke petlje - jer sa jedne strane imaš vozila koja se kreću u skladu sa ograničenjem (120 km/h) a sa druge strane imaš gradski koji ide 60-70 km/h i smatram da je rizik upravo u toj velikoj razlici u brzini kretanja vozila.

 

Dakle, nek srede srednju traku, pa onda nek ga ministarka diže.  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tacno tako, od rumske petlje je srednja traka prilicno losa, tako da nam ne preostaje nista drugo osim onoga sto si rekao :) .

Po meni je OK sto su na izlazu iz BG od Bezanije digli na stotku, komotno se vozi bez obzira na Zmaj i iskljucenje ka NS, ne vidjam tu nikakve probleme. Takodje mi je i naknadnih 120 OK jer je deonica do aerodroma i spajanja sa obilaznicom maltene ravna. Da se vozi brze, vozi se.

Ono sto je meni nejasno - Koridor 11, autoput Preljina-Ljig, ogranicenja su maltene kao na moto-putu, dobar deo je 80 ili 100, iako mislim da nema nikakve potrebe za tim.

Razuman mi je jedino jedino onaj deo par kilometara posle ukljucenja u Preljini, gde su krivine u rejonu tunela Brdjani - ali bih opet tu stavio da se brzina spusta na digitalnim tablama srazmerno uslovima na putu (kisa, niska temperatura,...). Kroz tunele je sasvim razumno ogranicenje na 80, ali iskljucivo za trap :D , jer su podloga "dange-dange" betonske ploce.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Počelo merenje prosečne brzine, od rampe do rampe.efe4e84fd5b4792d002773dde0e19aa8.jpg

Sent from my HTC One M9 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 hours ago, DraganUS said:

Pocelo merenje. Da li du poceli da dalju cestitke ostaje da se vidi.4995bd148f0e86ce7bde886fbfff0ecf.jpg

Sent from my SM-J710F using Tapatalk
 

 

Današnja...

image-0-02-05-3f16999053bf534b474c8a9c20c4f19401c459c7d4171290527660b79a9d1fcf-V.thumb.jpg.69260f057c8ab7c76cb893e6387083ae.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja išao do Ns. Takođe nema merenja. To je neka fora.

Sent from my HTC One M9 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sad na satu kod alvirka za sada radi samo simanovci-sid ali samo testiraju nece jos kaznjavati,javice nam kad pocnu...!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo jos jedne da ne bude da su svuda iste...
713e89f1646677f6aeb4e8725fccddfa.jpg

Mozda su testirali taj dan, ali svakako nema nista od kazni, ovo je informativan prikaz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Brze bolje od ideje do realizacije dok jos ima Turaka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mihajlović: Veća brzina na autoputevima zbog većih prihoda

 

put%20za%20rumuniju.jpg

 

Kako prenosi N1, ministarka Zorana Mihajlović izjavila je da bi povećаnje dozvoljene brzine nа аuto-putu nа 130 kilometаrа nа sаt trebalo da donese brži protok ljudi i robe kroz Srbiju, više vozilа i veće prihode od putаrine i prodаje gorivа. ''Srbijа ulаže u аuto-puteve i postoje deonice nа kojimа i sаdа može dа se vozi 130 kilometаrа nа sаt. Mi smo poslаli inicijаtivu MUP-u dа se promeni Zаkon o bezbednosti sаobrаćаjа i kаdа se to promeni ministаrstvo će odmаh urаditi potrebne аkte dа imаmo ogrаničenje nа аutoputevimа od 130 kilometаrа nа sаt'', kazala je Mihajlović za Srpski telegraf. Ona je dodala da je i u zemljama okruženja brzina ograničena na 130 kilometara na sat.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Имамо путеве за 130 на сат, али немамо возачку културу ни за 30 на сат.

Sent from my HTC One M9 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na autoputevima Austrije i do 140 km/h

 

austrija.jpg

 

Ministar saobraćaja Austrije Norbert Hofer planira da uvede brojne novine koje treba da olakšaju život vozačima. Tako njegova reforma zakona o saobraćaju predviđa povećanje ograničenja brzine na autoputevima na 140 kilometara na čas. To bi, kako je najavio, trebalo da na nekoj deonici, u cilju testiranja, uskoro bude primenjeno. Prema želji ministra, to bi trebalo da se sprovede u Gornjoj Austriji na autoputu Vestautoban (A1) između mesta Alhaming i Satleta. Ta deonica ima po tri trake u oba pravca i uz to postiji i postrojenje za uticanje na tok saobraćaja, preko kojeg može, u slučaju potrebe, da se smanjenjem ograničenja reaguje na situaciju na putu. Trenutno eksperti u Ministarstvu rade na detaljima izmene zakona o saobraćaju.

U Ministarstvu postoji jedinstvo oko namere da se ta najava sprovede u delo, i pored jake kritike. Naime, eksperti za zaštitu životne sredine tvrde da će povećanjem ograničenja brzine doći do većeg zagađenja. Takođe, veoma brzo Ministarstvo želi da sprovede i otvaranje zaustavne trake za saobraćaj na autoputu Ostautoban A4 između Beča i aerodroma Švehat. Ukoliko se ta mera pokaže uspešna, odnosno saobraćaj bude tekao brže i bez problema, biće primenjena i na drugim putevima, kao što je A7 kod Linca. U Lincu, prema najavi ministra, biće testirano skretanje u desno kada je na semaforu crveno svetlo. Uskoro će da bude utvrđeno na kojoj raskrsnici će ova mera da se testira, kako bi se videlo da li će da dovede do rasterećenja saobraćaja u većim gradovima.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...