neshaoct 9590 Posted August 17, 2018 Test 2019. Volvo XC40 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted August 21, 2018 HonestJohn video: Test 2018. Volvo XC40 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted August 22, 2018 2019. Volvo XC40i sa trocilindričnim benzincem Volvo je osvežio gamu svog najmanjeg i najnovijeg crossovera XC40, pri čemu je naglasak na paleti motora. Pre svega, tu je nova XC40 T3 verzija sa 1.5 litarskim trocilindričnim benzincem sa 115 kW/156KS i 265 Nm obrtnog momenta, u kombinaciji sa 6-stepenim manuelnim menjačem (kasnije stiže i 8-stepeni automatik). Volvo XC40 T3 do 100 km/h ubrzava za 9.4 sekunde, po fabričkim podacima troši 6.2 l/100 km i emituje 144 grama CO2 po km. U gami se sada ističu i 2.0 litarski T4 benzinac i D3 dizelaš. T4 raspolaže sa 140 kW/190KS (standardno ima automatski menjač i pogon na sva četiri točka), dok D3 razvija 110 kW/150KS (može da se dobije sa manuelnim ili automatskim menjačem kao i sa prednjim ili pogonom na sva četiri točka). Tu su inače i benzinska verzija T5 sa 182 kW/247KS i D4 dizelaš sa 140 kW/190KS, oba standardno sa automatikom i pogonom na sva četiri točka. XC40 može da se dobije i sa Momentum, R-Design i Inscription opremom, kao i sa opcionim Pro paketom. Pro paket sadrži i LED prednja svetla za maglu, veće alu točkove kod R-Design i Inscription opreme, kao i prednja sedišta i prednje vetrobransko staklo sa grejanjem. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted August 24, 2018 ConsumerReports video: Test 2019. Volvo XC40 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted August 24, 2018 CarWOW video: Test 2019. Volvo XC40 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted September 1, 2018 CarKeys video: Test 2018. Volvo XC40 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted September 22, 2018 AutoGuide video: Volvo XC40 vs BMW X1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted October 5, 2018 Autobytel video: Test 2019. Volvo XC40 R-Design AWD Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted October 22, 2018 Edmunds video: Proba Volvo XC40 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted November 1, 2018 NewMotoring video: Test 2018. Volvo XC40 T3 R-Design Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted November 22, 2018 Testosteeron video: Volvo XC40 2.0 D4 190KS, AWD Momentum Test vožnja najmanjeg SUV modela iz Volvo-a XC40 sa dizelom od 190 konja i pogonom na svim točkovima: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted December 11, 2018 OSV video: Test 2019. Volvo XC40 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted December 11, 2018 Test 2019. Volvo XC40 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted December 29, 2018 ThrottleHouse video: 2019. Volvo XC40 vs 2019. Mazda CX-5 Turbo Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted January 9, 2019 TheStraightPipes video: Test 2019. Volvo XC40 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted January 25, 2019 CarsIreland video: Test Volvo XC40 XC40 je model sa 5 sedišta, spada u kategoriju malih SUV modela. Početna cena mu je oko 36.000 evra, a ovakav kao na testu je oko 50k evra. Koliko god da je lep i pun moderne tehnologije, da to ipak nije previše novca za mali SUV? U testu je obrađeno sve relevantno, poput ponude prostora, praktičnosti, opreme, bezbednosti, perfomansi, troškova... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted January 31, 2019 Savagegeese video: Test 2019. Volvo XC40 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted March 20, 2019 RedlineReviews video: Test 2019. Volvo XC40 T5 Proizvođači se danas masovno dodvoravaju tzv. ''milenijalcima'', tj. ljudima koji treba ovih godina da kupe svoj prvi auto. Oni obično žele nešto sa početnim nivoom opreme, povoljnije cene, a one skuplje aute razmatraju za kasniju životnu dob kada i budu imali više novca. Međutim, to što sada nemaju mnogo novca, a ipak žele da budu moderni, žele i oni SUV, samo znači da će njima proizvođači osmisliti posebne pakete opreme (auto mora imati ono što je mladim ljudima važno)...i uzeti im pare: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted April 1, 2019 Volvo XC40 će biti potpuno elektrifikovan Osim dve hibridne opcije ovog modela, na tržište će 2020. godine stići i potpuno električna verzija Volvo će do kraja ove godine predstaviti potpuno električnu verziju svog modela XC40, saopštila je ta švedska kompanija (u kineskom vlasništvu). Predstavnici Volvoa su odbili da saopšte dodatne detalje. Uvođenje u proizvodnju potpuno električne verzije kompaktnog SUV-a s baterijskim napajanjem je ključan korak za Volvo, koji želi da do 2025. godine polovinu njihove globalne prodaje zauzimaju potpuno električni automobili. XC40 će biti drugo potpuno električno vozilo iz Volvo Car Grupe. Prvi potpuno električni model je bio Polestar 2, koji je ova podmarka Volvoa specijalizovana za električna vozila predstavila u februaru i uživo pokazala na sajmu automobila u Ženevi početkom marta. Osim toga, oba modela će koristiti njihovu kompaktnu modularnu platformu (CMA) koju je Volvo razvio s kineskom sestrinskom markom Geely. CMA platforma se takođe koristi i u modelima 01, 02 i 03 tvrtke Lynk&Co, kinesko-švedskog automobilskog brenda u vlasništvu Zhejiang Geely Holding Group. Njihovi modeli popunjavaju prazninu između modela Geely i modela Volvoa. Fokusirani su na tehnologije povezanosti i poseban model kupovine na određenim tržištima, i usmereni su na mlađe, zaposlene kupce. Prošle, 2018. godine su samo na kineskom tržištu prodali svoja tri trenutna modela u 120.000 primeraka, a sledeće godine nameravaju da otvore svoje salone u pet evropskih gradova. Volvo je nedavno najavio da će XC40 dobiti i dve opcije hibridnih pogonskih sklopova, počevši od varijante T5 Twin Engine i T4 Twin Engine. Oba vozila sa potpunim električnim pogonom biće na tržištu 2020. godine. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted April 15, 2019 Zbog velike potražnje Volvo planira proizvodnju modela XC40 i u Kini Jedna kratka vest iz Volvoa koji je najavio da će zbog velike potražnje model XC40 početi da proizvodi i u Kini. Ovaj najmanji SUV u Volvo ponudi se trenutno proizvodi u Ghentu u Belgiji, ali zbog interesovanja kupaca koje je veće i od očekivanja samog rukovodstva kompanije (do sada je prodato više od 100.000 primeraka) i kako bi se zadovoljila velika potražnja, proizvodnja modela XC40 će uskoro početi i u Luqiao fabrici, južno od Šangaja. U toj kineskoj fabrici se već prave automobili koji se baziraju na Volvo CMA platformi (kao što je Lynk & Co 01, ), a u planu je da se tamo proizvodi i Polestrar 2. U međuvremenu, Volvo je već najavio i nove verzije modela XC40, i to XC40 Twin Engine plug-in hybrid i potpuno električni XC40. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted April 25, 2019 CarTellTV video: Test 2019. Volvo XC40 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted May 18, 2019 Volvo će ići i ispod XC40? Volvo ne odbacuje mogućnost proizvodnje potkompaktnih automobila. Već nekoliko godina se spekuliše da će Volvo lansirati Seriju 20, sa manjim automobilima od modela iz Serije 40, pre svega kompaktnog SUV-a XC40. Da u ovim glasinama ima nešto više od običnih spekulacija, potvrdio je prvi čovek kompanije Volvo, Hokan Samuelson, piše ''AutoExpress''. ''Već smo se spustili korak niže sa modelom XC40, koji je sada naš najmanji SUV, tako da nikad ne reci nikad kada je u pitanju proizvodnja novog, još manjeg vozila'', kazao je Samuelson. On je dodao da je u auto-industriji sada prisutan trend da i mali automobili mogu biti premium klase. ''Trenutno nemamo u planu potkompaktni SUV, ali smatram da je dobra ideja napraviti jedan takav model'', zaključio je direktor kompanije Volvo. Najmanji SUV marke Volvo trenutno je pomenuti XC40, koji je u klasi modela kao što su BMW X1, Mercedes GLA ili Audi Q3. U slučaju da potkompaktni Volvo SUV dobije zeleno svetlo za proizvodnju, glavni rivali bi mu bili modeli poput Audija Q2 ili MINI-ja Countryman. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted May 21, 2019 Autogefühl video: Test Volvo XC40 R-Design T4 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted September 4, 2019 Volvo XC40 D4 A AWD Momentum na testu Auto magazina Novi Volvo XC40 je jedan od najkompletnijih automobila današnjice. Uz atraktivan dizajn idu brojna praktična rešenja, kvalitetni materijali i završna obrada ali i vozne karakteristike koje su za primer. Velikom i srednjem SUV modelu u gami Volvoa pridružio se manji. To što je treći po redu u pogledu dimenzija ne znači da je u stvarnosti mali, naprotiv. Novi XC40 je vrlo ozbiljan automobil i to u svakom pogledu. Njegova velika visina i hauba koja seže skoro do grudi osobe prosečne visine ga čini daleko korpulentnijim u odnosu na standardne automobile, čak i u odnosu na konkurente. U pogledu ponude prostora u kabini ovaj auto bez problema može da bude i jedini u porodici. Mnoštvo praktičnih rešenja čine ga veoma upotrebljivim. Materijali i završna obrada su u samom vrhu klase. Isto se može reći za mehaniku i opšte ponašanje u vožnji. Volvo je po ovom pitanju prevazišao mnoge Nemce. I naravno, bezbednost. To je nešto što je sinonim za sve Volvo automobile. XC40 koji vam predstavljamo ima sve moguće sisteme koji brinu da vožnja prođe bez problema. Na našem testu našao se primerak sa najjačim dizelašem oznake D4 od 190 KS, sa automatskim osmostepenim menjačem, pogonom na sva četiri točka i vrlo bogatim Momentum paketom opreme. Volvo je za XC40 pripremio vrlo zanimljive boje, kao i mogućnost dvobojne karoserije. To i nije tako retko, međutim, kombinacija boja u kabini spada u retke. Doduše, test primerak je kompletno crn, što je i razumljivo znajući da naši kupci umeju da budu vrlo konzervativni. Daleko zanimljivija kombinacija je kada su itison i svi bočni tapacirunzi u narandžastoj boji, kako i dolikuje ovoj klasi automobila. Svetlo i veselo je ne samo u pogledu boja, već i dizajna, odnosno praktičnosti. Ceo auto je u znaku zanimljivih dizajnerskih rešenja. Na primer, u pregradu prednjih vrata staje laptop ''trinaestica''. Ispred suvozača je zakačaljka za kese iz šopinga ili za žensku tašnu. U središnjoj konzoli, tačno na dohvat ruke je pregrada za đubre, koja se jednim potezom vadi i prazni. Prtljažnik je takođe zanimljivo rešen. Pregrada duplog dna se savija tako da istovremeno deli gepek na dva dela sprečavajući kotrljanje stvari, a istovremeno omogućava kačenje većih kesa. Naravno, tu je beskontaktno otključavanje kao i otvaranje prtljažnika zamahivanjem nogom. To su sve detalji koji drastično olakšavaju svakodnevni život i utiču da jednostavno volite svoj auto. Ovo je tek početak ljubavi, ono što se vidi na prvi pogled. Osim dizajna na koji ne treba trošiti reči, prvo sledeće iznenađenje je kvalitet materijala. Sve je mekano i prijatno na dodir, baš kako dolikuje jednom premijum automobilu. Svi prekidači i tasteri imaju kvalitetan klik i osećaj pod rukom. U „volvou“ se odmah raskomotite; telefon može da se odloži na dva mesta, a standardna pozicija omogućava i bežično punjenje. Na red dolaze podešavanja. Američki mediji često kritikuju interfejs multimedije i podešavanja, što zaista ne stoji. Šta više, Volvoov sistem je jedan od najjednostavnijih za korišćenje. Bukvalno na jednoj stranici su sva najvažnija podešavanja automobila, do koje se dolazi prostim prevlačenjem prsta sa glavne stranice. Za razliku od mnogih automobila, ovde možete svaki detalj da podesite kako vam odgovara. Naprimer, možete da deaktivirate paljenje svetala za osvetljavanje krivine ili funkciju praćenja krivine glavnih svetala, da isključite upozorenje o napuštanju saobraćajne trake ili snimanje saobraćajnih znakova... Ako prevučete prstom glavnim meni na drugu stranu, dolazite do menija vezanog za ozvučenje, gde takođe imate podešavanja kojih nema kod drugih automobila. Sve u svemu, ovo je sistem kod koga nema straha od ulaska u meni i osećaja da ćete nešto preskočiti. Jednostavno, ovde su vam sve funkcije na dohvat ruke i pred očima. Najlepše od svega je što su na displeju sva podešavanja koja ne koristite često. Jednom ih podesite i to je to. Ispod su fizički tasteri sa klikom za najčešće funkcije, kao što su odmagljivanje stakala i pojačavanje muzike. Ovako i suvozač lako može da promeni stanicu ili pojača muziku bez da ulazi u meni ili pipka po ''fensi'' tasterima osetljivim na dodir. Dakle, praktičnost i prilagodljivost stvarnim potrebama putnika je nešto po čemu Volvo zaista prednjači. Ipak, ima i neobičnih detalja. Ručica osmostepenog automatskog menjača je nesvakidašnja. To je zapravo džojstik, sa klikom unapred i unazad. Koji god položaj da želite da odaberete, moraćete dva puta da kliknete. Prvi klik je zapravo ''N'' položaj. Neki ovo smatraju manom, ali ovakvo rešenje može da bude dobro iz bezbednosnih razloga, Na kraju krajeva, nije nam teško da umesto jednog napravimo dva klika. ''P'' taster je izdvojen i lako se koristi čak i na semaforima ako nećete da držite nogu na kočnici. XC40 ima i auto-hold funkciju koja omogućava da auto sam drži kočnicu, ali smo nekako navikli da štedimo mehaniku, bez obzira što znamo da je sve isprogramirano da ne dođe do oštećenja. Kožna sedišta sa memorijom položaja za vozača se doplaćuju ali nam je prijalo što imaju sva moguća podešavanja, uključujući i dužinu dela na kome se sedi. Na kraju smo odabrali poluzavaljeni položaj, koji je omogućilo odsustvo kvačila. Iako to znači nešto više pomereno sedište unazad, pozadi je ostalo iznenađujuće mnogo mesta za kolena. Prostor za glavu je takođe impozantan, pa lako mogu da smeste i vrlo visoki putnici, što zaista nije uobičajeno u ovoj klasi. Takođe, mislili smo da će mehanizam panoramskog pokretnog krova donekle smanjiti prostor za glavu napred, ali to se, na svu sreću, nije dogodilo. Osećaj u vožnji je nešto što će ceniti svi ljubitelji komfora. Vibracije su smanjene na minimum, a za odsustvo buke su se pobrinula i specijalna stakla. Tačno je da osećaj na volanu nije sportski, ali to nismo ni očekivali od ovog automobila. Važno je da je upravljivost takva da auto prašta greške manje iskusnih vozača, a granica proklizavanja u krivini je nedostižna za većinu prosečnih vozača. Iako su na automobilu točkovi prečnika 18 inča, vožnja je vrlo udobna, pa se XC40 može svrstati među najkomfornije u klasi. Posebno nam se dopala usklađenost osmostepenog menjača i sistema ubrizgavanja goriva. Promena brzina je glatka, bez ''razmišljanja'' elektronike. I po ovome je Volvo ispred nekih Nemaca, pa inženjerima zaista treba skinuti kapu. Sa druge strane, potrošnja nije među skromnijim, s obzirom da je reč o mašini sa 190 konja i stalnim pogonom na sva četiri točka. Uz umerena ubrzanja po gradu troši oko 8.5 litara. Ukoliko želite da uživate u trenutnoj reakciji na komandu gasa, sa uvek spremnim odgovarajućim stepenom prenosa, računajte i na deset litara. Međuubrzanja su snažna, čak i na visokim putnim brzinama, a kamoli po gradu ili na magistrali. Sa druge strane, potrošnja na auto-putu je relativno niska za ovakav auto; pri 130 km/h troši oko sedam litara i tada se vrti na svega 2.100 obrtaja. Kada smo već kod potrošnje, nije nam se dopalo što je Volvo, baš kao i u drugim modelima, ostavio samo jednu liniju displeja za putni kompjuter. U meniju možete da odaberete koja će to informacija stajati na njemu. Sam odabir nije baš jednostavan, tako da prebacivanje sa trenutne na prosečnu potrošnju ume da iznervira, pogotovo kada se uzme u obzir koliko je sve drugo konstruisano da bude praktično. Sa druge strane, vrlo lako se aktivira auto-pilot, odnosno poluautonomna vožnja. Sve se obavlja preko leve grupe tastera na volanu. Auto sam održava podešeno odstojanje od vozila ispred i koriguje volan tako da uvek drži sredinu saobraćajne trake, bez obzira da li je put prav ili ste u krivinama. Ipak, potrebno je da vozač drži ruke na volanu, čime se obezbeđuje maksimalna bezbednost. Zapravo, ideja je da sistem pomaže vozaču ali ne i da u potpunosti preuzme samostalno upravljanje vozilom. Ruke možete u potpunosti da sklonite sa volana tako da auto sam upravlja, ali samo u trajanju do desetak sekundi. Posle toga sledi upozorenje da vratite ruke na volan, a ako to ne učinite automatika se isključuje uz prethodno upozorenje. Koliko god da nekima ovo deluje bespotrebno, manje iskusnim vozačima pa i svima drugima posle mnogo sati vožnje itekako može da pomogne kada padne koncentracija. Nažalost, ova funkcija se doplaćuje, ali je zato standard manja korekcija volanom koja ne dozvoljava da lako pređete preko linije ukoliko prethodno niste dali migavac za prestrojavanje. Kada startujete motor, na displeju se pojavi informacija o svim bezbednosnim sistemima ugrađenim u auto, uz odgovarajući simbol koji pokazuje da li je svaki od njih ispravan i spreman za rad. Tako jednim potezom saznate sa čim sve raspolažete od bezbednosne opreme. Volvo XC40 je svakako jedan od najkompletnijih automobila u klasi, objedinjujući atraktivan dizajn, pametna rešenja, kvalitet materijala i završne obrade, opremu i bezbednost. Ukupan imidž je vrlo specifičan, tako da je u potpunosti drugačiji od glavnih konkurenata, što umnogome olakšava odluku o kupovini, pogotovo ako se u obzir uzme povoljna cena. Testirani auto košta 43.190 evra, a na akciji može da se nabavi već od 29.990 evra sa PDV-om. Testirani Volvo XC40 opremljen je sistemom za poluautonomnu vožnju. Jednim klikom tastera na levoj strani volana aktivira se ova funkcija, tokom koje auto sam upravlja čak i u krivinama. Ruke možete da skinete sa volana ali samo u trajanju do desetak sekundi, što je inače standard autonomne vožnje drugog nivoa. S obzirom na prilično veliko odstojanje od tla od 211 milimetara i dobar 4x4 sistem, Volvo XC40 je spreman za izazove koje standardni automobili ne mogu da prođu. Naprimer, nismo imali nikakvih problema da savladamo veoma strme uzbrdice sa rastresitom podlogom. Čak iako bismo krenuli sa sredine nagiba nije bilo proklizavanja točkova. Konstruktori su se pobrinuli da Volvo XC40 postane jedan od najpraktičnijih automobila u klasi, a i šire. Zadnja polica je dizajnirana tako da u slučaju potrebe ima svoje mesto na dnu prtljažnika uz maksimalnu štednju prostora. Polica duplog dna može da se presavije tako da podeli gepek, čime je onemogućeno kotrljanje predmeta. Na taj način se dobijaju i tri nove zakačaljke za kese. U zidu prtljažnika su i tasteri za električno obaranje zadnjih sedišta, kao i utičnica za struju. Volvo XC40 je od nedavno dostupan i sa trocilindarskim T3 benzincem zapremine 1.5 litara sa 163 KS, automatskim osmostepenim menjačem i Intro paketom opreme. Akcijska cena je 29.990 evra. Za taj iznos dobija se vrlo bogata oprema koja standardno obuhvata sistem za automatsko kočenje sa prepoznavanjem pešaka, biciklista i većih životinja. Tu su i pomoć za održavanje vožnje u saobraćajnoj traci, kamera za prepoznavanje saobraćajnih znakova, digitalna instrument tabla, senzor za kišu, alu-felne prečnika 17 inča, navigacija, dvozonska klima, zadnji parking senzori... Time je u samom startu postao jedan od najpovoljnijih u klasi, čak i među ne-premijum konkurentima. Za one koji ipak više vole dizelaše, Volvo XC40 sa D3 motorom zapremine 2,0 litre od 150 KS i još boljom opremom košta tri hiljade evra više - 32.990 evra. Tekst: Aleksandar Bursać preuzeto sa - magazinauto.com Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted September 12, 2019 Volvo XC40 T5 Twin Engine sa Plug-in Hybrid pogonom U švedskoj kompaniji kažu da su sada jedini proizvođač automobila koji svaki model nudi i u ''plug in'' hibridnoj verziji. Najnoviji u nizu ''plug in'' hibridnih modela koje svojim kupcima nudi Volvo je kompaktni SUV XC40, a iza oznake T5 Twin Engine krije se pogonska kombinacija koju čine 1.5 trocilindarski turbobenzinski motor (180 KS i 265 Nm) i elektromotor (82 KS i 160 Nm). Za prenos snage na prednju osovinu je zadužen 7-stepeni automatski menjač s dva kvačila, a kapacitet baterija (10.7 kWh) je dovoljan da XC40 bez pomoći benzinskog motora pređe 46 kilometara. Sa opcionim brzim punjačem za punjenje baterija potrebno je 2.5 sati. Sa oba motora u punom zamahu XC40 T5 Twin Engine od 0 do 100 km/h stiže za 7.3 sekundi, a deklarisana prosečna potrošnja iznosi samo 2.0 l/100 km. Cena automobila u kombinaciji sa standardnim R-Design paketom iznosi nešto više od 45.000 evra, a prve isporuke kupcima su planirane početkom naredne godine. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites