Djuk85 2981 Posted August 2, 2017 Reklama za Tag... Kad se nakupuju sledi i merenje... Sisanje samo Sent from my Lenovo A1000 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted August 2, 2017 Naravno da će tako biti... Neće se oni odreći naplate igde. Quote Share this post Link to post Share on other sites
sibisi666 21 Posted August 2, 2017 Pa za Tag im je jos lakse da ubace merenje prosecne brzine na prolazima..verovatno i ima opcija u njihovom softweru, samo treba da je stikliraju zato mi malo i glupo da objave tako nesto... Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted August 2, 2017 Cekaj prvo da vecina kupi tag Quote Share this post Link to post Share on other sites
kreator 287 Posted August 2, 2017 Juče išli do Jagodine auto putem od Smedereva..Put je uzas ..Zakrpa do zakrpe..Stalno trese ulegnuća razna..Bitno da oni smisle neke nove kazne i nebuloze.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sava 92 Posted August 2, 2017 Duzina izmedju dve naplatne Vrčin i Najs je 200km, ne 240km, mentoli racunaju razdaljinu Bg-Nis i samim tim produzise vreme i lazu ljude.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkman14 5792 Posted August 3, 2017 E moram da podelim jedan komentar Vozeći 150km/h umesto 120km/h apsolutno se ništa značajno ne dobija na kraćim deonicama. Čak i na deonica Bg-Ni se dobije ušteda od nekih 10-15 min max. A i ova tabela od rampe do rampe nije tačna tako da ne znam ako su dali ovakve km kako će da računaju. BG - NS nije 88km već od rampe do rampe oko 50-55km koji se realno pređu za pola h. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vule 789 Posted August 3, 2017 Slusam danas dva debila u kaficu za stolom pored, kako kuju plan da piju kafu na pumpi pola sata pa cepaju 200... A i pun internet takvih komentara?! Jbt, pa cekaj, stani - ja kad sam na autoputu i ne zurim nikuda, nije mi nikakav problem da vozim 120, 130, stedim gorivo, stignem na vreme i sve super. Ali kada zurim, kad nesto iskrsne, treba za 40 minuta da se bude u Beogradu a u tom momentu sam u centru Novog Sada - onda vozim 180 da bi stigao na vreme, a ne da bi obarao rekord brzine i hvalio se kako vozim brzo. Poenta brze voznje je brze stici negde, zar ne? Ok, uvek ima ljudi koji ce divljati bez ikakve potrebe, slazem se, ali mi nikako ne ide u glavu to pravljenje pauza zarad vece brzine kasnije? Zasto uopste izlazis na autoput i uputis se ka nekom gradu ako nemas za cilj tamo da stignes u nekom momentu? Samo da jurcas? Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted August 3, 2017 Vole ljudi da cackaju mecku... Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13151 Posted August 3, 2017 Upravo to Vule A da ne pričamo o tome što neki planiraju da prave pauze na deonicama od 50 kilometara Pa gde je tu pamet jbt... Kreneš iz NS za BG i staješ na pumpi da praviš pauzu i uklapaš prosek Sent from my SM-A500FU using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
@bane@ 102 Posted August 3, 2017 Nije Sloba kriv mi smo go*na Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted August 3, 2017 Već vidim povećan broj nesreća, i tuča, zbog letača koji voze 80 u desnoj traci, jerbo uklapaju prosek. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 796 Posted August 3, 2017 Ma ovo je totalno srnj...mislim, meriš prosek brzine na deonici od 20 i vise km i na osnovu toga kažnjavaš vozača? Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkman14 5792 Posted August 3, 2017 (edited) Ima za sve dobro rešenje. Kad sam vozio do Venecije, u Italiji je na svakih 5km kamera, ograničenje 130km/h. E sad budi Indijanac pa daj gas i koči 3-4 km koliko je između kamera. Svako normalan uhvati 125-130km/h i vozi, naravno kad može, kad nije gužva. Tako da kamere na ap pa da vidimo. A opet, svake godine se provuče ista priča, doduše ove malko ozbiljnija tako da ne verujem da će biti nešto od ovoga kad prođe sezona Edited August 3, 2017 by andreja.micovic Quote Share this post Link to post Share on other sites
kreator 287 Posted August 3, 2017 (edited) Kod nas kao da je otvoren konkurs za najveću glupost..To da bi pojedinci u vlasti da opravdaju da kao misle na narod..Sad još frka u vezi tablica..Te važe 7 te 9 godina..E sad one sa y w đ š ć č one će kao da vaze 7 a ostale 9.. Mada nema logike da ove vaze samo 9 a da posle dobiješ iste ..Jbg mi imamo stručnjake kakve svet video nije..Svaka reforma novi nameti tj harač na raju.. Edited August 3, 2017 by kreator Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 796 Posted August 4, 2017 Jutros su pored mene proletela 4-5 stranaca sa 180-200, na deonici od SM do Šimanovaca. Sustizem ih na naplatnoj i vidim da ih niko ne dira, pun gas...a kontam da su do uključenja sa Šimanovaca (oko 400-500 m od naplatne) već bili na 160. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dukabre 5 Posted August 4, 2017 @kreator Ja na tablici imam slovo Đ, i muka mi je više od njihovih gluposti. Ali je taj tim stručnjaka razmišljao o tome da su Bogatić (BĆ), Bečej (BČ), Vršac (VŠ), Đakovica (ĐA), Knjaževac (KŽ), Kruševac (KŠ), Požega (PŽ), Ćuprija (ĆU), Čačak (ČA), Šabac (ŠA) i Šid (ŠI). Sve područja sa "kvačicama" na registarskim tablicama i da od 75 registarskih područja u Srbiji, 11 ih ima kvačice u oznaci registarskog područja, plus mi ostali koji imamo "kvačice" u poslednja dva slova i eto njima ogromne svote novca za zamene tablica, nalepnica i saobraćajnih dozvola od "sirotinje raje koja globe davati ne može". A kada nam to izmenjaju i otmu novce, sledeći verovatan korak će biti izbacivanje slova G i O jer ih je moguće pomešati sa slovom C i brojem 0. Pa opet "ožeži po muvi" i naravno opet smo svi mi ta muva (sirotinja raja). Ali su stručnjaci u upotrebi ostavili slovo ili znak X (iks) jer je to verovatno Vuk Stefanović Karadžić izmislio i stavio ga u naš jezik i pismo. I nesmeju da ga diraju i izbacuju, ali ne zbog našeg Vuka već zbog onih drugih vukova koji na tablicama skupocenih automobila nose registarske oznake tipa: XL, XXL, XXXL itd itd... Pa zamislite da im taj znak ukinu pa oni su automatski za broj manji i kvari im njihov ugled i statusni simbol. "Gledaš li ovo moj Mijuško, pas ti majku ..." Tako da drugari, mislim da kad nam dođe vreme ove tablice da menjamo, ne bi bilo loše da na novim pokušamo da izbegnemo kao što rekoh slova G i O. da pokušamo da budemo korak ispred i malo im pobrkamo plan. Bar u nekom sitnom procentu, time nećemo dobiti rat protiv njih, ali bi mogli barem jednu malu bitku. Ajd pa tako... Živeli! 5 hours ago, Martin said: Jutros su pored mene proletela 4-5 stranaca sa 180-200, na deonici od SM do Šimanovaca. Sustizem ih na naplatnoj i vidim da ih niko ne dira, pun gas...a kontam da su do uključenja sa Šimanovaca (oko 400-500 m od naplatne) već bili na 160. Ne diraju još uvek ni nas, jer nije zvanično pušten sistem u rad. A njima sleduje presretač, to budi siguran. Pre par dana presretač zaustavio šiptarskog državljanina, vozio čovek 288kmh na auto putu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted August 4, 2017 5 hours ago, Dukabre said: Ali je taj tim stručnjaka razmišljao o tome da su Bogatić (BĆ), Bečej (BČ), Vršac (VŠ), Đakovica (ĐA), Knjaževac (KŽ), Kruševac (KŠ), Požega (PŽ), Ćuprija (ĆU), Čačak (ČA), Šabac (ŠA) i Šid (ŠI). Sve područja sa "kvačicama" na registarskim tablicama i da od 75 registarskih područja u Srbiji, 11 ih ima kvačice u oznaci registarskog područja, plus mi ostali koji imamo "kvačice" u poslednja dva slova i eto njima ogromne svote novca za zamene tablica, nalepnica i saobraćajnih dozvola od "sirotinje raje koja globe davati ne može". Kvačice ostaju za registraciona područja, to se neće menjati. Quote Napominju da se ova odluka o slovnom delu ne odnosi na oznake registarskih područja, odnosno grada u kome je registrovano vozilo. https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/74672-kraj-noćne-more-lete-sve-kvačice-osim/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
kreator 287 Posted August 4, 2017 (edited) Ti bahati šiptari i ostali turci namerno tako voze jel kad prođu nemačku gde nema ograničenja brzine i uđu u austriju postoje radari koji ga slikaju ako prebaci 130 pa mu dođe kazna na kućnu adresu..Takođe je situacija i kroz Mađarsku.. Ovi naši nemaju takav sistem ..Sistem radara da bi pokrio ceo auto put je preskup..Zato većina njih pazi dok ne uđe u Srbiju čim uđu udri po gasu.. Edited August 4, 2017 by kreator Quote Share this post Link to post Share on other sites
Smireni 524 Posted August 4, 2017 Da stvar bude crnja i smesnija, stranci su izuzeti iz merenja. A oni mahom prave problem. I to ne toliko ovi koji voze 200, nego ovi koji se ukljucuju u preticajnu sa 90-100, i em te iseku, em je posle jasu narednih 5km. A to uzasno nervira i provocira ljude, koji posle lako mogu da naprave.... Uzasno bahato voze, jer znaju da ovde nema kazni. I to mi nije jasno. Valjda formiras svoj stil voznje, i onda uvek vozis tako. Ako stalno kod kuce postujes pravila, zasto ih ne bi postovao i ovde? U ovih dva meseca od kako je pocela sezona godisnjih odmora, a ja sam silom prilika primoran da cesto vozim.... Strasno sta vidjam... Quote Share this post Link to post Share on other sites
The Punisher 6590 Posted August 4, 2017 Odakle ti da su stranci izuzeti? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Smireni 524 Posted August 4, 2017 Na Blicu čitam izjavu zamenika načelnika Uprave policije. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted August 4, 2017 Stigli prvi podaci o bahatim vozačima na auto-putu Kako piše Blic, da je saobraćajna policija u ponedeljak uveče kažnjavala pomoću novog sistema za merenje srednje brzine na autoputu, mogla je da za svega pet sati sankcioniše čak 3.124 vozača, i to samo na deonici Novi Sad - Beograd. Toliko puta je nova tehnologija saobraćajne policije na naplatnoj rampi na ulazu u Beograd u periodu od 19 sati do ponoći izračunala prosečnu brzinu vozača veću od dozvoljenih 120 kilometara na sat. Zanimljivo da je za tih pet sati autoputem od Novog Sada do prestonice prošlo ukupno 21.721 vozilo, što znači da je oko 15 odsto za volanom imalo bahate vozače. Drugim rečima, svaki šesti vozač na toj deonici mogao je da bude kažnjen zbog prekoračenja brzine. Ili čak 600 vozača na sat je prekoračilo brzinu, odnosno 10 svakog minuta. Ministarka saobraćaja Zorana Mihajlović pozvala je prekjuče MUP da proceni na kojim deonicama autoputa bi moglo ograničenje brzine da se poveća sa 120 na 130 kilometara na sat. Čak i kada bi se to dogodilo, tačno 1.289 vozača bilo bi kažnjeno u ponedeljak pošto su vozili u proseku i brže od toga. Jezivo bahato, brže od 150 kilometara na sat išlo je čak 90 vozača, a jedan od njih imao je srednju brzinu veću od 180 kilometara na čas. Za takav prekršaj predviđena je novčana kazna od 15.000 do 30.000 dinara ili kazna zatvora do 30 dana, šest kaznenih poena i oduzimanje dozvole na najmanje tri meseca. U saobraćajnoj policiji ističu da će pomoću novog sistema početi da kažnjavaju bahate vozače za nekoliko nedelja, a u javnosti se najčešće spominje 1. septembar kao dan kada će sankcija pretiti i na naplatnim rampama. ''Svi vozači koji prekorače brzinu će biti kažnjavani nezavisno od toga da li na rampama platite kešom ili koriste tagove. Još tražimo način kako ćemo sankcionisati bahate vozače sa tagovima. Najverovatnije ćemo ih kamerama slikati na naplatnoj rampi i poslati im kaznu na kućnu adresu'' - objašnjavaju u MUP-u. Damir Okanović iz Komiteta za bezbednost saobraćaja uveren je da su u ponedeljak uveče na deonici Novi Sad - Beograd najbezobzirniji bili stranci. ''Mislim da su naši vozači u poslednje tri godine dosta disciplinovaniji nego ranije zbog radara i presretača. Takođe, već dve nedelje se priča u medijima o ovom novom načinu kažnjavanja, pa su sigurno još dodatno oprezni na autoputu. S druge strane, sezona je tranzita, stranci ne znaju za ovu novu tehnologiju, a i tradicionalno brzo voze na našim putevima'' - naglašava Okanović. Struka da razmatra podizanje ograničenja Okanović ističe da struka treba ozbiljno razmotriti predlog da se ograničenje brzine poveća sa 120 na 130 kilometara na sat. ''Treba imati u vidu da veliki broj autoputeva u Evropi ima tri i više saobraćajnih traka, dok naš ima dve. Treba takođe imati u vidu i stanje kolovoza, opšte stanje našeg voznog parka. Stručnjaci, pre svega saobraćajne i građevinske struke, treba da se izjasne o tome. Jedno od mogućih rešenja bilo bi, na primer, da ostane opšte ograničenje od 120, ali da se zakonom dozvoli da se, izuzetno, na nekim deonicama to ograničenje poveća na 130'' - predlaže Okanović. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites