Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Najavljen nov način merenja srednje brzine vozača na autoputu

Recommended Posts

@dusman13
Malo si se previše lično uneo u celu priču
Da, auto putevi imaju svoju svrhu i da, treba ih koristiti. Nisam pročitao da ga ovde neko pljuje.
Ja ću verovatno vrlo retko taj novi AP koristiti jer preko njega do ZL i nazad trebam dati +2000 din više. (dve putarine+ 1000 za gorivo da dođem do njega i od njega). Par puta godišnje, nove gume!
Pa se uzdam da će sad putovanje ibarskom ili preko topole i mladenovca biti opuštenije i rasterećenije, jer će masa koristiti AP.


Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka



Blago tebi ako ti to tako izgleda, onda moram zakljuciti da postoji neki problem kod tebe, eto nista licno samo sam tako zakljucio
Nisam bre rekao da ga ovde neko pljuje, vec generalno to je najcesce sto cujem guzva da se dodje do AP a kad pitas dobro jeste guzva nije sve ni zavrseno, a de mi kazi kvalitet istog e tu svi zacute.
Ja cesto recimo idem na Zlatibor(imam kucu tamo) par puta godisnje najmanje 2 a nekad i 3,4 puta i stvarno cu ga koristiti jer je prvo bezbedniji 10001puta od nesrecne ibarske em brze stignem, a 2000 din mi u zivotu nista ne znaci ali mi jako znaci da ne razmisljam dal ce neka budala da pretice a ne zna to da radi dal ce pogresno proceniti itd. a imao sam slicna iskustva da su ljudi lose procenjivali ili precenjivali svoj auto pa posle ja moram da kocim da bi budala prosla sva sreca bio sam sam a sa detetom i zenom veruj mi pare zaradjujem i trosim hvala bogu odlicno i jedno i drugo i u zivotu mi je najbitnija bezbednost porodice sto se tice saobracaja.
Vama kojima je zao 2000 dinara nek je bog u pomoc sa ibarskom, ali zivot nema cenu bar zivoti moje porodice i moj. A svakom nek bude kako i ceni svoj zivot i bliznjih nemam nista protiv samo da su takvi sto dalje od mog auta.
AP je svakako brzi i bezbedniji od magistrale pa je red i da se plati sta je tu bre problem.
Uzdravlje, nemoj licno da shvatis sve ovo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iskreno, ne shvatam lično, jer smo ovde da razmenimo mišljenja. Slažem se oko upotrebe AP, kao i oko magistrale i nadam se da će većina trkača sa ibarske da se preseli na AP pa će vamo biti milina za vožnju :)
Evo sad idem prema Despotovcu turistički i izbeći ću AP jer ima puno toga da se obiđe mimo njega.

Jedino sa čime se ne slažem u tvom pisanju je generalizovanje i omalovažavanje drugih ljudi i stavljanje sebe na piedastal kao nekoga ko brine o sebi i svojoj porodici dok su drugi verovatno nemarni.

Osvrnuću se samo na tvoju zaradu i drago mi je zbog tebe, mada verovatno i ti i ja i još po neko zarađujemo mnogo više nego većina članova ovog foruma. Ali da znaš da ima članova koji voze polovne gume,zimske gume leti, kao i sa starim dotom , a nekima turbina ide u safe mod :) po tim istim AP. Dakle, pazi se i njih.

Što se tiče 2000 dinara, pazi sad ovo, al nemoj lično da shvatiš, 18000 koštaju baterije za mog klinca na mesečnom nivou.
I da, vidiš da život ipak ima cenu;)





Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja cu ga koristiti kad zavrse celu deonicu do Surcina, pre toga samo ako idem u neke kasne sate, radni dan i slicno. Ne pada mi na pamet da sat vremena putujem do Obrenovca, radije cu preko Topole.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@dusman13
Nemre druze, guzvu ne mogu da izregulisu i na ovom normalnom APu, pisao sam kada sam isao do Indjije pre jedno 3 nedelje, izlazim sa naplatne iz BG a kolona ka BG 5-6 km ?! Nije tu u pitanju sezona, nije tu u pitanju previse vozila, problem je sto infrastruktura koja izlazi u okolna mesta ima jednu traku (ukljucujuci i BG) i tu se prica zavrsava. Usko grlo gde god sidjes sa AP-a ali to je neminovno u vecini zemalja pa i kod nas.
U sustini Ibarska bi trebala biti rasterecena sada, ali posto su radovi kod UE i kod CA pa i posle (skidanje asfalta i suzavanje) u sred sezone godisnjih, nekog treba lepo istuci zbog toga.
U pravu si sa aspekta marketinga i bodova za ovo sto uskoro dolazi u politici i koliko god mi ne voleli tako nesto i prakticnost je realno slaba (zbog nacina pristupanja APu i silaska), bar cemo imati AP sa putarinama najskupljim u EU a odrzavanje istog ce biti prepusteno kao i ovi trenutni...na zalost.

Da li je sigurnije putovati...misljenja sam da, kada sam isao nocu deonicom Ljig - Preljina, malo je osvetljenje tog APa cudno. Ima krivina gde propisana maksimalna je mozda ok ako picis sa dugim svetlima jer osvetljenja nema a oznacene kolovozne se malo slabije vide, ali kada sam ja isao bilo je solidno puno. Ne krcato ali solidan broj vozila. Ofc duga svetla u tom rezimu saobracaja nisu uopste ok sa vise aspekata a osvetljenje puta (da li je u pitanju neka slabija fluo smesa za trake ili nesto levo ne znam) je moglo biti bolje na nekim krivinama.

Ovde ce prosecna brzina biti sarena dosta te cim se docepaju deonice do Surcina (kasnije) i spoje sa postojecim AP, bice tu ludnica.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel ova naplatna rampa kod Mislodjina privremena ili ne.Bila je priča da će izmedju Surčina i Obrenovaca biti rampa a sada čuo sam da tu neće biti rampe već otvoreno sve do Obrenovca 

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 hours ago, knezevic76 said:

Slažem se oko upotrebe AP, kao i oko magistrale i nadam se da će većina trkača sa ibarske da se preseli na AP pa će vamo biti milina za vožnju

Ako "gravitiras" juznom delu BG (od Autokomande, pa juznije) i blizu ti je izlazak na stari AP, Mladenovac-Topola drugovi jednostavno nema alternativu :) .

 

4 hours ago, ISV_01 said:

kada sam isao nocu deonicom Ljig - Preljina, malo je osvetljenje tog APa cudno. Ima krivina gde propisana maksimalna je mozda ok ako picis sa dugim svetlima jer osvetljenja nema a oznacene kolovozne se malo slabije vide. Ofc duga svetla u tom rezimu saobracaja nisu uopste ok sa vise aspekata a osvetljenje puta (da li je u pitanju neka slabija fluo smesa za trake ili nesto levo ne znam) je moglo biti bolje na nekim krivinama.

Ma dobro je osvetljenje autoputa i fluo smesa za trake :), nego su fabricki projektori na Fiatima krs, to te je*e :lol:.

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 hours ago, dach@ said:

Jel ova naplatna rampa kod Mislodjina privremena ili ne.Bila je priča da će izmedju Surčina i Obrenovaca biti rampa a sada čuo sam da tu neće biti rampe već otvoreno sve do Obrenovca 

Do petlje Obrenovac od Surcina nece biti naplate. Tako da je to trajna ceona naplatna u Mislodjinu, iako je prvo bio plan da bude privremena. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 8/26/2019 at 12:17 AM, knezevic76 said:
Iskreno, ne shvatam lično, jer smo ovde da razmenimo mišljenja. Slažem se oko upotrebe AP, kao i oko magistrale i nadam se da će većina trkača sa ibarske da se preseli na AP pa će vamo biti milina za vožnju
Evo sad idem prema Despotovcu turistički i izbeći ću AP jer ima puno toga da se obiđe mimo njega.

Jedino sa čime se ne slažem u tvom pisanju je generalizovanje i omalovažavanje drugih ljudi i stavljanje sebe na piedastal kao nekoga ko brine o sebi i svojoj porodici dok su drugi verovatno nemarni.

Osvrnuću se samo na tvoju zaradu i drago mi je zbog tebe, mada verovatno i ti i ja i još po neko zarađujemo mnogo više nego većina članova ovog foruma. Ali da znaš da ima članova koji voze polovne gume,zimske gume leti, kao i sa starim dotom , a nekima turbina ide u safe mod po tim istim AP. Dakle, pazi se i njih.

Što se tiče 2000 dinara, pazi sad ovo, al nemoj lično da shvatiš, 18000 koštaju baterije za mog klinca na mesečnom nivou.
I da, vidiš da život ipak ima cenu;)


Uhuhuh, joj vidi druze nit generalizujem nit omalovazavam ikoga nit stavljam sebe na pijadestal, ali ako mi neko da razlog da ne ide AP jer ce ga taj brzi, bezbedniji put(s razlogom) kostati ej 18€ ne znam druze sta da mislim tada.
Meni pare u zivotu bas ne znace puno i prilicno su nepotrebne ukoliko izgubis SVE.
Ne znam da li se razumemo?
Usput, opet da ne bude zabune nek svako ide putem kojim zeli, ja bih licno iskreno ako me pitas voleo da sto vise ljudi ide i dalje magistralom, ali ozbiljno ne ljudi sa foruma vec svi koji nameravaju put CA i dalje jer svakako ja cu ici AP i samo ce mi biti lakse sa manje guzve po AP. Ja sam ovo cekao odkad su rekli da ce to da naprave prosto ne moram da se smaram po magistrali da bih dosao i uzivao na mom Zlatiboru.
I za kraj ne shvatam licno nista, ali ti rece isto da ne shvatas licno(a lepo napisah ne shvataj licno jer nisam mislio licno na tebe ima brdo ljudi kojima je 18€ mnogo, nazalost) a onda mi pises za baterije za klinca, ja nisam napisao da nisi dobar covek, otac sta god i da ne vodis racuna o detetu/deci, vec iskljucivo sam pisao za saobracaj, ne za zivotne situacije/probleme i opet kazem nisam konkretno na tebe mislio tada vec generalno na ljude.
Svako dobro i ne smatraj licno ozbiljno niti sam maliciozan niti zelim da nekog uvredim, mozda sam malo vise direktniji, iskreniji, realniji, to da neki mi to redovno govore ali niko mi ko me zna dobro nije rekao da vredjam nekoga a sebe uzdizem, eto samo toliko, a umem jbg da budem previse iskren pa to vecini danas izgleda kao neki napad i slicno, ali realno nije tako
Pozdrav

On 8/26/2019 at 7:44 AM, ISV_01 said:
@dusman13
Nemre druze, guzvu ne mogu da izregulisu i na ovom normalnom APu, pisao sam kada sam isao do Indjije pre jedno 3 nedelje, izlazim sa naplatne iz BG a kolona ka BG 5-6 km ?! Nije tu u pitanju sezona, nije tu u pitanju previse vozila, problem je sto infrastruktura koja izlazi u okolna mesta ima jednu traku (ukljucujuci i BG) i tu se prica zavrsava. Usko grlo gde god sidjes sa AP-a ali to je neminovno u vecini zemalja pa i kod nas.
U sustini Ibarska bi trebala biti rasterecena sada, ali posto su radovi kod UE i kod CA pa i posle (skidanje asfalta i suzavanje) u sred sezone godisnjih, nekog treba lepo istuci zbog toga.
U pravu si sa aspekta marketinga i bodova za ovo sto uskoro dolazi u politici i koliko god mi ne voleli tako nesto i prakticnost je realno slaba (zbog nacina pristupanja APu i silaska), bar cemo imati AP sa putarinama najskupljim u EU a odrzavanje istog ce biti prepusteno kao i ovi trenutni...na zalost.

Da li je sigurnije putovati...misljenja sam da, kada sam isao nocu deonicom Ljig - Preljina, malo je osvetljenje tog APa cudno. Ima krivina gde propisana maksimalna je mozda ok ako picis sa dugim svetlima jer osvetljenja nema a oznacene kolovozne se malo slabije vide, ali kada sam ja isao bilo je solidno puno. Ne krcato ali solidan broj vozila. Ofc duga svetla u tom rezimu saobracaja nisu uopste ok sa vise aspekata a osvetljenje puta (da li je u pitanju neka slabija fluo smesa za trake ili nesto levo ne znam) je moglo biti bolje na nekim krivinama.

Ovde ce prosecna brzina biti sarena dosta te cim se docepaju deonice do Surcina (kasnije) i spoje sa postojecim AP, bice tu ludnica.
 


Pa to i kazem da guzvu ni na E75 ne mogu da rese godinama i bice zauvek tako a ubise se kukajuci za ovu guzvu koja ce do 01.09 potrajati ili najduze do 18.12 ako je verovati "vodji", a sa druge strane, ako ti je guzva tu, pa nemoj tuda ici, pici magistralom tu jelda nema guzve() ne mislim na tebe vec komentarisem te koji kukaju na guzvu i idu u istu.
Ja kad odlucim da idem negde i svestan sam da idem u guzvu brt svestan sam da to idem jer zelim tuda i naoruzam se strpljenjem, a konkretno ja kad sam isao nije bilo guzve iako sam se naoruzao strpljenjem pre kretanja na AP.
I sta ja trebam da kukam guzva, guzva a svesno idem u nju, to je debilno po meni.
I da aman svi danas imaju telefone, net i google maps odes vidis jel ima guzve tuda kuda mislis proci i cao, prosto, ali lakse je pljuvati, govoriti da ne valja nista.
Nije daleko od istine da smo banana od drzave, ali daj kad je nesto ok da budemo realni a ne samo da pljujemo sve to je najlakse i to nas covek obozava to nam dodje kao nacionalni sport. Bas me briga sto ga je ovaj otvorio, da ga je onaj pre njega otvorio i da je dobar isto bih pricao jer me zabole za sve njih redom, interesuje me sta rade za narod a ovoj je dobro jer da nije ne bi bilo ni guzve na AP jer ne bi ljudi ni koristili isti.
A mogu da kazem da sam kad sam prolazio ja vise bilo stranih tablica nego nasih naravno to su sve nasi ljudi na privremenom radu tamo ali brdo Austrijanaca, Nemaca, Crnogoraca a jos najmanje srpskih tablica u tom trenutku kad sam ja prolazio.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 8/23/2019 at 10:55 AM, andreja.micovic said:

Na autoputu ne sme da zaustavi vozilo kao u gradu

brate moj i na tarabi pise pi.ka pa jbg...

mogu oni sta im se prohte i kad im se prohte...zaustavi te, stavi te u zaustavnu, stane iza tebe upali rotaciju i eto veselja...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odo ja popodne na Kosovo da im...popravim neke servere nego jel pocelo ono merenje na AP na svakih 2km one silne kamere itd...ako nije onda ja imam info da recimo rampa Vrcin Nish 202km moze da se predje za 1 sat i 37 min sve ispod toga stize cestitka...reko mi jedan Direktor koji je kucni prijatelj sa bratom Brnabom tako da je pouzdan info skroz...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Samo vas posmatra'' - 56 kamera na autoputu Beograd-Niš

 

kamera autoput.jpg

 

Vozače će na auto-putu Beograd–Niš od 15. oktobra snimati 56 kamera na 14 lokacija u oba smera, a međusobna udaljenost kamera je od šest do 32 kilometra.

 

Kako piše Blic, saobraćajna policija će prva tri meseca testirati te kamere, a potom će, ukoliko testovi prođu kako treba, da ih koristi za kažnjavanje prekoračenja dozvoljene prosečne brzine od 130 Km/h. Reč je o kamerama koje postavlja JP ''Putevi Srbije'' u okviru pilot-projekta nadogradnje postojećeg naplatnog sistema na autoputu Beograd-Niš, koji predviđa, između ostalog, postavljanje video-nadzora i na deonicama duž kojih nema odmarališta i benzinskih pumpi. Vozači koji u proseku voze brže od 130 na sat neće moći nikako da izbegnu kaznu osim ako ne prave pauze u zaustavnoj traci, navodi se u tekstu. Darko Savić iz JP ''Putevi Srbije'', rukovodilac projekta, kaže za Blic da će najkasnije do 15. oktobra biti postavljene sve kamere na predviđenim lokacijama.

 

''Imaćemo ukupno 56 kamera na 14 takozvanih portala ili nosača u oba smera. Na svakom portalu ćemo imati po dve kamere koje će snimati saobraćaj u sve tri trake'', naveo je on. Naprimer, u smeru Beograd-Niš kamere će biti ispred naplatne stanice Beograd u Vrčinu, zatim nakon 10 kilometara ispred naplatne stanice Mali Požarevac, pa posle sedam kilometara ispred Umčara i tako na još 11 lokacija, navodi Savić. MUP će u prva tri meseca testirati kamere pre nego što počnu da kažnjavaju neodgovorne vozače.

 

''Premerićemo deonice, uraditi sertifikaciju vremena i trase kako bi bilo apsolutno sigurno da su podaci dobijeni pomoću tih kamera i sistema tačni i da kazne za prekoračenje prosečne brzine danas-sutra neće pasti na sudu'', ističu u MUP-u. ''Putevi Srbije'' ne rade niti će raditi merenje prosečne brzine. Savić podvlači i da će kamere sa stoprocentnom preciznošću beležiti registarske oznake svih vozila koja se kreću brzinom do 250 Km/h. Takođe, Savić naglašava da kamere neće meriti trenutnu brzinu vozila.

 

preuzeto sa - b92.net

 

 

Edited by neshaoct
dodao sadržaj sa linka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Apsurd na autoputu

 

Čitalac ''Novosti'' nam je dostavio kopiju kazne (3.000 dinara) koja mu je napisana na naplatnoj rampi u Nišu

 

kazna autoput 002.jpg

 

Naravno da niko nema ništa protiv kažnjavanja vozača koji voze brže od dozvoljenog. Ali, slučaj našeg čitaoca Nenada Aleksandrova pokazuje da dolazi do apsurdnih situacija.

''Policija mi je pisala na naplatnoj rampi u Nišu kaznu zato što sam se kretao prosečnom brzinom od 130.45 Km/h'', kaže Aleksandrov. Kako ni digitalni satovi na novim vozilima ne pokazuju decimalne brojeve u merenju brzine (niti su sposobni za takvu preciznost - i laserski radar koji policija koristi ima tri odsto tolerancije), čak i vožnja sa tempomatom postaje rizična za dobijanje kazne. Aleksandrov nam je dostavio kopiju kazne (3.000 dinara) koju je platio, ali kaže i da se policajac koji mu je pisao kaznu smejao. Čak, tvrdi naš čitalac, neposredno pre njega isti policajac je kaznio ženu koja je vozila prosečnom brzinom od 130.03 Km/h:

 

kazna autoput 001.jpg

 

preuzeto sa - novosti.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vezano za ovaj apsurd...

Da bi dobacio do prosecne brzine od 130 mora debelo da se predje ogranicenje i to dosta dugo da se pegla.... Jeste malo prebacio, ali je peglao posteno

Share this post


Link to post
Share on other sites

https://putujsigurno.rs/magazin/prosecna-brzina-na-auto-putu-vreme-od-naplatne-rampe-bez-kazne/

imate ovde nadam se tacne razdaljine i brzine izmedju 2 rampe ( bar se ja nadam da je tacno ) ...nesto sam i racunao pretpostavljam da je ovo radjeno kada je bilo 120 ogranicenje na autoputu. Meni je i dalje sumanuto da se niko ne oglasava i nigde nema da pise, npr na zvanicnom sajtu puteva Srbije, Vlade Srbije ili bre Vucketovom instagram profilu da kazu BG NIS sa 130 brzinom toliko i toliko se putuje..

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, treba dobro da se pegla da bi se prebacila prosečna brzina između dve rampe, ali koliko sam ja shvatio kamere koje su sad postavljene (ovih 50 i nešto) su daleko bliže jedna drugoj, a i između njih se meri prosečna brzina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drobnjak: Uskoro će se tolerisati brzina do 150 Km/h na deonicama autoputa gde je ograničenje 130 Km/h

 

Vozačima u Srbiji će se uskoro se tolerisati brzina do 150 kilometara na sat na onim deonicama autoputa gde je sada ograničenje 130 na sat, rekao je za ''Blic'' direktor ''Puteva Srbije'' Zoran Drobnjak koji ističe da se za sada radi o predlogu koji će ''Putevi Srbije'' uputiti MUP-u. Kako je Drobnjak potvrdio, Putevi Srbije predložiće MUP-u da se na auto-putevima toleriše prekoračenje brzine od 20 kilometara na sat, što znači da će na određenim delovima auto-puteva biti dozvoljena maksimalna brzina i do 150 kilometara na sat.

 

''Ostalo je samo da dogovore finiširamo, pa da se na deonicama autoputeva ograničenje brzine poveća na 150 kilometara na čas, te da se tako granica usaglasi sa evropskim standardima'', objasnio je Drobnjak. Na putu da uvede brzinu od 150 Km/h je Italija, koja nešto slično našem predlogu već razvija. Sa druge strane, poznato je da u Nemačkoj ne postoji ograničenje brzine na većem delu njihovih autoputeva. Drobnjak je za Tanjug objasnio da to znači da će se na delovima auto-puta gde je znakom predviđeno 130 vožnja do 150 Km/h, a da će na delovima gde je maksimalna brzina, primera radi, 100 Km/h moći da se vozi 120. Kako je dodao, to neće važiti za tunele, gde je, na primer, na Koridoru 11 ograničenje 80 Km/h. Povod za razmatranje ove odluke je otvaranje i poslednje deonice na Istočnom kraku Koridora 10. Što se tiče propratnih sadržaja na istočnom kraku Koridora 10, koji se za saobraćaj otvara u subotu, poput pumpi, hotela i restorana, Drobnjak objašnjava da će građani ipak morati malo da pričekaju. Kako je pojasnio, nakon otvaranja obavlja se licitacija, nakon koje se daje zemljište u najam, pa tek onda sledi izgradnja sadržaja.

 

preuzeto sa - blic.rs

 

 

Edited by neshaoct
dodao sadržaj sa linka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel ovo nije njuz net?? Kako sad 150 a ovamo stavili kamere na svakih 6 milimetara ..ja ne znam kako vise da vozim kad idem do makedonije...bes mi sve ako nismo najludji

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...