rkoma1986 1080 Posted September 7, 2017 Pa to, editovao sam post kad sam shvatio sta si hteo reci Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2513 Posted September 8, 2017 Bice fora da posle par meseci izmeste merac 1km pre naplatne rampe pa skoci prosek Bas me interesuje kako ce da funkcionise snimanje za pojas, posto sam imao slucaj da pandur stoji pored prozora i ne vidi da sam vezan... Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 5190 Posted September 8, 2017 12 hours ago, Bingodalton said: Hahaha Na bordu mi prosek 123 u nekom trenu. Ja vozim 130, a prosek padne na 122 recimo. Sto znaci da 130 po satu je 122 pravih i ako duze vozim tako spusti mi prosecnu brzinu. Tj bord racuna precizno, dok kazaljka laze. Ja bi rek'o da si se ti malo zabrojao... To bi značilo da tvoj auto ima DVA uređaja za merenje brzine. Jedan za pravu/realnu brzinu koja se koristi za računanje i prikaz informacija na board displeju i jedan za lažno predstavljanje brzine na brzinometru (satu sa kazaljkom). Jok bato Just now, YUgisa said: Bice fora da posle par meseci izmeste merac 1km pre naplatne rampe pa skoci prosek Bas me interesuje kako ce da funkcionise snimanje za pojas, posto sam imao slucaj da pandur stoji pored prozora i ne vidi da sam vezan... Baš zato i kupuju preskupi sistem, da reše problem koji imaju sa zaposlenima 1 dusman13 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2513 Posted September 8, 2017 (edited) Da ali da li sistem proverava da li sam vezan ili zaposleni proverava sistem? Mislim da je za pitanje bezbednosti u saobracaju najveci faktor kontrola rada policije. Ajd sto mu auto ne meri dobro brzinu kretanja, nego mu ni sat ne valja pa ne moze da izmeri dobro ni prosecnu brzinu Edited September 8, 2017 by YUgisa 1 PremieRacing reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5905 Posted September 8, 2017 (edited) Jednu stvar ne razumem, govorim uopsteno, ne nasem raketnom kolegi iznad (@Bingodalton) zasto voziti 160, i onda pred rampom piskiti, gledati u zvezde i zvizduckati ispred kola, zasto lepo ne spustiti na 130 i proci kao covek isto kao i onaj sto je przio 160 i stojao i hladio...glavu...pred rampom...?! Ps - a i manje goriva se potrosi... Ps2...sto se tice slikanja pojasa... Edited September 8, 2017 by Milutin-NS Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 5190 Posted September 8, 2017 Neeeeeemoj Milutine da nam razbijaš iluzije i strahove... Lepo se raspisali i posvađali u temi i sad ti u dve proste rečenice rešio rebus 1 dusman13 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 726 Posted September 8, 2017 14 minutes ago, PremieRacing said: Ja bi rek'o da si se ti malo zabrojao... To bi značilo da tvoj auto ima DVA uređaja za merenje brzine. Jedan za pravu/realnu brzinu koja se koristi za računanje i prikaz informacija na board displeju i jedan za lažno predstavljanje brzine na brzinometru (satu sa kazaljkom). Jok bato Sve ja to razumem, ali ja kazem onako kako je bilo. Tj kazaljka ne pokazuje dobro ono sto se digitalno izmeri, postoji neko odstupanje iste. Naravno, ne ide kazaljka na sajlu, pa sad da su dva razlicita sistema, ali sama brzina (digitalno obradjena) koji se prikazuje analogno nije odradjena najtacnije, iz nekog razloga, namerno ili slucajno. Probacu bas da nakacim telefon i da prikazujem brzinu u Torque i da je gledam na tabli, po ovome sto kazem treba da bude razlicita. To i jeste poenta. 9 minutes ago, Milutin-NS said: Jednu stvar ne razumem, govorim uopsteno, ne nasem raketnom kolegi iznad (@Bingodalton) zasto voziti 160, i onda pred rampom piskiti, gledati u zvezde i zvizduckati ispred kola, zasto lepo ne spustiti na 130 i proci kao covek isto kao i onaj sto je przio 160 i stojao i hladio...glavu...pred rampom...?! Ps - a i manje goriva se potrosi... Ps2...sto se tice slikanja pojasa... Ja samo kazem da moze da se vozi 160 i da dodjes na ogranicenu srednju brzinu, jer ima dosta radova na putu koji ti obaraju istu. Tamo gde nema radova, mozes po kazaljci voziti 130-140, tu ga drzati. Naravno, uvek ti neko izleti da pretice kamion sa 110 i tu ti obori brzinu. To je moje zapazanje od juce, bas sam gledao koliko vozim i stalno mi je bila na bordu prikazana prosecna brzina. Napominjem da ponistim prosecnu prilikom prolaska kroz rampu, mozda i malcice kasnije, a kroz rampu prolazim sa 60-80 sa tagom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
rkoma1986 1080 Posted September 8, 2017 Ovo sto se tice dva razlicita merenja brzine..na A4 ima fora da se na displeju klime digitalno gleda brzina, broj obrtaja i jos kojekakvi parametri... Uporedjivao sam brzinu na skazaljci i brzinu na displeju. Kad po skazaljci idem 100 na displeju je prikazivao 94-95. Dok je broj obrtaja bio identican i na skazaljci i na displeju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dusman13 80 Posted September 8, 2017 Tako je razlika na 100 je realno oko 5-6 km manje nego sto skazaljka pokaze a to je tako i fabricki, a ima nesto i do nestandarnih guma za odredjeno vozilo onda moze biti i jos vise.Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
nikola0406 3 Posted September 10, 2017 Vise ne pise na priznanici ni kad prekoracis. To su ukljucili samo za novinare taj dan. Sad samo cestitka na adresu vlasnika sa fotografijama. Iskljucili su tu opciji jer su ljudi bili dosadni i pitali koliko su vozili. Po pravilu oni u jugu i golfu II skoro III. Tako da na naplatnoj ne znaju koliko ste ga picili. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 726 Posted September 10, 2017 Pa opet ce ljudi da pitaju.Nek lepo stampaju i niko nece postavljati pitanja. Sad neces ni znati da si zgresio. Drzava govno.Sent from my SM-A510F using Tapatalk 1 Markobgd reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2823 Posted September 10, 2017 Cenim da ovo merenje nece moci dugo da se zadrzi. Neobavestavanje o prekoracenju je krajnje neozbiljno. I ne ostavlja mogucnost kaznjavanja stranaca cemu se svi toliko "raduju". Sa druge strane, nesto mislim da nece ovaj sistem naici na na podrsku organa reda jer pocinje da zadire u njihov posao i preti smanjenjem potrebne radne snage posto na deonici od, recimo 200km, zaista nema smisla imati presretace, radare i jos merenje prosecne brzine. Treci razlog je sto ce ovo krajnje nepovoljno da utice na koriscenje Srbije kao tranzitne zemlje. Skupo gorivo, losi putevi i jos naplata kazne za voznju mrvu preko ogranicenja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
djomla 8386 Posted September 10, 2017 Moguće je da neće, ali o tome mislim da nisu razmisljali, kapiram da je bila varijanta, ajmo mi da uzmemo neki nov sistem, opravdamo naše bruka plate izmisljanjem tople vode, pritom zaradimo još brdo kupujući nesto sto ne vredi klincu i nakon dve godine batalimo. A onda zamažemo narodu oči glupim naslovnim stranama, retardiranim emislijama i sl Sent from my 3310 Quote Share this post Link to post Share on other sites
nikola0406 3 Posted September 10, 2017 (edited) Nije nikakav novi sistem kupljen. Uskladjeno je vreme na svim naplatnim rampama na svim racunarima. I softver koji izracunava v=s/t sto je instalirano za 2 min. I to je to. Mene niko nije obavestio u Valjevu da sam prekoracio brzinu u gradu. Samo mi je stigla cestitka kuci sa fotografijama. Tako ce i ovo funkcionisati. Ovde JP Putevi Srbije samo pruzaju uslugu MUPu. A tolika zainteresovanost javnosti je prosto neverovatna. Kao da NIKAD u istoriji (novijoj) nije merena brzina na autoputevima do sada. Po Vojvodini je uvek bilo radara na autoputu a i presretaca pogotovo leti. Stavljaju radare i na nadvoznjake, nemas pojma o cemu pricaju kad te zaustave posle naplatne. A za strance ne brinite. Leti stoje u kolonama i placaju kazne nakon prolaska naplate. Ovde je kanda u pitanju ono sto se uci na prvoj godini prava, izvesnost kazne za ucinjen prekrsaj. Manja mogucnost izbegavanja kazne dovodi ljude do ludila. Ljudi sad masovno placaju putarinu od 100din 670din sa kaznom, samo da bi vozili 150kmh i ustedeli par minuta. BOLEST. Edited September 10, 2017 by nikola0406 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 726 Posted September 10, 2017 Kako god, zasto mi ne bi na priznanici istampali i prosecnu brzinu? Zasto ne?Kaznu mogu da mi posalju, ali prosecnu brzinu nece da ispisu, da bi ljudi vozili 110 za svaki slucaj, da niko ne moze d uporedi koliko sme da ide naspram svog borda. Da niko ne zna udaljenost i slicno. Bedni su ako su takvi.Da smo svi slozni pa da vozimo 50 po autoputu, da putarinu pocnemo da placamo sitnisom. Samo jedan dan da napravimo haos na autoputu i zastoj stranaca i kamiondzija. Sent from my SM-A510F using Tapatalk 2 djomla and jevta reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
nikola0406 3 Posted September 10, 2017 (edited) To su uradili motoristi pre par godina i urodilo je plodom . Smanjena im je putarina tj postali su nova kategorija. Oni su bili slozni. Ali ne vidim razlog zasto bi neko po ovakvim putevima vozio brze od propisanih 120kmh. Svi se zale na stanje puteva a voze kao nenormalni. Covek u Alfi 147 sa detetom na prednjem sedistu sa cuclom u ustima kaze da je vozio 180kmh i pita me uzbudjeno i odusevljeno koliki mu je prosek. To je ludost. Svi su vozili brze da vide koliki je prosek na naplati dok nije pocelo kaznjavanje. Ne znam da li ljudi imaju imalo mozga. Edited September 10, 2017 by nikola0406 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Smireni 524 Posted September 10, 2017 Radar uredno stoji pre Simanovaca, na parkingu za te sto ce da divljaju pa da piju kafu. I odmah ga zaustave na rampi i pitaju za zdravlje. A strance ce kaznjavati samo u "akcijama". Odnosno kad su tu nacelnik/zamenik nacelnika na naplatnoj rampi i odredjen sudija preksajnog suda. Redovno ne. Samo na gradjane se odnosi svakodnevno kaznjavanje, odnosno fotka na kucnu adresu. To ce biti reseno u "narednom periodu" bilateralnim sporazumima. Dakle nikad. Ako vozis 130 po satu, garant neces preci prosek od 120, ali moze lako da se desi da te navataju radarom i napisu kaznu za 122-3 u nekom trenutku. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dusman13 80 Posted September 10, 2017 Nece, bar nebi trebalo presretaci ne diraju do 140 sigurno ne bi ni radarom trebalo da je drugacije.Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 726 Posted September 10, 2017 Ma nasi te uvek diraju cim manjka para. Ne diraju oni za 123km/h, oni diraju za 1000-2000 rsd Sent from my SM-A510F using Tapatalk 2 1 Smireni, dusman13 and Kuvalja reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Smireni 524 Posted September 10, 2017 ^Upravo to. Zavisi od dzukele na koju naletis. Ako hoce da ga podmazes, ili ako pred kraj meseca mora da popuni brojno stanje, onda pise sve. Ja sam preticao traktor, na pravini na izlasku iz naseljenog mesta. 62kmh. I pitam ga - Je l' bezbednije da preticem sa 50 vozilo koje ide 30? Ili da vozim iza njega i formiram kolonu? Ako je ovde o bezbednosti rec. Zaustavio je u tom trenutku jos dvojicu. 57 i 64. Pogledao sam u list dok je pisao, svi zaustavljeni tog jutra su 54-67. Znaci ljudi koji su vozili normalno, i poceli da ubrzavaju na izlasku iz mesta. I onaj sto je bio u SATu je rekao da ce "prioritet biti oni koji prave vece prekoracenje". Odnosno rebnucemo i 1kmh preko, ako nam treba para. To sto radari imaju toleranciju koju proizvodjac daje, njih ne dotice. Quote Share this post Link to post Share on other sites
shortee 243 Posted September 11, 2017 drugari, ja sam juce isao iz VR ka BG. od Vranja do Nisha nema merenja , a onda sam malo brze isao (150-160) i setim se jbt pa odrace me na vrcinu ...onda skrenem sa autoputa u Planu, kupim nesto u meku i vratim se na autoput. Naravno dobijem novu karticu, i lik koji je bio na toj rampi, bilo mu dosadno jerbo nema nikoga u tom momentu, kaze pa ne mere od nas do Vrcina nista siguran sam.. Nista , krenem ja ka kuci i posto sam imao neki poziv na tel koji sam morao da obavim (pricao sam preko ruke free sistema ) nisam isao vise od 125-130 do kuce + bila guzva na Vrcinu nekih 10 min sam cekao da prodjem tako da mislim da nisam nista prekriso. Nista ne pise na kartici kad platis putarinu , mada citajuci vase postove iznad vidim i da ne treba da pise nista??? malo sam zbunjen...jbg sta su uvodili ovo biiip ne moze covek vise da leti po putu - salim seeee Pozdrav, Quote Share this post Link to post Share on other sites
dusman13 80 Posted September 11, 2017 Nista ne brini nista ti nece stici(jer ne mere jos uvek nista osim deo AP ka HR) a na papiricu ti nista nece pisati vozio ti previse 120+ ili vozio -120, jednostavno samo ce ko bude prekrsio stizati na kucnu adresu, a da bi bio u prekrsaju moras debelo da vozis iznad ogranicenja da bi prosek bio 120+.Opusteno, uzivaj, al mojne bas da brzo vozis i zbog sebe i zbog drugih ucesnika u saobracaju, nema potrebe da se vozi konstantno vise od 150.Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
shortee 243 Posted September 11, 2017 Sad mi tek nista nije jasno dusmane brate...znaci definitivno nista nece pisati na papiricima kad platis putarinu?..Sent from my SM-A510F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
dusman13 80 Posted September 11, 2017 Tako je ni ako vozis vise ni ako vozis manje, izbacili su to.Svakako na toj deonici nije jos ni implementiran sistem, tek rade merenja puta koje ce posle ubaciti u SW itd.Za sada se pazi na tom delu AP od presretaca, a ovo bi trebalo na tom delu AP da profunkcionise do kraja ove godine. Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
shortee 243 Posted September 11, 2017 Ok ja sam mislio da je Beograd nish najduza deonica i da je ona prva za pracenje i snimanje...ali ok..hvala..pozdrav.Sent from my SM-A510F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites